Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Tuntuu, että te keskitytte aivan vääriin asioihin pelatessanne. Tai sitten olen vanha. Joka tapauksessa, tuo päänsärky toisesta versiosta kuulostaa totaaliselta liiottelulta. Molemmilla konsoleilla on tullut nakutettua se 100% kasaan, enkä huomannut versioissa minkäänlaista suurta eroa, enkä ainakaan sellaista joka olisi häirinnyt pelaamista. Tosin en kiinnitä huomiota pikkuseikkoihin, joilla ei ole mitään vaikutusta itse peliin.

Kyllä ihan pelaamiseen koitin keskittyä. 15-30min jälkeen ei voinu jatkaa. Ps3 versiossa piirtoetäisyys oli lyhyempi ja nyki enemmän. Xboxilla ei moista tehnyt. Mut en saman silmien säryn takia voi pelata ollenkaan fps pelejäkään.

Gta V gameplayt näytti kyllä paljon paremmalta kun piirtoetäisyys oli hyvä ja ei asiat hyppää silmille joka sen ongelman tekee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Kyllä ihan pelaamiseen koitin keskittyä. 15-30min jälkeen ei voinu jatkaa. Ps3 versiossa piirtoetäisyys oli lyhyempi ja nyki enemmän. Xboxilla ei moista tehnyt. Mut en saman silmien säryn takia voi pelata ollenkaan fps pelejäkään.

Gta V gameplayt näytti kyllä paljon paremmalta kun piirtoetäisyys oli hyvä ja ei asiat hyppää silmille joka sen ongelman tekee.

Ja PS3:lla on yllättävän iso ero grafiikoissa alaspäin vrt. X360. Kaverin kanssa tuota testattiin samalla televisiolla keväällä ja pleikalla piirto oli huomattavasti huonompaa kun peräkkäin kokeiltiin. Latausajat tuntu kanssa noin tuplalta PS3 vs. Xbox kovolta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Siis mitä? Eli ei voi luoda täysin haluamansta näköistä hahmoa? Typerin idea ikinä... Täytyy toivoa että myös täysi customointi on mukana eikä mitään helvetin geenipelleilyä.
Uskoisin kyllä että saa tehdä juuri sellaisen hahmon kuin itse haluaa, mutta se perus hahmo tehdään tällä geeni systeemillä.

Jonkinlainen plastiikka kirurgin vastaanotto esimerkiksi voisi olla online puolella jossa voisi sitten omaa hahmoa muokata aina kun haluaa, maksua vastaan tietysti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Sony lipsauttaa vahingossa tai tahallaan, että GTA V näyttäisi upealta Pleikka nelosella. Rockstar kiirehti ilmoittamaan, että Sonyn pojilla on käynyt lipsahdus.
https://twitter.com/SonyUK/statuses/372429317978214400

Itse uskon, että tulevien konsolien versio on työn alla, ellei jopa jo lähes valmis. Ei olisi yllätys, jos joulun alla peli julkistettaisiin myös tuleville konsoleille. Uskon, että liian aikainen julkistaminen tappaisi nykykonsolien pelin myynnin totaalisesti, koska jokainenhan haluaisi kokea GTA-kokemuksensa uusilla konsoleilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ei kyllä ole mitään mahdollisuutta siihen että se tappaisi myynnit "totaalisesti". Kyse kuitenkin nyt niiiiin suuresta julkaisusta jota miljoonat ihmiset odottavat suu- ja alapää vuorotellen vaahdossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itse uskon, että tulevien konsolien versio on työn alla, ellei jopa jo lähes valmis.

Tämä ollut toiveissa täällä jo pitkään ja rivien välistä on voinut tämän osaksi jo lukea. Hankinta tulee siirtymään täällä kyllä seuraavaan konsolisukupolveen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ei kyllä ole mitään mahdollisuutta siihen että se tappaisi myynnit "totaalisesti". Kyse kuitenkin nyt niiiiin suuresta julkaisusta jota miljoonat ihmiset odottavat suu- ja alapää vuorotellen vaahdossa.

Otappase niin, että porukka ostaa nyt vanhalle raudalle, niin monet..todella monet ostaa sen sitten myös uudellekin. Jos julkaistais suht samaan aikaan niin moni odottaisi uudempaan koneeseen peliä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Sonyn "lipsahdus" käytännössä varmisti GTA V:n next gen - ja PC-versiot. Twiitissähän ei mitenkään jossitella "would be amazing" vaan todetaan sen olevan upea erityisesti PS4:lla. Vielä kun Rockstar tulee pikaisesti paikkailemaan lausuntoa, on peli selvä.

