Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaunista, hyvin kaunista. Tässä alkaa olemaan Metron henkisen perinnön jatkajaa, eli hyvin tiivistä pelikokemusta täydet 100% lasissa koko ajan ja jatkuvasti.

Onko jo tietoa tuon paketin hinnasta? Tuo ei lienee ole enää ilmainen ennakkotilanneille?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko jo tietoa tuon paketin hinnasta? Tuo ei lienee ole enää ilmainen ennakkotilanneille?

DICE tekee tällä hetkellä kolmea DLC-lisäriä, joista tämä ensimmäinen Close Quarters sanotaan maksavan siinä 15 dollaria. Sisältää neljä uutta kenttää sekä 10 uutta asetta ym. Tuskin nämä enään kuuluvat minkäänlaisen ilmaisjakelun piiriin. Onhan julkaisustakin jo puolisen vuotta aikaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse odotan kyllä enemmän tuota armored killiä, mutta varmaan tulee tuo cq ostettua myös koska esim seinestä pidän, mutta metro ei jostain syystä iske. End game (vai mikä se oli?) kiinostaa myös ku ei tiedä mitä se sisältää, vai onko joku lukenut siitä jotain..? Tosin tuo armored kill odotus kans vähän varauksella, jos tulee tosi isoja mappeja niin saattaa olla 24 pelaajaa liian vähän. Caspian on jo mielestäni liian iso jos ei ole serveri täynnä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse odotan kyllä enemmän tuota armored killiä

Lupaavat tuohon kolmikosta toisena julkaistavaan Armored Kill DLC-lisäriin Battlefield-sarjan suurimmat mapit, joten pelkosi on ihan aiheellinen erityisesti conquestin kohdalla. Siellä ajetaan kilpaa tyhjille lipuille uutuuttaan kiiltävillä lisärin ajoneuvoilla. Lyödään miinat maahan ja nostetaan kytkintä. PC:llä 64-pelaajan kanssa toimivat tietysti jo ihan toisella tavalla ja todennäköisesti mitoituskin on sen mukaan. Katsotaan nyt kuitenkin vielä, onhan Caspian Border kaikesta huolimatta upeaa ja mahtavaa sillä täydellä serverillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lupaavat tuohon kolmikosta toisena julkaistavaan Armored Kill DLC-lisäriin Battlefield-sarjan suurimmat mapit, joten pelkosi on ihan aiheellinen erityisesti conquestin kohdalla. Siellä ajetaan kilpaa tyhjille lipuille uutuuttaan kiiltävillä lisärin ajoneuvoilla. Lyödään miinat maahan ja nostetaan kytkintä.
Lippujen määrällä ja sijoittelulla on mielestäni paljon suurempi vaikutus mapin autiolta tuntumiseen kuin sen todellisella koolla. Esim. Caspian Borderissa ja Kharg Islandissa lähekkäin olevat B ja C muodostavat mapin painopisteen, jossa riittää menoa ja meininkiä, mutta Omanissa AB - CD välimatka on niin järkyttävä, että menee usein noiden lippuparien päittäin vaihteluksi ilman minkäänlaista näköhavaintoa vihollisesta. Firestormissakin tuntuu tapahtuvan enemmän kuin pienemmässä Canalsissa, koska kolme lippua ovat kolmion sijaan jonossa, joten lipulta toiselle juoksu on melko mahdotonta vihollisia kohtaamatta. Juuri tällaiset asiat DICEn pitää kyllä miettiä tarkasti, jos aikovat vielä isommista mapeista tehdä konsoleilla viihdyttäviä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En mä kyllä omaa gamertagiani tuosta Beemerin viestistä bongannut.

Missä kohtaa alabama mainittiin?

Pahoittelut tästä, ei ollut tahallista. Menee nimimerkit sekaisin vanhalla.

Saanko oikean vastauksen jos kysyn sun PSN nikkiä. Voit lähettää sen privana, enkä lähetä sitä eteenpäin. Tämä on lupaus.

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Tuossa lienevät nuo Beemeriltä mönkään menneet Karkkisaari- ja Caspianrundit. Nyt vaan arvuuttelemaan kovasti, voittaja saa omakustanteisen kahvipaketin!

