Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös se riitä (kuten jo edellisessä viestissä luullakseni suht selkeästi ilmaisin), että ajaa ne hekos pois sieltä basesta? Sen jälkeen pidätte ne ulkona omilla vehkeillänne.
Jotenkin arvasin, että tartut tähän. Korostetaan, että mun ongelma on on enemmän se pölliminen kuin tuhoaminen. Basen ympärillä sirklaamiselle voidaan pistää nopeasti stoppi, mutta parissakymmenessä sekunnissa tapahtuva pöllimisoperaatio onkin ihan eri juttu. Vahinko on jo tapahtunut siinä vaiheessa, kun vihuilla on molemmat kopterit. Ei niitä auta siinä vaiheessa ajaa pois. Ja aivan hyvin ne voi käydä myöhemmin uudestaan pöllimässä, ei niitä voi koko ajan vahtia ja estää.

Jos tähän ette pysty on joko balance vituillaan, tai teidän tiimi on vain osaamaton (huom näiden kahden välillä on eroa).
Just just. Me voitaisiin varmaan kaverin kanssa joka matsissa pyöriä kahdella helikopterilla tuosta vaan eikä sillä ole mitään tekemistä joukkueiden balanssin tai vihollisten taidon kanssa. Se helikopterin pölliminen on aivan naurettavan helppo operaatio, jos sen kopterin saa alussa kerran tuhottua eikä vihollisen jettipilotit ole kopterin helposti tuhoavia ammattilaisia, joita tuntuu olevan yksi sadasta. Kyllä se perinteinen baserapekin jossain määrin onnistuu. Käydään vain pari minuuttia muualla pyörimässä, jos joku vihollisista päättää saaneensa tarpeeksi ja hyppää IT-tykin puikkoihin. Sua vastaan ei selvästikään ole ikinä taitava kopterimiehistö yrittänytkään mitään tällaista, jos et näe tässä mitään ongelmaa.
 
Mielenkiintoista luettavaa nämä viime sivut - argumenttia argumentin perään.

Tullut pidettyä pientä taukoa pelaamisesta tiistai-illasta saakka, tulen olemaan kuin aloittelija kun jatkan. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo sun W/L Ratiokin pistää pikkasen mietityttää.. :)

Ei yli 3:n w/l-ratio ole erikoinen näky niillä jotka ovat pitkään vakiporukalla pelanneet, pelityylistä riippumatta. Kaikkein tärkeimpänä on kuitenkin PTFO-asenne. Ensin huolehditaan että erä voitetaan ja sitten vasta lennellään jeteillä ja mennään vuorille kiikarikiväärin kanssa ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi elämän kevät... Lähes 2 tuntia jotain tuhannen tiketin matsia.... Ja sitten network error... Takaisin peliin ja muutaman minuutti ja peli ohi. ... pari hassua pistettä.. Menikö ne oikeat pisteet kankkulan kaivoon ? Serveri siis oli elossa kokoajan, mutta minä (ja ehkä joku muu) putosin pois.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei yli 3:n w/l-ratio ole erikoinen näky niillä jotka ovat pitkään vakiporukalla pelanneet, pelityylistä riippumatta. Kaikkein tärkeimpänä on kuitenkin PTFO-asenne. Ensin huolehditaan että erä voitetaan ja sitten vasta lennellään jeteillä ja mennään vuorille kiikarikiväärin kanssa ;)

PTFO tässä pelissä se suola nimenomaan onkin. Eiköhän tuo Deviljoun ratio kerro jo vähä siitäkin, että aina ollaan siellä voittajien eli parhaiden puolella nostattelemassa vielä entisestään sitä ratiota. Piti sitte mennä poistamaan se viesti Deviljouhin liittyen, vaikka siinä ees sen kummempaa ollu.. Huoh modet, älkää viitsikö, ees murossa tämmöstä oo. Mutta vakkariporukalla ku pelaa ni tottakai se nousee. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei yli 3:n w/l-ratio ole erikoinen näky niillä jotka ovat pitkään vakiporukalla pelanneet, pelityylistä riippumatta. Kaikkein tärkeimpänä on kuitenkin PTFO-asenne. Ensin huolehditaan että erä voitetaan ja sitten vasta lennellään jeteillä ja mennään vuorille kiikarikiväärin kanssa ;)

