Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Pääkaupunkiseudulla yömyyntiä ainakin Kampin GameStop ja Konsolinet, Jätkäsaaren Verkkokauppa.com ja Vantaalla/Espoossa Videopelidivari.

Kyllähän tuolla jossain pitäisi olla ilman muuta fiilistelemässä mukana.

Lisätään listaan vielä Vuosaaren Gamestop. Jos Itä-Helsingissä yömyyntiin haluavia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Alkaa vähän poltella jo pikkuhiljaa.. Jonnejuomat käyty hakemassa yöllistä pelisessiota varten. Olis ihan kiva tietää että kuinka moni ihminen menossa esimerkiks Jyväskylän Gamestopin yömyynnistä peliä hakemaan. Itsellä siellä ennakkoon ostettuna ja pitäis klo 24.00 käydä oma kappale noutamassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Juuri tuli tekstiviesti, että CE noudettavista postista. :) Kyllä se Netanttila on paras!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Vpd:in edessä jo jonoa :p Eissssss..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Eihän sitä nyt pitäisi olla yllättynyt noista tosi korkeista arvosanoista arvoisteluissa kautta linjan, mutta pahus sentään, pelihän räjäytti pankin. :eek: Pitää nyt malttaa mielensä ja huomenna ihan rauhalliseen tahtiin ruveta pelailemaan ihan ilman ennakko-odotuksia ja asennoitumista neutraalein mielin...ei taida kyllä ihan onnistua ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Juuri tuli tekstiviesti, että CE noudettavista postista. :) Kyllä se Netanttila on paras!

Ite kun otin myymälään noudon sen vuoksi, että saisi ennakkoon, kun Anttilasta muunmuassa änärin sai päivää ennen. Ilmeisesti kuitenkin tän kohdalla tehty tarkkaa työtä, ettei tule ennen huomista. Sikäli ihan sama kun ei ois edes koneeseen ehtiny pistää tänään.
 
Eli jostain vielä tuntemattomasta syystä R* ei suosittele asentamaan play-diskiä Xboxilla kovalevylle.. "for optimal perfomance reasons"
Syy ei suinkaan ole tuntematon, vaan jo tiedossa; Play Discin asettamalla peli lataa jotkin tekstuurit ja objektit myöhässä. Digital Foundry teki tästä jo havainnollistavan vertailuvideonkin.

Suositus on siis ihan aiheellinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Syy ei suinkaan ole tuntematon, vaan jo tiedossa; Play Discin asettamalla peli lataa jotkin tekstuurit ja objektit myöhässä. Digital Foundry teki tästä jo havainnollistavan vertailuvideonkin.

Suositus on siis ihan aiheellinen.


Rockstar warns: don't install GTA5 Xbox 360 "play" disc • News • Xbox 360 • Eurogamer.net

Tässä vielä linkki juttuun mistä löytyy myös havainnolistava video asiasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Joutuukos boksilla kuuntelemaan aseman huutoa vai onko se hiljainen, kun tuo toinen levy pitää kuitenkin asentaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Joutuukos boksilla nyt, sitten kuuntelemaan aseman huutoa vai onko se hiljainen, kun tuo toinen levy pitää kuitenkin asentaa?
Kyllähän sieltä Play Disc -levyltä dataa suht. paljon luetaan, eli DVD-aseman hurinaan on syytä tottua.

PS. On toki väläytelty vaihtoehtoa, jossa Play Disc asennetaan riittävän nopealle USB-tikulle. Tästä tosin ei ole vielä vertailuvideota eteen sattunut, joten kyseinen konsti ei välttämättä auta tuohon tekstuuri/objektiongelmaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kyllä itse ainakin asennan kovolle ei sitä pitkään jaksa sitä aseman meteliä. Se, että jotkut tekstuurit latautuu hitaammin ei haittaa mua ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Huomenna se tulloo...
Kertokaas miten tommonen peli asennetaan kovolle ps3? En ole koskaan asentanut mitään muuta kun ladatut demot tietysti..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kertokaas miten tommonen peli asennetaan kovolle ps3? En ole koskaan asentanut mitään muuta kun ladatut demot tietysti..

Elä turhia huoli. Kunhan tilaa on, asentaa se itse itsensä sinne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Huomenna se tulloo...
Kertokaas miten tommonen peli asennetaan kovolle ps3? En ole koskaan asentanut mitään muuta kun ladatut demot tietysti..

Automaattisesti asentaa kovolle kun pistät ensimmäisen kerran pelin päälle kaikissa peleissä ei ole tätä ominaisuutta
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ok,no broblemos. Enään tarvin sen pelin! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Huomenna se tulloo...
Kertokaas miten tommonen peli asennetaan kovolle ps3? En ole koskaan asentanut mitään muuta kun ladatut demot tietysti..

Katso PS3 valikoista Asetukset > Järjestelmäasetukset > Järjestelmätiedot.
Sieltä näet kuinka paljon tilaa kovalevyllä on, kunhan se näyttää että on yli 8gb tilaa niin ei tavitse tehdä mitään muuta kuten Tuppis sanoikin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom