Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3

HUOMIO!!!

Kiitos...

Koitetaan aktivoida Suomen pleikkarin BF-skeneä näin ennen nelosen julkaisua.

Järjestämme Close Quarters 5-man turnauksen. Tarkoitus on kerätä kaiken tasoisia porukoita leikkimielisiin hippoihin.

Rohkeasti vain ilmoittamaan omaa platoonaasi ja haastamaan itseään ja testaamaan tasoaan. Aikaisempaa ottelukokemusta ei tarvitse olla, autamme kysyttäessä. Myöskin johonkin pisteeseen asti servuja pystytään varmasti lainaamaan jollei omaa ole.

Finnish 5-man masters - Platoons - Battlelog / Battlefield 3
 
Vastaus: Battlefield 3

Ultimaattinen n00b setuppi: M416-Kobra-Foregrip-Suppressor/HB.. Easy mode. :D

Vielä parempi: M16A3, RDS, Foregrip ja Heavy Barrel.
Milläs aseilla porukoilla on eniten tappoja? Itsellä ekana on AN-94 jossa 12 service staria. Itse olen tosin enemmän Attack Helissä lentäjänä.
 
Vastaus: Battlefield 3

Mikäköhän mättää kun olen nyt eri tv:llä ja netillä pelannut jonku aikaa ja enää ei osu millään viholliseen. Aiemmin oli philipsin tv ja 8/1 ADSL. Tällä hetkellä on samsungin tv ja 10/2 kaapeli. Pelin asetukset on samat mitä aiemmin, mutta sivu suunnasta osuminen tuottaa suuria vaikeuksia, koska tähtäin menee jatkuvasti vihollisesta ohi. Kohti suoraan tulevaan viholliseen kyllä osuu. Viiveet oli ADSL jotaki 32-40ms ja kaapelilla on nyt näyttäny 35-40 ms.
 
Vastaus: Battlefield 3

Milläs aseilla porukoilla on eniten tappoja? Itsellä ekana on AN-94 jossa 12 service staria. Itse olen tosin enemmän Attack Helissä lentäjänä.
AK-74M siellä ykkösenä keikkuu 32 tähden kera. Varmaan se täys vastakohta jonnetykki M16A3:lle. Harmillisest M16 nous top 5:teen, kun pari kierrosta kokeilin :{
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3

Aiemmin oli philipsin tv ja 8/1 ADSL. Tällä hetkellä on samsungin tv ja 10/2 kaapeli.

Pingit kerta about samat nii onhan telsuissa säädöt kohdillaan? Omassa hilippihissä on 10ms input lagi. Noissa sampoissa voi olla 150ms kaikki herkut päällä. Game modella putoaa 30-60ms luokkaan.

-------------

Ykkös aseet? G3 ja SKS.
 
Vastaus: Battlefield 3

Pleikkaristani hajosi levyasema joskus talvella, enkä sitä jaksanut korjauttaa uuden sukupolven kynnyksellä, joten taukoa on ollut. Nyt kumminkin olen kaverilla käynyt vähän räiskimässä ja 65. pyssy pääsi 500 tapon kerhoon. Kahta pulttilukkokivääriä lukuun ottamatta kaikki primary weaponit on nyt masteroitu. Jää kyllä ne kaksi suorittamatta, kun ei viitti kaverin gta-peliaikaa haaskata niin paljoa :rolleyes: .

Suosikkini on ehdottomasti AEK, mutta vähemmän sitä on tullut käytettyä tuon projektin takia. Vain yhdellä aseella olen suorittanut yli tuhat kaatoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3

Pikainen kysymys: onko todella niin, ettei online passia tarvitse enää? Eli voin ladata PSN:stä online passin ilmaiseksi, kun olen ostanut käytetyn BF3:n, ja pystyn pelaamaan moninpeliä? Viittaan tähän artikkeliin, joka on julkaistu tämän vuoden toukokuun lopulla. Tarkoitukseni on hankkia käytetty BF hiukan halvemmalla ja pelata verkossa.

Kiitos etukäteen, jos joku voisi selventää asiaa tai jos jollain kokemuksia second-hand BF:stä. Googlettamalla sain epämääräisiä vastauksia.
 
Vastaus: Battlefield 3

Pikainen kysymys: onko todella niin, ettei online passia tarvitse enää? Eli voin ladata PSN:stä online passin ilmaiseksi, kun olen ostanut käytetyn BF3:n, ja pystyn pelaamaan moninpeliä?
Pitää paikkansa. EA:n pelien Online Passit voi ladata nykyään maksutta Storesta.
 
Vastaus: Battlefield 3

Huomenna sitten alkaa olla aika jättää hyväiset kolmoselle ja suunnataan katseen tulevaan BF4:sen Betan merkeissä! Oho, toiminut ei video.
[video=youtube;A9eurlUEF5E]http://www.youtube.com/watch?v=A9eurlUEF5E[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3

VIIMESEN VIIKONLOPUN JAMBOREET!!!

Leikkimielinen kisa ja tarkoitus saada hyvät Suomi väännöt.

Yksinkertaisuudessaan vie maalimiehen tagit. Tän perjantain ja Lauantai yön aikana eniten tageja vienyt voittaa.

Liittykää platooniin ja levittäkää sanaa. Koitetaan saada eeppiset mätöt aikaan...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2955064765802998144/

Nopeet syö hitaat. Tän illan aikana voi saada jo kivan kaulan :)
 
Vastaus: Battlefield 3

en pikasesti selatessani löytäny Bäfä 3 peliseura keskustelua nii pistän tänne. jos joku vielä pellaa tätä nii saa lisätä psn MaZaYardO..peliseura kaipaillen <3 :D
 
Vastaus: Battlefield 3

Laitetaas nyt tänne nii porukka vois jopa nähdä viestin.

Eli jos joku vielä pelaa ps3:lla bf3:sta niin saa lisäillä kaveriks, melko tylsän tuntusta tuota yksin on pelata kun sen 900+h höpöttäny peliseuran kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3

Tuota pelaako tätä vielä joku vai onko kaikki siirtyny nelosen puolelle? Kaverin kanssa pelaillaa ja lisä peliseura ois todella tervetullutta d: Jos pelaajia on niin lisäilkää pleikkarilla maktiFIN tai laittakaa viestiä.
 
Vastaus: Battlefield 3

Pakko ihmetellä nykyään noita muokattuja servereitä ihme sääntöineen ja vittumaisin admineineen. Paljon tulee vastaan sitä, että sääntöjä ei noudateta ja sitten itse saat kenkää serveristä ilman syytä. Monessa tapauksessa syy varmaan ollut se, että tapoit adminin.
 
Ylös Bottom