Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Supportilla vedetty tää päivä ja kahdet kickit servulta. Pitkää sarjaa kun papattaa, juoksee omat huomaamatta siihen linjalle ja kun taas C4:lla paukuttelee menemään, saa omat taas osumaa. Pitää vissiin vaihtaa takaisin vähemmän vaarallisille hahmoluokille :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänne varmaa voi jättää oman deitti-ilmotuksensa.

Eli ne jotka kaipaa ystävää Co-op vetämiseen niin lisäilkää vljm PSN:ssä. Pelailtais mieluiten hardilla ja multa kyllä löytyy mikki.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tarviiko tankin tuhoamiseen 1 vai 2 C4:sta? Ite supportilla nyt innostunut vetämään. Betan vedin oikeastaan koko ajan assaultilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pääsin ensimmäistä kertaa lentämään lentokoneilla. Toisella lennolla sain jo tiputettua kaksi vihollis lentokonetta ja tankin maasta! :cool: :D Ja camppaing tuli vedettyä normalilla läpi ennen moninpeliin koskemista. Mielestäni camppaing oli oikein hyvä vaikka arvosteluissa sitä tunnutaan mollattavan. Squadi systeemin voisivat korjata ensimmäiseksi, mutta muuten GOTY ainesta! :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Prkleen prkle! Syö aivan järkyttävästi peli-iloa tuo paska voice-chat + squadin luonnin järetön säätäminen... Mitä sillä ferrarilla tekee, jos ei oo rattia?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos/kun muut on törmänneet siihen bugiin, kun scoreboard lävähtää ruudulle, etkä saa sitä enää millään pois, valikot vaihtuu scoreboardin takana, mutteet pääse spawnaamaan, etkä tekemään mitään, niin siihen ainakin itselläni on nyt viimeiset kaksi kertaa auttanut, kun painaa kaikki takanapit pohjaan ja renkkaa starttia ja selectiä vuorotellen. Pari kertaa boottasin pelin tuon takia, nyt keksin tuon perkeleenpurkutekniikan ohjaimeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tein uuden KonsoliFIN platoonin, eli kaikki jotka eivät tuohon ensimmäiseen ehtineet liittyä, käykää liittymässä täällä.

Tää Platooni ei kyllä ota toimiakseen mulla.. Laitoin join siihen ensimmäiseen samantien, kun se oli ilmestynyt. En pääse. Nyt kun yritän tähän toiseen, niin vittuilee, että olen jo hakenut tähän. Näkyykö mua siellä jossain, että olen yrittänyt liittyä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tää Paltooni ei kyllä ota toimiakseen mulla.. Laitoin join siihen ensimmäiseen samantien, kun se oli ilmestynyt. En pääse. Nyt kun yritän tähän toiseen, niin vittuilee, että olen jo hakenut tähän. Näkyykö mua siellä jossain, että olen yrittänyt liittyä?

Kaikki pyynnöt jotka ovat tulleet, olen hyväksynyt. Eli ei ole näkynyt - mutta pyydän sua tuolla Battlelogissa kaveriksi ja kutsun sut siihen, jos se toimisi tuota kautta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos/kun muut on törmänneet siihen bugiin, kun scoreboard lävähtää ruudulle, etkä saa sitä enää millään pois, valikot vaihtuu scoreboardin takana, mutteet pääse spawnaamaan, etkä tekemään mitään, niin siihen ainakin itselläni on nyt viimeiset kaksi kertaa auttanut, kun painaa kaikki takanapit pohjaan ja renkkaa starttia ja selectiä vuorotellen. Pari kertaa boottasin pelin tuon takia, nyt keksin tuon perkeleenpurkutekniikan ohjaimeen.

Itellä toimii ainakin pelkän selectin painaminen. Vai oiskos sit eri bugi kysees...???:confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ketjun ensimmäiseen viestiin lisätty suorat linkin saitin platooneihin.

KonsoliFIN-platoonit: KonsoliFIN [täynnä], KonsoliFIN2 [tilaa on!]

Kätevä työkalu peleistä sopimiseen ja kaverilistan täydentämiseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Meinaako ne muokata tota, että noihin platooneihin mahtuisi enemmän kuin 100 jatkossa? Miten scoreboardin saa näkyviin kesken pelin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Meinaako ne muokata tota, että noihin platooneihin mahtuisi enemmän kuin 100 jatkossa? Miten scoreboardin saa näkyviin kesken pelin?

On tulossa päivitys, joka mahdollistaa rajattomat platoonit. Pidä selectiä pohjassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkohan konsoliversioihin muuten tulossa tuo battle recorder tms? Muistaakseni ainakin PC:lle oli jotain puhetta tälläisestä. Olisi nimittäin aika kätevä, äskenkin tuli tilanne missä 4-5 jätkää makasi jonkun kasan takana, sniikkasin taakse ja tapoin kaikki haulikolla. :D Feels good man.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Silloin kun Lock palaa jatkuvasti. Sekin tarkoittaa vain sitä että vastustaja voi silloin laukaista ohjuksen joten sekunnin pari odotus ennen flareja tekee hommasta onnistuneen. Toinen tapa karistaa Lock on lentää kauemmas kuin launcheri yltää.

Kiitos !!! johan rupes onnistumaan littlebirdillä raiskaus :) paras kopu erä tähän mennessä 32/1
seuraava unlock pikkulinnulle on tuo sammutin (extinguisher)


Ootteko muuten huomannu että Tunguska siinä kanaali mapissa on todella ylivoimanen veheje 21/2 tuli sillä vedettyä. Jäin vaan odottamaan kopuja ja veneitä siihen maalle nousu rampin luo :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä hyötyä muutes on olla squad leader?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä hyötyä muutes on olla squad leader?

Kun tähtäät objektin merkkiä "B" ja painat selectiä, annat käskyn muille squadissasi hyökätä/puolustaa sitä. Kaikista tapoista tällä objektilla saat 20 pistettä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tunguska siinä kanaali mapissa on todella ylivoimanen veheje

Tunguska häviää LAV:in tykille joka kerta. Kaksi sarjaa ja Disabled, kolmas ja Destroyed. Millään muulla sitä ei kannatakaan lähteä haastamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tunguska häviää LAV:in tykille joka kerta. Kaksi sarjaa ja Disabled, kolmas ja Destroyed. Millään muulla sitä ei kannatakaan lähteä haastamaan.

Ja vielä jos on LAV:ssä panssarintorjuntaohjus avattuna, niin samaan pääsee vielä vähemmällä.
 
Ylös Bottom