Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kahdella eri Pleikalla VOI pelata myös samalla nikillä, ei sen takia toista PSN tai EA accoa tartte tehä.

Jos kuitenkin haluaa pelata kahdella eri PSN-accolla ne molemmat saa samaan EA-accoon. Luodessasi uuden PSN-accon ja käynnistäessäsi ekan kerran BF:n sun tarttee kirjautua pelin käynnistyksen yhteydessä Originiin/EA:lle vanhoilla EA/Originin tunnuksilla. Tällöin molemmat PSN-accot näkyy saman EA-accon alla.

Jos olet jo molemmilla PSN-tileillä pelannut BF3:sta ja olet tehnyt molemmille omat EA-accot et pysty ainakaan itse niitä enää yhdistämään. EA:n puhelin- tai chat-tuki voi ehkä tehdä sen, en tiedä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä ostelin tämmösen pelin "joululahjaksi" itselleni, ja tapaani kuuluu ostaa kaikki käytettynä. Eipä tullut mieleen, että jos kassalla/paketissa ei kerrota onko koodi käytetty, ja hintaa oli 40e, niin olin että "pakkohan sen on olla käyttämätön. Ei ne muuten sitä myisi 40e ja olisi sanomatta mitään." Kassalla heittivät manuaalit jne sisään, ja koodikin oli uuden veroinen. No, sitten kun kotiin pääsin, ja testasin koodia, sanoi että oli umpeutunut. Ei siinä mitään, eihän se maksa kun 10e. Silti potuttaa nuo käytetyn tavaroiden myymälät/sinne myyvät ihmiset, että eikö se olisi paljon mukavempaa vain laittaa tarra että "ONLINE-KOODI KÄYTETTY". Torstaina käväisen kysymässä asiaa, ja sinne en enää ikina myy mitään. Enkä osta. Paska kauppa.

Miten tekisitte jos tämä sattuisi teidän kohdalle?
 
Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä ostelin tämmösen pelin "joululahjaksi" itselleni, ja tapaani kuuluu ostaa kaikki käytettynä. Eipä tullut mieleen, että jos kassalla/paketissa ei kerrota onko koodi käytetty, ja hintaa oli 40e, niin olin että "pakkohan sen on olla käyttämätön. Ei ne muuten sitä myisi 40e ja olisi sanomatta mitään." Kassalla heittivät manuaalit jne sisään, ja koodikin oli uuden veroinen. No, sitten kun kotiin pääsin, ja testasin koodia, sanoi että oli umpeutunut. Ei siinä mitään, eihän se maksa kun 10e. Silti potuttaa nuo käytetyn tavaroiden myymälät/sinne myyvät ihmiset, että eikö se olisi paljon mukavempaa vain laittaa tarra että "ONLINE-KOODI KÄYTETTY". Torstaina käväisen kysymässä asiaa, ja sinne en enää ikina myy mitään. Enkä osta. Paska kauppa.

Miten tekisitte jos tämä sattuisi teidän kohdalle?

tätähän on myyty kympin hintaan uutenakin. aikamoinen ratkasu toi käytettynä ostaminen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä ostelin tämmösen pelin "joululahjaksi" itselleni, ja tapaani kuuluu ostaa kaikki käytettynä. Eipä tullut mieleen, että jos kassalla/paketissa ei kerrota onko koodi käytetty, ja hintaa oli 40e, niin olin että "pakkohan sen on olla käyttämätön. Ei ne muuten sitä myisi 40e ja olisi sanomatta mitään." Kassalla heittivät manuaalit jne sisään, ja koodikin oli uuden veroinen. No, sitten kun kotiin pääsin, ja testasin koodia, sanoi että oli umpeutunut. Ei siinä mitään, eihän se maksa kun 10e. Silti potuttaa nuo käytetyn tavaroiden myymälät/sinne myyvät ihmiset, että eikö se olisi paljon mukavempaa vain laittaa tarra että "ONLINE-KOODI KÄYTETTY". Torstaina käväisen kysymässä asiaa, ja sinne en enää ikina myy mitään. Enkä osta. Paska kauppa.

Miten tekisitte jos tämä sattuisi teidän kohdalle?

