Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuotan nyt kun niin että onnistuin lopullisesti paskomaan tuon bf3 pelilevyn, niin täytyy siis hankkia uusi jos mielii pelata. Jos ja kun ja ehkä sen hankin niin tarvii ostaa varmaankin uusi online passi eikö niin? ja tähän astiset saavutukset ja aseet on silti jotenkin tallessa jossain vai?

Kiitos jos joku jaksaa ehkä vähän tyhmäänkin kysymykseen vastailla. niin ja vielä jos joku tietää mistä edullisimmin levyn saa niin voi vinkata!

Tuotan nyt kun niin että onnistuin lopullisesti paskomaan tuon bf3 pelilevyn, niin täytyy siis hankkia uusi jos mielii pelata. Jos ja kun ja ehkä sen hankin niin tarvii ostaa varmaankin uusi online passi eikö niin? ja tähän astiset saavutukset ja aseet on silti jotenkin tallessa jossain vai?

Kiitos jos joku jaksaa ehkä vähän tyhmäänkin kysymykseen vastailla. niin ja vielä jos joku tietää mistä edullisimmin levyn saa niin voi vinkata!

Ei kait siihen uutta Online passia tarvitse, eikös se jää aina käyttäjän tunnukselle kun sen kerran käyttää

Mieti tätä: Kaikki tehtaalta tulevat levyt ovat toistensa kopioita, eikä levyille pysty enää tallentamaan mitään tietoa.

Eli mikään ei muutu vaikka pelaat eri levyllä joka sinulla oli aikaisemmin.

Näinhän se toki taitaa olla, kiitos. hommailen tästä uuden levyn niin pääsette taas lahtaamaan meikäläistä:D

Tuli tässä mieleen että pystyyköhän tätä edes pelata onlinessa sillä 12GB pleikalla? Kun tässä on näin idioottimaisesti toteutettu nää DLC:t että ne pitää ladata päivityksenä vaikka ei edes olisi sitä ostanut. Ja nythän lisä osia tulee vielä lisää, jolloin 12 gigaa ei taida ainakaan enää riittää bäfän pelaamiseen... Itte olin tyytyväinen kun lisäsisältöä oli tulossa paljon, mutta surkean B2K jälkeen en oo viittinyt ostaa noita muita. Ja silti pitää täyttää tota kovalevyä turhalla roskalla mitä tarttee että voi taas mennä metroon sotimaan.

Tuli tässä mieleen että pystyyköhän tätä edes pelata onlinessa sillä 12GB pleikalla? Kun tässä on näin idioottimaisesti toteutettu nää DLC:t että ne pitää ladata päivityksenä vaikka ei edes olisi sitä ostanut. Ja nythän lisä osia tulee vielä lisää, jolloin 12 gigaa ei taida ainakaan enää riittää bäfän pelaamiseen... Itte olin tyytyväinen kun lisäsisältöä oli tulossa paljon, mutta surkean B2K jälkeen en oo viittinyt ostaa noita muita. Ja silti pitää täyttää tota kovalevyä turhalla roskalla mitä tarttee että voi taas mennä metroon sotimaan.
Ööh, kyllä DLC:t ladataan ihan erikseen, vaikka niitä ennen onkin yleensä julkaistu muutaman gigan patch? Olettaisin myös, että se patch korvaa osan pelin asennustiedostosta, joten tilantarve voi pysyä jossain määrin vakiona.

Olettaisin myös, että se patch korvaa osan pelin asennustiedostosta, joten tilantarve voi pysyä jossain määrin vakiona.

Korvaa, koska muuten oman pleikan tila olisi loppunut jo ajat sitte. :D Sitten hieman offtopic kysymys edelliseen liittyen, eli onko pleikkari yhteensopiva esim. ulkoisen kovalevyn kans?? Tai vaihtoehtoisesti joskus luin, että tuon psn plus palvelun avulla pystyis jotenkin saamaan lisää tallennustilaa?

Korvaa, koska muuten oman pleikan tila olisi loppunut jo ajat sitte. :D Sitten hieman offtopic kysymys edelliseen liittyen, eli onko pleikkari yhteensopiva esim. ulkoisen kovalevyn kans?? Tai vaihtoehtoisesti joskus luin, että tuon psn plus palvelun avulla pystyis jotenkin saamaan lisää tallennustilaa?

Playstation 3 on yhteensopiva ulkoisenkiintolevyn kanssa mutta sen kautta ei tietääkseeni pysty pelejä pelaamaan. Lainatakseni TT-2k:n kiintolevy FAQ:ia:

Miten ulkoisen median (USB-kiintolevy/muistitikku, muistikortti, CD/DVD-R/RW) käyttö eroaa Pleikan sisäisestä kiintolevystä?
A: Ulkoista mediaa voi käyttää niin kuin PS3:n omaakin tietyin poikkeuksin.

