Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

EOD botilla pystyy kanssa keräämään vieraat miinat.
Se nyt on itsestään selvää kun kyseessä on pomminpurkurobotti.

...

EOD Botilla varmasti pystyy, mutta ei muuten pysty tavallisesti vain kävellessä ollessa poimimaan vihujen miinoja. Tai sitten tein jotain väärin. Mitään valintatekstiä ei tullut ruutuun, neliöstä ei tapahtunut mitään ja koitin sekä kyykyssä että makuultaan ja seisaaltaankin. Miksi täällä syötetään valheellista informaatiota? :<
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pelit sujui hyvin ja yhteistyö oli tiivistä. Jäi positiivinen mielikuva. Squadi spawnaili luokseni ja healtti meni kaupaksi.

Battlelogin foorumillekin tuli annettua yksi bugiraportti koskien suicide bugia. Suicide bugi on sellainen jossa esimerkiksi kun juokset ja tipahdat arviolta 0,5 m - 1 m tulee you commited suicide. Kävellessä tuosta ei tulisi mitään/vähän damagea (ties vaikka DICE olisi laittanut realismia niin että pelihahmo voi kömpästyä ;D. No vitsi vitsinä.). Kuitenkin huomasin tässä ison ongelman Canals levelissä kun piti juosta toiselle M-COM levelille ja juoksin putkien yli niin siinä kohtaa tuli että you commited suicide. Oli sen jälkeen WTF? fiilis.

Pelissä on näennä elvytys bugi. Tänään oli se merkintä että kaverin voi elvyttää mutta kun yritin niin ei tapahtunut mitään ja kokeilin kyykystä ja ei mitään. Ja kyllä siinä oli vielä se merkki että kaveri on kaatunut ja voit elvyttää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi metro on muutenkin sysipaska mappi joka on konkassa rakenteeltaan US puolta suosiva.
En ole koskaan voittanut sitä ruskeila.

Metron konkkahan on mitä överein kenttä. B:llä on kokoajan ihan hirveät taistelut ja on muutenki hirveän viihdyttävää yrittää valloittaa/puolustaa sitä. Eikä se oo mitenkää US suosiva, itellä on ainakin tullu monet pelit RU puolella voitettua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin ! alkaahan tuo sniputus onnistumaan ... se on enemmänki niinku bäfä 2:n kuin bc2:n sniputusta, toisaalta hyvä eipä nähdä quicknobetusta
mutta silti oon sitä mieltä että pulttilukkosten tehoa sais hieman nostaa
:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

EOD Botilla varmasti pystyy, mutta ei muuten pysty tavallisesti vain kävellessä ollessa poimimaan vihujen miinoja. Tai sitten tein jotain väärin. Mitään valintatekstiä ei tullut ruutuun, neliöstä ei tapahtunut mitään ja koitin sekä kyykyssä että makuultaan ja seisaaltaankin. Miksi täällä syötetään valheellista informaatiota? :<

sun pitää muistaakseni ollla engi et se pystyy noukkimaan.,..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Metron konkkahan on mitä överein kenttä. B:llä on kokoajan ihan hirveät taistelut ja on muutenki hirveän viihdyttävää yrittää valloittaa/puolustaa sitä. Eikä se oo mitenkää US suosiva, itellä on ainakin tullu monet pelit RU puolella voitettua.

Porukka on tainnut valittaa, että kyseinen mappi on nimenomaan veli venäläistä suosiva. Itse olen tykännyt kyseisestä mapista kovasti. Taitaa olla ainut inffi only mappi (joten tulee pelattua muillakin kuin insinöörillä). Aloituksessa aina toivoisi, että sille B-lipulle juoksisi muitakin, jolloin ei tarvitsisi kiistellä yksinään naapuria vastaan. Toinen vieno toive olisi, että otettaisiin ne savut mukaan (muuallekin kuin suupieleen). Tuntuu olevan sen ensimmäisen lipun 250 pistettä ylivoimainen houkutus monelle.

