NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erzac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Erzac

New Member
Täällä voi sitten liigaan ilmoittautuneet hieroa vaihtoja ja sen sellaista. Laittakaa tänne esille vain trading blockkinne, mitä haluatte, ja mitä on myynnissä jne. Käykää itse kaupankäynti yksityisviesteillä, ja läväyttäkää sitten tänne viesti, missä näkyy lukkon lyöty treidi. Muuten on kohta yli 9000 sivua tässä ketjussa.

(Ja jos täällä lyötte lukkoon treidin, se myös TEHDÄÄN.)

Liigan ketju: http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-keskustelut-ps3/103351-nhl-13-gm-connected-gm-liiga.html

Trading blockit: http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-k...3-gm-connected-gm-liigan-trading-blockit.html

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu.

Olisin valmis vaihtamaan Phil Kesselin huippu-maalivahtiin. St. Louisin Halakista olen kiinnostunut. Mieluiten haluaisin maalivahdin mutta kyllä muitakin voi ehdotella.

Toronto haluaa: Maalivahdin ja ykkössentterin. Eikan kanssa olen tuosta sentteristä jo keskustellut.

[Edit]: LAn Bernieristä olen kiinnostunut kun Kingsillä on jo Quick. Pittsburghin Vokoun on myös kiinnostuksen kohde.

Elikkäs tähän laitan oman trading blockin ja sitten millaisia pelaajia tilalle:

Myyntiin:
-David Krejci
-Tim Thomas (mikäli pelistä löytyy)
-Rich Peverley
-oikeastaan kaikki draft-pickit. Tätä seuraa ei lähdetä varauksin rakentamaan :D
-Brad Marchand

Oikeastaan kaikki on kaupan, kunhan hinta on hyvä. Bergeronista, Lucicista ja Seguinista saa maksaa suuren korvauksen.

Tarvitaan:
-Ykköskenttään laituri, mieluiten oikea laitahyökkääjä mallia Perry, Ryan, Kessel jne.
-Hyökkäävä ykköspuolustaja mallia Mike Green.
-Kakkoskenttään vasen laituri tasoa 83-85 overall

Olisin valmis vaihtamaan Phil Kesselin huippu-maalivahtiin. St. Louisin Halakista olen kiinnostunut. Mieluiten haluaisin maalivahdin mutta kyllä muitakin voi ehdotella.

Toronto haluaa: Maalivahdin ja ykkössentterin. Eikan kanssa olen tuosta sentteristä jo keskustellut.

[Edit]: LAn Bernieristä olen kiinnostunut kun Kingsillä on jo Quick. Pittsburghin Vokoun on myös kiinnostuksen kohde.

Mitenkäs Crawford?

Chicacolla Trading Blockissa:

-Corey Crawford (mieluiten vasenlaitahyökkääjää vastaan)

-Daniel Carcillo (tarjotkaa mitä vain)

Toki muistakin voi tarjota, mutta tuossa nyt varmimmat. Kesler17:n ja Tzunin kanssa jo hierottu kauppoja.

Minnesota Wildin trading block:

- Devin Setoguchi
- Niklas Bäckström
- Ryan Suter (tietenkin sopivaa korvausta vastaan)
- Matt Cullen
- Pierre-Marc Bouchard

Vastaan otetaan:

- Jonathan Quick
- Kakkospakkipariin puolustaja(t)
- Oikea laitahyökkäjä 2. / 3. ketjuun

Siinä nyt aluksi nämä mitä ajattelin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minnesota Wildin trading block:

- Devin Setoguchi
- Niklas Bäckström
- Ryan Suter (tietenkin sopivaa korvausta vastaan)
- Matt Cullen
- Pierre-Marc Bouchard

Vastaan otetaan:

- Jonathan Quick
- Edmontonista kiinnostaisi muuan Ryan Nugent-Hopkins
- Kakkospakkipariin puolustaja(t)
- Oikea laitahyökkäjä 2. / 3. ketjuun

Siinä nyt aluksi nämä mitä ajattelin.

Mites Granlund tai Dumba ?

Dallas Stars etsii (näin etukäteen jo) ns. "top6" sentteriä ja valmis "maksamaan" hyvin tällaisesta :) Erityisesti Grabovski kuuluu tämän (kiinnostavimpien sentterien)listan kärkeen joten kyseisen pelaajan omaavalle on odotettavissa tarjous/tarjouksia ;)

Dallas Stars etsii (näin etukäteen jo) ns. "top6" sentteriä ja valmis "maksamaan" hyvin tällaisesta :) Erityisesti Grabovski kuuluu tämän (kiinnostavimpien sentterien)listan kärkeen joten kyseisen pelaajan omaavalle on odotettavissa tarjous/tarjouksia ;)

Itse kerkesin jo hommata Grabovskin itselleni ;)

Itse kerkesin jo hommata Grabovskin itselleni ;)

Blöööööööhhhh...:mad::) No onneksi Grabovski on vasta eka vaihtoehto. Ei rajoitu siihen miun sentterihaut vaa muitakin senttereitä on meikäläisen kiikarissa ;)

E: Kiuru, Katon myöhemmin, jos saan jonkulaist tarjousta aikaseks:)

Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Okei no palaan tähän joskus lähempänä liigan alkua, mutta onko täällä ketään joka olisi kiinnostunut esim Jagrista? Whitneystä? Itse lähen rebuildaamaan Dallasia täysin joten jengi jolla tavoitteena taistella Stanleystä jo ekana kahtena vuonna voisi kaivata viimeistä niittiä joko Jagrista tai Whitneystä... (Miksei jopa molemmista ;))Molemmat kokeneita pistelinkoja jotka ehdottomasti tarpeellisia Playoff joukkueille...
Jos on kiinnostusta ni, puhukaa!:D

Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Okei no palaan tähän joskus lähempänä liigan alkua, mutta onko täällä ketään joka olisi kiinnostunut esim Jagrista? Whitneystä? Itse lähen rebuildaamaan Dallasia täysin joten jengi jolla tavoitteena taistella Stanleystä jo ekana kahtena vuonna voisi kaivata viimeistä niittiä joko Jagrista tai Whitneystä... (Miksei jopa molemmista ;))Molemmat kokeneita pistelinkoja jotka ehdottomasti tarpeellisia Playoff joukkueille...
Jos on kiinnostusta ni, puhukaa!:D

Toronto Maple Leafs on kiinnostunut Ray Whitneystä. Voin sanoa että Grabovski ja Kessel ei ole tällä hetken kaupan.

Ylös Bottom