Kyllä, mutta erityisesti meille sunnuntaipelaajille olisi ensiarvoisen tärkeää myös pelaamisen mielekkyys. Se, ettei matsit ole tikkarin ottamista pikkulapselta tyystin eritasoisten porukoiden kohdatessa. Tasoittaminen on se taikasana, joka varmistaa niitä eeppisiä taistoja tuvan täydeltä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

PTFO tässä pelissä se suola nimenomaan onkin. Eiköhän tuo Deviljoun ratio kerro jo vähä siitäkin, että aina ollaan siellä voittajien eli parhaiden puolella nostattelemassa vielä entisestään sitä ratiota. Piti sitte mennä poistamaan se viesti Deviljouhin liittyen, vaikka siinä ees sen kummempaa ollu.. Huoh modet, älkää viitsikö, ees murossa tämmöstä oo. Mutta vakkariporukalla ku pelaa ni tottakai se nousee. ;)

Jännä juttu, sillä itse olen melkeinpä aina siellä vastapuolella ja W/L'ni keikkuu 3.6 paremmalla puolella. Turpaanhan siinä aika usein tulee, mutta ei oo mitään hauskempaa kuin kiusata muita jetillä tai nyysiä dog tageja. Eilen Gulf of Omanissa huomasin jonkun valtaamassa C lippua. Kaveri juoksi sen nosturin tikapuiden suojaan ja ehdin just spotata sen verran, että nimilaatassa komeili Deviljou. Aattelin, että saisin hypättyy sellaisen betoniporsaan kautta Devilin selkään. Syke siinä hieman nousi kun vihollistulen keskellä hyppään sinne Devilin selkään ja ekalla kerralla puukko vain sivaltaa! Tuntu ihan ikuisuudelta hakkaa sitä R2'sta, mutta sit sain sen animaation tehtyä ja kultaset tagit poimittua. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jotenkin arvasin, että tartut tähän. Korostetaan, että mun ongelma on on enemmän se pölliminen kuin tuhoaminen. Basen ympärillä sirklaamiselle voidaan pistää nopeasti stoppi, mutta parissakymmenessä sekunnissa tapahtuva pöllimisoperaatio onkin ihan eri juttu. Vahinko on jo tapahtunut siinä vaiheessa, kun vihuilla on molemmat kopterit. Ei niitä auta siinä vaiheessa ajaa pois. Ja aivan hyvin ne voi käydä myöhemmin uudestaan pöllimässä, ei niitä voi koko ajan vahtia ja estää.

Puhut tästä ikään kuin tuo vastapuolen suorittama kopterin kähveltäminen olisi yleinenkin juttu. Tietämättä tarkkaan miten useasti ja missä mittakaavassa omat pelisi siitä kärsivät, niin ainakaan omissa peleissäni (random-servuilla, random-seurassa) en itse kerkeä edes omaan kopteriin saati sitten varastamaan vastapuolen vekotinta. Jos rundin alusta haluaa oman kopterin puikkoihin niin mielikuvaharjoittelu X:n painamiseksi pitää aloittaa jo latausruudussa, sen verran suosittuja nuo vatkaimet BF3:ssa ovat.

Sodassa on ideana nuijia vastapuoli maanrakoon keinolla millä hyvänsä, kaikella saatavissa olevalla miesvoimalla ja arsenaalilla. Suoraselkäisyys ja Geneven-sopimus kieltää törkeimmät jipot, mutta vastapuolen kaluston käyttäminen ei ole listalla. Suomikaan ei palauttanut Raatteen tieltä takavarikoitua materiaalia rajan taakse. Olisiko pitänyt? Sitten: miten ihmeessä joku tiimi voi toistuvasti jättää sellaisen assetin kuin taisteluhelikopterin makaamaan omaan hangaariin odottamaan varastamista? Minun virtuaalisappeni kiehahtaa jo pelkästään siitä kun näen omat vaunut ruostumassa tyhjänpanttina samaan aikaan kun vastapuoli käyttää arsenaaliaan täysimääräisesti, saati sitten jos kopteri lepuuttaa lapojaan kentällä. Jos raskasta kalustoa (johon luen myös kopterit) näkee käyttämättömänä niin se pitää viedä rintamalle! Tämä on IMO velvollisuus omaa tiimiä kohtaan.

