Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Onko kellään neuvoja miten noita pelaajia saa myytyä UT:ssä, kun mulla ei mee millään kaupaksi?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Yksi päivä tuossa FUTissa tuli vapari ja lähdin siinä sitten vaihtamaan vetäjää. Kaikilla pelaajilla kaikki vapariarvot 94-99 välillä?! Onkohan kyseessä joku bugi, osaako joku sanoa? Team managementiin kun menee, niin arvot kaikilla ihan normaalit. Ihmeellinen arvojen nousu pelaajilla, mutta vain vapareissa ja FUTissa. :confused:
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Voisko joku selventää tätä tämän version onlinepeleistä quittaamista. Itse jos meinaan quitata ennen viittä minuuttia, tuli leave-kohtaa painettaessa valitus että saat häviön blaablaablaa mitä siinä nyt lukikaan. Äsken vastustaja quittas, en saanu itse voittoa. Mikä homma tässä nyt on. Ois tosin kiva quitata pelistä missä lagi on niin järjetön jo heti valmistelevassa arena-tilassa.

En ole ihan varma miten tänä vuonna, mutta yleensä yhteyden laadun näkee jo pelipaitoja valitessa. Tosin välillä huonolta näyttävä yhteys voi olla ihan ok, mutta harvemmin mulla on lagaillut, jos vihreä palkki näkyy. Yleesä tässä vaiheessa kun pelipaitoja valitaan, niin katson mitä väriä yhteys näyttää ja jos siinä vaiheessa poistuu, niin ei saa tappioitakaan. Eiköhän sitten quittaamisen kanssa ole niin, että voittoja niistä ei saa, mutta vastustaja saa tappion. FUTin puolella luovuttamisten määrät vaikutti pysyvästi siihen miten paljon sait jatkossa kolikoita eli niihin kertoimiin. Viime vuonna oli tosi kiva ottaa alkuun luovutustappiot tilille, kun EA: serverit ei tukenu modeemia. Just ennen kun kolikot jaettiin, EA:lle katkes yhteys ja tappio napsahti. Pelaajilta kyllä kului sopimuksista yksi peli pois. :) <--- korjatkaa jos (ja kun) olen väärässä...

Tämän vuoden versioon vasta päässyt nyt kunnolla sisään, kun ollut näitä kaikenlaisia herjaamisia Online Passista ja milloin mistäkin. Nyt kaikki ollu ok ja pelit rullaillu mukavasti pieniä ihmetyksiä, kuten esimerkiksi edellä mainittuja vapariarvoja lukuunottamatta.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Onkstää perusbugi et haastat seasonis tai h2h, ni saa neppailla iteksei siin maalivahin kans? Vai mitäs?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

melkein joka toinen UT peli minkä olen voittanut tulee ilmoitus että EA serverit alhaalla. bugaako muilla ?
The EA servers are unable to process your request at the current moment. Plese try again later." error tämä siis tulee melkein joka matsin jälkeen........
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kovin olen yrittänyt turhaan etsiä vastausta joten kysympä täällä: tietääkö joku millaista siivua auction house ottaa välistä noista myydyistä pelaajista? Itse myin aimo nipun pelaajia + jonkun Nasri -nimisen eikä tilinpito täsmää lähelläkään..?

