Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Tiedän tunteen.. Monta kertaa tänään (kin) piti ragequitata kisoja noitten takia ja sitten vielä mikrofoonin käyttö.. Aina joku / jotkut huutelevat siellä.. party chattikin on keksitty :D

Laita itse party chat pystyyn niin ei tartte kuunnella randomeita. Itse teen noin aina kun menen jotain nettiin pelaamaan koska aina on niitä jotka laulaa / soittaa musaa / syö / lapset huutaa taustalla...
 
Vastaus: Project CARS

No ainakin näissä meidän suomipelaajien peleissä mua ei haittaa yhtään nuo mikit vaan luo jopa tunnelmaa. Samoin voi viestiä kesken kisan toisille esim. kun antaa tietä. Se on eri asia, kun jollakin on tv auki ja taustalta kuuluu sen äänet isolla.
 
Vastaus: Project CARS

No ainakin näissä meidän suomipelaajien peleissä mua ei haittaa yhtään nuo mikit vaan luo jopa tunnelmaa. Samoin voi viestiä kesken kisan toisille esim. kun antaa tietä. Se on eri asia, kun jollakin on tv auki ja taustalta kuuluu sen äänet isolla.
Samaa mieltä,mut sit nää mis on ulkomaalaisia mukana. Voi sitä älämölöä,tuntuu välil ett tulee hullux..tai siis hullummax.:) Mul tulee peliäänet stereoiden kautta ja mikkiäänet nappiin. Huomasin eilen ett jos otan sen mikkipiuhan irti ohjaimesta,mikkiäänetki tulee stereoiden kautta. Jos en halua kuunnella älämölöä,pidän mikin kytkettynä ohjaimeen ja otan napin pois korvasta. Ei tarvi mutettaa.:)
 
Vastaus: Project CARS

Kuulokkeista voisin kirjoittaa omia kokemuksia. Itsellä on nuo Turtle Beach- mikkikuulokkeet (joku 60€ lelut kai). Niissä on kaksi erillistä johtoa, stereoplugi ja USB. USB:n kautta tulee pelin äänet ja itse plugi on PS4 ohjaimessa kiinni. Molempin linjoihin löytyy oma voimakkuudensäädin. Nämä toimii myös mikin ja kuulokkeiden suhteessa, eli voi hyvin säätää pelin ääniä ja mikin voimakkuuksia keskenään (todella iso plussa!)

Jos sulla on tavalliset kuulokkeet vain esim. USB:llä, niin hanki nappikuulokkeet sinne sisälle, eli pidät kaksia pällekkäin ja laitat ne napit korviin ja kiinni PS4 ohjaimeen, tällöin sä kuulet molemmat äänet.
Jos taas omistaa vain plugi kuulokkeet, niin hommahan menee vaikeaksi, mä en voi suositella noiden käyttöä koska tällöin äänet saa vain ohjaimesta tai vaihtoehtoisesti tv:stä ja silloin myös kaikki äänet yhdistyy. Eli tässä on vähän sama kuin rateissa, pitää olla vähän laadukkaammat kuulokkeet jos meinaat saada kaikki tarpeelliset äänet kuuluviin. Tosiaan mä suosittelen sellasia joissa on omat äänenvoimakkuussäätimet, mikään ei ole vielä korvannut sitä pientä boxia tuossa johdon välillä :)
Näissä mun kulokkeissa ei ole oikeastaan mitään vikaa ollut, ainoa että sanka venähtää jos päätä heilauttaa kovaa vauhtia, on löystynyt ajan kanssa. Vaatinee jesaria, sitä ihmeellistä teippiä jolla korjaa melkein kaiken :D
 
Vastaus: Project CARS

No ainakin näissä meidän suomipelaajien peleissä mua ei haittaa yhtään nuo mikit vaan luo jopa tunnelmaa. Samoin voi viestiä kesken kisan toisille esim. kun antaa tietä. Se on eri asia, kun jollakin on tv auki ja taustalta kuuluu sen äänet isolla.

Ei taida pelissä olla mitään seuranhaku nappulaa mistä saisi pelkkää suomiseuraa haettua?
 
Vastaus: Project CARS

Ei ole. Täällä foorumilla ollaan ilmoiteltu kisoista ja peliseuraa osiossa on tälle oma ketju. Sieltä vaan kattelen ja ystäväpyyntöä liikkeelle. Samoin pari sarjaa pyörii tällä foorumilla. Kurkkaa ja ilmoittaudu jos kiinnostaa. Ajellaan me muulloinkin kuin kisapäivinä.
 