Edit. Olettaen että kyseisiä matseja on koskaan tapahtunutkaan...:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

+1

Monelta serveriltä tulee kick-bannia automaattisesti suomalaisille jos admini tämän hokaa.

Vahvasti epäilen. Laitatko servun nimen vaikka ylös, niin käydään kokeilemassa kuinka nopsasti FIN tageilla tulee kikkibannia.

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Tuossa lienevät nuo Beemeriltä mönkään menneet Karkkisaari- ja Caspianrundit. Nyt vaan arvuuttelemaan kovasti, voittaja saa omakustanteisen kahvipaketin!

Epäilen tätäkin. Vihuina biimerillä oli kuulemma Grizzly & co, jotka olivat pahojaan tehnyt. Ei siis "meidän" poppoo. Nämä gamet käytiin avautumisen jälkeen, muistaakseni.

Olettaen että kyseisiä matseja on koskaan tapahtunutkaan...

+1
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

AAH, ihana Oman 350 ticketin takaa-ajoasemasta tasoihin, alkoi joukkue toimia kuin ajatus.. jäätyminen. WIDDUUUUU!!!!!!!
 
Kylläkait se kuola jo valuu sitä uutta dlc:tä ootellessa. Uskon kyllä vahvasti ettei uusista mapeista toimintaa puutu, tosin pc:llä sitähän voi olla jo liikaa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kylläkait se kuola jo valuu sitä uutta dlc:tä ootellessa. Uskon kyllä vahvasti ettei uusista mapeista toimintaa puutu, tosin pc:llä sitähän voi olla jo liikaa :D
Niinnoh, toivotaan nyt, että ovat osanneet suunnitella nämä mapit hieman tarkemmin, kuin Metron. Metrossahan se taistelu on nimenomaan suht ykstoikkoista asemasotaa B:n ympärillä (ellei sitten toista tiimiä ole ajettu baseen snipaamaan). Varsinkin PC:llä Metro on semmoinen kranaatinviskontakisa, ettei ole ihme, että PC-pelaajat hieman karsastavat tätä uutta DLC:tä. 16 pelaajalla, hyvin suunnitellussa kentässä (useita reittejä yms.), voi olla ihan hauskakin riehua. Noh eiköhän vähintään aseet tule tästä kerättyä, jossei muuta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on alkanut peli-iloa syömään se, että tajusin pelissä olevan tajuton lagi. Varsinkin tuntuu, että tämä on pahimmillaan suomiservereillä (mitenköhän tuokin voi olla mahdollista). Siis spottaaminen ei onnistu (ilmeisesti koska kaveri ei enää ole siinä missä spottaan sen). Sama koskee ampumista .. ei hitmarkkeja vaikka voisin vannoa tähtääväni sen verran hyvin jo, että edes joku kuti osuisi. Toki tämä vaihtelee ajoittain ja silloin kun tuota viivettä ei pahemmin ilmene, niin pelikin kulkee jotenkuten. Aluksi vain kuvittelin olevani niin paska (ja toki myöskin se piti paikkansa), mutta kyllä nyt jo reilun sadan tunnin harjoittelulla pitäisi alkaa osumaankin.

Eräs hyvä esimerkki on se, kun kaveri juoksee suoraan kohti ja aloitan ampumisen ensin, tähtäin kokoajan n. rinnan kohdalla. Lipas melkein tyhjäksi ja sitten zup zup ja itseltä henki pois. Ja kun kilcami näyttää että kaverilla on healttia 100%, niin jossain on vika.