Lipsahdus tämä on vain siinä mielessä, että tieto tuli julki liian varhain. Muutenkin suhtaudun uuteen Autovarkauteen sen verran viileästi, että ensi vuoteen jaksaa helposti odottaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Onkohan kukaan tullut ajatelleeksi, että kyseessä voisi olla kirjoitusvirhe? Nimittäin ainaki minun käsityksen mukaan numero 3 ja 4 on näppäimistössä vierekkäin...:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Onkohan kukaan tullut ajatelleeksi, että kyseessä voisi olla kirjoitusvirhe? Nimittäin ainaki minun käsityksen mukaan numero 3 ja 4 on näppäimistössä vierekkäin...:rolleyes:


Kirotusvireenä Sony sen ainakin kuittasi:
Sony: GTA V Will Be Amazing “On PS4″ (Updated)
GTA.png


Here’s a direct link to the tweet, but they might delete it soon. We’re not sure whether this is just a simple misunderstanding or yet another leak from Sony’s side, but it’s quite exciting, perhaps letting Rockstar know there’s a high demand for a next generation version of the game.
Whatever the case, stay tuned – perhaps we’ll see a PS4 logo at the end of the official GTA V trailer this Thursday?
Source: NeoGAF
UPDATE:
Sony has just tweeted the following message.
“Apologies for the typo about GTA V. It’s due for release on PS3 on September 17th.”
The tweet is here.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Toivottavasti sentään ovat reiluja ja ilmoittavat PS4 versiosta ajoissa, jos se on tulossa. Ei tosiaan ole mitään kiinnostusta pelata PS3 versiota, jos peli tulee PS4:lle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Toivottavasti sentään ovat reiluja ja ilmoittavat PS4 versiosta ajoissa, jos se on tulossa. Ei tosiaan ole mitään kiinnostusta pelata PS3 versiota, jos peli tulee PS4:lle.

Tämän takiahan Rockstar ei varmasti tule ilmoittamaan mahdollista julkaisua NG-konsoleille hirveän aikaisin. Vähentäisi CG-konsoleille suunnatun pelin myyntiä huomattavasti.

Itse veikkaan, että alkuvuodesta 2014 R* ilmoittaa PS4 ja XOne-versioista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Laitanpa tännekin kun toisaalle spekuloin pelin ominaisuuksista;

Toivottavasti tässä pystyy vielä valitsemaan jättääkö auton käyntiin vai sammuttaako sen autosta noustessa kuten oli nelosessa.

Realismihuoraajana tällainen tuo mukavasti lisää immersiota pelaamiseen kun hodariständille mennessä nousee autosta ja musiikki sekä valot jää auton käydessä päälle. Sitten esim strippiklubille tai hampurilaiselle mennessä auton voi sammuttaa niinkuin oikeassakin elämässä tekee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ja tuo myös sitten vaikuttaisi siihen, miten nopeasti pääsee liikkeelle. Esim takaa-ajo tilanteessa ottaisi päähän kun meni sammuttamaan auton. Tai unohdit pitkäksi aikaa käyntiin ja bensa loppu. :D olis kyllä huikeeta, vaikka 99% varmuudella moista ei tulla näkemään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ja tuo myös sitten vaikuttaisi siihen, miten nopeasti pääsee liikkeelle. Esim takaa-ajo tilanteessa ottaisi päähän kun meni sammuttamaan auton. Tai unohdit pitkäksi aikaa käyntiin ja bensa loppu. :D olis kyllä huikeeta, vaikka 99% varmuudella moista ei tulla näkemään.

Ite toivon että tää tulis kun oli nelosessakin, eikä siinäkään tehtävissä pystynyt autoa sammuttamaan kun ajoi siihen "nuoleen" ja tehtävissähän tais aina olla takaa-ajojen alkuun olla skriptattuna auto viereen tai takaa-ajot alko suoraan autossa istuen. Tehtävien ulkopuolelle ja siirtymiin tuo nimenomaan itelle tois arvoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ai tuommoista en muistakaan. Miten se sammutettiin/jätettiin käyntiin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Laitanpa tännekin kun toisaalle spekuloin pelin ominaisuuksista;

Toivottavasti tässä pystyy vielä valitsemaan jättääkö auton käyntiin vai sammuttaako sen autosta noustessa kuten oli nelosessa.

Realismihuoraajana tällainen tuo mukavasti lisää immersiota pelaamiseen kun hodariständille mennessä nousee autosta ja musiikki sekä valot jää auton käydessä päälle. Sitten esim strippiklubille tai hampurilaiselle mennessä auton voi sammuttaa niinkuin oikeassakin elämässä tekee.
Pelin nimi kun on "Grand Theft Auto", ja pelimaailma on mikä on, niin realismin takia pitäisi sitten olla myös pelko perseessä että joku muu pöllii sen auton siitä hodarikojun edestä, jos jättää ovet lukitsematta... ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Onlinessahan tuo toimis loistavasti. "Hei jätkä, pysähdy..mun auto!"
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom