Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Planet 2 peliseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dante2582
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dante2582

New Member
Haen seuraa tähän mahtavaan peliin ihan kampanjaa tai online tai trophymetsästystä varten. Mikki olisi hyvä juttu ettei tartte tuppisuina olla. Minusta riittää peliseuraa koska itse aion pelata tätä platinaan asti. Vielä peli on muoveissa mut korkkaan kyllä tällä viikolla. Laittakaahan FR tuleen niin päästään lahtaan akrideja ja metsästämään samalla trophyja.
<----

Vastaus: Lost Planet 2 peliseuraa

Hei!

Olen uusi tällä foorumilla ja uusi myös los planet 2:sen online osastolla mutta jonkin verran olen tarinaa pelannut....

Joten kiinnostaisiko peliseura??? Kerro vaan mitä minun pitää kertoa esim. ukon nimi...

Hei!

Olen uusi tällä foorumilla ja uusi myös los planet 2:sen online osastolla mutta jonkin verran olen tarinaa pelannut....

Joten kiinnostaisiko peliseura??? Kerro vaan mitä minun pitää kertoa esim. ukon nimi...

Terve
No vaikka lähetät frendipyynnön ps3 kautta( laita et oot täältä, poistan yleensä tyhjät pyynnöt) Dante2582 on nimi ja oisko mikkiä??? Ite en ole vielä alottanu kun ei pelikaveria ole löytynyt ja vaimoa ei oikein kiinnosta...:D

Minulla ei valitettavasti ole mikkiä. Jos osaisit neuvoa miten lähettää viestiä ps3:lla.

PS:En ole mikään huippu näissä jutuissa.:)

Minulla ei valitettavasti ole mikkiä. Jos osaisit neuvoa miten lähettää viestiä ps3:lla.

PS:En ole mikään huippu näissä jutuissa.:)

XMB-valikossa kun olet kirjautunut, ihan oikealla-> postilaatikon yläpuolella on "lisää ystävä". Vastaanottajaksi laitat mun nimen ja jotai töherrystä viestiin niin tulee perille.. :)
Tai sitte kerrot oman PSN nimes niin mä lisään..:D

Tuntuu ettei Lost planet 2:ssa ole muita suomalaisia??? Missä ne kaikki on jos niitä on ollenkaan??? Nyt kaikki joilla on lost planet 2 nettiyhteys niin pistäkää viestiä.:)

Ylös Bottom