Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Tässä liigassahan ois paremman joukkueen saanu jos olis varasijalta vasta päässy mukaan. No pelataan nyt Islandersin tuulen nopealla jengillä kun sen valitsin. Onhan tässä nyt sentään pari kovaa pelimiestä ja tekosyitä kyllä aina löytää jos peli ei kulje, ja se on se juttu mikä pitää Islandersin kurssin hyvänä loppuun asti toivottavasti sen 3 kautta jopa.

Sehän nyt oli selvää ettei kaikki liigassa pysy loppuun asti, NYR:in mieskin oli korvaava vääntäjä joka sai varasijalta suht kovan tiimin eikä sekään poislähtöön auttanut.

Jotkut hoitaa asiat aikuismaisesti loppuun asti kitisemättä ja toiset ei.

Jos vaikka toisen kauden alkuun olisi suodattunut filtterin läpi sellainen porukka joka jatkaa ensi hokissakin...

Joukkueen hyvyydellä nyt ei ole mielestäni mitään merkitystä, tottakai siitä etua on pitkässä juoksussa mutta rehtien pelien pelaaminen tässä palkitsee vaikka pataan tulisikin.

Rehdin kiekon painottamisella olen juuri sitä hakenut, että syksyn aikana saadaan sellainen porukka kasaan kenen kanssa pelatessa kenelläkään ei käämi pala.

Joo onhan tää Minnesotakin paperilla kait aika kova jengi mutta kyllä meikäläinen on ottanu neppariin "huonommilta" jengeiltä ihan tyylipuhtaasti.

Aloitusviestiin laitettu vähän sääntöuudistusta, jos peli katkeaa kesken kaiken EA:n serverien takia, uusi peli pelataan ja jatketaan samasta tilanteesta mihin edellinen katkesi.

Eli jos peli on tiimille 2-1 toisen erän puolessavälissä, tehdään samat maalit tyhjiin ja odotellaan että kellossa on samat minuutit kuin mihin peli katkesi. Siitä vaan taistoa jatkamaan.

Ja myllari95 nappaa tuon rangersin hoteisiinsa heti kun pääsen hänen liittymispyyntönsä hyväksymään, viimeistään huomisaamuna!

Juu voisin mukaan tulla tuohon Rangersin paikalle.

Mutta hupiahan tässä ollaan hakemassa ja mikäs sen makeampi tunne, kuin niitata jollakin jämäjengillä (columbus, panthers, islanders jne) noita paperilla reilusti kovempia porukoita. Pelitaidotkin kehittyvät kun joutuu vähän miettimään minkälaista taktiikkaa omalla porukalla kannattaa harjoittaa..

Jotenkin tuntuu, että tuollaisella tasaisella joukkueella tulee pelattu järkevämpää hokia kuin muutamalla ylivoimaisella yksilöllä. Kyllähän nuo kovat pyssyt toki houkuttavat ja itsekin olen hiukan sortunut tulevaisuuden kustannuksella isompia nimiä hommaamaan. Loistava pelimuoto kyllä ja vielä mielenkiintoisempi on seuraava kausi vakiintuneemmalla porukalla.

gm kapise

Mutta hupiahan tässä ollaan hakemassa ja mikäs sen makeampi tunne, kuin niitata jollakin jämäjengillä (columbus, panthers, islanders jne) noita paperilla reilusti kovempia porukoita. Pelitaidotkin kehittyvät kun joutuu vähän miettimään minkälaista taktiikkaa omalla porukalla kannattaa harjoittaa..

Jotenkin tuntuu, että tuollaisella tasaisella joukkueella tulee pelattu järkevämpää hokia kuin muutamalla ylivoimaisella yksilöllä. Kyllähän nuo kovat pyssyt toki houkuttavat ja itsekin olen hiukan sortunut tulevaisuuden kustannuksella isompia nimiä hommaamaan. Loistava pelimuoto kyllä ja vielä mielenkiintoisempi on seuraava kausi vakiintuneemmalla porukalla.

gm kapise

Täyttä asiaa koko postaus.^^

Itse odotan jo seuraavaa kautta ja sitä että pääsee näkemään mihin suuntaa voimasuhteet muuttuvat jos muuttuvat.

Pari kysymystä on tullut mieleen. Kehittyvätkö ja huononevatko pelaajat pisteiden mukaan? Eli onko mun kaikki jampat ens kaudella jotain 70ovr? :D Milloin pelaajille pystyy tekee jatkosopimuksia? Kauden päätyttyä? Onko omille pelaajille etuoikeus?

Niin ja itse oon huomannut, että kyllä ne hyvät pelaajat pelaavat myös niillä huonoilla joukkueilla hyvin.

