Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällä kaverilla on oikea asenne Battlefieldin pelaamiseen:

[video=youtube;DbiXKiiL16A]http://www.youtube.com/watch?v=DbiXKiiL16A&feature=relmfu[/video]

"You goddamn deutsch fucking faggot..." :D

Ahahahah ihan helvetin hauska :D

Omasta mielestä huippu oli tuo "SHOOT THE FUCKING TANK ON FRONT OF YOU!!!!" :D :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jännä juttu, mulla ne on laskenut peli-intoa merkittävästi. Enää ei oikein kiinnosta pelaa melkeinpä lainkaan. Välillä käyn vaan pelailemassa KFIN-servuilla ja kavereiden servereillä. :/

Itellä taas ei oo ollut ikinä näin hauskaa peliä pelatessa, nyt kun sai headsetinki. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jännä juttu, mulla ne on laskenut peli-intoa merkittävästi. Enää ei oikein kiinnosta pelaa melkeinpä lainkaan.

Täällä taas vuokraserverit toivat tähän kaivatun yhteisöllisen elementin, seikka joka tekee peleistä loistavia. Suomalaista peliseuraa löytyy nyt helposti ja isännät pääsee säätämään mieluisimmat säädöt servulle. Oli maksullisuudesta mitä mieltä tahansa, harvoin pelaaminen on ollut näin hauskaa kuin nyt Battlefield 3:n parissa. Kannattaa hankkia headset ja vaihtaa kanavaksi Squad -> Team.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Juu onhan tää kaikkien aikojen peli...Koukuttavuus ei ole yhtään vähentynyt vaikka monta kuukautta lähes joka ilta tullu pelattua. Vierotusoireet iskee päälle jos ei pariin iltaan pääsee pelailemaan :) Ja hyviä lisäosia luvassa jatkossa...muut pelit tulleet tarpeettomiksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;HLrcWoIutx8]http://www.youtube.com/watch?v=HLrcWoIutx8[/video]

Melko taitava kaveri kopterin puikoissa 8)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Melko taitava kaveri kopterin puikoissa 8)

Olenkin jo odotellut että koska joku lentää tuon 2:10 kohdassa näkyvän tunnelin läpi :). Koskahan joku tuottaa vastaavanlaisen videon konsolilla lentelystä?

Minun oli tämäniltaisesta pakko tehdä tällainen video:

[video=youtube;cAh1cPDRJFk]http://www.youtube.com/watch?v=cAh1cPDRJFk&feature=youtu.be[/video]

Kaveri ehtinyt 15 service staria jo paukutella :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lähti tuo meikäläisenkin laskusuhdanteessa ollut W/L -ratio iloiseen nousuun kun Devil, eksutin, Alabama ja Panadoli pisti saksan pojan serverin matalaksi :) ...vastapuolella tuntui porukka vaihtuvan tiuhaan tahtiin.

Alkoi jo iskeä pieni alemmuuskompleksin poikanen kun vaikka miten yritti sykkiä ja olla tehokas niin aina tää ryhmä rämä oli jotenkin ehtinyt paikalle ja hoitanut homman. Siinä sitten jäänyt muuta tehtävää kun siivota kituvat vihut nurkista, jakaa porukalle pari lipasta patruunoita ja lähteä myöhästymään seuraavasta kohteesta :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lähti tuo meikäläisenkin laskusuhdanteessa ollut W/L -ratio iloiseen nousuun kun Devil, eksutin, Alabama ja Panadoli pisti saksan pojan serverin matalaksi :) ...vastapuolella tuntui porukka vaihtuvan tiuhaan tahtiin.

Alkoi jo iskeä pieni alemmuuskompleksin poikanen kun vaikka miten yritti sykkiä ja olla tehokas niin aina tää ryhmä rämä oli jotenkin ehtinyt paikalle ja hoitanut homman. Siinä sitten jäänyt muuta tehtävää kun siivota kituvat vihut nurkista, jakaa porukalle pari lipasta patruunoita ja lähteä myöhästymään seuraavasta kohteesta :D

Ymmärsit väärin. Jätkät vaan vaihtoi voittavaan joukkueeseen koko ajan, jotta statsit pysyy kovana. Ei niitä ratioita nimittäin pelaamalla laiteta kondikseen, se on kuulemma vakta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lähti tuo meikäläisenkin laskusuhdanteessa ollut W/L -ratio iloiseen nousuun kun Devil, eksutin, Alabama ja Panadoli pisti saksan pojan serverin matalaksi :)

Jaa, mä olin kuulevinani luureista, että minä ja Panadoli vaan lenneltiin jeteillä, kun muut yritti hakea lippuja ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Koskahan joku tuottaa vastaavanlaisen videon konsolilla lentelystä?