Vastaus: Project CARS

Ei ole. Täällä foorumilla ollaan ilmoiteltu kisoista ja peliseuraa osiossa on tälle oma ketju. Sieltä vaan kattelen ja ystäväpyyntöä liikkeelle. Samoin pari sarjaa pyörii tällä foorumilla. Kurkkaa ja ilmoittaudu jos kiinnostaa. Ajellaan me muulloinkin kuin kisapäivinä.

Jep, Kiitoksia. En nyt mikään loistokuski ole, mutta tykkään ajella.. vaikka sitten vikalla sijalla jos muuten on ok kisa ja seura :)
 
Vastaus: Project CARS

No, itse samoin usein siellä häntäpäässä mutta eihän se voitto vaan hyvä seura ja reilu kisa!
 
Vastaus: Project CARS

Siellä on Livegamersin 3:n kuskin poppoo striimannut 24 tunnin Le Mansia yön yli. Vielä on yhdeksän tuntia jäljellä: www.twitch.tv/Livegamers_fi

Mulla tökkii streami ihan pirusti. Kannatta muuten katsoa popoutin kautta tuota yleensäkin twitchin lähetyksiä, on selkeästi parempi toimivuus, nimim. 3-4 kertaa viikossa useamman tunnin tuota käyttävänä.

Isot plussat kavereille, tuo on sairasta hommaa kyllä jos ei ole minkäänlaisia valmiuksia tai kokemuksia. Jotain vastaavaa mullakin tulossa syksyllä mutta ajan yksin koko 24 tuntia, ehkä osissa, ehkä yhteen putkeen, eikä jää muuten yhteen kisaan. Suunnitelmissa on ajella ja streamata kaikki LMP luokan kisat mitä careerissa tulee.
 
Vastaus: Project CARS

Loppuiko kisa kesken vai miksi on offlinessa?

Livegamersin Twitter-tililtä:

@livegamers_fi: Le Mans katkesi ~18h ajon jälkeen puhuttaneeseen tuomariratkaisuun. Tästä huolimatta iso peukku @JPesonen82 @jjrfin @RoneFin hienosta ajosta

Harmittava takaisku. Ei kuitenkaan turha keikka, oli nautittavaa seurata ajoa ja jutustelua. Alkuiltapäivästä meitä oli päälle 50 paikalla tätä lähetystä seuraamassa.
 
Vastaus: Project CARS

Siitä sitten itse katsomaan. Ratkaisu alkaa kohdasta 7.08.10

[video]http://www.twitch.tv/livegamers_fi/b/666388906[/video]

En pysty katsoo noita millään. IOS sovellus sanoo ettei vanhoja lähetyksiä ole, suoraan linkistä ei toimi iPadillä. Tietokoneella ei toimi ku en suostu laittaa Flashiä koneelle. :)
 
Vastaus: Project CARS

En pysty katsoo noita millään. IOS sovellus sanoo ettei vanhoja lähetyksiä ole, suoraan linkistä ei toimi iPadillä. Tietokoneella ei toimi ku en suostu laittaa Flashiä koneelle. :)

Ei toimi mullakaan, twitchi vaan pysähtyy heti alkuunsa. Ei kai niillä se xbox räjähtänyt kuten jinxasin sinne niiden chattiin? :D
 
Vastaus: Project CARS

Ei toimi mullakaan, twitchi vaan pysähtyy heti alkuunsa. Ei kai niillä se xbox räjähtänyt kuten jinxasin sinne niiden chattiin? :D

Ihan hyvin toimii Twitch, Rone ajoi kierroksella 252 kakkosmutkassa pitkäksi, seurauksena diskaus!
Kuusi tuntia jäi ajamatta.
 
Vastaus: Project CARS

Tuossa olisi hieno ohjelmanumero kesän Assemblyyn. Ympärillä riittäisi uteliaita ja kaistassa leveyttä striimaamisen maailmalle. Myös tapahtuman luonne 24h/vrk ohjelmarungolla tukisi tämänkaltaista urheilusuoritusta.

Ainakin tälläiselle katsojalle yhteistyökumppaneiden penkki ym. välineet yhdessä hyvän pelisuorituksen kanssa myyvät. Striimin chatissa usein esitetty kysymys liittyikin näihin.
 
Vastaus: Project CARS

Ihan hyvin toimii Twitch, Rone ajoi kierroksella 252 kakkosmutkassa pitkäksi, seurauksena diskaus!
Kuusi tuntia jäi ajamatta.

Oho, no kyllä pitää ajaa törkeesti ja paljon mutkasta ohi jos diskataan saman tien, mutta ihan urheiluhenkinen tuomio kyllä :D
 
Ylös Bottom