Jeah Flyers GM palannut taas takaisin kuvioihin. Tänään piti jo linjoilla olla mutta huomasin juuri, että aamulla otetut "pikku nokoset" venyivätkin aikaeron vuoksi tähän hetkeen. Tällä hetkellä olo aikalailla "mikä maa, mikä valuutta" osastoa siis. Lisäksi Live mennyt umpeen juuri tänään. Eli pari muuttuujaa taas tähän lomalta paluuseen. Mutta tuon Liven hoidan huomisen aamupäivän/päivän aikana. ja sit päivystänkin linjoilla aktiivisesti taas viikonloppuna.

Ite oon toisaalta tykänny kyllä islandersista mutta ***** tää joukkue on hidas pelata. Ja nyt sitten itkun paikka porukka ei peluuta kuin yhtä maalivahtia tässä piti olla realismi mukana muistaakseni. Kahta liigaa pelaan ja tämä on se mikä kiinnostaa. Tässä on hyvä reilu meininki ollu. Toisessa liigassa sain bugimaali viestin kun lauoin ranteella one timerin maaliin

Ja nyt sitten itkun paikka porukka ei peluuta kuin yhtä maalivahtia tässä piti olla realismi mukana muistaakseni.

Juuri näin, myönnän etten itsekään muistanut alussa vaihdella mutta Labarbera on pari matsia lähiaikoina pelannut.

Eli kakkosmolareja kehiin vain! Kyllä sellainen vähintään 15 matsia täytyy olla kakkosella pelattuna kauden lopussa.

Ja kyllä, jotkut irl-molket pelaavat todella paljon runkosarjassa, mutta järki kouraan näissä kuten muissakin asioissa.

Samoin joillakin tiimeillä on aika poskettoman vähän minuutteja 3/4-vitjoilla, peluuttakaahan järkevästi niitä ketjujakin. Suht järjetöntä että tällä hetkellä nelikymppinen papparainen komeilee pelattujen minuuttien kärjessä!?!

Olisi kiva jos ei jokaista asiaa tarvisi erikseen aina listata, voi itsekin funtsia onko joku asia järkevä/reilua muita kohtaan.

Ja töitä kohti taas, phoenix on viimeistään huomenna linjoilla.

Aloitusviestiin taas lisäilty seuraavaa:

Ja vielä muistutus herrasmiessäännöistä ja realistisen kiekon pelaamisesta!

- Tehkää vaihtoehdotuksia joissa on järkeä.
- Peluuttakaa molempia maalivahteja vaikka peli ei yhden molken peluuttamisesta rankaisekaan.
- Peluuttakaa kaikkia kenttiä, ei tuplaketjutuksia.
- Käyttäkää järkeä kaikissa muissakin päätöksissä, REALISMI on se mitä haetaan.

Hyvää viikonloppua kaikille, ja hyviä matseja!

Pakko lisätä vielä omakin lusikka soppaan.

Itselle liigan toimiminen ja herrasmiesmäisyys on tähän asti ollut jopa positiivinen yllätys. Pelkäsin pahempaa ja tähän asti minun kohdallani ei ole ainakaan eteen tullut mitään ikävää tai semmosta mikä olisi saanut veren todella kiehumaan. Olen itse pelannut monen monta vuotta Ilves.com leagueta erinäisissä änäreissä ja näissä ollut aina etusijilla vastustajan kunnioittaminen ja herrasmiessäännöt. Sielä se toimikin erinomaisesti kun Ilveksen kautta tuli jo se tietty yhtenäisyyden tunne. Pelkäsin hieman alkuun tätä liigaa, koska loppujen lopuksi melkoinen muukalaislegioona kokoontuu, joilla ei suurimmalla osalla ole minkäänlaista taustaa foorumilla (Itseni mukaan lukien). Tähän asti kuitenkin kaikki on toiminut mielestäni helvetin hyvin ja pelot ovat osoittuneet turhiksi. On normaalia että näin isosta porukasta ekalla kaudella karsiintuu osa kavereista ulos, mutta tämäkin on vain välttämätön paha, joka on pitkässä juoksussa vain ja ainoastaan hyvä asia. Lisäksi se että jos joku peluuttaa lähes koko kauden samaa maalivahti on äärettömän pieni paha siihen nähden minkälaisiin kavereihin törmää ihan tavallisissa online-peleissä. Plussana on pakko heittää vielä liigan raadollinen tasaisuus, joka tekee ainakin omalla kohdallani jokaisesta ottelusta tärkeän ja käsien tutinan aikaan saavan. Tahdon myös muistuttaa että luovuttaa ei parane missään vaiheessa, kausi on pitkä ja pudotuspeleissä kaikki on mahdollista. Ai että mä odotan jo niitä vääntöjä ja niiden eteen tässä kokoajan painetaan duunia, jotta sielä oltaisiin sitten parhaimmillaan ja yllätysvalmis.