Ymmärrän Sandea sen verran, että yksi ihminen ei voi kuljettaa kaikkia ajoneuvoja yhtäaikaa eikä yksi ihminen voi olla vastuussa koko tiimin tekemisistä (tai tässä tapauksessa tekemättä jättämisistä), mutta hiukan ihmetyttää, että miten yleinen ongelma tuo oman puolen kopterin hylkiminen voi teidän matseissa olla ? Omissa peleissäni vastapuoli on saanut meidän kopterin lähinnä silloin kun oma pilotti mokaa land-and-fix -operaation tai muuten vain syöksyy maahan siten että kopu jää 'henkiin' - spawniin ilmestynyt kopteri varataan alta sekunnin omien toimesta. ...ja sekös tällaista hidasta jääkäriä keljuttaa, olis se kiva lennellä itsekin hiukan enemmän :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

dodii, nyt kun täälläkin alkaa tämä "lämpötila nousta" (ainakin viimeisen parin sivun perusteella) niin mitenkäs olisi jos pistettäisiin 8v8+ CONQUEST turnausta pystyyn Suomi porukalla? Tälläinenhän oli jo tulossa heti julkaisuuun, mutta se haudattiin privojen puuttumisen takia ja muistaakseni siitä oli silloin puhetta että se järjestetään kunhan aika on sopiva (lue: mahdollisuus järjestää se). Muistaakseni myös siellä oli jo melko monta tiimiä ilmoittautunut valmiiksi, joten olettaisin että kiinnostusta löytyy? Battlelogiakin tässä selaillut ja melko monta suomalaista platoonia löytyy joilla vähintään se +10 pelaajaa, tiedä sitten tietävätkö nämä kaikki KFIN:sta/lukevatko näitä foorumeita aktiivisesti ...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi elämän kevät... Lähes 2 tuntia jotain tuhannen tiketin matsia.... Ja sitten network error... Takaisin peliin ja muutaman minuutti ja peli ohi. ... pari hassua pistettä.. Menikö ne oikeat pisteet kankkulan kaivoon ? Serveri siis oli elossa kokoajan, mutta minä (ja ehkä joku muu) putosin pois.

Jos et olisi enää mennyt takaisin, olisi pisteet todennäköisesti säilyneet. Jos menet takaisin samalle servulle samaan kenttään alkaa pisteet uudelleen ;) eli ei kannata mennä enää takaisin heti perään jos matsi kohta loppumassa ja haluaa säilyttää pisteet.

PTFO tässä pelissä se suola nimenomaan onkin. Eiköhän tuo Deviljoun ratio kerro jo vähä siitäkin, että aina ollaan siellä voittajien eli parhaiden puolella nostattelemassa vielä entisestään sitä ratiota. Piti sitte mennä poistamaan se viesti Deviljouhin liittyen, vaikka siinä ees sen kummempaa ollu.. Huoh modet, älkää viitsikö, ees murossa tämmöstä oo. Mutta vakkariporukalla ku pelaa ni tottakai se nousee. ;)

Just juon aamukahvetta, lueskelen ja naureskelen.... kesä tekee vissiin tuloa kun hyttyset inisee... Multa meni toi sun eka viestis ohi, ehkä parempi niin.

Asiaan eli mitään tarvetta ei ole mitään nostella (punttia pitäis ehkä vähä enemmän)... Se nyt vaan sattuu olemaan toi meidän vakiporukka olemaan aikas usein siellä voittajien puolella, mistä se sitten johtuu mene ja tiedä ;) Koskaan ei olla voittajien puolelle siirrytty, vaan on annettu autobalencen heitelle sitä squadia minne lystää.. Useimmiten se voitto kuitenkin on rapsahtanut vaikka se olisi heittänyt sinne "heikomman" vastustajan puolelle. Sen vaihdon jälkeen se nyt vaan ei ehkä olekkaan enää se heikompi puoli... :D

