Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Day Z (ARMA II MOD)

Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Vaikuttaa ainakin että PS3 tai PS4-versio olisi jo keskusteluissa:

"It appears to be the kind of game that Sony are interested in, I think we just have to wait and see --- We've talked and met with Sony, and they're very - you know, they're obviously interested."

( The Escapist : News : DayZ Creator: "A Console Port is Almost Certain" )

Huih, nyt jännitetään sitten tuleeko, sekä kontrolleja ja ylipäätään ilmestymistä ;)
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Pitkäjänteisempien pelaajien kannattaa tsekata DayZ Origins, jossa uusimman 1.6 -päivityksen myötä voi rakennella Tavianassa omia taloja ja autotalleja, ja myöhemmin upgreidata niitä paremmaksi. Varsin mukavaa puuhaa varsinkin kavereiden kesken.

Tavianasta Thirskiin - alla porukkamme seikkailuja suomalaisessa talvimaisemassa:

[video=youtube;LNsm3rJJTuE]http://www.youtube.com/watch?v=LNsm3rJJTuE[/video]
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tämähän nyt ei varsinaisesti ole dayz juttu mutta mie olen yrittäny pelata tuota arma2 arrowheadia ja jumalauta siitä minun tähtäämisestä ei tuu mitään. Ei ole kyllä heleppo kääntyä konsolipelaajasta puucee puolelle. Tuntuu niinkö rynkky painais kakskymmentä kiloa. Ko kääntää tähtäystä nii en saa siitä mitenkään terävää, se heiluu ensin yli sittekkö korjaa niin son toiseen suuntaan vähintään saman verran yli. Toki tämä ei rauhallisissa tilanteissa meinaa mitään, mutta vähänkin hektisempi paikka niin siitä ei tule yhtään mitään. Yritin säätää noita pelin asetuksia, vähän se parani mutta ei tarpeeksi. Liekö tuo tosiaan tuon aseen painon simulointia vai mitä mutta ei se oikeasti noin vaikeaa se tähtääminen ole.

Noh jatkasko totuttelua vielä.. Berdun videot on kyllä suolaa haavoihin, ei tässä pelissä voi olla noin hauskaa.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tuntuu niinkö rynkky painais kakskymmentä kiloa. Ko kääntää tähtäystä nii en saa siitä mitenkään terävää, se heiluu ensin yli sittekkö korjaa niin son toiseen suuntaan vähintään saman verran yli. Toki tämä ei rauhallisissa tilanteissa meinaa mitään, mutta vähänkin hektisempi paikka niin siitä ei tule yhtään mitään.

Sama se tuntuu itselläkin olevan yhä ongelmana. Jos vertaa vaikka Bäfän asekäsittelyyn, niin onhan tuo Arman pyssynheiluttelu ainakin itsellä jotenkin raskasta ja viivelähtöistä. Olen niin monta kertaa tässä pelissä kuollut asekaksintaisteluissa, että väkisinkin tulee mietittyä ovatko muut keksineet ratkaisun ongelmaan... vai olenko vain onneton ampumaan.

Loppuun vielä uusia ja vanhojakin Chernarus-hetkiä:

[video=youtube;lOsTgd8s1oI]http://www.youtube.com/watch?v=lOsTgd8s1oI[/video]
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mielenkiintoisia uutisia konsolijonneille: Eurogamer oli haastatellut DayZ:n kehittäjää. Sekä MS että Sony ovat lähennelleet, ja heppu (Dean Hall) on selkeästi kiinnostunut mahdollisuudesta julkaista DayZ PS4:llä.

Dean Hall interested in bringing DayZ Standalone to PS4

Kunhan standalone-version alfa pyörii riittävän vakaasti, meinaa Hall testata peliä PS4-devkitillä. Täytyyköhän kohta vaihtaa ketjun etuliitteeksi Multi...
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mielenkiintoisia uutisia konsolijonneille: Eurogamer oli haastatellut DayZ:n kehittäjää. Sekä MS että Sony ovat lähennelleet, ja heppu (Dean Hall) on selkeästi kiinnostunut mahdollisuudesta julkaista DayZ PS4:llä.

Dean Hall interested in bringing DayZ Standalone to PS4

Kunhan standalone-version alfa pyörii riittävän vakaasti, meinaa Hall testata peliä PS4-devkitillä. Täytyyköhän kohta vaihtaa ketjun etuliitteeksi Multi...

Onhan tuo jo pitkään ollut tiedossa mielestäni että ainakin PS4-versio on tulossa mitä luultavimmin.

En kyllä tajua mitä Hall itkee itsejulkaisemisen mahdottomuudesta tuossa uutisessa, koska DayZ:n julkaisijahan on tietääkseni Bohemia Interactive (jossa Hall nykyään on töissäkin...), eli ei tämä ainakaan ole mikään syy miksei tätäkin voisi Xbonelle julkaista... Eikä 200 hengen studiota oikein viitsi enää indie-kehittäjäksi väittää mielestäni vaikka riippumattomia ovatkin, iso firma kuitenkin kyseessä.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

En kyllä tajua mitä Hall itkee itsejulkaisemisen mahdottomuudesta tuossa uutisessa, koska DayZ:n julkaisijahan on tietääkseni Bohemia Interactive (jossa Hall nykyään on töissäkin...), eli ei tämä ainakaan ole mikään syy miksei tätäkin voisi Xbonelle julkaista... Eikä 200 hengen studiota oikein viitsi enää indie-kehittäjäksi väittää mielestäni vaikka riippumattomia ovatkin, iso firma kuitenkin kyseessä.
Joku bohemia on varmaan vähän rajoitetumpi resursseiltaan kuin vaikkapa EA julkaisijana.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tarkotus on salavihkaisesti tässä mainostaa serveriä jota kaverin kanssa ylläpidetään :)
Pelaajia ei ole paljoa joka meillä on ollut ongelmana nyt jos pari viikkoa :p jos ketään kiinnostaa liittyä pelaamaan meiän kanssa niin IP on 78.46.82.110:4302
(löytyy DayZ Commanderilla. Suosittelen että kaikki lataa mieluummin sen kuin Steam version.)
ja meiän nettisivuiltakin taisi löytää IP osotteen :p http://www.fsgdayz.com/
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

http://store.steampowered.com/app/221100/

Day Z standalone on nyt julkaistu Steamissä ja on "early access" = alpha

DayZ is currently in early alpha and we see a lot of work ahead of us in order to make it the true authentic multiplayer experience we want it to be. Current version is including only small subset of game mechanics and serves mostly as test bed with core technology that should serve as basis for future additions and improvements. Currently planned key future features are:

Playable vehicles
Wide variety of native animal life
Player created constructions in the environment
Extensive interactions with the environment and crafting options
Streamlined user actions and interface
Upgraded graphics and physics engine (including ragdoll, etc.)
Control and animations expanded and improved for fluidity
Support of user mods

We estimate that reaching Beta version with all key features present will take more than one year from current stage. All features and plans listed here are subject to change, we may add or remove features as seen fit during development process.

Beta on vielä yli vuoden päässä. En siis pidättelisi hengitystäni mahdollista konsoliversiota odotellessani...
 
Vastaus: Day Z (Standalone)

Nostelen aihetta hieman.

Tarkoitus olisi työporukalla vääntää jotakin peliä, ja DayZ (standalone) näyttäisi videoiden perusteella varsin passelilta peliltä.

Onko peliä pelanneilla tietoa, onko peli tässä vaiheessa sellaisessa kunnossa, että sitä uskaltaisi n. viiden hengen porukalla alkaa vääntämään yhden illan. Lähinnä ongelmia on ollut esim. Bad Company 2:n kanssa aikaisemmin useamman samassa tilassa olevan koneen yrittäessä liittyä samaan aikaan samalle serverille (punk buster luuli jonkin sortin huijausyritykseksi).

