Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Eikä harmittanut? :D :D

Veikkaan että pulloon on tartuttu ja narua haettu kaupasta :D
Jos tuo kävisi omalla kohdalla, niin en varmaan hermostuisi, vaan päinvastoin olisin onnellinen että tuo Gran Turismon tyylinen auton hajoamattomuus ja sääntöjen vastaisesti oikominen on kytketty pois :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS

Tietokone kuskit perkele huijaa. 5 kierroksen kisa missä on pakollinen varikkopysähdys niin tietokone kuski(t) menevät vasta viimeisellä kierroksella varikolle. Niin, että kisa loppuu ennenkuin kerkeävät pois varikolta.
 
Vastaus: Project CARS

[video=youtube;B2919aG6P8U]https://www.youtube.com/watch?v=B2919aG6P8U[/video]

Siinä vähän videota Imolasta :D Muuten hyvä eka kierros, mutta ekassa mutkassa meinasin täräyttää kaveria paksiin. Juuri hetkeä ennen sanoin kaverille, että eiköhän sielät joku pamauta ekassa mutkassa perään :D ästä päästäänkin siihen, että miten tyypit ottaa noi lähdöt? Onnistun lähes aina kusemaan ne oikein olan takaa. Muutaman kerran olen onnistunut saamaan hyvän lähön siten, että annan reilusti kierroksia ja kun valo vaihtuu vihreäksi, tuuttaan tatin pohjaan. Onko tuossa jotain "oikeaa" tapaa?

Ja illalla pelit ennen Kanadan GP:tä. Pistelkää kutsua niin koitetaan saada suomalaisten kesken geimit pystyyn!
 
Vastaus: Project CARS

Tietokone kuskit perkele huijaa. 5 kierroksen kisa missä on pakollinen varikkopysähdys niin tietokone kuski(t) menevät vasta viimeisellä kierroksella varikolle. Niin, että kisa loppuu ennenkuin kerkeävät pois varikolta.

AI:han ei mene varikolle ennen kun on pakko vissiin, mahtaako ne käydä siellä lainkaan jos onkin vain 2 kierrosta ja pakollinen varikkokäynti? Taitaa vaan olla liian vähän kierroksia jos on vain 5, eihän siinä kerkeä edes ajamaan kunnolla :)
 
Vastaus: Project CARS

Tänään viimein formulahuumassa ja kisaa odotellessa laitoin tämän pelin tulille. Ensimmäisenä kokeiluun formula gulf, pari lämppärikierrosta Imolassa ja sen jälkeen pikakisaan. Tosi hauskaa ajaa ja 80 % AI tuntui aika sopivalta.

Tosin ei se ihan ruusuisesti mennyt kun uutta ja karheaa oli kaikki. Näillä meriiteillä ehkä en liigoihin vielä osallistu :D

Saavutukseni ekassa kisassa:

Muuten hyvä maku jäi. Formula A:takin kokeilin ja se olikin jo vaikeampaa menoa, pitää ihan paneutua ajamiseen. No seuraavaksi ura tulille. Ehkä karteista lähdetään matkalle. Videotakin tulossa youtubeen myöhemmin näistä.
 
Vastaus: Project CARS

Livegamersin Twitter-tililtä:

@livegamers_fi: Le Mans katkesi ~18h ajon jälkeen puhuttaneeseen tuomariratkaisuun. Tästä huolimatta iso peukku @JPesonen82 @jjrfin @RoneFin hienosta ajosta

Harmittava takaisku. Ei kuitenkaan turha keikka, oli nautittavaa seurata ajoa ja jutustelua. Alkuiltapäivästä meitä oli päälle 50 paikalla tätä lähetystä seuraamassa.

Täälläkin keskustellaan tästä joten tulen selittelemään mikä meni vikaan :D. No ei, sellasta sattuu välillä. Lopputuloshan johtui pitkälti siitä spinnauksesta missä myös auto hajosi jolloin rytmi katosi kuskilta.
No mutta tämähän ei jää tähän vaan otamme revanssin Le Mans pirulaisesta muutaman viikon päästä uudelleen.

Voipi olla että vedetään kaikkia nuo pidemmät setit striimaten kuten esim 12h nyrppä, 25h Bathurst jne.