Ja sitä squadia kun ei aleta pilkkomaan, miksi? Koska ainakin minulle henk. koht kuten aikaisemmin olen todennut: Oma squadi on minulle 65% pelistä. En kyllä ilman hyvää peliporukkaa mikeillä varustettuina, olisi pelannut tätä näin kauan. Joskus unohtaa pelaavansa peliä kun jauhaa jostain elämää suuremmasta asiasta ja sitten havahtuu spawni valikosta. Oikeasti se on vähän lähempänä 90% (mutta jottei äijät luule (squadi) itsestään liikoja) sanotaan 65%. Eli hyvässä porukassa pelaaminen nousee ihan toiseen potenssiin ja tuli voitto tai turpaan niin hyvässä porukassa se ei meinaa mitään. Äijät joiden kanssa vääntänyt sen 300-500h tullut jo kivan tutuiksi ja keskustelu siirtyy usein johonkin ihan muuhunkuin itse peliin.

Parhaimmat tappiot on ne joissa vastapuoli on vaan parempi.. ei tunnu tappio pahalta jos on itse yrittänyt kaikkensa ja peli on ollut kiivasta. Pahimmat tappiot on ne joissa itse/squadi vaan tötöillyt ja voitettavissa ollut matsi hävitään kun herätään liian myöhään ja matsia ei enää saa käännettyä.

Suosittelen kaikille hankkimaan saman henkistä porukkaa jotka pelaa samoihin aikoihin ympärilleen niin bf3 nousee ihan uuteen ulottuvuuteen.
Suurin osa joka täällä ei ole äänessä onkin sen jo huomannut ja nauttivat peleistä eikä turhia murise ...Näitä squadeja vastaan pelitkin on yleensä niitä kiivaimpia ja parhaimpia ja pataan tulee myös useasti ;) Ja suurimmalla osalla näistä jannuista sen w/l suhde on yli 3 ja joillakin huomattavasti korkeampi...


Kyllä, mutta erityisesti meille sunnuntaipelaajille olisi ensiarvoisen tärkeää myös pelaamisen mielekkyys. Se, ettei matsit ole tikkarin ottamista pikkulapselta tyystin eritasoisten porukoiden kohdatessa. Tasoittaminen on se taikasana, joka varmistaa niitä eeppisiä taistoja tuvan täydeltä.

Eikös toi pelaamisen mielekkyys ole kaikille yhtä tärkeää..?

tossa ylempänä vähän jo vastailinkin tähän. Optimi tilannehan olisi saada kauemmin pelanneet squadit vastakkain ja sunnuntaipelaajat (mun puolesta vaik torstai pelaajat) näitten squadien jatkoiksi molemmille puolille. Valittettavasti toi autobalance ei tähän tunnu kykenevän kuin harvoin ja niinkuin miljoonaan kertaan todettu tuo puolien tasoittaminen ei ole helppoa adminienkaan osalta. joukkueet eivät koskaan tule olemaan kaikkien mieleen kuitenkaan.


Ps: Ja kaiken näköinen asia mikä henk.koht askarrattuu ja kummastuttaa minussa kautta statseissa... niin kyselkää ja ihmetelkää ihmeessä jos on tarvetta, mutta nakelkaa sitten privana. Minulla ei nyt tästä asiasta tämän enempää ole sanottavaa täällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä, mutta erityisesti meille sunnuntaipelaajille olisi ensiarvoisen tärkeää myös pelaamisen mielekkyys. Se, ettei matsit ole tikkarin ottamista pikkulapselta tyystin eritasoisten porukoiden kohdatessa. Tasoittaminen on se taikasana, joka varmistaa niitä eeppisiä taistoja tuvan täydeltä.

Niinpä, ei se olekaan mielekästä että matsit ovat läpijuoksuja. Mieluummin pelaan tiukkoja eriä ja vaikka sitten häviän. Mutta sen takia en halua hävitä että oma tiimi tai edes itse en yritä voittaa. Kilpailullisesta moninpelistä on kuitenkin kyse.