Toinen: eräässä artikkelissa mainittiin FUT -puhelinsovelluksella voivan myös ostaa pakkoja ja vekslailla kokoonpanoja, itsellä ei kuitenkaan mahdollista. Anyone?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kappas vaan, tämän vuoden versiossahan voi tehdä uransa kannalta oikeasti vähän huonoja siirtoja, tai miten sen nyt ottaa. Mutta joo tosiaan 3 kautta tuli tahkottua ensin MLS:ssä (tykkään yleensä aloittaa uran pikkaisen heikommasta liigasta, joka on kaudeltaan lyhyt). 3 kautta riitti, koska tuli vikalla kaudella voitettua niin MLS-liiga kuin Cup ja Golden Boot, ja anoinkin sitten siirtoa. Ensin valmentaja sanoi, ettei suostu, pistin heti uuden perään ja sitten suostui. No eniveis: lähdin innolla Tottenhamiin, kun ilmaisivat kiinnostuksensa meikäläiseen. Taisi olla hienoinen virhe. Ilmeisesti mun äijä ei ole vielä tarpeeksi kehittynyt tonne (tai ei ole paremmista liigoista tarpeeksi meriittejä), koska peliaikaa on tullut ERITTÄIN nihkeästi, vaikka ekassa pelissäni paukutinkin yhden maalin. Mutta sanotaanko, että valmentaja on päästänyt mut pelaamaan varmaan 2 matsissa vasta (puoli matsia molemmissa), ja varmaan joku reilu kymmenen mennyt simuloiden, kun on istuttanut mua penkillä. Nyt pistinkin laina-anomuksen vetämään. Valmentaja on hyväksynyt, eli nyt vain tarjouksia oottelemaan. Itse pidän tästä aika paljon. Ennen kun tuntui, että oli aikalailla sama minne meni, niin sai peliaikaa, vaikak pelasi kuinka huonosti. Tulee enemmän progression tuntua, kun ei ihan heti olekaan mikään ykkösluokan starba, jos vähän paukuttelee maaleja jossaan räkäsemmässä liigassa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kovin olen yrittänyt turhaan etsiä vastausta joten kysympä täällä: tietääkö joku millaista siivua auction house ottaa välistä noista myydyistä pelaajista? Itse myin aimo nipun pelaajia + jonkun Nasri -nimisen eikä tilinpito täsmää lähelläkään..?

Toinen: eräässä artikkelissa mainittiin FUT -puhelinsovelluksella voivan myös ostaa pakkoja ja vekslailla kokoonpanoja, itsellä ei kuitenkaan mahdollista. Anyone?

Mun käsittääkseni peli vetäsee sen 5 % siitä myyntihinnasta ommaan pussiinsa
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kappas vaan, tämän vuoden versiossahan voi tehdä uransa kannalta oikeasti vähän huonoja siirtoja, tai miten sen nyt ottaa.
Itsellä hieman sellainen fiilis, että menisi kokonaisuus edellä tämä ukon pelaaminen ja siirrot. Toki kai nyt peliotteiden ja niiden pelitavoitteiden saavuttamisen luulisi olevan myös pakko vaikuttaa positiivisesti peliaikaan. Ainakin Suomen maajoukkueessa päässyt maalivahdilla ja hyökkääjällä heti rinkiin mukaan uran alussa kun taas keskikentällä ei, jonne on siis tarjolla paljon ihan ok-tason pelaajia, etenkin kun kymppipaikoille peli tunkee vielä kärkiä. Nyt kun overall on jo ekan kauden lopussa 76, niin nykyään päässyt jo pelaamaan ne molemmat maaottelut vaikka seurajoukkueessa aikamoinen kuiva kausi loppuvuodesta ja maajoukkueessa edelleen maalitili avaamatta.

Itse valitsin kärkenä Alania Vladikavkazin kun halusin päästä avaukseen ja että vastustajaksi tulisi sarjassakin välillä maailmanluokan joukkueita. PES:ssä on tullut Hollannissa ja Ranskassa tahkottua tarpeeksi, niin ei sinne oikein innostanut. Mutta seura sitten hankki heti alkuun kaksi uutta kärkeä ja meikäläinen lainalle ilman ensimmäistäkään peliä. Sveitsin pääsarjan Servette teki tarjouksen ja siellä oli vieläpä Eurooppa-liigaakin tarjolla. Puolet kaudesta tuli edettyä maali per. peli tahtia ja manuaaleilla pelailen. Mm. Baselia vastaan kärkipelissä neljä kaappia ja Eurooppa-liigassakin osumia tuli yhteensä 7. Mukaanlukien yksi toisella pudotuspelikierroksella Bragaa vastaan, tosin sitten harkitsematon liukutaklaus -> pihalle. Joukkue voitti 1-0, mutta sitten vieraissa 3-0 takkiin. Suurinpiirtein tuon jälkeen sitten tuli 8 ottelun maaliton putki ja huumori koetuksella kun tuohon kuitenkin mahtui tolppalaukauksia pelkästään viisi, sekä välillä ukko potkaisi ohi pallosta ja kaatui kun tyhjä maali oli edessä. Eilen sitten vipassa pelissä viimein sai apinan pois selästä toivottavasti kun pääsin AI:n laukomaan ripariin puskemaan tyhjiin. Samaan aikaan onneksi Baselin Alexander Freinkin meno on hyytynyt ja maalipörssin kärjessä ollaan 25 kihauksella, kun niitä Freilta löytyy 22. Pari peliä kautta jäljellä ja puolivälin jälkeen Servette putosi Baselin kaamean ylivoiman tahdista, nykyero on jo jotain 15 pistettä. Kakkospaikasta kamppaillaan. Cupissa tuli lähtö kakkoskierroksella, jolloin itse olin reisivamman vuoksi sivussa. Todennäköisesti seuraavaksi kaudeksi siirto jonnekin muualle Vladikavkazin (Venäjän liigan häntäjengi) listoilta olisi ajankohtainen, vaikkei sitten siellä tulisi yhtään peliä pelailtua. Suomi on muuten menossa kisoihin.