Syyttäisin itseäni. Eka homma mitä pitää varmistaa ostaessa käyttettyjä pelejä on se että onko pelissä noita koodeja ja jos on niin onko ne jo käytetty pois. Voi yrittää varmaan ottaa rahat takaisin mutta tuskin saa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä ostelin tämmösen pelin "joululahjaksi" itselleni, ja tapaani kuuluu ostaa kaikki käytettynä. Eipä tullut mieleen, että jos kassalla/paketissa ei kerrota onko koodi käytetty, ja hintaa oli 40e, niin olin että "pakkohan sen on olla käyttämätön. Ei ne muuten sitä myisi 40e ja olisi sanomatta mitään." Kassalla heittivät manuaalit jne sisään, ja koodikin oli uuden veroinen. No, sitten kun kotiin pääsin, ja testasin koodia, sanoi että oli umpeutunut. Ei siinä mitään, eihän se maksa kun 10e. Silti potuttaa nuo käytetyn tavaroiden myymälät/sinne myyvät ihmiset, että eikö se olisi paljon mukavempaa vain laittaa tarra että "ONLINE-KOODI KÄYTETTY". Torstaina käväisen kysymässä asiaa, ja sinne en enää ikina myy mitään. Enkä osta. Paska kauppa.

Miten tekisitte jos tämä sattuisi teidän kohdalle?

Joo no on kyllä ensinnäkin kova hinta käytetylle pelille, kun täällä GameStopissa myytin BF3 uutena 30e paikkeilla, ja taitaahan tuon Premium versionkin saada tuohon 40euron hintaan. En tiedä sitten mitä palautuksesta sanoovat, jos peli muuten toimii? Mikäli palautus onnistuu, kannattaa kerralla sijoittaa rahat BF3 Premium versioon, kun sen saa normin hintaan ja siihen sisältyy ne kaikki lisärit.

Käytettynä ei mitään tuollaisia online passin sisältäviä pelejä kannatakaan ostaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo no on kyllä ensinnäkin kova hinta käytetylle pelille, kun täällä GameStopissa myytin BF3 uutena 30e paikkeilla, ja taitaahan tuon Premium versionkin saada tuohon 40euron hintaan. En tiedä sitten mitä palautuksesta sanoovat, jos peli muuten toimii? Mikäli palautus onnistuu, kannattaa kerralla sijoittaa rahat BF3 Premium versioon, kun sen saa normin hintaan ja siihen sisältyy ne kaikki lisärit.

Käytettynä ei mitään tuollaisia online passin sisältäviä pelejä kannatakaan ostaa.


Siis tämähän sisälti premium paketin. Lisäksi tuli mukaan jotain BF3 leluja, mutta halusin vain tuon "paksumman" levykotelon. Kyllähän sitä olisi voinut tyytyä tuohon normipakettiin uutena, mutta halusinpa tuon Collectors-edition boxin. Huomenna käyn asiaa setvimässä myymälässä, ja muistaakseni hän nimenomaan sanoi koodeja pöydän alta lapioidessa että nämä toimii. No, eihän tuo 10e ole paha hinta PS-Storesta online-pass ostaa. Sainhan tuossa juuri tämän paksumman paketin hyllynreunalle komeilemaan Skyrim-paketin viereen :).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

10eur avaa vaan itse pelin, premiumia varten tarviit lisäksi 50eur.

Peli takasin vaan ja osta jostain verkkokaupasta UUSI premiumilla varustettu (40-50eur) tilalle.

Vissiin kaupassa ei ole tajuttu mitä on ostettu vaihdossa ja/tai tarjottu jälleenmyynnissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

10eur avaa vaan itse pelin, premiumia varten tarviit lisäksi 50eur.

Peli takasin vaan ja osta jostain verkkokaupasta UUSI premiumilla varustettu (40-50eur) tilalle.

Vissiin kaupassa ei ole tajuttu mitä on ostettu vaihdossa ja/tai tarjottu jälleenmyynnissä.