Tasoittaminen on hyvä asia silloin kun se onnistuu, monta kertaa saatu omalle squadille tekemistä kun ollaan autobalancen toimesta menty vastustajien puolelle. Harmillisen usein huomaa että varsinkin yksinäiset kotkat valuvat voittajien puolelle, jolloin tiimien kasautumista tapahtuu. Aloittelijat ja muut noobit ovat toisella puolella, ja toisella yhden ptfo-squadin lisänä on puoli joukkuetta tiimiä vaihtaneita korkean rankin pelaajia, joita ei huvita tehdä töitä voiton eteen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näin sunnuntain aluksi pieni video pelailuista joita oli kertynyt talteen koneelle. KFIN servuiltakin pari momenttia mukana :p

[video=youtube;CUqLF51K0rE]http://www.youtube.com/watch?v=CUqLF51K0rE[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Just juon aamukahvetta, lueskelen ja naureskelen.... kesä tekee vissiin tuloa kun hyttyset inisee... Multa meni toi sun eka viestis ohi, ehkä parempi niin.

Asiaan eli mitään tarvetta ei ole mitään nostella (punttia pitäis ehkä vähä enemmän)... Se nyt vaan sattuu olemaan toi meidän vakiporukka olemaan aikas usein siellä voittajien puolella, mistä se sitten johtuu mene ja tiedä ;) Koskaan ei olla voittajien puolelle siirrytty, vaan on annettu autobalencen heitelle sitä squadia minne lystää.. Useimmiten se voitto kuitenkin on rapsahtanut vaikka se olisi heittänyt sinne "heikomman" vastustajan puolelle. Sen vaihdon jälkeen se nyt vaan ei ehkä olekkaan enää se heikompi puoli... :D

Ja sitä squadia kun ei aleta pilkkomaan, miksi? Koska ainakin minulle henk. koht kuten aikaisemmin olen todennut: Oma squadi on minulle 65% pelistä. En kyllä ilman hyvää peliporukkaa mikeillä varustettuina, olisi pelannut tätä näin kauan. Joskus unohtaa pelaavansa peliä kun jauhaa jostain elämää suuremmasta asiasta ja sitten havahtuu spawni valikosta. Oikeasti se on vähän lähempänä 90% (mutta jottei äijät luule (squadi) itsestään liikoja) sanotaan 65%. Eli hyvässä porukassa pelaaminen nousee ihan toiseen potenssiin ja tuli voitto tai turpaan niin hyvässä porukassa se ei meinaa mitään. Äijät joiden kanssa vääntänyt sen 300-500h tullut jo kivan tutuiksi ja keskustelu siirtyy usein johonkin ihan muuhunkuin itse peliin.

Parhaimmat tappiot on ne joissa vastapuoli on vaan parempi.. ei tunnu tappio pahalta jos on itse yrittänyt kaikkensa ja peli on ollut kiivasta. Pahimmat tappiot on ne joissa itse/squadi vaan tötöillyt ja voitettavissa ollut matsi hävitään kun herätään liian myöhään ja matsia ei enää saa käännettyä.

Suosittelen kaikille hankkimaan saman henkistä porukkaa jotka pelaa samoihin aikoihin ympärilleen niin bf3 nousee ihan uuteen ulottuvuuteen.
Suurin osa joka täällä ei ole äänessä onkin sen jo huomannut ja nauttivat peleistä eikä turhia murise ...Näitä squadeja vastaan pelitkin on yleensä niitä kiivaimpia ja parhaimpia ja pataan tulee myös useasti ;) Ja suurimmalla osalla näistä jannuista sen w/l suhde on yli 3 ja joillakin huomattavasti korkeampi...

Eikös toi pelaamisen mielekkyys ole kaikille yhtä tärkeää..?

tossa ylempänä vähän jo vastailinkin tähän. Optimi tilannehan olisi saada kauemmin pelanneet squadit vastakkain ja sunnuntaipelaajat (mun puolesta vaik torstai pelaajat) näitten squadien jatkoiksi molemmille puolille. Valittettavasti toi autobalance ei tähän tunnu kykenevän kuin harvoin ja niinkuin miljoonaan kertaan todettu tuo puolien tasoittaminen ei ole helppoa adminienkaan osalta. joukkueet eivät koskaan tule olemaan kaikkien mieleen kuitenkaan.


Ps: Ja kaiken näköinen asia mikä henk.koht askarrattuu ja kummastuttaa minussa kautta statseissa... niin kyselkää ja ihmetelkää ihmeessä jos on tarvetta, mutta nakelkaa sitten privana. Minulla ei nyt tästä asiasta tämän enempää ole sanottavaa täällä.

