Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Day Z (ARMA II MOD)

Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Juuh :D Löyettiin muutaman kaverin kanssa Chernosta hakkereitten base! Muutama kymmentö telttaa täynnä aseita :D Otettiin Back Pack Coyotet, AS50 ja M4 SDt mieheen mukaan ja pamautettiin kaikki paskaksi Satchel Chargeilla :) Noh, ne hakkerit sitten kostoksi teleporttas meidän viereen ja ampuivat....
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

no huhhuh ja lisää tulee.
Eli tällä kertaa kaverin kuoleman jälkeen vaihdoimme servua. Uudessa servussa itse jatkoin mapin vasemmasta yläkulmasta missä vanha cämppimme oli ollut. kaveri taas aloitti chernosta ja luuttasi itselleen tarpeelliset tavarat. Matka jatkui ja tarkoitus oli kohdata jossain guglovon kohdalla ja siitä eteenpäin jatkaa ylös päin. Guglovasta löydettiin fillari ja sillä matkattaa pohjoisen Air stripille. löydetiin sieltä traktori ja tarkoitus oli lähteä piilottamaan sitä jonnekkin olshaan. kaveri spottasi olshasta uralin ja siihen jäi sitten traktori. Uralissa sillä hetkellä oli kaikkea! aseita, ruokaa, juomaa, ja lääkkeitä (huom yli 40 pandagea)
Päätimme piilottaa uralin ja ottaa itsellemme parhaat aseet, itse pidin vanhan kunnon m14 aim mutta reppuun tarttui jotain muuta. Myöhemmin kun urali oli piilossa ja me olimme löytöneet 2 mönkijää ja prätkän niin saimme aina vaan lisää aseita. lopulta mönkijä keikkas ja siinä meni joku luita aseita, muttei se mitään haitannut.
Löydettiin myös myöhemmin semmonen sininen pikku bussi, nimeä en muista. sillä lähdettiin takas campille päin joka sijaitsi keskellä mappia ihan ylhäällä. Kun alamme saapua paikalle niin kaveri alkaa huutamaan että kuuli ammuskelua ja että se oli meidän m249 saw.
Se kaveri joka ampu sillä ampu kai jotain onnen laukauksia tai jtn sillä se ampui koko lippaan tyhjäksi.
siinä sitten nopeesti autosta ulos, kaveri alkoi epähuomissa ajaa autoa lähemmäksi ja se vihollinen huomasi meidät. Pum kaveri kuolee ja alan etsiä sitä vihollista. Ainoa suoja minulle oli 3 kuusta ja automme. otan repusta l85a2 aws ja alan etsiä vihollista. spottaan sen vuoren reunalla mutta säädin zeroingin jotenki vituralleen ja missaan kudit. samalla pum se ampui minut meidän omalla m107...
tänään matka jatkuu takasin ylös kostoretkelle.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Kaverin kanssa löydettii elektrosta choppa ja vähän jotai kamaa. Korjattii choppa ja oltii menos tekemää camppii sinne mapin laidalle. Matkalla löyty ehkä 3 heli crashia ja mukaan tuli mm 2 fn falia, m14 AIM, mk48, m4a1cco ja bizoni:eek:. Laitettii leiri pystyyn ja oltiin lentämäs rannikolle päin, kun mulle ja sille mun kaverille tulee "No message received" ja me lennetiin pelist ulos servulta. Enää ei löydetä koko DE 1000 servua. Vielä jos päästäs takas, nii kivaha se ois mut ku me oltiin just lentämässä kun me lennettiin pois servulta:mad:

