Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3

jos olet peliä pelannut MP:n puolella olet sen myös originiin yhdistänyt.
Peli kysyy ekalla käynnistyksellä Origin/EA-accon tunnuksia tai vaihtoehtoisesti tehdäänkö uusi tili.
 
Vastaus: Battlefield 3

Sainkin sen nyt toimimaan, olin ensimmäisellä kerralla laittanu siihen olemattoman sähköpostin, loinpa sitten siihen osoitteeseen sähköpostin ja sille oman Battlelogin ja nyt toimii. Kiitos!
 
Vastaus: Battlefield 3

Onkos porukalla katseet jo BF4:ssä kun on niin hiljasta täällä? Hyvät tupla XP päivät päällä ja meno oli vähintäänkin hurjaa kun oikeen pääsi painamaan täysillä. :)
 
Vastaus: Battlefield 3

Onkos porukalla katseet jo BF4:ssä kun on niin hiljasta täällä? Hyvät tupla XP päivät päällä ja meno oli vähintäänkin hurjaa kun oikeen pääsi painamaan täysillä. :)
Kyllähän tätä tulee vielä pelattua lähes päivittäin. BF4:ää odotellessa... :)

BTW. Tein tuollaisen pienen montaasin 'hauskoista' tapahtumista taistelukentillä. Saa katsoa jos haluaa, mut ei oo pakko hei! ;) Battlefield 3 - DICE Dev Knifing, Trolling and Funny Glitches - YouTube
[video=youtube;FmRaPMtIdTE]http://www.youtube.com/watch?v=FmRaPMtIdTE[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3

toimiiko muilla bäfä normaalisti, itse sain pelattua yhden matsin ja sen jälkeen ilmoo joka kerta että lost connection to ea online ja en myöskään pääse battlelogiin????
 
Vastaus: Battlefield 3

Kertokaa (lue:vääntäkää rautalangasta) joku mulle, miten poistan bf3 pelitiedot ja lataan uudelleen. Mä en vaan osaa :confused: Jos se auttais tohon jäätävään lagmiseen...
 
Vastaus: Battlefield 3

Kertokaa (lue:vääntäkää rautalangasta) joku mulle, miten poistan bf3 pelitiedot ja lataan uudelleen. Mä en vaan osaa :confused: Jos se auttais tohon jäätävään lagmiseen...

Tarkista vielä ettei levy ole likainen, jos ei ole niin mene Playstation 3 XMB valikossa kohtaan pelitiedon työkalu. Etsi Battlefield 3 ja paina kolmiota, valitse poista. Tämä poistaa DLC:t, patchit ja pelin omat tiedot.

Mene storeen ja lataa DLC:t sekä online pass ja asenna ne. Tämän jälkeen Battlefield 3 levyke sisään jonka jälkeen odottelet että sinulle ladataan ja asennetaan n. 2 gb päivityksiä ja päivitysten asentamisen jälkeen sinulle asennetaan vielä n. giga pelin omia tiedostoja. Tämän jälkeen sinun pitäisi päästä ihan normaalisti peleihin.
 
Vastaus: Battlefield 3

Nyt kun tuli tää ilmaiseksi saatua ps3:lle nii pari kertaa oon pelaillu ja ihan hyvä on oon sentää jo 19 lvl or whatever :D kokoajan tulee paremmat scoret

voisko joku viisas neuvoa mikä tuo battlelog on ja mitä hyötyy?

mikä olis hyvä tapa "kehittää" tota ukkeliaan?

thänks ;)
 
Vastaus: Battlefield 3

Nyt kun tuli tää ilmaiseksi saatua ps3:lle nii pari kertaa oon pelaillu ja ihan hyvä on oon sentää jo 19 lvl or whatever :D kokoajan tulee paremmat scoret

voisko joku viisas neuvoa mikä tuo battlelog on ja mitä hyötyy?

mikä olis hyvä tapa "kehittää" tota ukkeliaan?

thänks ;)

Katsot päävalikosta My Soldiers -> Awards -> Medals mitä mitaleita olet lähellä ja keskityt niiden suorittamiseen. Yhdestä mitalista saa sen 10 000 pistettä muistaakseni.
 
Vastaus: Battlefield 3

Tarkista vielä ettei levy ole likainen, jos ei ole niin mene Playstation 3 XMB valikossa kohtaan pelitiedon työkalu. Etsi Battlefield 3 ja paina kolmiota, valitse poista. Tämä poistaa DLC:t, patchit ja pelin omat tiedot.

Mene storeen ja lataa DLC:t sekä online pass ja asenna ne. Tämän jälkeen Battlefield 3 levyke sisään jonka jälkeen odottelet että sinulle ladataan ja asennetaan n. 2 gb päivityksiä ja päivitysten asentamisen jälkeen sinulle asennetaan vielä n. giga pelin omia tiedostoja. Tämän jälkeen sinun pitäisi päästä ihan normaalisti peleihin.

Kiitos tästä. Ei tosin ollu juurikaan apua...
 
Vastaus: Battlefield 3

Moi! Etsitkö klaanisi kokoonpanoon aktiivisia pelaajia? Tässä olisi yksi. Voin pelata mitä tahansa luokkaa(mieluiten Assault tai Engineer). Hakusessa siis olisi hyvän tiimityöskentelyn omaava joukkio. Mikkien käyttö olisi myös suotavaa. Jos siis kiinnostaa niin ota yhteyttä!


PSN:mir02k1
 
Vastaus: Battlefield 3

No se ilo loppui lyhyeen, kun ei löydy ainakaan yhtään HC servua jossa pyöris gun master pelimuoto ja siellä ois porukkaa... :D
 
Vastaus: Battlefield 3

No se ilo loppui lyhyeen, kun ei löydy ainakaan yhtään HC servua jossa pyöris gun master pelimuoto ja siellä ois porukkaa... :D
Aika harva tykkää gun masterista. Iso osa porukasta pelaa vain M16 tms, joten koko ajan vaihtuvat aseet tekee gun masterista niille vaikean muodon. En sinänsä yritä egoilla, mutta itse voitan noin 9/10 gun master kierroksesta. Kaikkien aseiden masterointi taitaa olla siis eduksi :)
 
Vastaus: Battlefield 3

Harmi, että tarjolle laitettiin juuri sitten tämä lähitaistelupaketti, mutta toki ilmainen sisältö aina kelpaa. Ihan loogista toki, kun ensimmäinen itse pelin julkaisun jälkeen julkaistu karttapaketti on kyseessä. Tarjoaahan tuokin jonkin verran lisäpelattavaa.
 
Vastaus: Battlefield 3

Aika harva tykkää gun masterista. Iso osa porukasta pelaa vain M16 tms, joten koko ajan vaihtuvat aseet tekee gun masterista niille vaikean muodon. En sinänsä yritä egoilla, mutta itse voitan noin 9/10 gun master kierroksesta. Kaikkien aseiden masterointi taitaa olla siis eduksi :)
Eikös toi nyt ole ainut uusi pelimuoto tässä? Musta vaikutti ihan mielenkiintoselta, vaikka jäinkin vielä melkeen vikaks. Ittekin vetänyt melkeeen koko ajan F2000 kourassa, mutta ei ne muutkaan aseet mitään hirveää totuttelua vaadi. Tietty välillä tulee lopetettua ampuninen liian aikaisin jos kourassa on joku hernepyssy. :)
 
Ylös Bottom