@eksu
Bobcat jatkaa samalla linjalla BC:n golfkärryn ja BC2:n Vietnam lisärin tuk tukin kanssa. Hauska lisä vaikkei niitä tullut juuri käytettyä. Oliko BF2:ssa mitään hupipirssejä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaaha, kai se oli pakko vihdoin tännekkin foorumille liittyä :D Pidempään on tullu luettua, mutta rekisteröityä en oo viitsinyt aikaisemmin. Nyt kuitenkin kyseinen peli innosti pieneen sosiaalisuuteenkin.
Reilu kymmenen tuntia takana taistelukenttiä ja tähän mennessä kokemukset erittäin positiivisia, pienistä ongelmistaan huolimatta. Tän hetkinen telkkari on vaan järkyttävän paska, joten kai se on sitten vihdoin pakko ostaa uus ens palkasta, että pääsee täysillä tästäkin nauttimaan.
Anteeksi varmaan tyhmä kysymys, mutta millä servereillä KonsoliFinin porukalla on tapana ottaa toisistaan mittaa? :)
Foorumin omaan Platooniin tuli jo liityttyä ja PSN tunnaritkin löin tuonne peliseuralistan jatkoksi. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Anteeksi varmaan tyhmä kysymys, mutta millä servereillä KonsoliFinin porukalla on tapana ottaa toisistaan mittaa? :)

Ikävä kyllä, ei ainakaan vielä pysty valikoimaan mitään tiettyjä servereitä, joilla pelata. Itse olen liittynyt mukaan PSN-kavereiden kyytin ja useasti siellä on ollut serveri täynnä KFIN-tagin omaavia pelaajia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ikävä kyllä, ei ainakaan vielä pysty valikoimaan mitään tiettyjä servereitä, joilla pelata. Itse olen liittynyt mukaan PSN-kavereiden kyytin ja useasti siellä on ollut serveri täynnä KFIN-tagin omaavia pelaajia.

Okei, asia selvä, pitää kokeilla samaa!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö tämmösen FPS:än oppii pelaamaan konsolilla, vaikka on PC miehiä ollut kauan? Pitää hankkia tää PS3:lle, kun PC:en prossu ei riitä tähän peliin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö tämmösen FPS:än oppii pelaamaan konsolilla, vaikka on PC miehiä ollut kauan? Pitää hankkia tää PS3:lle, kun PC:en prossu ei riitä tähän peliin.

Totta kai pystyy oppimaan, vaatii hieman harjoitteluja vaan...harjotus tekee mestarin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ikävä kyllä, ei ainakaan vielä pysty valikoimaan mitään tiettyjä servereitä, joilla pelata. Itse olen liittynyt mukaan PSN-kavereiden kyytin ja useasti siellä on ollut serveri täynnä KFIN-tagin omaavia pelaajia.

Kyllähän serverilistalla on yleensä paljonkin servereitä, jotka ovat täysin tyhjillään. Pitää vaan sopia mihin mennään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, nyt tuli vedettyä hardilla yksinpeli ja poimittua puuttuvat trophyt easyllä. Kamppanja oli tosi viihdyttävä imo, toisinkuin arvostelijat sanoivat. Toki oli pari kohtaa, missä meinasi lentää ohjain seinään, esim:
Night Shiftissä se ostoskeskus lopussa. Siinä kohtaa, kun pääsin sille kopterille kymmenien yritysten jälkeen, niin siinähän sitten oli näkymätön seinä ja manauksia tuli huudettua, kun avuttomana yrität hyppiä sinne kopteriin samalla kun viholliset ampuu jollain hiilikuitu-uraanititaniumluodeillaan, jotka tuntuivat tiputtavan mut ykkösellä. Pari kertaa tuli räpisteltyä siinä kopun edessä, kunnes vihdoin opin, että pitää odottaa, että omat huutaa "Go, go!" :D

Kaffarovinkin ampumarata oli tuskaa, kun siellä oli aina sankari lymyämässä haulikon kanssa taulun takana.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö tämmösen FPS:än oppii pelaamaan konsolilla, vaikka on PC miehiä ollut kauan? Pitää hankkia tää PS3:lle, kun PC:en prossu ei riitä tähän peliin.

Kuten sanottu niin ilman muuta vain kehiin! Mutta kannattaa olla kärsivällinen, koska helppoa se ei varmasti tule olemaan jos et ole pelannut FPS-pelejä pleikalla, saatikka mitään muitakaan pelejä.


Mistä muuten saa savut käyttöön? Millä luokalla pitää pelata?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yh mitä vastoinkäymistä. Peli pyörii nyt jotain 5fps. Pommeja ei pysty purkaan ja helikoptereista ei pääse ulos, ynnä muuta ikävää. Mitäköhän siellä servuilla nyt tapahtuu?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yh mitä vastoinkäymistä. Peli pyörii nyt jotain 5fps. Pommeja ei pysty purkaan ja helikoptereista ei pääse ulos, ynnä muuta ikävää. Mitäköhän siellä servuilla nyt tapahtuu?

Mulla laskee aika useastikin fps, mutta ei ihan noin alas.
 
Ylös Bottom