Sitten kun saadan sellaiset konsolit ettei framet putoa alle kympin kun lentää.


Joku tässä nyt mättää. EI ole ton 1.5 patchin jälkeen enää kiinnostanut pelaaminen yhtään.
Lähinnä tulee pelleiltyä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ymmärsit väärin. Jätkät vaan vaihtoi voittavaan joukkueeseen koko ajan, jotta statsit pysyy kovana. Ei niitä ratioita nimittäin pelaamalla laiteta kondikseen, se on kuulemma vakta.

Kävi tuo sama kuittimahdollisuus mielessä, mutta onnistuin poikkeuksellisesti vastustamaan kiusausta ;)


Jaa, mä olin kuulevinani luureista, että minä ja Panadoli vaan lenneltiin jeteillä, kun muut yritti hakea lippuja ;)

Niin niin, eli haluat siis sanoa, että squadi ei edes käynyt kaikilla pytyillä ja silti tuli tuollasta tulosta? :D

No joo, leikki sikseen, muusta on hiukan vaikea näin ulko-squadilaisena vetää analyysiä, mutta se teidän vaunumiehistönä toimiminen oli suht' kunnioitettavan oloista menoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävi tuo sama kuittimahdollisuus mielessä, mutta onnistuin poikkeuksellisesti vastustamaan kiusausta ;)

Rupeaa huolestuttavasti näyttämään sille, että popparipussi pitää jättää kaappiin, kun tulee foorumia tavaamaan. Ajattelinpa siis paiskoa lisää vettä kiukaalle, mutta kukaan ei näytä tarttuvan trolliin :( Noh, joka ei arpa ei voita..

Ulko-squadilaisena usean ihmisen täällä tuntuu olevan vaikea hahmottaa sitä, kuinka toisesta galaxista monta sataa tuntia pelanneen porukan yhteistyö on täysin ns. normijamppaan verrattuna. Sen johdosta siellä ne samat naamat roikkuu kärkisijoilla vastuksesta juuri riippumatta. Tai näin ainakin päättelisin sen perusteella mikä itku ja poru tuosta Devil/Särkylääke/Abalama/Apphex/Eksutin/Grizzly/Julius/ ymsymsyms. porukan statsien tihrustamisesta täällä on männä viikolla ollut.

Eli jos teillä ei vielä ole mikkiä, niin mene nyt jo ihmeessä giganttiseen ja hae se. Sitten rohkeasti peleihin joinimaan ja mikki päällä suu käymään. Siitä se tiimipelaaminen lähtee uusiin ulottuvuuksiin ja ne kultaakin kalliimmat w/l ratiot ja muut dingelidongelit nousuun.

E: Tämä ei siis Snafu ollut sulle kohdistettu, vaan ihan yleistä löpinää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on kyllä tullu ehkä vähän liian usein törmättyy tilanteisiin, jossa adminin työkaluja käytetään niin totaallisen väärin. Muutamia kertoja on tullu jo vastaan sellaset pelit, jossa admin siirtää kaikki kotkat samalle puolelle ja toisella puolella näkyy vain p**ka-auroja. DICE/EA vois laskuttaa adminin kusipäisyyden mukaan serverin vuokrat.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ulko-squadilaisena usean ihmisen täällä tuntuu olevan vaikea hahmottaa sitä, kuinka toisesta galaxista monta sataa tuntia pelanneen porukan yhteistyö on täysin ns. normijamppaan verrattuna. Sen johdosta siellä ne samat naamat roikkuu kärkisijoilla vastuksesta juuri riippumatta. Tai näin ainakin päättelisin sen perusteella mikä itku ja poru tuosta Devil/Särkylääke/Abalama/Apphex/Eksutin/Grizzly/Julius/ ymsymsyms. porukan statsien tihrustamisesta täällä on männä viikolla ollut.

