Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3

Mitenköhän toi M5K aukee? Oon nyt tullut 2 kertaa toiseksi gun masterissa, mutta "top 5 in gun master" näyttää vieläkin 0/1...Ei jaksais kovin montaa peliä tota pelata, kun sekavampaa menoa kun codissa ja tuuri on se mikä ratkaisee...

E:Hetkonen, siinä lopussa ei ees tullut niitä awardseja ja muita, onko tossa monta rundia putkeen?


kiitti neuvost tohon aikasempaa joo laskee m16 a3 ja a4 yhteen mutta ilmestyy vaa m16a3... kummallista mutta kai se noinki toimii....
ite sijoituin 2 ja tuli done... ribbonit ku on menny siinä lopussa ni ilmottaa jos assingment on edennyt ;)
 
Vastaus: Battlefield 3

Välillä pistää naurattamaan noi servujen säännöt... Yhellä CQ servulla oli tämmönen sääntölista:
-Ei M5K tai UMP-45
-Ei kranaatinheittimiä tai sinkoja
-Ei c4 tai claymoreja
-Ei haulikoita
-Ei aseita joissa on 100 tähteä (10 000 tappoa) :D
 
Vastaus: Battlefield 3

Välillä pistää naurattamaan noi servujen säännöt... Yhellä CQ servulla oli tämmönen sääntölista:
-Ei M5K tai UMP-45
-Ei kranaatinheittimiä tai sinkoja
-Ei c4 tai claymoreja
-Ei haulikoita
-Ei aseita joissa on 100 tähteä (10 000 tappoa) :D


Jep ja yks päivä kävi nii ku tää servun admini kämppi siellä noshahr canals tornissa sniputtamas kävin tappamassa nii potkas ja lähetti viestin "asshole faggot retard" :D
 
Vastaus: Battlefield 3

Shargi Peninsulassa jossakin random-CQ-mapissa olin siellä isossa tornissa. Olin vasta saanut käpittyä lipun, kun huomasin minimapissa vihujen tulevan. Päätin täyttää koko lippujen ympäristön C4:silla. Sinne tuli 3 vihua, joiden joukossa oli admini. Sain kaikki tapettua ja puolen minuutin päästä heiluikin bannivasara.

Infossa ei tietenkään näkynyt mitään rajoituksia.
 
Vastaus: Battlefield 3

onko muilla ollu tämmöstä ongelmaa, käytän m417 reconilla pelatessani ja sitte ku ammun vihua nii ekat 5-10 kutia on vissii räkäpäitä ku ei tuu hitmarkkia vaikkka metrin päästä räpsyttelis. sitte ku nuo räkäpäät on ammuttu nii yhen kudin saan perille mutta eipä se auta ku vihu on saanu räiskiä rauhassa mua ja henkihä siinä lähtee :D
 
Vastaus: Battlefield 3

Välillä pistää naurattamaan noi servujen säännöt... Yhellä CQ servulla oli tämmönen sääntölista:
-Ei M5K tai UMP-45
-Ei kranaatinheittimiä tai sinkoja
-Ei c4 tai claymoreja
-Ei haulikoita
-Ei aseita joissa on 100 tähteä (10 000 tappoa) :D

Itse olen löytänyt PC:ltä servun jonka säännöissä oli: M16 and Knife Only. :D Oli itsellä katsomista:D
 
Vastaus: Battlefield 3

Hauska bugi kävi tänään, sain sen vielä videolle. Bazaardia pelatessa kamera hyppäsi yhtäkkiä yhden squadilaisen taakse. Näin sitte sen pelaamista kolmannesta persoonasta, ja itse olin vielä hengissä siellä jossain ja pystyin ampumaan jne. :D
 
Vastaus: Battlefield 3

Hauska bugi kävi tänään, sain sen vielä videolle. Bazaardia pelatessa kamera hyppäsi yhtäkkiä yhden squadilaisen taakse. Näin sitte sen pelaamista kolmannesta persoonasta, ja itse olin vielä hengissä siellä jossain ja pystyin ampumaan jne. :D
Pistä ihmeessä videota kehiin.
 
Vastaus: Battlefield 3

Hauska bugi kävi tänään, sain sen vielä videolle. Bazaardia pelatessa kamera hyppäsi yhtäkkiä yhden squadilaisen taakse. Näin sitte sen pelaamista kolmannesta persoonasta, ja itse olin vielä hengissä siellä jossain ja pystyin ampumaan jne. :D

Minulla tapahtui itse asiassa täsmälleen sama bugi Boksilla tuossa pari viikkoa sitten. Squadilainen ajelee Bazaarissa Bemarilla kolmannessa persoonassa ja taustalla kuulen, kun oma ukkoni ampuu toisella puolella karttaa.
 
Vastaus: Battlefield 3

Ei voi olla totta... Mute nappulaa ei olla vieläkään korjattu, vai toimiiko se muilla?