Ja joo tuo Assy homma olisi kyllä ihan magee juttu.
 
Vastaus: Project CARS

Siinä vähän videota Imolasta :D Muuten hyvä eka kierros, mutta ekassa mutkassa meinasin täräyttää kaveria paksiin. Juuri hetkeä ennen sanoin kaverille, että eiköhän sielät joku pamauta ekassa mutkassa perään :D ästä päästäänkin siihen, että miten tyypit ottaa noi lähdöt? Onnistun lähes aina kusemaan ne oikein olan takaa. Muutaman kerran olen onnistunut saamaan hyvän lähön siten, että annan reilusti kierroksia ja kun valo vaihtuu vihreäksi, tuuttaan tatin pohjaan. Onko tuossa jotain "oikeaa" tapaa?

Ja illalla pelit ennen Kanadan GP:tä. Pistelkää kutsua niin koitetaan saada suomalaisten kesken geimit pystyyn!

Onboard videoiden kautta olen saanut selville, että kun F1-kuski ajaa paikallensa, laitetaan vaihdevapaalle ja pidetään jarrupohjassa. Heti, kun valotsyttyvät pidetään jalka jarrulla, laitetaan 1-vaihde päälle ja painetaan hieman kaasua. Valojen sammuessa päästetään jalkajarrulta, jolloin auto ampaisee matkaan.

[video=youtube;6EEkMBROgCY]https://www.youtube.com/watch?v=6EEkMBROgCY[/video]
 
Vastaus: Project CARS

Täälläkin keskustellaan tästä joten tulen selittelemään mikä meni vikaan :D. No ei, sellasta sattuu välillä. Lopputuloshan johtui pitkälti siitä spinnauksesta missä myös auto hajosi jolloin rytmi katosi kuskilta.
No mutta tämähän ei jää tähän vaan otamme revanssin Le Mans pirulaisesta muutaman viikon päästä uudelleen.

Voipi olla että vedetään kaikkia nuo pidemmät setit striimaten kuten esim 12h nyrppä, 25h Bathurst jne.

Jos viitsit niin pistä tännekin asiasta ilmoa kun kisat käynnistyy, kyllähän tuota voisi tulla seuraamaan streamiin. Sikäli kun tämä mun kone antaa tehoja siihen (puheista tunnistaa chatin käyttäjän viime kerrralla, mulla streami pätki paljon :D).

Nuo on harmillisia kun pitkään tahkottu kisa jää kesken mutta onhan se nyt realistisempaa että on se vaara olemassa että jotain tapahtuu ja kisa jä kesken, ehkä sitä ottaa vähän vakavemmin sen ajon kuin että menee vain ja oikoo mutkat suoriksi :)
 
Vastaus: Project CARS

Siinä vähän videota Imolasta :D Muuten hyvä eka kierros, mutta ekassa mutkassa meinasin täräyttää kaveria paksiin. Juuri hetkeä ennen sanoin kaverille, että eiköhän sielät joku pamauta ekassa mutkassa perään :D

Tapahtuiko tossa vikassa mutkassa isompikin tälli muilla kuskeilla, kun kartasta katsomalla jäävät kaikki noin paljon jälkeen :D
 
Vastaus: Project CARS


Onko noista toinen nyt se ennakkoon saatu paketti? Ja toinen uusi? Vai onko molemmat uusia? Toi mis on racing icons vaikuttais uudelt?

Ainakin limited edition pack ois ostettavissa, vaikka mulla noi autot mun mielest on..
 
Vastaus: Project CARS

Onko noista toinen nyt se ennakkoon saatu paketti? Ja toinen uusi? Vai onko molemmat uusia? Toi mis on racing icons vaikuttais uudelt?

Ainakin limited edition pack ois ostettavissa, vaikka mulla noi autot mun mielest on..

Jep. Limited edition autot sul varmasti on,ku muistaakseni ennakkovarasit pelin digitaalisena ja 5+3 autoa sulle kai tuli. 3ennakkovaraajan +5limited edition autoa. Näin mulle ainakin tuli fyysisenä versiona.:)
 
Ylös Bottom