1) Ulkoiselle medialle voi kopioida lukitsemattomia pelitallennuksia musiikkia, kuvia ja videoita, mutta ei demoja/pelejä eikä pelien datatiedostoja.
2) Videotiedostoihin ei saa liikkuvia 15 sekunnin "esikatseluikoneja".
3) Lajitteluominaisuudet on rajoittuneemmat (eli esim. musiikki on lajiteltu pelkkien levyjen mukaan).
4) Multiple delete -ominaisuutta ei myöskään ole.
5) Kokonaisia PS1/PS2-virtuaalimuistikortteja ei voi tehdä (yksittäisiä savetuksia voi kopsia backup-mielessä, mutta niitä ei voi sieltä käyttää ennen kuin siirtää takaisin jollekin muistikortille).

Lähde: http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...station-3-n-kiintolevyt-varmuuskopiointi.html

Playstation kotisivuilta lainattua:

Mikä on online-tallennustila?

Online-tallennustila on pilvipalvelu, johon voit tallentaa kallisarvoiset PS3-pelitallennuksesi. Online-tallennustilan tietoja voi käyttää millä tahansa PS3-järjestelmällä, joten voit varmuuskopioida tietoja tai jatkaa peliä kaverin luona. Pääset online-tallennustilaan valitsemalla PlayStation 3 -järjestelmän XMB-valikossa Pelit > [Tiedon tallennustyökalu (PS3™)].

Lähde: http://fi.playstation.com/psn/suppo.../PlayStation-Plus-–-usein-kysytyt-kysymykset/

Ööh, kyllä DLC:t ladataan ihan erikseen, vaikka niitä ennen onkin yleensä julkaistu muutaman gigan patch? Olettaisin myös, että se patch korvaa osan pelin asennustiedostosta, joten tilantarve voi pysyä jossain määrin vakiona.
Eikös siinä ladata vain joku unlock key? En ole varma, mutta muistelisin näin.

Bäfään vastaavanlaiset lentoonlähtöproseduurit? :D

[video=youtube;huVi6rdPE4I]http://www.youtube.com/watch?v=huVi6rdPE4I[/video]

Moro! Voi olla, et tää kysymys on jo esitetty on jo niin paljon sivuja, ettei pysy perillä kaikista. Minulla on battlefield 3 limited edition ja olen sillä jo pelannut multiplayeria (eli käytin sen online passin). Nyt kuitenkin tuli hommattua tuo premium edition (vpd:stä tuli peli mukana). Eli mulle jäi nyt kaksi peliä. Mulla on se aikasempi online pass käytössä ja en tietenkään sitä halua muuttaa. Mutta pystyykö tuon premiumin online passin saamaan koodina. Esim. voisin sen myydä/antaa kaverille tuon limited edition lisäksi? Se online pass on tuolla ps storessa mutta en ole siihen vielä uskaltanut koskea ihan siitä syystä jos se tunkee sen online passin tähän accounttiin, jossa mulla on jo se valmiina. Kiitoksia tulevista vastauksista:)

Moro! Voi olla, et tää kysymys on jo esitetty on jo niin paljon sivuja, ettei pysy perillä kaikista. Minulla on battlefield 3 limited edition ja olen sillä jo pelannut multiplayeria (eli käytin sen online passin). Nyt kuitenkin tuli hommattua tuo premium edition (vpd:stä tuli peli mukana). Eli mulle jäi nyt kaksi peliä. Mulla on se aikasempi online pass käytössä ja en tietenkään sitä halua muuttaa. Mutta pystyykö tuon premiumin online passin saamaan koodina. Esim. voisin sen myydä/antaa kaverille tuon limited edition lisäksi? Se online pass on tuolla ps storessa mutta en ole siihen vielä uskaltanut koskea ihan siitä syystä jos se tunkee sen online passin tähän accounttiin, jossa mulla on jo se valmiina. Kiitoksia tulevista vastauksista:)
Riippuu oliko se Premium Editionin online-pass ja se Premium-koodi erikseen. Jos ei, niin et voi.

Joo pelkästään yksi koodi eli ei pysty. Tätä vähän ajattelinkin... Täytyy kokeilla pystyiskö sitä jotenkin toiselle accountille lataamaan. Todennäkösesti ei.

Kiitoksia vastauksesta.

Battlefield friends kakkos kauden preemiere jakso on ilmestynyt BATTLEFIELD FRIENDS - Chopper Expert (Season 2 Premiere) - YouTube

Nuo kyllä osaavat naurattaa ja ovat kyllä niin paikkaansa pitäviä tarinoita. :D

Ajattelin tässä hommata tuon Premiumin, että lisäreitä pääsis hakkaamaan. Onko tietoa paljonka hyvittäävät Gamestopissa normi Battlefield 3:sta, jos vaihtaisin oman normiversion premium versioon.

Premium jäsenille tiedoite:

21.12.2012 julkaistaan:

- Aftermath Strategy Guide

Get the upper hand in Battlefield 3: Aftermath with this comprehensive guide from the strategy experts at Prima Games.

- End Game teaser

Get a first look at the March expansion pack Battlefield 3: End Game, featuring footage of the new dirt bike

Lähde: Premium - Battlelog / Battlefield 3

Nyt on nättiä montaashia:
[video=youtube;3BiAFceV0fk]http://www.youtube.com/watch?v=3BiAFceV0fk[/video]

Ylös Bottom