Kävin ihan huvin vuoksi näissä Deviljoun ja Freedom fightersien servuilla, kun kovasti hypetettiin. Täytyy sanoa, että paskimmat pelit on tullut näiltä servuilta ja samaa mieltä oli kutsumani kaveri.

Khargissa oli hyvin hauskaa, kun Grizzly yritti istua kopterissa ja baseraiskasi tankit aina, kun pystyi. Pudotin kaksi kertaa kanisterilla Grizzlyn ja SFjuliusmikä lie jonka jälkeen tankista ulos, kyykkyyn, ylös, kyykkyyn, ylös. Kaveri rupesi vissiin ottamaan herneitä nenään, kun piti pyssyn kanssa lähteä metsästämään, mutta ei siitä mitään tullut. Hetken päästä sama ralli jatkuu, ensiksi basesta kaikki hajalle ja sitten äkkiä karkuun/kämppimään uutta vuoroa. En jaksanut moista spedeilyä pidempään ja siirryin parempiin peleihin.

Kaspianissa myös sama juttu. Snowblindx tykkää kovasti käydä baserapettamassa kaikki spawnaava ja luikkia heti piiloon jos joku tarttuu Kaspianin tykkiin :o Keskityin sitten pelleilemään ja keräilemään triple killejä rantakirpuilla tankkeja vastaan :) Anteeksi niille joidenka tankin tuhosin rantakirpulla.... oli moottorissa vähän ylikuumenemisongelmia :o

Näyttää pahasti siltä, että nämä nimeltä mainitsemattomat tyypit yrittää vain boostata sitä k/d-ratiotaan. Aina samat sällit, samoilla kentillä ja samalla tavalla enkä näemmä ole ainoa joka tästä mainitsee. Sitten, kun mennäänkin asehippasille, niin oho nämä kaverit onkin ilman koptereita ihan perustasolla. Selitetään "bf internet-kaverit paskat läpät blaa blaa" epäbalonssoiduilla teameillä, mutta käytännössä tämä tarkoittaa, että nämä sällit tykkää potkia maassa makaavaa. Sitten jos tilanne menisi siihen suuntaan, että itse saisi samalla tavalla turpaan, niin sieltä tulisi kick/bannia tai uudelleen balansointeja, ja ei selityksiä näin se vain menee. Käyntejä näillä servuilla on reippaat kymmenkunta ja ei kiitos jatkossa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

E: Tämä ei siis Snafu ollut sulle kohdistettu, vaan ihan yleistä löpinää.

Jees, ymmärsin toki.

Ulko-squadilaisena usean ihmisen täällä tuntuu olevan vaikea hahmottaa sitä, kuinka toisesta galaxista monta sataa tuntia pelanneen porukan yhteistyö on täysin ns. normijamppaan verrattuna. Sen johdosta siellä ne samat naamat roikkuu kärkisijoilla vastuksesta juuri riippumatta. Tai näin ainakin päättelisin sen perusteella mikä itku ja poru tuosta Devil/Särkylääke/Abalama/Apphex/Eksutin/Grizzly/Julius/ ymsymsyms. porukan statsien tihrustamisesta täällä on männä viikolla ollut.

Juuri näin. Tuo pari sivua sitten käyty sanailu kaikenmoisista ratioista itse asiassa toimi osin tämä aamuisen postini innoittajana eli kyllä näin silminnäkijän perspektiivistä niille dingeleille ja dongeleille löytyy aika vankka perustelu, sen verran murhaavaa meininki oli.

Itse olen sitä mieltä, että hyvä ryhmä on parempi kuin sen jäsenien summa. Kuulosta vähän kliseeltä ja ylevältä, mutta pointsi on se että hyvä squadissa omakin suorituskyky nousee aivan eri tasolle. Näin ainakin minulla; olen itse melko keskiverto marjanpoimija randomiporukalla suhaillessa, mutta omaan tekemiseen tulee ihan eri terävyyttä kun tupakaverit on reissussa mukana. ...ja edelleen uskon ja tiedän, että yksi ainoa hyvin yhteen hitsautunut porukka pystyy dominoimaan koko rundia vastaavan sakin puuttuessa vastapuolelta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse olen sitä mieltä, että hyvä ryhmä on parempi kuin sen jäsenien summa. Kuulosta vähän kliseeltä ja ylevältä, mutta pointsi on se että hyvä squadissa omakin suorituskyky nousee aivan eri tasolle. Näin ainakin minulla; olen itse melko keskiverto marjanpoimija randomiporukalla suhaillessa, mutta omaan tekemiseen tulee ihan eri terävyyttä kun tupakaverit on reissussa mukana. ...ja edelleen uskon ja tiedän, että yksi ainoa hyvin yhteen hitsautunut porukka pystyy dominoimaan koko rundia vastaavan sakin puuttuessa vastapuolelta.

