Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ole testannut, mutta nämä punaiset kuviot (en ole ikinä nähnyt), saa päälle rankkareissa kun muuttaa asetuksista pelaajanien kuvion nähtäväksi. (ainakin sellainen vaihtoehto on asetuksissa. Entiedä saako päälle ranuissa, koska en ole kokeillut.). Mikä myös näkyyy vastustajalle. Ettekö te vaan voi uskoa että NHL13 on 99% glitch vapaa. Itse en ole törmännyt yhteenkään glitchiin (joo rankuis voi joku olla opetellut pyörittämään youtuben avulla.) Sen kuvion olen nähnyt, ja se on helppo puolustaa pois jos on kyseisen videon nähnyt.

En edes jaksa kommentoida tuota ikäasiaa, jokainen on varmaankin päätellyt jo jokaisen omasta kirjoitustyylistä iän/oppimisarvon.

Itse olen 25vuotias, tämä on toinen foorumi minne kirjoittelen. Ensimmäinen on privaattifoorumi. (ei pysty esim samalla ip:llä rekisteröitymään kahdesti jos saa varoituksen/bannit.)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitäis tehdä kun tulee tällanen teksti kun yritän pelata : 'Pelipaikaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan
sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista.' Mulla on kolme maalivahtia
ja kaikilla pitkä sopimus?

Maalivahin kohalla paina kolmiota (boksilla Y) ja vaiha se kakkosveska ykkösmokeks. Sitte heität sille sopparin ja taas kolmiolla vaihat oikeen moken takas.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juuh elikkäs itellä ei riitä enää kiinnostus hutiin joten myyn koko joukkueen ja Pucksit ajattelin myydä täältä käsin, puckseja saan n500k-600k joten tarjouksia tulemaan! ei ole mitään järkeä ostaa noit pakkoja ja käyttää siten kauheat rahat vaan kannattaa ostaa suoraan puckseja niin saa suoraan haluamansa pelaajat:). kiitos jo etukäteen !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taivas varjele mitä sieltä tulee, oletko sä oikeasti tosissasi? Sun mielestä on rehtiä peliä, taklata pelaajaa joka esim. nousee keskustaa pitkin, eikä tökkiä joka on selvästi tehokkaampi tapa vrt. taklaaminen. Mietippä nyt, jos olet ollut joskus katsomassa jääkiekko-ottelua paikan päällä, pyrkiikö kaikki 170cm puolustajat taklaamaan 2m hyökkääjiä? Pyrkiikö takakarvaava hyökkääjä hyppäämään selkään kuten NHL 13 pystyy, jos on pienellä pelaajalla kiekko, iso äijä hyppää vaan selästä ja laittaa hyökkääjän pyörimään kolmoissluzilla ympäri kenttää. Ja what the hell? Kuvioita rankkareissa? :D 1 pelaajalla se onkin huikeaa glichaamisbugittamista, onko se sitten hyväksyttävämpää josset näkisi silmissäsi näitä sun punaisia(?) kuvioviivoja siellä. Valoja :D

En muuten ole jaksanut edes lukea suurimpaa osaa viesteistä viimeiseltä kahdelta sivulta, kun on sellaista 12-vuotiaiden pärinää, mutta tämä napsahti silmään. Muutenkin jengi vois vähän käyttää niitä valoja. Ei täällä kiinnosta jokaisesta pelaajasta lukea "millä hinnalla myytte X-pelaajan" yms. shaibaa. Mutta tämmöiseksihän se menee, kun liian nuorena vanhemmat päästävät pennut nettiin. Mutta tuossa taklaus-asiassa olen samaa mieltä. Ei niitä jäätäviä avojääpommeja tule pelissä liukuhihnalta. Toisaalta, poke check on myös aivan yhtä harvinainen kuin avojääpommi. Kyllä siellä välillä tökitään tai blokataan veto pois, mutta ei juuri muuten. Itse katsonut nyt about 70-80% kaikista tämän kauden matseista ja onhan tämä peli täyttä paskaa siihen verrattuna. Oikeastaan hävettää olla lätkäfani virtuaalitantereilla. Sen verta kaukana tämä peli on omasta lajistaan verrattuna muihin urheilusimulaattoreihin. Graafisesti yksi vuoden rumimmista peleistä ja pelattavuus...se on kuraa.