Muutenkin olisi hauska tietää, kuinka paljon peli vaatii erilaista konffausta ennen pelin aloittamista, eli emme haluisi viettää puolta iltaa pelkkien konffien kanssa, vaan päästä pelailemaan yhdessä.

Kertokaa mietteitänne, mikä on hyvää ja mikä huonoa.

Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: Day Z (Standalone)

Nostelen aihetta hieman.

Tarkoitus olisi työporukalla vääntää jotakin peliä, ja DayZ (standalone) näyttäisi videoiden perusteella varsin passelilta peliltä.

Onko peliä pelanneilla tietoa, onko peli tässä vaiheessa sellaisessa kunnossa, että sitä uskaltaisi n. viiden hengen porukalla alkaa vääntämään yhden illan. Lähinnä ongelmia on ollut esim. Bad Company 2:n kanssa aikaisemmin useamman samassa tilassa olevan koneen yrittäessä liittyä samaan aikaan samalle serverille (punk buster luuli jonkin sortin huijausyritykseksi).

Muutenkin olisi hauska tietää, kuinka paljon peli vaatii erilaista konffausta ennen pelin aloittamista, eli emme haluisi viettää puolta iltaa pelkkien konffien kanssa, vaan päästä pelailemaan yhdessä.

Kertokaa mietteitänne, mikä on hyvää ja mikä huonoa.

Kiitos etukäteen.

En nyt tiedä vastaanko varsinaisesti kysymyksiisi, mutta tulin tänne kertomaan omia fiiliksiäni pelistä. Tää on mielestäni hauskimpia pelejä, jota voi kavereiden kanssa pelailla. Skype chatin kautta keskusteleminen lisää fiilistä. Itseään ja muita on hieman vaikea paikantaa, sillä mikäli onnistut löytämään kartan, niin et näe olinpaikkaasi siinä. Tää on mielestäni aika mukava lisä seikkailutunteen kannalta. Toimisi varmasti hyvin esim. Falloutissakin. Joudut siis tarkkailla jos jostain tiekyltistä paljastuisi jonkun kylän nimi. Jännitystä lisää myös tuntemattomat ihmiset, joita tulet tapaamaan pelin aikana. Monet kommunikoivat voice chatin kautta, mikä lisää todentuntuisuutta. Kun kaveriporukka on koossa, niin sitten vaan tutkiskelemaan siistiä pelialuetta. Kamojen löytäminen on oikeasti palkitsevaa, sillä yleensä joku toinen on jo vieny tavarat kun saavut johonkin kylään. Pelissä on aika paljon ongelmia tällä hetkellä, mutta sen ymmärtää kun kyseessähän on vasta Alpha-versio. Näppäimiin totuttelu vaatii muuten hieman aikaa.
 
Vastaus: Day Z (Standalone)

Pelissä on aika paljon ongelmia tällä hetkellä, mutta sen ymmärtää kun kyseessähän on vasta Alpha-versio. Näppäimiin totuttelu vaatii muuten hieman aikaa.
Joo, Flashpoint- ja Arma-pelisarjat ovat tuttuja peliporukalle, joten näppäimistön laaja komentosisältö yms. on tuttua. Lähinnä juuri noista ongelmista olisin halunnut tietää *hieman* tarkemmin. Lähinnä ei viitsittäisi kerralla hankkia useampaa lisenssiä, jos ei päästä edes kunnolla pelaamaan tai jos peli katkoo yhteyttä jatkuvasti.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Vaikuttaa uskomattoman paskalle pelille. Mulla ei ainakaan riitä huumori siihen että joku jonne huvikseen tappaa minut 20 tunnin selviämisen jälkeen ja kaikki pitäis alottaa alusta. Vaikuttaa vielä huonommalle kuin GTA:n freemode perseily mistä nyt moni tuntuu hyvät kiksit saavan vielä vuoden jälkeenkin. Vielä kun sais töissä käydä peleissä 8h oikeaa aikaa ja hakea pennut pois hoidosta ja tehdä ruokaa niin johan ois mahtavaa (jos et näin tee et selviä).
 
Ylös Bottom