Ohan se ihan selevä homma tuo. Mikit + tutut velikullat messissä on aika armoton systeemi tuolla kentällä, kun informaatio kulkee ja tiimipeli toimii muutenkin. Kyllähän se on pelkällä yksilötasolla (ns. publaloner) tälläisessä pelissä aika hankala menestyä kunnolla ja osittain myös menee tietysti se pelin syvin tarkoituskin hukkaan. Harmi ku ei ite pysty mikkiä käyttämään iltaisin ja päivällä kun ei oo aikaa pahemmin pelata. :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...ja osittain myös menee tietysti se pelin syvin tarkoituskin hukkaan. Harmi ku ei ite pysty mikkiä käyttämään iltaisin ja päivällä kun ei oo aikaa pahemmin pelata. :(

No tämä juuri. Sitä ei osaa kaivata mistä ei tiedä, mutta kun on sen oikean tiimipelaamisen valaistumisen kerran kokenut niin sen jälkeen kyllä välillä ahdistaa pelata random -porukassa jossa kaikki ovat oman elämänsä ramboja. Toki BF on ihan sekosquadeissa pelattunakin parhaimmillaan loistavaa viihdettä, mutta kyllähän kyse on ihan eri pelistä kun on se oma, samalla tavalla ajatteleva ryhmä siinä vierellä.

EDIT:
Sen verran pitää lisätä, että kun tuuri käy niin tokihan sieltä random-squadeistakin löytyy sellaisia, jotka pelavaat yhteen ja joiden kanssa homma tuntuu sujuvan. Todella harvoin vaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

W/L-ratiosta ja muista ratioista kun puhutaan niin voisihan sitä nostattaa vaihtelemalla puolta jne...omalla kohdallani on käynyt sen verran hyvin, ettei enää kiinnosta ratiot kun peliseura on hyvää. K/D kiinnostaa ainoastaan tickettien määrän suhteen vs. cäpätyt liput...olenko tehnyt kaiken sen minkä voin? Olen tässä räiminyt SuPo:n kanssa ja täytyy sanoa, että hauskaa on ollut...jumalatonta murre-soppa se tietenkin on, mutta se siinä hauskaa onkin :) Peliseuran nykyään valitsen asenteen mukaan...jos ohjainta puristetaan kuin viimeistä päivää ja positiiviset sanat jäävät kurkkuun kiinni niin ei tarvitse paljon enää tyypin kanssa pelata. Tässä on nyt kohdattu kaikenlaisia pelaajatyyppejä ja kavereiksi on jätetty sellaiset, jotka osaavat ottaa asiat huumorin kannalta...ei se jatkuva kiroilu ja kitinä mitään auta. Ärsyttävimmät suomalaiset pelaajat ovat tunti tolkulla kitissyt miten muut eivät suoriudu tehtävistä kun samalla itse päristellään ympäri karttaa ainoastaan omaa napaa tuijottaen. Naama hikisenä lasketaan virtuaalipisteitä ja huudetaan jokaisesta kuolemasta niin helvetisti, että tärykalvot raikaa vastaanottajalta.

Tunteen kuuluvat peliin ja se on hieno juttu...mutta raja se on kuitenkin vedettävä todellisuuden ja fiktion välille. Suurin osa suomalaisista pelaajista, jotka olen kohdannut pelaa juuri sitä hienoa Antti Rokka-tyylistä peliä...huumorilla, mutta perkele läpi mennään vaikka harmaan kiven.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävin ihan huvin vuoksi näissä Deviljoun ja Freedom fightersien servuilla, kun kovasti hypetettiin. Täytyy sanoa, että paskimmat pelit on tullut näiltä servuilta ja samaa mieltä oli kutsumani kaveri.