Nettiliittymä on adsl full rate ja ihan hyvät yhteydet tuntuvat olevan. Pleikkarinkin vaihdoin wlanista johdon taakse, ilman mitään vaikutusta. Siinäpä se mitä oikeastaan itse voi tehdä, jossei nyt sitten kokeile jotain toista modeemia, mutta tuskinpa se on ratkaisu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on alkanut peli-iloa syömään se, että tajusin pelissä olevan tajuton lagi. Varsinkin tuntuu, että tämä on pahimmillaan suomiservereillä (mitenköhän tuokin voi olla mahdollista). Siis spottaaminen ei onnistu (ilmeisesti koska kaveri ei enää ole siinä missä spottaan sen). Sama koskee ampumista .. ei hitmarkkeja vaikka voisin vannoa tähtääväni sen verran hyvin jo, että edes joku kuti osuisi. Toki tämä vaihtelee ajoittain ja silloin kun tuota viivettä ei pahemmin ilmene, niin pelikin kulkee jotenkuten. Aluksi vain kuvittelin olevani niin paska (ja toki myöskin se piti paikkansa), mutta kyllä nyt jo reilun sadan tunnin harjoittelulla pitäisi alkaa osumaankin.

Eräs hyvä esimerkki on se, kun kaveri juoksee suoraan kohti ja aloitan ampumisen ensin, tähtäin kokoajan n. rinnan kohdalla. Lipas melkein tyhjäksi ja sitten zup zup ja itseltä henki pois. Ja kun kilcami näyttää että kaverilla on healttia 100%, niin jossain on vika.

Nettiliittymä on adsl full rate ja ihan hyvät yhteydet tuntuvat olevan. Pleikkarinkin vaihdoin wlanista johdon taakse, ilman mitään vaikutusta. Siinäpä se mitä oikeastaan itse voi tehdä, jossei nyt sitten kokeile jotain toista modeemia, mutta tuskinpa se on ratkaisu.

Se tuo hitmaker vaan välillä bugaa kivasti. Itsellä paras tilanne ku hiippailen maassa makaavan vihun taa, tyhjennän kaikki AK:n panokset kyseiseen tyypin selekään ja vielä lisäksi pistoolin ammukset saamatta ainuttakaan osumaa, jonka jälkeen tämä sankari vihdoin huomaan minut ja nousee ylös ja niittaa siihen. Meinasi lentää PS3 parvekkeelta alas - sen verran söi miestä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itseäni rassaa vaan muutama asia tällä hetkellä pelissä ja ne on lähinnä pelillisiä seikkoja. Peleissä on bugeja ja niitä pyritään liiskaamaan hajottamatta loppupeliä eikä tässä pelissä mitään gamebreaker/showstopper bugeja taida ollakaan. Ainakaan mulle ei oo sattunut.

Itseäni siis ärsyttää Attack/Defend Orderien pysyvyys ja antaminen lähietäisyydeltä. Peli ei jostain syystä anna laittaa orderia jos oot tyyliin 20 metrin sisällä kohteesta. Pysyvyys siinä mielessä, että kun spottaat jonkun ja sulla sattuu olemaan se "orderattu" kohde lähellä niin order katoaa ja taas saa ravata kauemmas laittamaan sen päälle. Liekö working as intended vaiko bugi? Pitänee laittaa twiittiä asiasta...

Toinen pelillinen seikka, mikä ärsyttää on ajoneuvojen pöllijät RUSH:ssa. En sano, että tätä ei saisi harrastaa, koska teen sitä toisinaan myös itse tai pyrin sabotoimaan vehkeitä muutoin ennen uuden vaiheen alkua laittamalla erinäisiä räjähteitä kiinni vehkeisiin tai, yksi lemppareistani, laitan miinoja Khargissa ilmatyynyalusten ramppeihin, koska niihin ajetaan AINA. :)

Tuota ajoneuvojen pöllintää ja selkäänampumista harrastaa aika ahkerasti mm. SF-platoon ja se on ihan helvetin ärsyttävää. Tottakai minussa ei pelaajana ole mitään vikaa ja siksi kiroankin koko loppujoukkueen kun antavat arvokkaat ajoneuvot vastapuolelle. Pelaan jonkin verran heidän serverillä ja aina siellä on joko Wesku tai joku muu herroista raapimassa selkää. Toki tämä on sallittua ja syö kaverin tikettejä, mutta ärsyttää vain ihan helvetisti. Eilen saatiinki suht hyviä ja tiukkoja matseja aikaan siellä. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuota ajoneuvojen pöllintää ja selkäänampumista harrastaa aika ahkerasti mm. SF-platoon
Mitäs sitten pitäisi tehdä, käydä kopauttamassa olkapäähän ja sanoa: "Hei oota hetki kun mä peruutan tohon samaan paikkaan mistä mä huomasin sut ja jatketaan siitä, jotta tilanne on yhtä tasainen, jookos?" :D

