Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitääkö ostaa back to karkand paketti että voi käyttää famasia ja l96:tta? :mad:

Kovaa vääntöä olivat. Tuumaakaan ei periksi annettu puolin tai toisin. Kiitos Deviljoulle ja admineille jne.

Joo hyvät oli eiliset väännöt väännöt! Pelit on heti paremmat kun on mukana paljon suomalaisia jotka pelaa objektivea ja auttaa tiimiä.

Tämä on siintä loistava peli ettei tarvitse olla super "taitava" fps pelaaja pärjätäkseen tai ottaakseen voittoa erästä. Ei tarvitse omata jäätävä accuratea tai maailman nopeimpia refleksiä (auttaa toki 1vs1 tilanteessa). Itse en omaa kumpaakaan edellä mainituista ja olen keskiverto käsi. mutta pelaamalla rohkeasti objektiveä, liikkumalla ryhmän mukana (minkä yleensä onnistun kadottamaan jotenkin ihmeen kaupalla), spottaamalla ja revaamalla jne... tekemällä asioita mitkä tässäkin ketjussa on käyty läpi miljoona kertaa pärjää todella hyvin ja auttaa suuresti omaa tiimiä voittaakseen pelin.GG :)

Mitä varten siellä basessa on ilmatorjuntatykki? Oisko koptereita ja jettejä vastaan? Monen monta kertaa olen ajanut vihollisen kopterit ja jetit parilla burstilla loppu matsin ajaksi pois meidän basesta. Pari kertaa saanut hienot tapotkin sieltä. Jos et itse osaa mitään tehdä vihollisen raiskausta vastaan, olet sen ansainnut. Khargissa tuo tykki on nykyään kopun spawnissa, mutta tankkienkin luo voi mennä heilumaan iglalla tai rpg:llä. Eiköhän jotain saa aikaan jo yksinkin. Ei siinä tarvitse kuin pari minuuttia arvokasta aikaansa tuhlata ja saa loppumatsin suht turvassa spawnata baseensa.
Etkö lukenut viestiä loppuun? Siellä IT-tykissä pitäisi juurikin venata koko ajan, koska siinä vaiheessa, kun vihut päättää kopterilla käydä vähän raiskaamassa, on jo lähes väistämättä myöhäistä. Ei joukkueella ole varaa tuolla tavalla vartioida omaa basea, jos haluaa lippujakin vallata. Tuo on paskaa pelisuunnittelua, ei siitä mihinkään pääse.

On kumminki aika edullinen, ja tulee todella hyviä mappeja mukana, ainakin jos tykkää isoista konkka mapeista...

... kuten Gulf of Omanista joka jäätyy lähes poikkeuksetta joko matsin aikana tai viimeistään lopun scoreboardiin.

Sori, oli pakko. :cool:

... kuten Gulf of Omanista joka jäätyy lähes poikkeuksetta joko matsin aikana tai viimeistään lopun scoreboardiin.

Minulla ei ole jäätynyt kertaakaan. Kop kop ja toivottavasti ei näin tapahdu jatkossakaan.
Fättis 60 gb pleikka ja tuuletus pelaa.

Mitä on baserape?

Tuntui jo BC2:n aikana ettei porukat ymmärrä mitä tämän kieltämisellä servereillä on alkujaan tarkoitettu.
En siis tiedä mitä kyseisessä pelissä on tapahtunut, tiedän vain sen että kyseistä hokemaa jankutetaan paljon enemmän mitä olisi tarvis...

...Ja aivan turhaan.

Baserape on base huorausta esim tullaa kopterilla sinne pörräämää ja ampuu kaikkee mikä liikkuu.

liikkumatta oleminen ei välttämät sitä estä jos spawnaat näkyvälle paikalle.

.__.

Monethan bannit tuli pelkästään eilisen aikana, kun keikuin jokaisen servun listan kärjessä... Koitin tehdä assignmenttiin noita Squad DM -voittoja (en muuten yleensä jaksa tuota) ja puuttu enää yks voitto (ihme että sain edes nuo tehtyä, kun tuli bannia jo tuolloin). Sain bannit varmaan kahesti, kun oli enää muutama tappo jäljellä oman squadin voittoon ja sitten yhesti vielä tais jäätyä just loppuvaiheessa. Kyllä suoraan sanoen v*tutti, mutta sainpa sen assignmentin lopulta tehtyä.