Eipä tuo haittaa vaikka parisenkymmentä euroa meni hukkaan. käyn sanomassa muutaman valitun sanan ja vihjeen myyjille, ja häipäsen ja ostan tuon normi online-passin. Ei jaksa alkaa säätämään uusien tilauksien/ostojen kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Varmaan vaan uhoo, eihän toi todista että mitään ois tapahtunu.
Battlelogi oli eilen n. 20min aivan solmussa eikä mikään toiminu. Erityisen mukavaa perseilyä kun ei päässy joinimaan pc servuille, konsoleille ei mitään haittaa tollasesta kun ei ton paskalogin kautta tarvitse tehdä mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä toi käytännössä tarkoittaa? Siis ne on vetäneet käyttäjätiedot sieltä, vai mitä? VOIKO JOKU KÄYDÄ VAIHTAMASSA MUN AVATARIN?? SALAA? :eek:

Voi. Lisäks joku voi resetoida sun statsit josta sulle kuittaillaan vielä BF4:n matseissakin ;)

EDIT:
Tarkemmin ajatellen statsien ressaus saattais ottaa pattiin ihan oikeasti...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei se mua haittais, k/d ratio ja spm nousis ja sen lisäks ois taas jotain avattavaa... :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Premium resetti on sitä varten. Kyllä mua ainakin vituttais jos mun statsit resetoitais, kun just saanut jet service star 100'n.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei se mua haittais, k/d ratio ja spm nousis ja sen lisäks ois taas jotain avattavaa... :)

Ihan hauskaa tota on muutenkin pikku hiljaa nostella. Oli k/d ratio jonkun 3kk jälkeen alle 1 ja tällä hetkellä 1.7. Alkaa vasta nyt pikku hiljaa oppia pelaamaan. On muuten kohtuu vaikea saada noita multikillejä assingmenttiin kun konsoleilla niin vähän pelaajia. 3/5 tällä hetkellä. Nuokin tainneet tulla kaikki kun olen täräyttänyt singolla ja noobtubella seinästä rojut porukan niskaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan hauskaa tota on muutenkin pikku hiljaa nostella. Oli k/d ratio jonkun 3kk jälkeen alle 1 ja tällä hetkellä 1.7. Alkaa vasta nyt pikku hiljaa oppia pelaamaan. On muuten kohtuu vaikea saada noita multikillejä assingmenttiin kun konsoleilla niin vähän pelaajia. 3/5 tällä hetkellä. Nuokin tainneet tulla kaikki kun olen täräyttänyt singolla ja noobtubella seinästä rojut porukan niskaan.

Jos haluat tuon assignmentin nopeasti tehtyä niin käy heittelemässä C4:set Ziba Towerin lipuille.

Ei se mua haittais, k/d ratio ja spm nousis ja sen lisäks ois taas jotain avattavaa... :)

Jos haluaa ns. alusta aloittaa niin yhtä hyvin sitä voi tehdä itselleen uuden pelaajan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

dta061.png


Metsästin tota DogTagia yli puoli vuotta... Ja sain sen joltakin tyypiltä puukottamalla viime iltana! :cool: :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä toi käytännössä tarkoittaa? Siis ne on vetäneet käyttäjätiedot sieltä, vai mitä? VOIKO JOKU KÄYDÄ VAIHTAMASSA MUN AVATARIN?? SALAA? :eek:

Voin sanoa että näin kävi itselle kun joku Venäjäläinen hakkeri pääsi minun Origin tiliin käsiksi ja kävi vaihtamassa sieltä henkilökohtaisia tietoja.
Sitte oli kova homma saada se tili takaisin kun oli vaihtanut sähköposti osoitteen ja salasanan. Mitä ny 3 tuntia odotin EA live chat tuessa että pääsis niille selittämään tilanteen että saisin tilin takaisin omaan käyttöön.
En ainakaan ollut ainut joka menetti Origin tilinsä jonkin Venäjäläisen hakkerin käyttöön kun esim: EA:n oman foorumit oli täynnä siihen liittyviä ilmoituksia asiasta muilta Origin käyttäjiltä.

Saisivat laittaa "2 step verification" salasana systeemin Origin tileihin joka toimii hyvin esim: Battle.net ja Google tileissä.
 
Ylös Bottom