Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Loppu mun ajot nyt. Nyrre on käytännössä mahdoton mulle pädillä, ehkä en vaan osaa. Takuuratilla sitten kesämmällä, kun sen saan. Good bye.
 
Vastaus: Project CARS

Loppu mun ajot nyt. Nyrre on käytännössä mahdoton mulle pädillä, ehkä en vaan osaa. Takuuratilla sitten kesämmällä, kun sen saan. Good bye.

Siis onko myös PS4:llä vaikeuksia hallita autoa pädillä?
Onko siinä samaa vikaa kuin XOne:lla, että ohjaus toimii puolen sekunnin viiveellä?
 
Vastaus: Project CARS

Siis onko myös PS4:llä vaikeuksia hallita autoa pädillä?
Onko siinä samaa vikaa kuin XOne:lla, että ohjaus toimii puolen sekunnin viiveellä?

Ei ole. Tuon voi todeta ihan pelkistä kierrosaika listoista, aika hyvin ne vetää pädillä.
 
Vastaus: Project CARS

Onko pelissä mahdollista ajaa Formulaa tai jotain sen alaluokkaa esimerkiksi netissä ? Ja onko konsoleilla serverihaku jotta voi hakea vain jonkin tietyn autoluokan kisoja jossei jotkin toiset luokat kiinnosta lainkaan ? En siis peliä omista ja hyvin vähän perehtynyt joten siksipä kysyn.
 
Vastaus: Project CARS

Loppu mun ajot nyt. Nyrre on käytännössä mahdoton mulle pädillä, ehkä en vaan osaa. Takuuratilla sitten kesämmällä, kun sen saan. Good bye.

Kylmiltään pädillä BMW Z4 GT3:lla time trialissa 7:12 ja osia. Ei ihan alle 7 minuutin, kuten vedin Turismossa monella monella vehkeellä, mutta kyllä se tässä pelissä on Nürre vaikeampi ajettavakin. Time trialissa paistaa parissa kohtaa Karusellille tullessa aurinko niin pahasti päin naamaa, että oli pakko hiljentää. Kyllä tuosta on padilla otettavissa vielä "helpostikin" 5-10 sekuntia pois.
 
Vastaus: Project CARS

Onkos kukaan löytäny hyviä drifti asetuksia vai vetääkö kaikki pelkästää tulppa punasena kierrosaikaa? Jonkun verran sain sillä oldskuuli mesellä vedeltyä hyvää linttaa, mut järjetöntä kun ei oo käsijarrua.. Säätelin jarrut tosi etupainotteiseks, mut aika mielenkiintosta opetella aivan uudella tapaa ajaan..
 
Vastaus: Project CARS

Näytä liitetiedosto 14305Näytä liitetiedosto 14306Siinä on mun säädöt Padille ps4 kyseessä, ihan hyvin noilla tuntus joka auto pysyvän käsissä jos ei pysy niin se on siä ohjaimen toisessa päässä mahd. jotain säädettävää :D
Miullaki on suht samanlaiset padisäädöt ja hyvi pelittää. About sekunnin hitaammin ajan per kierros kun t300. En tiedä onko muille tullut vastaan semmosta, että auto aliohjaa ihan sikana. Tähän auttaa kun ottaa t300 irti ps4::sta ja laittaa takasi. Muuttuu heti paremmaksi. En tiedä onko ominaisuus vai onko minun ratissa jotain vikaa ;D.
 
Vastaus: Project CARS

Kaukana yhtään mistään ajopelistä valitettavasti... jos sulla on lehmän hermot, herkkä peukalo ja haluat opetella huonon pädiohjauksen yli niin toki ajaminen tulee onnistumaan varsinkin osalla junan lailla kulkevilla kilpa-autoilla...isolle osalle autoja tuo pädiohjaus on vain mahdoton erilaisissa nopeuksissa saada kohdalleen.

Ajatko XOne:lla vai PS4:llä?

Onko kukaan verrannut, että onko pädi-ohjauksissa iso ero XOne:n ja PS4:n välillä ja millainen ero niissä on?

Jos finbaek:in tasoisella kuskilla on vaikeuksia hallita pädillä autoa, niin jotain vikaa täytyy olla myös PS4:n ohjauksen mallinnuksessa?
 
Vastaus: Project CARS

Jos finbaek:in tasoisella kuskilla on vaikeuksia hallita pädillä autoa, niin jotain vikaa täytyy olla myös PS4:n ohjauksen mallinnuksessa?

Käyttääkö porukka ajoapuja, epäilen myös että ei se nyt ihan vain asetuksilla korjaannu tuo vika...

En tiedä onko muille tullut vastaan semmosta, että auto aliohjaa ihan sikana. Tähän auttaa kun ottaa t300 irti ps4::sta ja laittaa takasi. Muuttuu heti paremmaksi. En tiedä onko ominaisuus vai onko minun ratissa jotain vikaa ;D.