Ajoneuvojen nyysiminen on ihan pala BF'ää ja jos joku vihollinen kehtaa nyysiä mun nenän edestä ajoneuvon, niin mä pidän huolen, että se sama ajoneuvo on kohta palavana kasana jossain päin mappia. Eniten vituttaa jettien nyysijät. Yritä siinä yksin taistella yhdellä jetillä kolmea vastaan. Kaksikin tuottaa jo aika hyvin haastetta ja ei oo mitään palkitsevampaa kuin voittaa kaksi jettiä yksin ja sen jälkeen saada potkut serveristä, sillä admini ilmeisesti istui siinä toisessa jetissä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs sitten pitäisi tehdä, käydä kopauttamassa olkapäähän ja sanoa: "Hei oota hetki kun mä peruutan tohon samaan paikkaan mistä mä huomasin sut ja jatketaan siitä, jotta tilanne on yhtä tasainen, jookos?" :D

Ajoneuvojen nyysiminen on ihan pala BF'ää ja jos joku vihollinen kehtaa nyysiä mun nenän edestä ajoneuvon, niin mä pidän huolen, että se sama ajoneuvo on kohta palavana kasana jossain päin mappia. Eniten vituttaa jettien nyysijät. Yritä siinä yksin taistella yhdellä jetillä kolmea vastaan. Kaksikin tuottaa jo aika hyvin haastetta ja ei oo mitään palkitsevampaa kuin voittaa kaksi jettiä yksin ja sen jälkeen saada potkut serveristä, sillä admini ilmeisesti istui siinä toisessa jetissä. :D

Kuten sanoin, ei missään nimessä kukaan tuossa tee väärin, mutta se vain on pirun ärsyttävää. Toki selkäänampuminen on suotavaa jos tulee mahdollisuus, mutta mun pointti olikin se, että sinne jäädään kykkimään kun phase vaihtuu pommien räjäytyksen jälkeen ihan vain siksi, että saadaan se ajoneuvo nyysittyä. Tottakai teen tätä itsekin, koska tilaisuus tekee varkaan ja toivon hartaasti, että sappi kiehuu vastapuolella. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuten sanoin, ei missään nimessä kukaan tuossa tee väärin, mutta se vain on pirun ärsyttävää. Toki selkäänampuminen on suotavaa jos tulee mahdollisuus, mutta mun pointti olikin se, että sinne jäädään kykkimään kun phase vaihtuu pommien räjäytyksen jälkeen ihan vain siksi, että saadaan se ajoneuvo nyysittyä. Tottakai teen tätä itsekin, koska tilaisuus tekee varkaan ja toivon hartaasti, että sappi kiehuu vastapuolella. :D
Parhaiten toi on toteutettu Seinessä. Joku lvl59 kotka roikkuu siinä hyökkääjien spawnin kontissa, pöllii LAVin heti kun se ilmestyy ja jyristää sen äkkiäväkkiä sinne sillan toiselle puolelle nurkan taakse ja raiskaa siellä pommia koko matsin ajan, ja pitää huolen ettei sitä varmasti saada räjäytettyä millään. Samalla sen kaverit "Kotka69" ja "Kotka82" raiskaa kerrostalon ikkunoista kaikki jotka deploimenttiin erehtyy syntymään.
Randomeiden kanssa onkin sitten kiva keskenänsä ruveta raivaamaan taloja tyhjäks, kun koko muulla jengillä on kiire juosta kuolemaan siihen samaan läjään mihin 30 muutakin jantteria on jo kaatunu. Toisaalta ei kukaan sitä vihulaisen pöllimää laviakaan rupee vahingossa ampumaan, senhän saattais herranjesta saada tuhottua jos sitä useampi ampuis. Parempi vaan juosta siihen samaan kasaan.

Olkoon tarinan opetus, että siivotaan porukalla se base ennen kun lähetään rynnimään kohti uusia pettymyksiä.
 
Ylös Bottom