Mutta kiva on pelata. Toisaalta sitten kentän ulkopuolella meininki on hengetöntä ja olematonta. Peliä pelin perään, ikinä et joudu vaihtoon paitsi jos loukkaannut, pelaat todella, todella surkeasti tai olet rättiväsynyt. Ja pelejä ei voi aloittaa vaihdosta. AI ei juurikaan tunnu koskevan joukkueen taktiikoihin tai muodostelmiin kuin vain korkeintaan jossain ottelun sisällä. Tulee sitä nyt PES:ssäkin tulee siinä maksimissaan kolmannen kauden alussa aina kyllästyttyä, mutta kyllähän nyt tuohon FIFA:n pelaajauraan pitäisi saada vähän lisää fiilistä että tässä sitä luodaan yksilönä omaa uraa ja ympärillä maailma pyörii. Lisää tavoitteellisuutta ja kamppailua peliajasta. Nykyisellään teen debyytin jokaisessa maaottelussa ja välillä omista uutisista puuttuu ukon nimi kokonaan. Ja siinäpä se kentän ulkopuolinen anti sitten onkin, välillä julkaistaan jotain uutisia, sekä seurat tekee tarjouksia joissa ei edes taideta ilmaista roolia, eikä pysty tutustumaan joukkueen taktiikkaan? Vai onko vain mennyt ohi... Lisäksi valmennus luo tavoitteita tyyliin viideksi peliksi kerrallaan ja ne sitten tulee saavutettua, tai jää saavuttamatta. Ei mitään kommentointia, maajoukkueessa sitten taas ei ole mitään tavoitteita. Enkä ole ainakaan vielä huomannut mitään vaikutusta noilla saavutuksilla. Tosin peliaikaa on tullut alusta asti ja vasta tuolla kuivalla kaudella jäi saavuttamatta pari kertaa tavoite, mutta silti jokaisessa pelissä avauksessa. Tosin overall aika ylivoimainen tuohon joukkueeseen ja tuolle pelipaikalle. Kaikki matsit pelannut, missä on oltu pelikelpoinen.

Varmaan loppunee mielenkiinto toisella, viimeistään kolmannella kaudella. Vielä kiinnostaisi päästä pelaamaan johonkin vähän parempaan joukkueeseen, että millaista se omien peli silloin on. Sen jälkeen ei kyllä ole mitään koettavaa ja pääsee muita pelimuotoja pelailemaan.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

ostin tuossa ultimate teamissä jollakin 15 tonnilla pelaajia. kaikki mitä ostin osta heti- hinnalla niin sai normaalisti laitettua kokoonpanoon mutta joita en ostanu osta heti- hinnalla niin ne on watch listalla ja ovat siinä missä ovat active kortit eli ovat vielä huudettavana vaikka huuto on menny kauan aikaa sitten umpeen. en voi laittaa niitä kokoonpanoon koska tulee koko ajan teksti:

Your auction is very important to us. The auction House is very busy at the moment and we're experiencing some delays. Please try again later. We're sorry for any inconvenience caused.

