Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä vittumainen peli.. mihin tahansa servulle menee niin siellä on vastustajan puolella puolet jengistä 100 rankkisia ja itellä normijanttereita tiimi täynnä.. Äskösellä servulla statsit 3/36 :)

Onko sillä mitää hiton väliä minkä rankkisia porukoita missäkin pelaa? Samalla tavalla se kaatuu 100:sen kotka kuin natsan kessukin. :) Eipä ole enne tätä edes juolahtanut mieleeni katsella pelaajien tasoja.
Olen sentään kotka itsekkin ja menen tällaisilla lukemilla: 227h, tappoja n. 3000, kuolemia n. 7000 ja nautin silti edelleen pelaamisesta, oli vastassa kotka tai mikä tahansa vaakku :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko sillä mitää hiton väliä minkä rankkisia porukoita missäkin pelaa? Samalla tavalla se kaatuu 100:sen kotka kuin natsan kessukin. :) Eipä ole enne tätä edes juolahtanut mieleeni katsella pelaajien tasoja.

Luulen että mikedi tarkoitti tiimien balansointia eikä niinkään rankkeja itsessään.

Kotka on minun päässäni yhtä kuin "kokenut pelaaja" (mutta ei siis välttämättä automaattisesti taitava/hyvä) kun taas kulmarautoja kaulassaan kantava on, no, ei niin kokenut. Kun toisen puolen täyttää vajaat 1000h/lärvi pelainneilla veteraaneilla ja toiselle puolelle ripottelee korpit ja kessut niin ei se matsi kyllä kovin tasainen ole eikä siten välttämättä mukava pelatakaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ite sanoisin, että ihan treenaamalla vaan. Itse en oo kattonu yhtäkään jettiguidea ja 50 service staria kertynyt tilille ihan mukavalla kpm'lläkin. Sellasta voisin kuitenkin neuvoa, että nopeus on se avainsana kaarroksissa ja jos saat sellasia >12 G'n looppeja vedettyä kokoaika niin silloin olet pirun hyvä pilotti jo.

Nyt kyllä laitat mulle privana vähän ohjetta että millä hitolla sää 12G vedät? Tai miten sais edes 10G, kun tää poika saa jotain 7-9 normaalisti ja vahingossa joskus 10, enkä tunnu pärjäävän sit ollenkaan muuten kuin heatseekereillä. Ois kiva lentää jos sais ilmassa jotain aikaankin jeteillä, menee vain tyhjän pyörittämiseksi, eikä voi kunnolla hyödyntää maa-ajoneuvoja vastaan?!? Varmana laitat ohjetta, laitatpas!!! Koittanu vaikka mitä kikkailla, mut ei..

Onko sillä mitää hiton väliä minkä rankkisia porukoita missäkin pelaa? Samalla tavalla se kaatuu 100:sen kotka kuin natsan kessukin. :) Eipä ole enne tätä edes juolahtanut mieleeni katsella pelaajien tasoja.
Olen sentään kotka itsekkin ja menen tällaisilla lukemilla: 227h, tappoja n. 3000, kuolemia n. 7000 ja nautin silti edelleen pelaamisesta, oli vastassa kotka tai mikä tahansa vaakku :D

Miekö?!? :confused: Eipäs huuvella vieraisiin pöytiin!!! ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ok. Vähän päälle 10G:n saan aikaan, mut ehkä se siitä ku vaan harjottelee. Pitäis enemmän alkaa treenaa tykin käyttöä hävittäjiä vastaan, ku nyt yleensä ohjuksilla ammuskelen. Sais nopeemmin alas jos pääsee yllättää niin ei tarvii pelätä et menee piiri pieni pyörii-lentelyks .
Juu, se tykki on paljon parempi kuin heatseekerit ja sitten voi myös laittaa guided missile seuraksi, niin susta tulee jalkaväen kauhu. Spottaat vihollisen ilmasta kameralla, vaihdat takaisin ohjaamonäkymään, asetat tähtäimen valmiiks jo sinne suuntaan missä se tonttulakki esiintyi ja sitten ammut kun näät vihollisen selvästi. Jos omaat nopeet refleksit, niin silloin voit tehdä saman rocket podeilla.
Nyt kyllä laitat mulle privana vähän ohjetta että millä hitolla sää 12G vedät? Tai miten sais edes 10G, kun tää poika saa jotain 7-9 normaalisti ja vahingossa joskus 10, enkä tunnu pärjäävän sit ollenkaan muuten kuin heatseekereillä. Ois kiva lentää jos sais ilmassa jotain aikaankin jeteillä, menee vain tyhjän pyörittämiseksi, eikä voi kunnolla hyödyntää maa-ajoneuvoja vastaan?!? Varmana laitat ohjetta, laitatpas!!! Koittanu vaikka mitä kikkailla, mut ei..
Lisää mut vaikka PSN'ssä kaveriksi, niin voin kai antaa hieman lentotunteja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Juu, se tykki on paljon parempi kuin heatseekerit ja sitten voi myös laittaa guided missile seuraksi, niin susta tulee jalkaväen kauhu. Spottaat vihollisen ilmasta kameralla, vaihdat takaisin ohjaamonäkymään, asetat tähtäimen valmiiks jo sinne suuntaan missä se tonttulakki esiintyi ja sitten ammut kun näät vihollisen selvästi. Jos omaat nopeet refleksit, niin silloin voit tehdä saman rocket podeilla.