Lähinnä tuohon taklausasiaan halusin sen sanoa, että kyllähän oikeassa lätkässä siitä kiekosta oikeasti painitaan ja taklauksia/tönimistä on jatkuvasti. Tällöin myös kiekko irtoaa lavasta. Poke check edelleenkin hyvin harvinainen. Tässä pelissä vaan koko puolustaminen on niin juosten kustu. Taklaaminen on aivan naurettavaa ja hyökkääminen on näillä parhailla pelaajilla vain harhautusten kombottamista. Sitten joku glitchi veivi ja se on siellä. Poke checkin on aivan liian radomi. Ehkä suurin ongelma on kiekon pois ottamisen vaikeus sekä ehkä tämän konsolisukupolven surkein tekoäly missään pelissä. Tähän vielä lisätään HUT-moodin iki-ihanat tasoitukset, on kilo paskaa aika hyvin paketissa. Itsellä menee aina kaikki peli-ilo, kun pleijarit alkaa. Monesti "liigapeleissä" tulee se amatöörivisiiri sinne kattoon vastustajilla ja näitä herroja paukuttaa turpaan 100-0. Mutta kun pleijarit ovat menossa, on pelin idea aivan toinen. Ainakin Xboxin puolella joka toinen pelaa joko aikaa tai lagaa ihan vitusti. Siellä on täysin nevareita vastustajia vastassa ja sitten joku hiirenpaska64-nimimerkillä varustettu pelaaja vetää sata-nolla-pataan. Annat yhden maalin ja sen jälkeen peli on hävitty. Siellä kiemurrellaan ja itsellä 99-tason Crosby ja kumppanit kumartaa 80 overall pelaajille. Siellä on Raymond ja kumppanit ajelemassa avojääpommeja SoTW Weberiin, Suteriin ja kumppaneihin. Omat väistää vastustajan hyökkääjiä ja 95 tasoiseksi buustattu Hasek imee jokaisen vedon. Itsellä vedot kilahtaa tolppaan useasti matsissa ja tyhjistä vedellään ohi. On lähes mahdotonta edes päästä pelaajan hyökkäysalueelle tai saada mitään aikaiseksi, koska kun pidät kiekkoa maalin takana, omat pelaajat ovat selin maalia kohti. Yritä siinä sitten syöttää ja rakentaa jotain järkevää. Pleijarit on ainakin itsellä tiivistynyt aina kahteen sanaan: Lesta ja tasoitukset. Pelaajilla ei ole mitään halua edes pelata oikeaa lätkää vaan tehdään kaikki, että voitto napsahtaa. Siellä on aina niin perkeleen vaikea edes tehdä maalia, vaikka laukomassa on maailman parhaimmistoa. Toki samat tasoitukset ja lestat löytyvät myös normi HUT-peleistä, mutta pleijareissa tuo "teen kaikkeni että voitan" -mentaliteetti on aivan huipussaan. Ei siellä paljoa kunnioiteta vastustajaa.

Nyt jälleen kaksi peliä takana, kaksi tappiota. Ensimmäisessä 3-2 turpaan, toisessa 4-2. Varsinkin ensimmäinen peli oli ruotsalaisen vastustajankin mielestä hupaisa. Jätkä laukoi kahdesti viivalta ilman maskia, Hasek imuroi. Kolmas maali tuli sitten viivarystystä, jossa veska yritti siirtää reboundkiekon sivuun mailallaan ja kaveri poketti kiekon maaliin. Ylipäätänsä, oikea veska sulkee sen kiekon noissa tilanteissa, koska se on nopeampaa ja helpompaa. Noh, itsellä oli kolme tolppaa, kahdesti tyhjistä ohi ja monta ohi laukausta hyvästä paikasta toki ilmiömäisiä torjuntoja kaverin veskalta. Itse en ole voittanut vielä kertaakaan pleijareita ja noiden tappioiden takia tipuin taas pois TOP-100:sta. Mitä paremmaksi olen tiimini saanut, sitä vaikeammaksi peli on mennyt. Tein tuossa jopa taannoin testin, jossa pelasin noin 100 peliä ja kirjasin ylös vastustajan joukkueen, ränkingit, statsit ja muita huomioita. Lopputulos shokeerasi minua. Ne puhuivat pelkkien tasoitusten puolesta. Kyllähän se vituttaa, että jollakin 50 kemialla varustettu joukkue, jossa täyspaskoja pelaajia pelaa niin hyvin yhteen, ettei itsellä ole mitään mahdollisuuksia.

Loppuun laitan vielä oman tiimin. Pahoittelut sekavasti kirjoituksesta, peli taasen pisti verisuonet pullistelemaan epäreilujen tappioiden nimissä, joten oli pakko vihdoin purkaa sitä jonnekin. Olisiko jollakin muuten käyttöä puckseille, Xbox-puolella siis. Ainakin 2 miljoonaa pucksia saattaisi olla myynnissä, jos myyn tiimin pois. Teen tämän tosin vain, jos löytyy tarpeeksi kiinnostunutta jengiä.

Kemia: 99
Palkka: 36 150

(kaikki kortit ovat legenda tai SoTW-kortteja)

Hyökkäys:
M. Richards - Gretzky - Iginla
Benn - Crosby - Pavelski
Kurri - Lecavalier - Parenteau
Michalek - Roy - Perron

Puolustus:

Erhoff - Weber
Edler - Carle
Leddy - Suter

Maalivahdit: Hasek - Smith

EDIT: Bugitti jotenkin ja kappalejaot katosivat, jaoin uudestaan vähän sinnepäin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En muuten ole jaksanut edes lukea suurimpaa osaa viesteistä viimeiseltä kahdelta sivulta, kun on sellaista 12-vuotiaiden pärinää, mutta tämä napsahti silmään. Muutenkin jengi vois vähän käyttää niitä valoja.

Kello on jo paljon, anna anteeksi. Mä en tiedä ketä sä tässä tituleeraat 12-vuotiaaksi, mutta ikää nyt hieman enemmän on. Vituttaa lukea nykyään tätä palstaa, kinastellaan kuka on saanut parhaimman ryöstön, yksi julistaa täällä EA:n agenteista, haukkuu kaikki maalit glich-maaleiksi, seuraava tulee ja haukkuu jonne tökkijä-armeijoita, kaveri, jonka jengin nimi on hc pil lu (välilyönti pois..). Joskus tää ketju oli vielä sitä, kun kiitettiin hyvistä peleistä ja neuvottiin uudempia pelaajia, nyt täällä riehuu kaikenlaiset puusilmät yms.

Ja vastataan nyt yleisestikin, ilmeisesti ei ymmärretty mitä tarkoitin selkään hyppäämisellä. Tässä pelissähän on mahdollista ottaa sellainen hullu pomppu kun työntää vaan tattia eteenpäin, hyökkääjä läpiajossa -> Charan kanssa näpäyttää tattia eteenpäin -> pelaaja heittää uskomattomat voltit ja sätkii jäässä, kiekko kulmaan.

Ilmeisesti mä pelaan niin epälätkää, kun pärjään tässä pelissä.. Rannetta ylänurkkiin, läpäreistä samaa kikkaa, pokea mahdollisimman paljon, tyhmähän sitä saatana on jos ei pelaa, niinkuin helpointa on pärjätä. Mä en ainakaan ala vastustajaa 1vs1 tilanteessa taklaamaan esim. Cambellin kanssa, koska joku voi pahoittaa mielensä tökkimisestä. Vastaavasti Cammallerin kanssa hyökkäyspäässä en välttämättä lähde taklaamaan vihun STOW Charaa, vaan tökkään kiekon pois. Mikäli kulmassa on pieni pakki, mulla Antropov, aivan varmasti jysäytän pommia.

Mitäpä näistä turhaan väittelemään, suurin osa palstalta tietänee kuitenkin tämän EA:n agentti-jätkän jutut aivan mielenvikaisiksi, turha lienee enää vääntää.