Ei siinä mitään jos se alkais toimimaan mutta kohta 2 päivää oottanu että sais ne kokoonpanoon. Onko kellään käyny samalla tavalla? Voiko tehä mitään vai pitääkö odottaa?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Osaisiko joku auttaa hölmöä? :) Ostin Ultimate editionin käytettynä, enkä pääse pelaamaan tournament modessa kuin muutaman maan sisäisiä liigoja. Maita on todella vähän käytössä, enkä tosiaankaan millään pääse pelaamaan esim. maiden välistä turnausta. Mukana tulleen koodin on alkuperäinen omistaja jo käyttänyt, joten sitäkään en voi syöttää. Missä vika? Onko minulla joku vajaa versio, eikä mitään ole tehtävissä? Olisin kiitollinen avuista! :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

ostin tuossa ultimate teamissä jollakin 15 tonnilla pelaajia. kaikki mitä ostin osta heti- hinnalla niin sai normaalisti laitettua kokoonpanoon mutta joita en ostanu osta heti- hinnalla niin ne on watch listalla ja ovat siinä missä ovat active kortit eli ovat vielä huudettavana vaikka huuto on menny kauan aikaa sitten umpeen. en voi laittaa niitä kokoonpanoon koska tulee koko ajan teksti:

Your auction is very important to us. The auction House is very busy at the moment and we're experiencing some delays. Please try again later. We're sorry for any inconvenience caused.

Ei siinä mitään jos se alkais toimimaan mutta kohta 2 päivää oottanu että sais ne kokoonpanoon. Onko kellään käyny samalla tavalla? Voiko tehä mitään vai pitääkö odottaa?


Sama ongelma täälläkin.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Just äsken pääsin kirjoittelemasta että pahempia bugeja ei ole tullu vastaan muutamien alun herjaamisten jälkeen. Nyt sitten eilen laitailin patchin jonka EA oli saanu kerrankin kohtuu ajoissa julkaistua. FUT pelin latautumista odotellessa vedin läpi yhden skill gamesin ja alotin pelin normaalisti sen jälkeen. Yhteys EA:n servereille katkes aina n. minuutin pelin jälkeen. Näin kävi kolme kertaa peräkkäin kunnes painoin vaan starttia ja jätin skill gamet pelaamatta.. Silloin ei tullu ongelmia. Toisin sanoen heti kun tietoa (skill gamen suoritus) tallentui servereille niin seurauksena oli kaatuminen. Toivottavasti ei tule missään muualla vastaan näitä niinku viime vuonna FUTissa ennen kolikoiden jakoa.

ON SE USKOMATONTA MITEN PALJON TÄLLAISIA JÄÄTYMISIÄ JA BUGEJA ON! Koko ajan saa oikeesti jännittää että meneekö se nyt tästä kohdasta eteenpäin ja mitä häviää minnekin. EI NÄIN! :mad:

BTW pari päivää sitten julkaistun patchin (1.02) pitäis korjata tuo Auction House ongelma, johon kuuluu just edellä mainitut jumitukset. Tässä kaikki mitä patchi sisälsi:

FIFA 13 Update | EA SPORTS Football
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Pienen tauon jälkeen maistuu jälleen mukavasti pallon potkiminen. Silti meinas kyllä pää räjähtää ku sarjajumboa vastaan sain aikaiseksi seitsemän tolppakutia ja sitten vastustaja saa matsin aikana yhden potkun kohti maalia ja tekee flipperiräkämaalin voittaen 0-1. No ei se aina onnistu tosimaailmassakaan..
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

FC Rillaajat etsii pelaajia PS3 puolella. Ainoa kriteeri joukkueeseen pääsemiseen on täysi-ikäisyys, mikki on plussaa. Joukkue eilen perustettu, joten pelaajia vasta kaksi, tosin muutama pelaaja on joukkueeseen liittymässä lähiaikoina. Yhteydenotot täällä YV:llä tai PSN: dima / spotti86
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Pistetään nyt meidänkin joukkue tänne, eli siis Team KonsoliFIN. Tällä hetkellä taitaa olla 7 pelaajaa, kaikki kfin jäseniä, ja pelataan yleensä 3-6 pelaajalla..
Divisiiona taitaa olla 6 ja pokaaleitakin on 2 tai 3, joka kaudella ollaa noustu.. Pelataa oikeestaa sillo ku on pelaajii paikal, eli kohtuu usei..
Ei tarvii olla täysi-ikäne, ei meist varmaa kukaa oo :D Mikkiäkään ei tarvii, mut ei se mitää haittaa nii saa Sapeki jutella jollekki xd
Kyselyt tänne tai PSN: Alex_Curve
 
Ylös Bottom