Itse olen myös suuri tilastonikkari ja friikki, joten kaikkien tilastojen seuraaminen tässä liigassa ja pelimuodossa on todella herkkua. Suurena plussana myös se joukkueiden pelaajien "profiilia" selatessa tulee eteen tehot edellisiltä kausilta. Tämä hieno ja positiivinen asia siinä jos ja kun kausi pelataan enemmän niin pystyy näppärästi vertailemaan esimerkiksi Brandon Dubinskyn ensimmäistä ja toista kautta liigassa. En tiedä, mutta ainakin minulle nämä ovat isoja juttuja. Maalivahtien peluutuksesta vielä sekin että nuo overallit ei missään nimessä tunnu kertovan aivan kaikkea, joten kannattaa kyllä kokeilla sitä toistakin rysäpeikkoa. Itse laitoin Montoyan maaliin ja sen jälkeen koko joukkue on alkanut pelaamaan paremmin. Selkeä "ykkösvahti" Pavelec päästi 20 pelattuun otteluun maaleja 2,30 keskiarvolla, nyt Montoya on 5 pelattuun otteluun päästänyt maaleja 0,40 keskiarvolla, joten selvä piristysruiske oli tämä temppu jonka loihdin Winnipegin pimenevässä illassa. PS: Kuinkahan monta ottelua maalivahti tarvii, jotta hän voi päästä tuonne etusivun parhaiden maalivahtien listalle? Ilmeisesti joku prosenttuaalinen osuus kaikista pelatuista otteluista?

Matkalla kohti cupia
Winnipeg Jets GM

Jakke La Motta

Hyvä kirjoitus, sujuvasti tämä on mennytkin tähän asti, pientä hienosäätöä lukuunottamatta.

Ja meno senkun paranee kun pelimäärät kasvavat ja se pleijarikilpailu alkaa kiristymään entisestään :)

Aloitusviestiin taas lisäilty seuraavaa:

Ja vielä muistutus herrasmiessäännöistä ja realistisen kiekon pelaamisesta!

- Tehkää vaihtoehdotuksia joissa on järkeä.
- Peluuttakaa molempia maalivahteja vaikka peli ei yhden molken peluuttamisesta rankaisekaan.
- Peluuttakaa kaikkia kenttiä, ei tuplaketjutuksia.
- Käyttäkää järkeä kaikissa muissakin päätöksissä, REALISMI on se mitä haetaan.

Hyvää viikonloppua kaikille, ja hyviä matseja!

Itse oon ottanut tukkaan tässä huolella, mutta se ei tässä haittaa, MUTTA tämä pokella huitominen!!! Tiedä tuleeko siihen missään vaiheessa fixausta, mutta jos joku on nähnyt pelin missä maila heiluu tuohon malliin mitä sitä saa nähdä näis peleis, niin näyttää ku kundi olis kädellä. Kun siis sitä realismia haetaan niin mietitään myös tuota. Joukossa on pelaajia, jotka pokettaa ekalla kiekon pois eikä tarvi vispata sitä mailaa urakalla. Jos joku nyt ymmärtää ettei pokea saa käyttää, niin viestin sisältö meni ohi. Korostan sitä vispaamista. Kyllä sillä paljon syöttöjä katkoo ja niitä linjoja, mutta ei ole tullut mun silmien alle yhtään änäri saati sit muuta peliä, missä äijät nykii tuohon malliin. Tekis mieli mainita muutamii pelaajia, joista kannattaisi ottaa mallia. Pelaavat, voittavat ja se näyttäkin lätkältä. Kiekko liikku ja laukauksia satelee eri paikoista. Jos kattelette omaa laukauskarttaa ja se näyttää kovin ykstoikkoselta niin tiedätte, että silloin ei ole juurikaan realismia teidän peleissä. Muutamii karttoja ku oon kattonut niin kähes kaikki "laukaukset" tulivat veskan vierestä. Mutta ehkäpä jossain vaiheessa kautta tulee se ymmärrys jokaiselle, että tarkoitus samalla on juurikin pitää hauskaa. Eikä käyttää viimeisiä EA:n aukkoja, joilla saadaan suht varmasti maaleja. Ku pysytään tässä realismissa niin jokainen vääntö on tiukka ja mikä tärkeintä hauskaa. :D

Aloitusviestiin laitettu vähän sääntöuudistusta, jos peli katkeaa kesken kaiken EA:n serverien takia, uusi peli pelataan ja jatketaan samasta tilanteesta mihin edellinen katkesi.

Eli jos peli on tiimille 2-1 toisen erän puolessavälissä, tehdään samat maalit tyhjiin ja odotellaan että kellossa on samat minuutit kuin mihin peli katkesi. Siitä vaan taistoa jatkamaan.

Ja myllari95 nappaa tuon rangersin hoteisiinsa heti kun pääsen hänen liittymispyyntönsä hyväksymään, viimeistään huomisaamuna!

Koskeeko tämä myös kun Edmontin ohjastaja lähti/katkesi yhteys 6-1 tilanteessa 7s ennen loppua? Eli pelataanko peli niin että tyhjiin tehdään näm maalit ja sitten 7s pelataan?

Voisin ilmottautua varasijalle gt FoT I Wnb Kallu

Täällä olis yks pelaaja lisäää jos sinne tulee tilaa.. gt: Squadi

Ylös Bottom