Toisen kerran, anteeksi, kello on jo paljon, toivottavasti tässä jotain järkeä on. Tuskinpa..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kello on jo paljon, anna anteeksi. Mä en tiedä ketä sä tässä tituleeraat 12-vuotiaaksi, mutta ikää nyt hieman enemmän on. Vituttaa lukea nykyään tätä palstaa, kinastellaan kuka on saanut parhaimman ryöstön, yksi julistaa täällä EA:n agenteista, haukkuu kaikki maalit glich-maaleiksi, seuraava tulee ja haukkuu jonne tökkijä-armeijoita, kaveri, jonka jengin nimi on hc pil lu (välilyönti pois..). Joskus tää ketju oli vielä sitä, kun kiitettiin hyvistä peleistä ja neuvottiin uudempia pelaajia, nyt täällä riehuu kaikenlaiset puusilmät yms.

Ja vastataan nyt yleisestikin, ilmeisesti ei ymmärretty mitä tarkoitin selkään hyppäämisellä. Tässä pelissähän on mahdollista ottaa sellainen hullu pomppu kun työntää vaan tattia eteenpäin, hyökkääjä läpiajossa -> Charan kanssa näpäyttää tattia eteenpäin -> pelaaja heittää uskomattomat voltit ja sätkii jäässä, kiekko kulmaan.

Ilmeisesti mä pelaan niin epälätkää, kun pärjään tässä pelissä.. Rannetta ylänurkkiin, läpäreistä samaa kikkaa, pokea mahdollisimman paljon, tyhmähän sitä saatana on jos ei pelaa, niinkuin helpointa on pärjätä. Mä en ainakaan ala vastustajaa 1vs1 tilanteessa taklaamaan esim. Cambellin kanssa, koska joku voi pahoittaa mielensä tökkimisestä. Vastaavasti Cammallerin kanssa hyökkäyspäässä en välttämättä lähde taklaamaan vihun STOW Charaa, vaan tökkään kiekon pois. Mikäli kulmassa on pieni pakki, mulla Antropov, aivan varmasti jysäytän pommia.

Mitäpä näistä turhaan väittelemään, suurin osa palstalta tietänee kuitenkin tämän EA:n agentti-jätkän jutut aivan mielenvikaisiksi, turha lienee enää vääntää.

Toisen kerran, anteeksi, kello on jo paljon, toivottavasti tässä jotain järkeä on. Tuskinpa..

en haluaisi olla mikään trollin maineessa oleva tyyppi mutta jos saan ehdottaa niin myy ne tökkijät ja osta pelaajia joista tykkäät.... ei mulla muuta
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

en haluaisi olla mikään trollin maineessa oleva tyyppi mutta jos saan ehdottaa niin myy ne tökkijät ja osta pelaajia joista tykkäät.... ei mulla muuta

No voi hyvä helvetti :D

Ykkönen: Booth-Zetterberg(ilmaispakka)-Wheeler
Kakkonen: Raymond(ilmaispakka)-Cammalleri-Grabner
Kolmonen: Vanek-Stoll-Oshie
Nelonen: Dupuis-Antropov-Kunitz

Mikä tässä on nyt niin vaikeaa? Kaks pelaajaa ilmaispakasta, koska ne on tökkijäjonneja, niitä ei saa peluuttaa? Grabnerin olen ostanut tietoisena nopeudesta, sen myönnän. Cammalleri on nyt jengissä pelannut pari viikkoa, tuli kaveriin niin paljon tykästyttyä liigassa, että oli pakko ostaa. Onko tossa muita tökkijäjonneja? Kerro mulle.

Ja senkin olen moneen kertaan palstalle kirjoittanut, mua ei kiinnosta ostaa mitään huippujengiä. Tulee kuitenkin pelattua viikossa ehkä 3 matsia HUT, enemmänkin kerättyä pelaajia. Tällä hetkellä 2000 pelaajaa kokoelmassa, sieltä voin ottaa minkä tökkijäjonnen haluankin kokoonpanoon.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Testasin justiin, että tuleeko ne taktiikat joukkueen logon mukaan, ja tulee ne. Pystyykö jostakin muuttamaan Penguinsin alkuperäisiä taktiikoita, koska haluaisin pelata sen logolla?

Mitä taktiikoita muuten käytätte tässä pelissä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

en haluaisi olla mikään trollin maineessa oleva tyyppi mutta jos saan ehdottaa niin myy ne tökkijät ja osta pelaajia joista tykkäät.... ei mulla muuta
En oo varma mistä tää lähti, mutta niele jo tappios. Kaikki saa pelata niin kuin haluaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]



Saat anteeksi,puhut niin paljon asiaa.Mua on vuodesta toiseen ihmetyttänyt nämä "litsi" maalit ja tasotus-puheet.Mitä ne on? Tyhjensin joku aika sitten koko joukkueeni ja valahdin sijoille tulli ja tusina,joten tuli pelattua "heikompana" ja "heikomalla" joukkueella aikas paljon pelejä.Pelasin matseja satasen sisällä olevia vastaan kohtuu paljon ja turpaan tuli joka matsissa.

Nyt joku kysyy,että mitä sitten?no ,sitä minä vain,että osaan sen verran pelata jotta jos tässä tasoituksia olisi,olisi matsi kääntyneet minulle tai ainakin olleet tasaisempia. ;)
Enemmän taisi niillä supertiimeillä olla niitä ihmeellisiä "pomppuja" kuin minulla.

No,nyt minullakin on taas kohtuullinen tiimi ja......no,loput voinette arvata.

btw,tälle palstalle tämä kai ei kuulu mutta ihan huvin vuoksi olisi kiva tietää Hut.a pelaavien ikäjakaumaa.Joten loppuun asiallisissa teksteissä voisi jonkun aikaa lisätä ikänsä,niin voisi tehdä hieman tilastoja.
Itsehän olen suurimmalle osalle jo tuttu mutta kerron ikäni kuitenkin.Ja se on , 39 vuotta. :)

Olisi toimituksen kaverit kivaa jos tästä löytyisi allekirjoitus mahdollisuus.


-Ikä, se on vain numero -
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Amatööri pleijareista voitto tokalla yrityksellä, etenin pro playoffeihin tiukka 2-2 peli menossa jatkoajalle ja ruutuu jäätyy siihen taukotilaan? toimi kyl yhä xmb-valikko kysyin vastustajalt nii sano että sai voiton siitä noh mietin että ei haittaa oli eka kierros nyt menee paremmin, mutta ei päästä mua yrittää uudellee? oliko niissä vaan 1 yritys eikös se 2 kpl ollu? voi huoh.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko Chara liian hidas puolustaja 83 luistelullaan? SOTW versio on viellä hieman liian kallis mulle. Vai pitäiskö vaan suoraan kerätä pukkeja ja ostaa tuo SOTW versio charasta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko Chara liian hidas puolustaja 83 luistelullaan? SOTW versio on viellä hieman liian kallis mulle. Vai pitäiskö vaan suoraan kerätä pukkeja ja ostaa tuo SOTW versio charasta?

Kyllä sen Charan nopeus riittää aivan hyvin ainakin omasta mielestäni. Tottakai voit laittaa sille vaikka varakapteenikortin, mutta koska sen puolustustaito on pirun hyvä niin sen pitäis olla sijottunu aina kohtuullisen hyvin. Kaverin ulottuvuuskin on koko kentän luokkaan ja jos joku nopea Grabner koittaa laidan ja Charan välistä mennä nii huonosti käy! Totta kai jos jäät pakin taakse niin ei sillä ketään kiinni oteta.. Itselleni ainakin kelpaisi hyvin vuoren kokoinen puolustaja!

Kun tuossa joku kyseli HUT -pelaajien ikiä niin itse olen 20. Joukkueeni nimi on Valkea Ori Penguinsin logolla. Onkohan kukaan täältä pelannut mua vastaan?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun tuossa joku kyseli HUT -pelaajien ikiä niin itse olen 20. Joukkueeni nimi on Valkea Ori Penguinsin logolla. Onkohan kukaan täältä pelannut mua vastaan?

Olen, mikäli sä olit se kaveri jonka mielestä ei ollut rehellistä käyttää veskaria :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen, mikäli sä olit se kaveri jonka mielestä ei ollut rehellistä käyttää veskaria :rolleyes:

Sehän on kuin lakia rikkoisi ;)

e. Niin ja jottei ihan OT niin nyt lähtee Playoffs taival käyntiin Dynamo Minskillä. Viime vuoden Pro mestaruus pitäis yrittää muuttaa Eliteksi.
 
Ylös Bottom