Lisää mut vaikka PSN'ssä kaveriksi, niin voin kai antaa hieman lentotunteja.

Itsellä tuo 5 jet SS tulossa vasta ja pärjään suhteellisen hyvin jeteissä, vaikka käännökseni ovat vain 8-10.5 G. Paljastaisitko artzi salaisuutesi tai keinoin kääntyä nopeemmin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Juu, se tykki on paljon parempi kuin heatseekerit ja sitten voi myös laittaa guided missile seuraksi, niin susta tulee jalkaväen kauhu. Spottaat vihollisen ilmasta kameralla, vaihdat takaisin ohjaamonäkymään, asetat tähtäimen valmiiks jo sinne suuntaan missä se tonttulakki esiintyi ja sitten ammut kun näät vihollisen selvästi. Jos omaat nopeet refleksit, niin silloin voit tehdä saman rocket podeilla.

QUOTE]

Siis onko noitten guided missilejen kans helpompi spotata jalkaväkeä jeteillä???? Tämä oli aivan uutta minulle. Olenkin aina ihmetellyt, et miten ihmeessä jotkut jetteilijät onnistuu ampumaan jalkaväkeä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itsellä tuo 5 jet SS tulossa vasta ja pärjään suhteellisen hyvin jeteissä, vaikka käännökseni ovat vain 8-10.5 G. Paljastaisitko artzi salaisuutesi tai keinoin kääntyä nopeemmin?

No en itse ole mikään maailman paras dog fightaaja (enemmä ground support), mutta ite usein täpäytän jarrua ihan pikkasen silloin kun olen kaarroksen kärjessä, jolloin se koukkaa mukavasti ja väliin sitten sellaisia tilanteita jolloin en paina kumpaakaan. Ja sitten siihen väliin aina kaasua joskus afterburnerilla estääkseen jetin sakkaamisen riippuen vauhdista. Sitä on vähän hankala selittää ja tällä hetkellä yritän iteki selvitellä jet leaderboardin kahdeksannen linkkaamaa kuvaa, missä selitetään näiden täydellisten looppien saloja :p

Siis onko noitten guided missilejen kans helpompi spotata jalkaväkeä jeteillä???? Tämä oli aivan uutta minulle. Olenkin aina ihmetellyt, et miten ihmeessä jotkut jetteilijät onnistuu ampumaan jalkaväkeä.
Kyllä. Se tonttulakki ei kylläkään näy heti kun vaihdat takaisin ohjausnäkymään, mutta tiedät ainakin, että missä suunnassa se vihollinen seikkailee.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No en itse ole mikään maailman paras dog fightaaja (enemmä ground support), mutta ite usein täpäytän jarrua ihan pikkasen silloin kun olen kaarroksen kärjessä, jolloin se koukkaa mukavasti ja väliin sitten sellaisia tilanteita jolloin en paina kumpaakaan. Ja sitten siihen väliin aina kaasua joskus afterburnerilla estääkseen jetin sakkaamisen riippuen vauhdista. Sitä on vähän hankala selittää ja tällä hetkellä yritän iteki selvitellä jet leaderboardin kahdeksannen linkkaamaa kuvaa, missä selitetään näiden täydellisten looppien saloja :p


Kyllä. Se tonttulakki ei kylläkään näy heti kun vaihdat takaisin ohjausnäkymään, mutta tiedät ainakin, että missä suunnassa se vihollinen seikkailee.

Jep, itsekkin enemmän ground support pilotti, tuohon inf pelaajien tappamiseen yksi neuvo sitä kysyneelle: kun lennät G. Misslellä näkemääsi ukkoa päin ja näet sen tonttulakin jossain 50-100m maasta niin tähtää hieman alle sen tonttulakin ja sitten kun näet ukon selkeästi paina r1 pohjaan. Eli ammu burstilla, kun et ole varma onko tähdäin kohdallaan.

