Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

joop. tahtoo olla vähän ongelmia. kyllä se varmaan kohta toimii.

Ei välttämättä. Näyttää olevan pahasti ongelmia laidasta laitaan. Pelaajien arvojen kohdalla nollat, Maceillä ei pysty kirjautumaan, loyalty pakkoja puuttuu käyttäjiltä... EA Forums

Tulee mieleen FUT 12, jossa oli ihan vastaavia ongelmia ja mm. tietynlaisen modeemin omistajilla katkesi pelien jälkeen yhteys servereihin ja tilille tuli tappiot. Ei hyvältä näytä, valitettavasti.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Ei välttämättä. Näyttää olevan pahasti ongelmia laidasta laitaan. Pelaajien arvojen kohdalla nollat, Maceillä ei pysty kirjautumaan, loyalty pakkoja puuttuu käyttäjiltä... EA Forums

Tulee mieleen FUT 12, jossa oli ihan vastaavia ongelmia ja mm. tietynlaisen modeemin omistajilla katkesi pelien jälkeen yhteys servereihin ja tilille tuli tappiot. Ei hyvältä näytä, valitettavasti.

ongelmia tuntuu tosiaan olevan. Viime vuotinen pakka hakkerointi uusiutui ja erään ohjelman avulla ihmiset saivat 12 harvinaisen pelaajan pakkoja ilmaiseksi. mistä syystä siellä myytiin benzemaa, xavia, rooneya ja kumppaneita 200 kolikolla.. ei taida olla ihan yksinkertaista tuon webappin kanssa :D nooh katellaan miten käy. toivottavasti kuiten lauantaina pääsee lataamaan itse peliä
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

kyllä joutuu sormet syyhyten odottamaan Fifa 13 julkasua ! Peli tietty ennakkotilattu, mutta onko kellään kokemusta tuleeko julkaisupäivänä ?

Suurin mielenkiinto kohdistuu FUT parannuksiin ja mahtaako löytyä ''manual'' säätöjä otteluihin ? JA jos sitä tänä vuonna sais jotaki arvokastaki tuolta pakoista :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

kyllä joutuu sormet syyhyten odottamaan Fifa 13 julkasua ! Peli tietty ennakkotilattu, mutta onko kellään kokemusta tuleeko julkaisupäivänä ?

Suurin mielenkiinto kohdistuu FUT parannuksiin ja mahtaako löytyä ''manual'' säätöjä otteluihin ? JA jos sitä tänä vuonna sais jotaki arvokastaki tuolta pakoista :D

Joskus jotku liikkeet saattaa laittaa pari päivää etukäteen pelit postiin, että periaatteessa saattaa tulla jopa päivän ennen julkaisua. SEason ticketillähän tuon tosin pääsee jo lataamaan lauantaina storesta. maksaa 25€ ja tuo ladattu versio lopettaa toiminnan silloin julkaisupäivänä. ja saa siinä jotain pakkojaki mukaan jos tilaa
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

ongelmia tuntuu tosiaan olevan. Viime vuotinen pakka hakkerointi uusiutui ja erään ohjelman avulla ihmiset saivat 12 harvinaisen pelaajan pakkoja ilmaiseksi. mistä syystä siellä myytiin benzemaa, xavia, rooneya ja kumppaneita 200 kolikolla.. ei taida olla ihan yksinkertaista tuon webappin kanssa :D nooh katellaan miten käy. toivottavasti kuiten lauantaina pääsee lataamaan itse peliä

En tiedä oliko ostamani David Silva (5 000) juurikin noita hakkerien myymiä pelaajia. Aikamoisella tuurilla laitoin David Silvan hakuun juuri samalla sekunnilla kun mies listattiin :eek: Kaipa tuosta muutama roponen irtoaa myöhemmin.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

nyt tarviin todellakin apua tuon fifa 13 ultimate team web apin kanssa. En ole käynyt ultimate teamissa kuulemma pitkään ja pyysivät multa secret questionia ja minä en muista sitä sitten painoin forgot question? sitte mun käyttäjälle tuli account lock. Kysymyksenä siis että miten saan tämän lockin pois ja uusittua secret questionin?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