Sori, oli pakko. :cool:

No se on kyllä ihan totta, mulla tuo oman jäätyy usein kans. Varsinkin jos innostuu jetteilemään tai kopuilla lentelemään, mut silti mun mielestä loistavia konkka mappeja nuo b2k hässäkät.

No se on kyllä ihan totta, mulla tuo oman jäätyy usein kans. Varsinkin jos innostuu jetteilemään tai kopuilla lentelemään, mut silti mun mielestä loistavia konkka mappeja nuo b2k hässäkät.

B2K-kartat on kyllä hyviä conquestkarttoja, mutta samalla mielestäni parempia ryysikarttoja kuin suuri osa vanillan kartoista, varsinkin Strike at Karkand ja Sharqi, jotka kilpailevat viihdyttävyydessä Damavandin ja Metron kanssa. Gulf of Oman on samalla tasolla Khagin kanssa ja Rape Island on samassa sarjassa Firestormin ja Caspian Borderin kanssa...

Etkö lukenut viestiä loppuun? Siellä IT-tykissä pitäisi juurikin venata koko ajan, koska siinä vaiheessa, kun vihut päättää kopterilla käydä vähän raiskaamassa, on jo lähes väistämättä myöhäistä. Ei joukkueella ole varaa tuolla tavalla vartioida omaa basea, jos haluaa lippujakin vallata. Tuo on paskaa pelisuunnittelua, ei siitä mihinkään pääse.
Eikös se riitä (kuten jo edellisessä viestissä luullakseni suht selkeästi ilmaisin), että ajaa ne hekos pois sieltä basesta? Sen jälkeen pidätte ne ulkona omilla vehkeillänne. Jos tähän ette pysty on joko balance vituillaan, tai teidän tiimi on vain osaamaton (huom näiden kahden välillä on eroa).

En tiedä onko tästä jo aikaisemmin keskusteltu, mutta onko kukaan törmännyt serverin omistajan mielivaltaisiin kick/ban :hin? Jotenkin ärsyttävää... kämppimiset ymmärrän potkujen syyksi, ei siinä mitään, mutta ilman mitään syytä ulos heittoja en. :mad: Jos olen oikein ymmärtänyt niin myös hyvä menestys ko. mapissa saattaa aiheuttaa harmitusta serverin omistalle ja johtaa potkuihin. Omalta kohdalta täytyy todeta ettei tuu kämpittyä, eikä loistettua K/D -listojen kärkessä. Tämän kanssa on vissiin vaan elettävä, tai pysyttävä EA -servereillä, vai miten??

En tiedä onko tästä jo aikaisemmin keskusteltu, mutta onko kukaan törmännyt serverin omistajan mielivaltaisiin kick/ban :hin? Jotenkin ärsyttävää... kämppimiset ymmärrän potkujen syyksi, ei siinä mitään, mutta ilman mitään syytä ulos heittoja en. :mad: Jos olen oikein ymmärtänyt niin myös hyvä menestys ko. mapissa saattaa aiheuttaa harmitusta serverin omistalle ja johtaa potkuihin. Omalta kohdalta täytyy todeta ettei tuu kämpittyä, eikä loistettua K/D -listojen kärkessä. Tämän kanssa on vissiin vaan elettävä, tai pysyttävä EA -servereillä, vai miten??

Jep. Battlefield on vähän niin kuin intti; kaikki mahdolliset viheltäjät on kasattu kivien ja kantojen alta samaan paikkaan - toimeen on vaan tultava. Sama pätee vuokraservu-admineihinkin. Kannattaa server-browserista hakea "KFIN" -servut tai sitten suunnata "-DICE- EA/DICE standard Settings - conquest, all maps, no kicks" -servulle jossa on myös this-thing-we-call-reilu-meininki.

Ylös Bottom