Niin joo tiedän kyseisen kuvan, et viitsis artzi laittaa sitä mulle psn viestillä?:D Jos meinaat sitä dwnfrc:n kuvaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jep, itsekkin enemmän ground support pilotti, tuohon inf pelaajien tappamiseen yksi neuvo sitä kysyneelle: kun lennät G. Misslellä näkemääsi ukkoa päin ja näet sen tonttulakin jossain 50-100m maasta niin tähtää hieman alle sen tonttulakin ja sitten kun näet ukon selkeästi paina r1 pohjaan. Eli ammu burstilla, kun et ole varma onko tähdäin kohdallaan.

Niin joo tiedän kyseisen kuvan, et viitsis artzi laittaa sitä mulle psn viestillä?:D Jos meinaat sitä dwnfrc:n kuvaa.

Joo, juuri se. Äskön kokeilin tyhjällä servulla kyseistä kikkaa ja sain vedettyä sellasia tasaisia 10-11'n G'n looppeja. Vauhdin pitää olla siinä 300-320 (näkyy vasemmas yläkulmas), ei yli eikä alle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muistakaa jakaa ja tykätä feisbuukissa niin saadaan pidempi tupla xp!!!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä uskon, että tuo Bonus content droppi ei tule olemaan tuo artbookki vaan tuo on vain trolli. Sen verran paljon on battlelogissa tuosta puhuttu, että en usko heidän ihan oikeasti tuollasta paskaa (aka ei pelinsisäistä + ei-premiumit löytää nuo kuvat alle tunnissa googlesta) pistävän ulos.

Jos kuitenkin tuo on totta, niin vituttaahan se kyllä. Itekkin ootin jo innolla mitä kivaa sieltä tulee...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei sitä voinut muutakun nauraa, kun näki tämän huikean bonuksen :D Tehosta Battlefield kokemustasi tällä paketilla vai miten se meni? Well sure I do!!! Onneksi vain premium jäsenet pääsevät nauttimaan näistä kuvista :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei sitä voinut muutakun nauraa, kun näki tämän huikean bonuksen :D Tehosta Battlefield kokemustasi tällä paketilla vai miten se meni? Well sure I do!!! Onneksi vain premium jäsenet pääsevät nauttimaan näistä kuvista :)

On tuo kyllä sen verran lame, että on pakko miettiä josko DICE:n porukalta on yksinkertaisesti vaan loppunut aika kesken Armored Killien sun muiden keskellä. Lopputuloksena laitettu vaan muutama kymmenen jpg:iä yhteen ja tyrkätty ulos bonus contenttina.

No, eipä tarvitse enää odottaa jatkossa noilta bonus contenteilta kummempia. Aivan kuten soldier upgradeiltakaan. Toisaalta pakko miettiä mikä Premiumin hinta ylipäätään oli. Eipä sitä nyt ihan mielettömiä odotuksia voi ladata, kun Premiumilla saa jo nyt mappipaketit huokeampaan hintaan ja aikaisemmin käyttöön kuin yksittäin ostettuna.

Mutta joo, olis noiden kuvien päälle saanut tulla edes jotain in-game contentia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta joo, olis noiden kuvien päälle saanut tulla edes jotain in-game contentia.

Mitään aseitahan sieltä nyt oli turha odottaa, koska eihän nyt hellanlettas voida laittaa pelaajia eriarvoiseen asemaan sen perusteella onko Battlelogissa hiilikuitua vai ei. Mulle olisi kelvannut vaikka jotain uusia camoja soltulle, ei aseisiin, tai jotain ihan mitä vaan kunhan se olisi ollut in-game. Toisaalta Premium-kalenterissa on erikseen soldier upgradet merkattu ja Bonus Content on vaan häilyvästi kerrottu olevan Bonus Contentia eikä Bonus In-Game Contentia, mutta silti noiden Bonus Contentien kuvaksessa sanotaan, että "Enhance your BF3 experience with this Bonus Content Drop". Mun BF3 pelikokemus ei juuri parane jollain kuvilla, jotka ei edes kaikki ole uusia vaan osa niistä on nähty jo aiemmin.

Tässä vielä rivaLXfactorin mietteitä asiasta:
[video=youtube;d2BymuX9lSs]http://www.youtube.com/watch?v=d2BymuX9lSs[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viime pelikerrasta on 6kk.
Nyt iskin pelin koneeseen ja päivitin tuon pelin. Patch 1.05 oli ja kokoo 1.3GB. Meni tunti et sain päivitettyy. Nyt peli käynnisty ni sanoo et mun pitää ladata B2K uusiks. Jee ja silläki on kokoo 1.3GB ni taas saan varrota sen tunnin!

Tiiän, että tämä on vanha juttu jo ja tästä on ketjussa aiemmin jo puhuttu varmasti, mutta onhan tämä nyt kun vanha veteraani haluaa takaisin tantereelle niin DICE tulee ja sanoo: A'AA. EIPÄS HÄTÄILLÄ! :D

Ohhoh... 38 minuuttia jäljellä.
 
Ylös Bottom