Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mikä sen devijoun serverin nimi on? vois tulla testaamaan.
Eikös se joskus mennyt niin, että 2 TV missileä ja laitteen ohjaaja kuolee?Kaiken lisäksi tuota aa:ta ei saa enää millään hajalle Nimimerkillä: 4 kertaa tv missilellä suora osuma eikä mitään vaikutusta
Pitääkö ostaa back to karkand paketti että voi käyttää famasia ja l96:tta?![]()
Pitää tietenkin. Nehän tulee tuon paketin mukana. Turha siitä on kiukutella.![]()
Kovaa vääntöä olivat. Tuumaakaan ei periksi annettu puolin tai toisin. Kiitos Deviljoulle ja admineille jne.
Etkö lukenut viestiä loppuun? Siellä IT-tykissä pitäisi juurikin venata koko ajan, koska siinä vaiheessa, kun vihut päättää kopterilla käydä vähän raiskaamassa, on jo lähes väistämättä myöhäistä. Ei joukkueella ole varaa tuolla tavalla vartioida omaa basea, jos haluaa lippujakin vallata. Tuo on paskaa pelisuunnittelua, ei siitä mihinkään pääse.Mitä varten siellä basessa on ilmatorjuntatykki? Oisko koptereita ja jettejä vastaan? Monen monta kertaa olen ajanut vihollisen kopterit ja jetit parilla burstilla loppu matsin ajaksi pois meidän basesta. Pari kertaa saanut hienot tapotkin sieltä. Jos et itse osaa mitään tehdä vihollisen raiskausta vastaan, olet sen ansainnut. Khargissa tuo tykki on nykyään kopun spawnissa, mutta tankkienkin luo voi mennä heilumaan iglalla tai rpg:llä. Eiköhän jotain saa aikaan jo yksinkin. Ei siinä tarvitse kuin pari minuuttia arvokasta aikaansa tuhlata ja saa loppumatsin suht turvassa spawnata baseensa.
On kumminki aika edullinen, ja tulee todella hyviä mappeja mukana, ainakin jos tykkää isoista konkka mapeista.Rahaa menee taas kerran![]()
On kumminki aika edullinen, ja tulee todella hyviä mappeja mukana, ainakin jos tykkää isoista konkka mapeista...
... kuten Gulf of Omanista joka jäätyy lähes poikkeuksetta joko matsin aikana tai viimeistään lopun scoreboardiin.
Mitä on baserape?
Tuntui jo BC2:n aikana ettei porukat ymmärrä mitä tämän kieltämisellä servereillä on alkujaan tarkoitettu.
En siis tiedä mitä kyseisessä pelissä on tapahtunut, tiedän vain sen että kyseistä hokemaa jankutetaan paljon enemmän mitä olisi tarvis...
...Ja aivan turhaan.
Baserape beissi huorausta esim tullaa kopterilla sinne pörräämää ja ampuu kaikkee mikä liikkuu.
Eli jos olet liikkumatta ja oikein hiljaa niin sinua ei ammuta? Tässäpä hyvä tapa välttää baserapeeminen ...![]()
liikkumatta oleminen ei välttämät sitä estä jos spawnaat näkyvälle paikalle.
... kuten Gulf of Omanista joka jäätyy lähes poikkeuksetta joko matsin aikana tai viimeistään lopun scoreboardiin.
Sori, oli pakko.![]()
No se on kyllä ihan totta, mulla tuo oman jäätyy usein kans. Varsinkin jos innostuu jetteilemään tai kopuilla lentelemään, mut silti mun mielestä loistavia konkka mappeja nuo b2k hässäkät.
Eikös se riitä (kuten jo edellisessä viestissä luullakseni suht selkeästi ilmaisin), että ajaa ne hekos pois sieltä basesta? Sen jälkeen pidätte ne ulkona omilla vehkeillänne. Jos tähän ette pysty on joko balance vituillaan, tai teidän tiimi on vain osaamaton (huom näiden kahden välillä on eroa).Etkö lukenut viestiä loppuun? Siellä IT-tykissä pitäisi juurikin venata koko ajan, koska siinä vaiheessa, kun vihut päättää kopterilla käydä vähän raiskaamassa, on jo lähes väistämättä myöhäistä. Ei joukkueella ole varaa tuolla tavalla vartioida omaa basea, jos haluaa lippujakin vallata. Tuo on paskaa pelisuunnittelua, ei siitä mihinkään pääse.
En tiedä onko tästä jo aikaisemmin keskusteltu, mutta onko kukaan törmännyt serverin omistajan mielivaltaisiin kick/ban :hin? Jotenkin ärsyttävää... kämppimiset ymmärrän potkujen syyksi, ei siinä mitään, mutta ilman mitään syytä ulos heittoja en.Jos olen oikein ymmärtänyt niin myös hyvä menestys ko. mapissa saattaa aiheuttaa harmitusta serverin omistalle ja johtaa potkuihin. Omalta kohdalta täytyy todeta ettei tuu kämpittyä, eikä loistettua K/D -listojen kärkessä. Tämän kanssa on vissiin vaan elettävä, tai pysyttävä EA -servereillä, vai miten??