Muistahan säätää se ohjauskulma oikeaksi ennen pelin alkua (ja kalibroida pelissä), mulla ratti menee 900 asteeseen joka kerta kun aloitan ja sen joutuu säätään uudestaan napeista.

Toisinaan tuntuu jotkut autot käyttäytyvän niin että rattia käntäessä se menee suoraan tai kääntyy vain vähän ja yhtäkkiä kääntyykin liikaa, ikäänkuin hyppää sinnepäin mihin ohjataan. Olen kuvitellut että tämä on vain eturenkaiden luistoa mutta jospa sittenkin jotain muuta... :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS

Toisinaan tuntuu jotkut autot käyttäytyvän niin että rattia käntäessä se menee suoraan tai kääntyy vain vähän ja yhtäkkiä kääntyykin liikaa, ikäänkuin hyppää sinnepäin mihin ohjataan. Olen kuvitellut että tämä on vain eturenkaiden luistoa mutta jospa sittenkin jotain muuta... :rolleyes:

Siis tekeekö se ratillakin tuota, mitä tekee pädillä (XOne) koko ajan?

Siis XOnen pädillä tuntuu olevan noin puolen sekunnin viive sekä kääntymisen aloituksessa sekä myös lopetuksessa. Lisäksi tatti-ohjain tuntuu olevan tyyppiä on/off eli ei ole mutkassa käytännön merkitystä kääntääkö tattia pari milliä vai ihan ääri asentoon. Täälläkin esitetyt ohjaimen säädöt auttoivat joillain autoilla, mutta joillain jopa paheni.

Kaverini on ajanut PC:tä XOne:lla nyt ehkä noin 30 tuntia ja sille on tullut sellainen ajotyyli, että tattia heilutetaan nopeasti ääriasennon ja keskialueen väliä. Sillä tavalla se saa auton kulkemaan huomattavasti sulavammin ja nopeammin kuin minä. On muuten eka kerta, kun tämä kaveri on mua nopeampi missään auto-pelissä.
 
Vastaus: Project CARS

Ajatko XOne:lla vai PS4:llä?

Onko kukaan verrannut, että onko pädi-ohjauksissa iso ero XOne:n ja PS4:n välillä ja millainen ero niissä on?

Jos finbaek:in tasoisella kuskilla on vaikeuksia hallita pädillä autoa, niin jotain vikaa täytyy olla myös PS4:n ohjauksen mallinnuksessa?

Tstot tsot ja punastelu. Pädillä oon melko varmasti kovasti keskiverto. Ja
mulla on ollut koko ajan Pädillä ajoavut pois! Nyt kun huomasin, niin laitoin Assist: Real. Mikä ero! Kyllähän nyt voi jo luottaa enempi peukalon liikkeeseen.

Jotenkin tuntuu, että 'Assist: Off' tekee tuon tattiohjaimen liikkeen ohjaukseen liian yliampuvaksi. Eli jonkin sortin filtteröinti tuohon oisi hyvä olla. En ainakaan vielä ole sellaista valikoista löytänyt.

p.s. Fabre, ajoin Nyrellä Z4 GT3:lla TT-ajan 7:18. Karuselli on mulle ylivaikea real assisteillakin. Kovaa vedät kyllä nuolilla!
 
Vastaus: Project CARS

Ajatko XOne:lla vai PS4:llä?

Onko kukaan verrannut, että onko pädi-ohjauksissa iso ero XOne:n ja PS4:n välillä ja millainen ero niissä on?

Jos finbaek:in tasoisella kuskilla on vaikeuksia hallita pädillä autoa, niin jotain vikaa täytyy olla myös PS4:n ohjauksen mallinnuksessa?

Ps4:llä...ei ole ikinä ollut ongelmaa turismoilla tai forzillä (2-5) ilman luistonestoa ja ajonvakautusta, tässä ei vaan taivu pädiohjaus minun järkeen..kaikki on pädisäädäistä kokeiltu ja sellaista asetusta ei löydy joka toimisi laajalla skaalalla autoja ja nopeuksia.
Toista tässä itseäni toki, vanhoista posteista löytyy samat nurinat :)
 
Vastaus: Project CARS

p.s. Fabre, ajoin Nyrellä Z4 GT3:lla TT-ajan 7:18. Karuselli on mulle ylivaikea real assisteillakin. Kovaa vedät kyllä nuolilla!

Nürre on ollut aina oma suosikkirata, niin monipuolinen ja mukana myös "tavallisen tien" kaltaisia elementtejä. Sitä tuli aikanaan GT 5:ssä ajeltua sekä yksin että nettihuoneissa sen verran paljon, ettei uskalla edes alkaa näin jälkikäteen laskemaan :D Rataa on siis vedetty ympäri sen verran, että mutkajärjestyksenkin muistaa jo melkein unissaan. Siinä kai se syy, että siellä tulee hyvä aikoja. Varmasti autollakin oli vaikutusta, kun tuo Z4 GT3 tuntui heti ensitestistä asti tässä pelissä niin omalta.

