Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ne on kauempana kuin ne ekat. Tähtää reilusti yli, niin ammuksen lentorata muuttuu niin että osuu.Ne ei tipu millään vaik varmasti osuukin.
Eikös se map pack ole ilmanen? En mä siitä ainakaan mitään maksanut.
Servuja löyty yhteensä noin 5 joissa on pelaajia kun tossa aikasemmin päivällä katoin, eli kyllä sen huomaa.
Jaa no toi oliki joku special edition minkä ostin prismasta 20€...Maksaa 9.90€ toi The Hunt Map Pack
Ja PC-llä oli päivällä 15-20 pelattavaa servua...
Jaa no toi oliki joku special edition minkä ostin prismasta 20€...
Näinpä, olihan se singleplayer aivan onneton verrattuna edelliseen, mutta MP kyllä rautaa. Sopiva peli bäfän ja codin väliin ja fireteam buddy toi mukavan lisän, jota hyödyntämällä todellakin sai pahaakin jälkeä aikaiseksi. Ikävä kyllä mappien vähyys/huonous sai itseni kyllästymään, eikä kaveritkaan peliä hommanneet niin ei napostellut tuntemattomat buddyt niin paljoa. Mutta ehdottomasti peli jonka onnistuneista jutuista saisivat kilpailijatkin ottaa mallia, eikä todellakaan ansaitsea puoliakaan haukuista.Mun taas on vähän pakko verrata codiin ja battlefieldiin, en oikeen ymmärää tota että tässä pitäisi paljonkin taktikoida? Mun mielestä tää on lähempänä codia kuin battlefieldiä. Silti en vain voi käsittää miten tän metascore on vaan 55.
Mites muuten kun sain ton limited edition online passin ladattua syöttämättä koodia, onko mulle tiedossa bf4 beta etuajassa?
Koitin koodia syöttää, ja sillä ilmeisesti saa vaan ton limited edition online passin jota ei näköjään voi ladata toista kertaa kun siinä vaiheessa valittaa että koodi on käytetty![]()
Avoin beta-testi alkaa 4. lokakuuta - päättyy 15. päivä. Medal of Honor: Warfighterin omistajat pääsevät aloittamaan jo 1. päivä alkaen.
Lähde: BATTLEFIELD 4™ Exclusive Beta | Official Site