En tiedä oliko ostamani David Silva (5 000) juurikin noita hakkerien myymiä pelaajia. Aikamoisella tuurilla laitoin David Silvan hakuun juuri samalla sekunnilla kun mies listattiin :eek: Kaipa tuosta muutama roponen irtoaa myöhemmin.

luultavasti on juurikin nuita hakkeroituja. Vieläkö kyseinen pelaaja löytyy? joidenkin mukaan nuo hakkeroidut pelaajat olisi nimittäin poistettu. jos ei niin tostahan saa varmaan 100 000 kun peli julkaistaan
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

nyt tarviin todellakin apua tuon fifa 13 ultimate team web apin kanssa. En ole käynyt ultimate teamissa kuulemma pitkään ja pyysivät multa secret questionia ja minä en muista sitä sitten painoin forgot question? sitte mun käyttäjälle tuli account lock. Kysymyksenä siis että miten saan tämän lockin pois ja uusittua secret questionin?

kuulemma työskentelevät ongelman parissa. tällä hetkellä siis ei vielä voi asialle tehdä mitään.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

luultavasti on juurikin nuita hakkeroituja. Vieläkö kyseinen pelaaja löytyy? joidenkin mukaan nuo hakkeroidut pelaajat olisi nimittäin poistettu. jos ei niin tostahan saa varmaan 100 000 kun peli julkaistaan

Kylläpä se vielä löytyy. Ehkä se 5000 on juuri se syy miksi ei ole lähtenyt, jos EA on niitä pelaajia poistanut. Jos 200 olisin ostanut, niin olisi varmaan poistettu. Heti perään tuli muuten toinen David Silva 10 000, mutta en kerennyt nappaamaan...
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

saako hommattua FUT13 WEBapp vielä 'fifa points'' ja mistä niitä saa ? pitäs saada pakkoja osteltua :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

koht alkaa oikeest ottaa päähä miks************* en pääse toho web appii ei jumalauta ne lukitsi mun accountin miten saan tän takas!!!
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Miten täällä joillain on ollu yli 10 000 tossa web appissa, kun itel ollu parhaimmillaa n. 4000? Vai onko teillä käyny tuuri niissä ilmaispakkauksissa?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Miten täällä joillain on ollu yli 10 000 tossa web appissa, kun itel ollu parhaimmillaa n. 4000? Vai onko teillä käyny tuuri niissä ilmaispakkauksissa?


itellä ainaki paska mäihä niissä korttipakoissa !! Jos jollaki myydä Serie A pelaajia niin ottakaa yht ja laittakaa hintapyyntö mukaan
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Miten täällä joillain on ollu yli 10 000 tossa web appissa, kun itel ollu parhaimmillaa n. 4000? Vai onko teillä käyny tuuri niissä ilmaispakkauksissa?

Mulla oli 4 tunnusta kun joskus tuli harrasteltua pronssi pakka tekniikkaa ja muuta treidilua webappilla edellisessä fifassa. kaikilla sai ne 4 pakkaa.. nyt ei ole enää juurikaan rahaa jäljellä kun ostelin pelaajia, mutta oiskohan tuota 40-50 tonnia ollu jos en olisi ostellut mitään..
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Itse sain parhaana Alex Songin, eli ei juurikaan mitään ihmeellistä. Kaiken iskin myyntiin, katotaas paljonko kertyy.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Eipä taida Porokaraa pelistä löytyä. Näyttää siirtyneen Israeliin, ja valitettavasti EA on ollut asiassa paremmin ajan tasalla kuin minä :D

nooh laitetaan 7 kemialla Laitaan Sjölund. Saman kemian saisi myös Losalle, mutta vedetään säästölinjalla

Mutta siinä se nyt sitten on:

Näytä liitetiedosto 10073
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Season ticket hommattu !!!! Fut 13 rakentelu saa alkaa ihan urakalla, joka pääosin koostuu Serie A pelaajista !
 
Ylös Bottom