Mjoo ja kärpäset hyppii silimille, ehkä lämmöt nousi itellä jossain vaiheessa liikaakiin ja tuli eilen kaljavitutuksissa avauduttua osittain turhastakin, pahoittelut tästä. Tosin aiempi kirjoittelusi kuulosti sen verran ylimieliseltä setiltä, että oli pakko heittää jo vähän takaisinkin jotain tuubaa. Menee vaan joskus tunteet kuumiksi tän pelin kans ku on pahimillaan niin epäbalanssissa matsit.. Parhaimmllaan taas kun sattuu squadit oleen kondiksessa (harvoin kylläkin) ja homma toimii, niin siitähän ne parhaat ilot tässä pelissä juuri revitäänkin. Mut jees, asia ananas ja aihe loppuun käsitelty ainakin mun puolesta. No hard feelings, joten eiköhän pistetä turhat lässyttelyt unholaan ja let´s just play. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällä kaverilla on oikea asenne Battlefieldin pelaamiseen:

[video=youtube;DbiXKiiL16A]http://www.youtube.com/watch?v=DbiXKiiL16A&feature=relmfu[/video]

"You goddamn deutsch fucking faggot..." :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Puhut tästä ikään kuin tuo vastapuolen suorittama kopterin kähveltäminen olisi yleinenkin juttu. Tietämättä tarkkaan miten useasti ja missä mittakaavassa omat pelisi siitä kärsivät, niin ainakaan omissa peleissäni (random-servuilla, random-seurassa) en itse kerkeä edes omaan kopteriin saati sitten varastamaan vastapuolen vekotinta. Jos rundin alusta haluaa oman kopterin puikkoihin niin mielikuvaharjoittelu X:n painamiseksi pitää aloittaa jo latausruudussa, sen verran suosittuja nuo vatkaimet BF3:ssa ovat.
Joo en sanonutkaan, että tuo kovin yleistä olisi. Helppoa se silti on, jos vaikka katsoo kellosta minuutin tuhoamisen jälkeen ja menee juuri sopivasti sitä vihun kopteria kärkkymään. Eli ei vastapuolen tarvitse sitä minuuteiksi jättää baseen homehtumaan vaan sen voi aivan hyvin viedä sekunneissa sen spawnaamisesta.

Sodassa on ideana nuijia vastapuoli maanrakoon keinolla millä hyvänsä, kaikella saatavissa olevalla miesvoimalla ja arsenaalilla. Suoraselkäisyys ja Geneven-sopimus kieltää törkeimmät jipot, mutta vastapuolen kaluston käyttäminen ei ole listalla.
Tottahan tuo on ja siksi syytänkin enemmän DICE:a kuin pelaajia, jotka noin tekevät. Onko sen niin vaikeaa laittaa baseen instadeath-alue tai lukita basessa olevat ajoneuvot vastustajilta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei onko kellään tullut tälläistä ongelma vastaan??
Ladattuani ton päivityksen bf3:seen pari viikkoa sitten,
ihmettelin vaan kun se poistaa tuon back to karkand
lisäosan, kun yritän ladata lisäosaa takaisin pleikkari
lyö latauksen jumiin, ohjain ei vastaa vaikka painaa
ps buttonia, mutta pleikkari kyllä sammuu virtanapista
painettaessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei onko kellään tullut tälläistä ongelma vastaan??
Ladattuani ton päivityksen bf3:seen pari viikkoa sitten,
ihmettelin vaan kun se poistaa tuon back to karkand
lisäosan, kun yritän ladata lisäosaa takaisin pleikkari
lyö latauksen jumiin, ohjain ei vastaa vaikka painaa
ps buttonia, mutta pleikkari kyllä sammuu virtanapista
painettaessa.

On.

Yritätkö ladata B2Kn BF3n kautta? Jos yrität, niin kokeilepa mennä suoraan PS Storeen (käynnistämättä siis itse peliä) ja ladata lisuri sieltä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tietäisikö joku miksi kaverini ei pääse kirjautumaan sisään battlelogiin? Kun yrittää kirjautua sisään niin tulee teksti että hänen pitäisi ostaa peli vaikka hän on pelannut battlefieldiä n. 100 tuntia
 
Ylös Bottom