Kyllä se toimii. Jos et halua kuulla kenenkään ääntä: mene squad valikkoon ja laita alhaalta VOIP off. Jos haluat vaimentaa tiettyjä pelaajia niin mene squad valikkoon henkilön nimen päälle ja paina X-näppäintä.
 
Vastaus: Battlefield 3

Kyllä se toimii. Jos et halua kuulla kenenkään ääntä: mene squad valikkoon ja laita alhaalta VOIP off. Jos haluat vaimentaa tiettyjä pelaajia niin mene squad valikkoon henkilön nimen päälle ja paina X-näppäintä.

Muten voi suorittaa helpommin myös scoreboardin kautta niin ei tarvitse selata squadeja läpi jos haluaa mutettaa useamman pelaajan.
 
Vastaus: Battlefield 3

Kyllä se toimii. Jos et halua kuulla kenenkään ääntä: mene squad valikkoon ja laita alhaalta VOIP off. Jos haluat vaimentaa tiettyjä pelaajia niin mene squad valikkoon henkilön nimen päälle ja paina X-näppäintä.
Ai no en tota VOIP off juttua tiennyt, mutta ikinä ei oo mulla toi yhen tyypit mutettaminen toiminut, tänäänkin joutu vaihtamaan squadia kun joku vaahtos jotain maksamiseen, lataamiseen ja pleikka neloseen liittyvää tauotta.
 
Vastaus: Battlefield 3

Auttakaahan tietämätöntä.


Tactical lightin ja Flash supportin erot?

Heavy barrel?

Underslung rail?
 
Vastaus: Battlefield 3

Auttakaahan tietämätöntä.


Tactical lightin ja Flash supportin erot?

Heavy barrel?

Underslung rail?

Tactical häikii, laser parantaa lonkka laukauksia, Flash pinentää suu liekkiä ja heavy parantaa pitkän matkan osuma tarkkuutta. Underiin saa naatti tuubin kiinni!
:D
 
Vastaus: Battlefield 3

Tactical häikii, laser parantaa lonkka laukauksia, Flash pinentää suu liekkiä ja heavy parantaa pitkän matkan osuma tarkkuutta. Underiin saa naatti tuubin kiinni!
:D

Jos olisin oikeinkirjoitusnatsi, olisi joku matkalla keskitysleirille harjoittelemaan yhdyssanoja... :rolleyes:

Mutta asiasta:

Heavy barrel pienentää myös etäisyyden vaikutusta vahinkoon per luoti. Eli teet periaatteessa enemmän vauriota, jos ammut samalta etäisyydeltä heavy barrelin kanssa kuin ilman sitä. Toisaalta se lisää myös aseen rekyyliä ja huonontaa lonkkalaukausten osumatarkkuutta.

Flash suppressor pienentää myös rekyyliä ja huonontaa lonkkalaukausten osumatarkkuutta.

Foregrip taas parantaa liikkuvuutta ja pienentää sivuittaista rekyyliä, mutta samalla huonontaa tähdättyjen laukausten tarkkuutta.
 
Vastaus: Battlefield 3

Ja kaiken tämänhän jinkku ois voinut vaan lukea itse pelistä ;)

E:Ei muuten toimi toi mute nappula ollenkaan, yli 5 eri tyypille jo kokeillu. VOIP off toimii onneksi.
 
Vastaus: Battlefield 3

Heavy barrel pienentää myös etäisyyden vaikutusta vahinkoon per luoti. Eli teet periaatteessa enemmän vauriota, jos ammut samalta etäisyydeltä heavy barrelin kanssa kuin ilman sitä. Toisaalta se lisää myös aseen rekyyliä ja huonontaa lonkkalaukausten osumatarkkuutta.

Foregrip taas parantaa liikkuvuutta ja pienentää sivuittaista rekyyliä, mutta samalla huonontaa tähdättyjen laukausten tarkkuutta.

Tällä hetkellä taitaa heavy barrel + foregrip olla tarkin ja paras yhdistelmä kaikissa aseissa. Eli grippi ei heavy barreliin yhdistettynä vaikuta merkittävästi tarkkuuteen.
 
Vastaus: Battlefield 3

Tällä hetkellä taitaa heavy barrel + foregrip olla tarkin ja paras yhdistelmä kaikissa aseissa. Eli grippi ei heavy barreliin yhdistettynä vaikuta merkittävästi tarkkuuteen.
Flash suppressor ja laser kyllä esim Close quarterissa. Ittellä F2000 foregripillä ja flash suppressorilla.
 
Vastaus: Battlefield 3

Tällä hetkellä taitaa heavy barrel + foregrip olla tarkin ja paras yhdistelmä kaikissa aseissa. Eli grippi ei heavy barreliin yhdistettynä vaikuta merkittävästi tarkkuuteen.

...Paitsi muutamissa aseissa (AN-94, G36C) grippi on aivan turha.
 
Ylös Bottom