Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Helkkari tässä alkaa jo vähän jännittää miten vanha xboxin rutku jaksaa peliä pyörittää.... :D Oliko se nyt siis näin että levyjä on kaksi joista toinen vain kannattaa asentaa? Ja paljonhan se vie sitten tilaa?

Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Se hetki mitä olemme odottaneet jo vuosia on nyt täällä. 17.9.2013 R.I.P GTA IV Welcome GTA V. Onnellisia pelihetkiä GTA V:n seurassa! (koulut perseellee vaa) ;)

Nyt sellanen reilu 100m jonoa. Kohta luukut auki

Lahen puolenkuunpeleist peli hyppysis ja nyt asentelee tos. Jonon käressä kun oli niin sain gta V paidan ja wunderbaumin tapasen hajusteen :D

Laittakaas joku Streamia sitte päälle pelailuista. Olis kivaa täs yöllä katsella vähä streamist et minkälainen se on ku ei omassa kaupungissa yömyyntiä ole.

Siis hä..meinaako porukka valvoa kadulla koko yön odottamassa että liike aukeaa? Olette kyllä aika sankareita :D

Itekin aina kummastellut tuota. Eiköhän kyse ole kuitenkin enemmän sosiaalinen tapahtumasta? Pääpointti ei siis liene se, että pääset pelaamaan peliä joitain tunteja ennen muita.

Hankintahöpötyksiä tulee harvemmin postattua, mutta menköön nyt GTA V:n ja yömyyntineitsyyden menettämisen kunniaksi. Collector's Editionin lisäksi tuli ostettua myös kovakantinen opaskirja pitkälti ihan vain keräilymielessä. Sen uskaltaa avata luultavasti sitten siinä vaiheessa, kun peliä on pelattu muutaman kymmentä tuntia.

Se hetki mitä olemme odottaneet jo vuosia on nyt täällä. 17.9.2013 R.I.P GTA IV Welcome GTA V. Onnellisia pelihetkiä GTA V:n seurassa! (koulut perseellee vaa) ;)

Oikein antumuksella,asiallista tekstiä :D KÄYKÄÄ HYVÄT IHMISET KOULUA! :D ei se peli katoa mihinkään...ainakin luulen näin :rolleyes:

Huomisen lehdessä:"Ennätysmäärä peruskoululaisia kipeänä tai poissa koulusta" :D

Oma lätty myös poistettu Raision myllystä reilu tunti sitten ja tuossa se peli nyt asentuu.. Ihan kiitettävästi oli tuollakin sakkia odottamassa, 200 henkeä ei varmaan ole ihan hirveästi valehdeltu :)

Toimiiko muilla koodi, jolla saa atomic blimpin? Mulla ei toimi, tai sitten katon tota vaan väärin.

Hki verkkiksen yömyynti ja jono menee vasta numerossa 217, ja porukkaa vielä vaikka kuinka paljon jonossa. kuva

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jahas.. saa nähdä kuin kauan väsäävät iFruit ohjelmaa androidille et pääsee chopia kouluttaan :D

Itekin aina kummastellut tuota. Eiköhän kyse ole kuitenkin enemmän sosiaalinen tapahtumasta? Pääpointti ei siis liene se, että pääset pelaamaan peliä joitain tunteja ennen muita.

Ennenkaikkea sosiaalinen tapahtuma, mutta myös monelle vuosien odotuksien täyttymys. Peli haetaan vaikka keskiyöllä ja isketään koneeseen samantien. Tiedän jengin ottaneen lomaa tämän viikon ja pelkästään GTA V:n takia. Nyt tätä kirjoittaessa twitteri täyttyy kuvista kun vuorokausi on vaihtumassa Pohjois-Amerikassa ja sikäläiset jonot alkavat liikkumaan kohti pelikaupan ovea. Kyse on globaalista tapahtumasta, jossa on hauska olla mukana. Jaetaan sama kokemus maasta ja taustasta riippumatta.

Paljonko sen pelin tilavaatimus lopulta onkaan? Toisaalla lukee, että koko asennuksineen on 8 Gt ja jossain sitten puhutaan 18 Gt:sta?

Itellä on vanha 40 Gt:n PS3, jossa on 15 Gt vapaata tilaa

Toimiiko muilla koodi, jolla saa atomic blimpin? Mulla ei toimi, tai sitten katon tota vaan väärin.

Et katso väärin, ite koitin monta kertaa onnistumatta, herjaa että koodi on väärä tai käytetty. En tiedä yhtää mistä johtuu? Eikä haittaa ainakaa tällähetkellä, pelissä aivan kauheesti muutenki tekemistä ja tutkimista niin ei sitä heti ekana sen atomic blimpin kyytiin ois muutenkaa mennyt, uskon/toivon että sillä pääsee lentelee muutenkin tarinan edetessä.

Yeah! Tänään! Tulloo meikällä pikkasen kiire pelin korkkaamisessa iltapäivällä, kaiken lisäksi Pelicansin matsi tänään. Ensimmäinen kerta ikinä, kun tekisi edes vähän mieli jäädä kotiin pelaamaan hallille lähtemisen sijaan. Sekaiset fiilikset on juuri nyt.

Kestääkö tuo asennus vain parikymmentä minuuttia? Olisin veikannut enemmän, mutta hyvä näin!

Paljonko sen pelin tilavaatimus lopulta onkaan? Toisaalla lukee, että koko asennuksineen on 8 Gt ja jossain sitten puhutaan 18 Gt:sta?
Tilavaatimukset menevät seuraavasti:

PS3-levyversio: 8 Gt
PS3-digiversio: 18 Gt (latauksen ja asennuksen aikana 36 Gt)
X360-levyversio: 8 Gt (ja lisäksi toinen 8 Gt, jos Play Disc -levyn asentaa USB-medialle)

X360:llä digiversiota ei ainakaan toistaiseksi olekaan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom