Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Toronto Maple Leafs
2. St. Louis Blues
3. Buffalo Sabres
4. Winnipeg Jets
5. New Jersey Devils
6. Anaheim Ducks

2-1-1, eli suht tyytyväinen voi olla kun 5/8 mahdollisista pisteistä. Ehkä yksi kauden nihkeimmistä peleistä tuli pelattua Nashvilleä vastaan, josta tuloksena 2-0 tappio, mutta ei siitä sen enempää. Seuraaviin peleihin Anaheimiin saapuu J.Skinner ja O.Jokinen (tervemenoo Selänteelle) vahvistamaan hyökkäystä ja S.Koivu pääsee sairastuvalta takaisin kokoonpanoon, joten mielenkiintoinen ticki tulossa :).

Mehän voisimme yrittää simuloida pari päivää aikaisemmin tai edes yhden päivän:)? Pitäisi vaan kaikille saada tieto...

PS. Milloinkas PHX ja MTL paikalla? Minulle sopisi maanantai, muut päivät epävarmaa....

Mehän voisimme yrittää simuloida pari päivää aikaisemmin tai edes yhden päivän:)? Pitäisi vaan kaikille saada tieto...

PS. Milloinkas PHX ja MTL paikalla? Minulle sopisi maanantai, muut päivät epävarmaa....

Ehkä huomenna iltapäivällä kehissä PHX, jos kunto antaa myöten...

Epäoikeudenmukaisin tulos mitä olen koskaan todistanut, Buffalo oli alakynnessä Carolinaa vastaan koko pelin, jokaisella osa-alueella. Maalintekotehokkuus ja Millerin nollapeli takasivat 3-0 voiton Buffalolle. Tuore hankinta T. Kopecky tempaisi hattutempun, vika tyhjiin.

P. Elias sai Carolinaa vastaan ikävän töötin ja on sivussa joitakin otteluita, tällä hetkellä ainakin 2.

Uppasin ton pelin aikani kuluksi utubeen. http://www.youtube.com/watch?v=qzWGYg_WC_Q
Hyvä peli oli kyllä :).

Uppasin ton pelin aikani kuluksi utubeen. Nhl13, GMC. Carolina - Buffalo - YouTube
Hyvä peli oli kyllä :).

Suuret kiitokset tästä materiaalista, valmennusjohto saakin alkuviikon perehtyä siihen. Ongelmat on kyllä tiedostettu joukkueen pelissä mutta ratkaisuja ei ole vielä löytynyt.

Joukkueen(managerin) taidot ovat toki rajalliset ja niitä pyritään myöskin kehittämään tämän ja muutaman muun liigan avulla.

Pääpaino onkin aiemmin ollut EASHL-pelimuodossa, vaikkakin se on nyt jäänyt taka-alalle näiden liigojen takia.

Hieman manageria punastuttaa kun oma perseily on nyt julkisesti kaikkien nähtävillä ;)

Kaikki Kojoottien pelit on YouTubessa, tunnustan että on aika paljon aikaa töissä tapettavana :)

Nicki on sama kuin foorumeillakin jos haluaa Kojoottien räpistelyä liigassa scoutata.

Näitä lisää niin pääsee scouttaamaan vastustajien pelityylit ja heikkoudet. Tuon itäisen puolen pelimannit vielä suhteellisen vieraita kun otteluita tulee niin harvakseltaan :p

Mä laitan tästä eteenpäin tolle samaiselle käyttäjälle kaikki Carolinan pelit. Pääsette vähän vakoilemaan ;).

Meitsi ois nyt boxilla...jos Vancouver tai Boston sattuu tulemaan paikalle niin pistäkää viestiä :)

Kaikki Kojoottien pelit on YouTubessa, tunnustan että on aika paljon aikaa töissä tapettavana :)

Nicki on sama kuin foorumeillakin jos haluaa Kojoottien räpistelyä liigassa scoutata.
Mites pelit voi uppia? Tai yleensäänkään nauhoittaa...

Itse käytän Avermedian Game Capture HD:tä koska sen käytössä ei tarvi PC:tä. Tiedostot suoraan muistitikulle ja siitä koneen kautta Utubeen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Florida, Ottawa ja Los Angeles, peliaikoja saa ehdottaa.

Minnesota huomenna kuuden jälkeen linjoilla.

Florida, Ottawa ja Los Angeles, peliaikoja saa ehdottaa.

Tänään esim. viiden jälkeen olisi mahdollisuus kömpiä linjoille. Ilmoittele vaan joku ajankohta, niin sumplitaan matsin ajankohta kuntoon.

Ottawa ois huomenna linjoilla kahdesta eteenpäin.

Pelataan siinä kahden jälkeen peli pois.

Tänään esim. viiden jälkeen olisi mahdollisuus kömpiä linjoille. Ilmoittele vaan joku ajankohta, niin sumplitaan matsin ajankohta kuntoon.

Viiden jälkeen pitäis sopia ihan hyvin. Tuu linjoille kun ehdit ja pistä sitten jotain viestiä tähän suuntaan, kun mulle näyttää sun tilaksi aina offlinea.

Kaksi kertaa jo kesken matsin on Washington joutunut tässä tickissä vaihtamaan, kun on pomppinut kiekko aloittaneen maalivahdin hyppysissä. Nyt odotellaan tasonnostoa sillä osastolla, vielä ei ole varmaa kumpi veskareista saa seuraavan mahdollisuuden yrittää. Ei mahda mitään, näin se tuuri vaan kääntyy joskus. Alkukaudesta pääsi itse rokottamaan muiden veskareiden koomailusta, mutta viimeaikoina on näitä sattunut lähinnä omaan nilkkaan :/

Tänään voisin pelata matsit montrealia ja phoenixia vastaan, jos vaan ajasta sovitaan...

Viiden jälkeen pitäis sopia ihan hyvin. Tuu linjoille kun ehdit ja pistä sitten jotain viestiä tähän suuntaan, kun mulle näyttää sun tilaksi aina offlinea.

Hmm... mielenkiintoinen homma, pari muutakin kaveria huomauttanut samasta asiasta. Laitan viestiä tosiaan tossa viiden jälkeen heti kun linjoille kerkeän.

Ylös Bottom