Pitää jossain vaiheessa ottaa kyllä asiakseen hinkata vähän lisää ja hoitaa tuo noteeraus sinne 7:10 alle. Pelimuoto vaan on niin armoton, ettei kestä yhdenkään kanttarin "oikomista", tai renkaan yli käyntiä. Armotonta hommaa :D
 
Vastaus: Project CARS

Niin, toistan myös itseäni toiselta kantilta:

Assist: Off - Verrattuna esim Turismoon, Pcarsista puuttuu tattiohjauksesta jonkin sortin "ohjauskiihtyvyysfiltteri". Pystyn ajamaan noin mutta hasarditilanteissa raastavan haastavaa on ohjauksen korjaaminen. :confused::confused:
 
Vastaus: Project CARS

Tstot tsot ja punastelu. Pädillä oon melko varmasti kovasti keskiverto. Ja
mulla on ollut koko ajan Pädillä ajoavut pois! Nyt kun huomasin, niin laitoin Assist: Real. Mikä ero! Kyllähän nyt voi jo luottaa enempi peukalon liikkeeseen.

Jotenkin tuntuu, että 'Assist: Off' tekee tuon tattiohjaimen liikkeen ohjaukseen liian yliampuvaksi. Eli jonkin sortin filtteröinti tuohon oisi hyvä olla. En ainakaan vielä ole sellaista valikoista löytänyt.

p.s. Fabre, ajoin Nyrellä Z4 GT3:lla TT-ajan 7:18. Karuselli on mulle ylivaikea real assisteillakin. Kovaa vedät kyllä nuolilla!

Assist real nyt vaan laittaa ajoavut päälle mikäli autossa ne on.. ja jos ne on jossain niin samahan ne on sitten laittaa kaikille sillä sitten kun osallistut kisaan missä autossa ei ole apuja niin taas on ylivaikeeta vaikka oikeassa elämässä ei välttämättä olisi.
Eli minusta noilla ajoavuilla vaan maskataan paska pädi koodi toimimaan.
IMO ajoavut päälle kun omat kyvyt ei riitä, bemun m1 ja jossain 115hp caterhamissa pitäs kyllä pitkälle omat kyvyt riittää..
 
Vastaus: Project CARS

Nürre on ollut aina oma suosikkirata, niin monipuolinen ja mukana myös "tavallisen tien" kaltaisia elementtejä. Sitä tuli aikanaan GT 5:ssä ajeltua sekä yksin että nettihuoneissa sen verran paljon, ettei uskalla edes alkaa näin jälkikäteen laskemaan :D Rataa on siis vedetty ympäri sen verran, että mutkajärjestyksenkin muistaa jo melkein unissaan. Siinä kai se syy, että siellä tulee hyvä aikoja. Varmasti autollakin oli vaikutusta, kun tuo Z4 GT3 tuntui heti ensitestistä asti tässä pelissä niin omalta.

Pitää jossain vaiheessa ottaa kyllä asiakseen hinkata vähän lisää ja hoitaa tuo noteeraus sinne 7:10 alle. Pelimuoto vaan on niin armoton, ettei kestä yhdenkään kanttarin "oikomista", tai renkaan yli käyntiä. Armotonta hommaa :D
Samat sanat. Gran Turismo 4 aloitti mun Nyrrehulluuteni. Onpahan ajettu pädillä nyt tt. Vertailukierros ratilla tulee ensitilassa.

Assist real nyt vaan laittaa ajoavut päälle mikäli autossa ne on.. ja jos ne on jossain niin samahan ne on sitten laittaa kaikille sillä sitten kun osallistut kisaan missä autossa ei ole apuja niin taas on ylivaikeeta vaikka oikeassa elämässä ei välttämättä olisi.
Eli minusta noilla ajoavuilla vaan maskataan paska pädi koodi toimimaan.
IMO ajoavut päälle kun omat kyvyt ei riitä, bemun m1 ja jossain 115hp caterhamissa pitäs kyllä pitkälle omat kyvyt riittää..
Varmaankin aikalailla juuri noin.
 
Vastaus: Project CARS

Olipas mukava ajettava tuo mersun evo dtm uramoodissa padilla. En ollu ajanut tota autoo ennen täs pelissä. Tälle autolle pitäs kyl tehdä muutaman kisan sarja(suunnitteilla on). Pelissä on paljon autoja joita en oo vielä ees kokeillu.:eek: 70,80,90 luvun koppiautot on ollut mun juttu toistasex.:)Täytyy yrittää testata myös muitakin autoja ja ratin kans. Jospa sieltä löytyis muitaki kiinnostavia autoja.:confused:


Edit: Oli kyl mahtava fiilis ajaa ratilla ja h-kaaviolla tota 90luvun evo mesee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Uskottava arvostelu kaiken kuullun perusteella.
Xone:lla resoluutio taisi olla 900p, ei 1080p , kuten arvosteluun on lipsahtanut.
 
Ylös Bottom