No joo, ei se nii hirvee paha ollu, koska mentiin toiselle servulle jossa meil on aika hyvin varustettu leiri (4 autoo, atv, pyörä xD ja 3 telttaa) ja löydettii uus auto leiriin. Sil servul ongelman nimi on vaa stary sobor. Sillon kun sil servul on porukkaa, niin lähes kaikki on starys. Kerran erehdyin menee yksin sinne atvl ja sit olin lähös, ku huomasin keskel tietä ehjän auton (oisko car white?), mut jatkoin matkaa. Pari sekunttii auton ohitusken jälkee, mua aletaan ampua aika perkeleesti ja mun perään lähtee sr1203 (vai? se sinininen hippipaku). Selvisin hikisesti metsään ajamal ku niiden oli semi vaikee seurata mua, mut verta meni aika hyvi. Seur. päivän kävi jotai aika vituttavaa. Löysin 2 m107 snipuu ja laitoin ne meidän telttoihin ja savesin. Sit kun se servu restarttas, niin en enää löytäny mun m107:iä. Samal hävis yhen mun kaverin dmr. Meidän leiri oli aluks joidenki ulkomaalaisten, mutta kun ne ei enää hirveesti oo pelannu yhen helicrashin jälkeen, niin mä js mun 2 kaveria ollaan saatu se. Ainoa ongelma leirissämme on se että meitä on liian vähän, servulla kun on toinen aika voimakas gang, joten lisäpelaajia tarvittaisi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Enää ei löydetä koko DE 1000 servua.pois :mad:
Kerran oltiin pelaamas muutaman kaverin kans yhellä DE servulla ja kävi sama juttu. Oltiimpa vielä just korjaamassa Uralia. Ootettiin n. 8h ja servu löyty taas ja Ural oli täydessä iskussa samassa paikassa, vaikka ennen servun kaatumista siinä oli Fuel ja Wheelit oranssilla :)
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Kerran oltiin pelaamas muutaman kaverin kans yhellä DE servulla ja kävi sama juttu. Oltiimpa vielä just korjaamassa Uralia. Ootettiin n. 8h ja servu löyty taas ja Ural oli täydessä iskussa samassa paikassa, vaikka ennen servun kaatumista siinä oli Fuel ja Wheelit oranssilla :)

Mulle on käyny välil näi, et löydän auton, jossa on jotai osia oranssilla. Hyppään autost ulos venaan ehk 15 sec ja meen autoon takas ja oranssit kohat on muuttuneet vihreiks.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

joo osaisko joku auttaa tälläsessä jutussa kun:
Muutaman kerran oon tappanu pelaajia, ollu jonkun aikaa bandiitti ja silleen, sen jälkeen en oo tappanu pelaajia ollenkaa enkä oo ampunut kohti enkä mitään. Silti oon bandiitti, oon kuollu yli 5 kertaa sen jälkeen ja aina vaan oon bandiitti. testasin kaverin kanssa, että annan verta sille ja bandageen sitä etc, ei lähe maskia pois.
Kaverilla siis sama ongelma.
Haluisin päästä eroon maskista kun pandiitti tosiaan en enää halua olla!
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

joo osaisko joku auttaa tälläsessä jutussa kun:
Muutaman kerran oon tappanu pelaajia, ollu jonkun aikaa bandiitti ja silleen, sen jälkeen en oo tappanu pelaajia ollenkaa enkä oo ampunut kohti enkä mitään. Silti oon bandiitti, oon kuollu yli 5 kertaa sen jälkeen ja aina vaan oon bandiitti. testasin kaverin kanssa, että annan verta sille ja bandageen sitä etc, ei lähe maskia pois.
Kaverilla siis sama ongelma.
Haluisin päästä eroon maskista kun pandiitti tosiaan en enää halua olla!

Tässä olisi alkuun tällainen:

Kirjoittajan ABC: Oikeinkirjoitus
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Haluisin päästä eroon maskista kun pandiitti tosiaan en enää halua olla!

Tässä pelissä kuolema vain poistaa bandiitti statuksen. Ja hyvä niin, saatpahan kärsiä luottamuspulasta kun kerta aluksi et ollut luotettava. Tuollainen on/off bandtiitti systeemi haittaisi enemmän.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tässä pelissä kuolema vain poistaa bandiitti statuksen. Ja hyvä niin, saatpahan kärsiä luottamuspulasta kun kerta aluksi et ollut luotettava. Tuollainen on/off bandtiitti systeemi haittaisi enemmän.

Joillain servuilla tämä Bandiitti homma lagaa..... Esim. Eräällä servulla olin bandiitti alusta alkaen vaikka juuri aloitin, ja kun kuolin olin edelleen bandiitti.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tässä pelissä kuolema vain poistaa bandiitti statuksen. Ja hyvä niin, saatpahan kärsiä luottamuspulasta kun kerta aluksi et ollut luotettava. Tuollainen on/off bandtiitti systeemi haittaisi enemmän.

"oon kuollu yli 5 kertaa sen jälkeen ja aina vaan oon bandiitti."