Khargissa oli hyvin hauskaa, kun Grizzly yritti istua kopterissa ja baseraiskasi tankit aina, kun pystyi. Pudotin kaksi kertaa kanisterilla Grizzlyn ja SFjuliusmikä lie jonka jälkeen tankista ulos, kyykkyyn, ylös, kyykkyyn, ylös. Kaveri rupesi vissiin ottamaan herneitä nenään, kun piti pyssyn kanssa lähteä metsästämään, mutta ei siitä mitään tullut. Hetken päästä sama ralli jatkuu, ensiksi basesta kaikki hajalle ja sitten äkkiä karkuun/kämppimään uutta vuoroa. En jaksanut moista spedeilyä pidempään ja siirryin parempiin peleihin.

Kaspianissa myös sama juttu. Snowblindx tykkää kovasti käydä baserapettamassa kaikki spawnaava ja luikkia heti piiloon jos joku tarttuu Kaspianin tykkiin :o Keskityin sitten pelleilemään ja keräilemään triple killejä rantakirpuilla tankkeja vastaan :) Anteeksi niille joidenka tankin tuhosin rantakirpulla.... oli moottorissa vähän ylikuumenemisongelmia :o

Näyttää pahasti siltä, että nämä nimeltä mainitsemattomat tyypit yrittää vain boostata sitä k/d-ratiotaan. Aina samat sällit, samoilla kentillä ja samalla tavalla enkä näemmä ole ainoa joka tästä mainitsee. Sitten, kun mennäänkin asehippasille, niin oho nämä kaverit onkin ilman koptereita ihan perustasolla. Selitetään "bf internet-kaverit paskat läpät blaa blaa" epäbalonssoiduilla teameillä, mutta käytännössä tämä tarkoittaa, että nämä sällit tykkää potkia maassa makaavaa. Sitten jos tilanne menisi siihen suuntaan, että itse saisi samalla tavalla turpaan, niin sieltä tulisi kick/bannia tai uudelleen balansointeja, ja ei selityksiä näin se vain menee. Käyntejä näillä servuilla on reippaat kymmenkunta ja ei kiitos jatkossa.

Nyt olet kyllä hakoteillä ainakin Juliuksen ja Grizzlyn suhteen! Tullut pelattua kummankin kanssa kymmenkunta tuntia squadina ja ikinä ei olla ns. ''kunnolla'' baserapetettu. En tahdo uskoa että ovat spawniin tankit räjäyttäneet, villinä veikkauksena heittäisin että vihuilla oli kaikki liput hallussa, tankit tuhottiin noin 100-200m spawnista ja itket siitä kun ei tiimi päässyt spawni pidemmälle. Perkele Kharqissa ja Caspianissa on spawnista lipuille lääniä vaikka kuinka paljon mikäli selustaan haluat kiertää!

Pudotin kaksi kertaa kanisterilla Grizzlyn ja SFjuliusmikä lie jonka jälkeen tankista ulos, kyykkyyn, ylös, kyykkyyn, ylös. Kaveri rupesi vissiin ottamaan herneitä nenään, kun piti pyssyn kanssa lähteä metsästämään, mutta ei siitä mitään tullut.

Mikäli SMUR-jätkät on maisemissa squadi yrittää kaikella mahdollisella tavalla trollata pelaajia, tässä tapauksessa Grizzly lähti sinua ja tagejasi jahtaamaan. Mikäli olisi saanut sinut tapettua, olen varma että hän olisi kostoksi kastanut teepussit suussasi.

edit. ei perkele, sähän olet se aiemmin banaanisaarille lähetetetty trolli joka aiheutti kärhämää tässä(kin) ketjussa...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt olet kyllä hakoteillä ainakin Juliuksen ja Grizzlyn suhteen! Tullut pelattua kummankin kanssa kymmenkunta tuntia squadina ja ikinä ei olla baserapetettu - uskoisin että vihuilla oli kaikki liput hallussa ja täten tankit tuhottiin noin 100-200m spawnista.

No näin vain pääsi Khargissa käymään. Poijjilta jäi vain huomaamatta yksi yksinäinen tankki oman basen konttien välissä muutamaan otteeseen............... tuhoisin seurauksin :D:D

Kyllä mä siitä oman basen vierestä kattelin ja otin nimiä ylös. Taisi siinä vaiheessa jommalla kummalla olla 15-0 käytännössä pelkällä kopterilla. Kunnes sain killing spree bonuksen :)
 
Ylös Bottom