 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Eli uudessa pätsissä taidettiin antaa zombeille lisää voimaa? Luut murtu ekasta lyönnistä ja pyörryin. Kuolin myöhemmin 4 peräkkäiseen lyöntiin :confused:
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mitä pitäs tehä, kun mulle ja mun kaverille tuli yhtäkkii (ei samaa aikaa, kaveri putos tornista ja mä tapoin jätkän) teksti "you were kicked off the game Battle eye script restriction #41". Mitä pitäs tehä? Oon reinstallannu dayz ja beta patchin, restartannu koneen ja nii eespäi. Käytän six updaterii
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tulee vain tietylle servulle? Jos näin niin adminille viestiä.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Aloittelin tässä pienien alkuvaikeuksien (BattlEye initialization failed) jälkeen oman selviytymisseikkailuni DayZ:ssä. Alku sujui melko hyvin, heräsin Chernon lähettyviltä, ja löysin melko pian vähän ruokaa ja juomaa. Chernon laitamilla olevasta teollisuusrakennuksesta löytyikin sitten käsikranaatteja ja ilmeisesti juuri spawnannut UAZ, joka oli täysin ehjä ja täyteen tankattu. Laitoin kranaatit taskuun ja lähdin ajelemaan Elektroa kohti. Matkan varrella vastaan tuli muitakin ajoneuvoja, mutta konflikteilta vältyttiin.

Elektron laitamilla pysähdyin asekätkön toivossa satamakonttien lähettyville, ja pian oli zombeja kimpussa. Yritin mennä rakennukseen piiloon ja sulkea ovet, mutta kontrollit olivat vielä sen verran hakusessa että painoin vahingossa hiiren ykköspainiketta ja tulin heittäneeksi kranaatin melkein jalkojeni juureen :D Sain oven kiinni, mutta räjähdys vei tajun kankaalle, ja zombitkin pääsivät ruumistani maistelemaan. Heräsin kuitenkin ja sain haavani sidottua, joten matka sai jatkua. En kuitenkaan ehtinyt kauas kun näin yksinäisen mönkijän keskellä tietä. Päätin pysähtyä ja katsoa löytyisikö mönkkäristä syötävää, sillä ruutu oli ikävän mustavalkoinen. Kun nousin autosta mönkijän viereen, kajahti lähimetsästä laukaus ja kaaduin kuolleena tielle. Joku oli virittänyt bambille ansan ja ampui kylmäverisesti aseistamattoman selviytyjän. Ehkäpä tämä ensimmäinen kokemus auttaa tulevissa seikkailuissa. :)
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

kajahti lähimetsästä laukaus ja kaaduin kuolleena tielle. Joku oli virittänyt bambille ansan ja ampui kylmäverisesti aseistamattoman selviytyjän. Ehkäpä tämä ensimmäinen kokemus auttaa tulevissa seikkailuissa. :)

Tarinan opetus: Älä ikinä koske autoihin tms. jos ne on näkyvällä paikalla. Tuli mieleen omia ekoja kertoja DayZissä:
Oltiin NW:llä ja olin juuri lötänyt M14 ja kaveri löysi Mk 48 Mod 0. Keskellä kiitorataa oli moottoripyörä. Kaverini oli tarpeeksi tyhmä että meni katsomaan ja snipuhan sen tappoi :/ Menin hangaarien taakse metsään ja sain yhden tyypin alas. Loppujen lopuksi olin 1v3 tilanteessa ja viimeinen sai mut alas :(
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mekin porukalla aateltiin, että nyt ollaan ovelia ja tehdään sama temppu :D Dumpattiin motskari keskelle tietä ja mentiin väijymään. 15min odoteltiin ja sieltä se joku pelaaja saapuukin! Herra istuu mopedin kyytiin ja aletaan ampumaan, vituikshan se meni... Sinne meni mopo... :rolleyes:
Ei tietoa mitä siinä oikeesti tapahtui, koska itse osuin muutaman kerran as50 rintaan ja osumia ne kans oli.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mekin porukalla aateltiin, että nyt ollaan ovelia ja tehdään sama temppu :D Dumpattiin motskari keskelle tietä ja mentiin väijymään. 15min odoteltiin ja sieltä se joku pelaaja saapuukin! Herra istuu mopedin kyytiin ja aletaan ampumaan, vituikshan se meni... Sinne meni mopo... :rolleyes:
Ei tietoa mitä siinä oikeesti tapahtui, koska itse osuin muutaman kerran as50 rintaan ja osumia ne kans oli.

Ei näin.... Ei viattomia bambeja saa tappaa ilman syytä....
 
Ylös Bottom