Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Singapore gp tulokset

1. suomiFIN
2. santtu-71
3. juhohFIN
4. riksadaa DNF
5. antimikael DNF
6. f1-masa DNF
7. teppoil DNF

No sen verran kissasta että etu siipiä meni kisan aikana rikki 4 ja sitten vielä kerran puhkesi taka rengas. mutta kuskeja sais kyllä lisää löytyä että mielen kiinto säilyis.

Hostaako Booris tämän päivän kisan vai pitääkö löytää joku muu vapaaehtoinen hostiksi? Itse en voi hostata kun pitää lopettaa vähän yhdeksän jälkeen oli kisa kesken tai ei.

Yritän muistaa päivitellä tilastoja vielä tänään tai sitten huomenna.

Minkäs auton meikäläinen saa sarjaan?

Pääset Jackyn paikalle toro rossolle tähän kisaan. Kysyn Jackyltä ensi viikon kisaan mennessä onko hän saanut aikataulunsa jo selville ja pääseekö hän enään sarjaan mukaan lainkaan. Jos ei pääse niin pääset Jackyn paikalle loppukaudeksi.

Tuli tuo ilmoitus vähän liian myöhään. Kyllä tuo on niin kusista hommaa tuo rankkasateessa ajelu, peli ei anna vaihtaa märän kelin renkaita ja joudun ajeleen jotain 2 km/h että auto suostuisi kääntymään mutkiin, se vaan liukuu, vaikka millä tavalla jarruttaisi ja kuinka aikaisin. Jos voit, JuhohFin, niin säädä seuraaviin kisoihin clear-sää, niin meikäläinen jaksaa olla mukana.

Korea:
1. Thuto
2. teppoil
3. santtu-71
DNF JuhohFin
DNF ArskaTehtaalla1

Vähän harmittaa, kun porukka on kaikonnut täysin. Pitäisikö pistää sarja jäähylle ja koittaa keväämmällä uudestaan, kun oikea F1-kausikin on alkanut?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu kyllä harmittaa kun ei väkeä enää löydy kisoihin:mad: mutta ajetaan nyt nuo kaksi jäljellä olevaa kisaa vielä pois ja laitetaan sitten uusi sarja pystyyn kun oikea formula kausi alkaa.

Mulla on harmillisesti meny nuo työaikataulut niin vaikeiksi. Joka toinenviikko on pitkä työviikko, eli periaatteessa pääsis joka toiseen sunnuntaisarja kisaan. Keskiviikon kisat nyt voi olla vähä tiukilla. Eli jackystä tulee varakuski joka toiselle viikolle:mad: Harmillista kyllä ku muutenki tuo formulahuuma taas alkaa...

Mulla on harmillisesti meny nuo työaikataulut niin vaikeiksi. Joka toinenviikko on pitkä työviikko, eli periaatteessa pääsis joka toiseen sunnuntaisarja kisaan. Keskiviikon kisat nyt voi olla vähä tiukilla. Eli jackystä tulee varakuski joka toiselle viikolle:mad: Harmillista kyllä ku muutenki tuo formulahuuma taas alkaa...
Eli musta tulee siis Toro Rosson kuski loppukauden ajalle?

Eli musta tulee siis Toro Rosson kuski loppukauden ajalle?

Kyllä näin on.

Voin hostata tämän päivän kisan mutta joudun jälleen kerran lähtemään hieman yhdeksän jälkeen kun minulla alkaa kiekkopeli kymmeneltä. Yritetään saada kisa aloitettua heti kahdeksan jälkeen jotta ehtisin ajaa sen loppuunasti.

Oli ihan kiva kisa, jos ensi kausi aloitetaan oikean kauden alkamisen kanssa samaan aikaan, niin olen kyllä mukana.

Aika-ajot menivät aika penkin alle meikäläisellä. Kerran oli tulossa aika hyvä kierros, mutta se meni sitten pilalle toisen pitkän suoran päässä olevassa "kolmoisshikaanissa" corner cuttingin takia. Muuten sitten ei ollutkaan onnea matkassa.

Kisassa taas tuli hyvä startti ja Santtu ja Juhoh jäivät molemmat taakse. Toro Rosson säädöt eivät kuitenkaan sopineet mun makuun ja auto puski vähän liikaa ja piti ajaa hiljempaa kuin ehkä olisi muuten pystynyt. Kierroksella 5 kolisi, kun Santtu ajoi perääni ekalla pitkällä suoralla niin, että jouduin ajamaan ulos radalta. Juhohkin siinä töytäisi ja meinasin muistaakseni spinnata tuon osuman takia. Noh, molemmat jatkoivat kisaa ihan normaalisti, kun minä koitin päästä takaisin radalle. Siinä sitten koitin saada kaksikkoa kiinni ja sainkin ja ohitikin Santun, mutta kolme drive thru-penaltyä pilasivat tämänkin kamppailun osaltani. Myöhemmin sainkin sitten ohitettua Santun, jolle ilmeisesti oli sattunut ulosajo tai jotain jossain päin rataa. Thutokin kerkesi siinä kierroksella ohi tulla. Onnistuin pitämään Santun takanani ja kun Juhoh ja Tepikin olivat tulossa kierroksella ohi, sain kasvatettua tuossa "hässäkässä" eroa kaikkiin kolmeen autoon, kun tuo kolmikko kamppaili keskenään. Nelossija ja pistetilin avaus, tosin vasta kauden toiseksi viimeisessä kisassa :D

Anteeksi pyyntö tepiltä ja arskalta noista kolareista. mulle ilmestyi 3 kertaa haamu auto eteen vaikka ei ketään ollutkaan edessä ja siinä sitte äkki väistö ja seinään ja kisa meni siinä. ja kun arskan kanssa taistelin niin välillä kone näytti että olen edellä ja sitten taas näytti että arska on edessä enkä uskaltanut edes siinä loppu kieroksilla lähteä ohitusta yrittämään. kunnes taas se haamu ilmestyi eteen ja väistin suoraan seinään ja se oli siinä.

ei mitv käryä...
muttamutta, ite tulen taas keskiviikkona suhailemaan pkauden päätös kisaan :)
otetaanko me muuten sellainen ns reaaliaikainen sarja tuon oikeiden formuloiden kanssa?

ei mitv käryä...
muttamutta, ite tulen taas keskiviikkona suhailemaan pkauden päätös kisaan :)
otetaanko me muuten sellainen ns reaaliaikainen sarja tuon oikeiden formuloiden kanssa?

Kannatan tämän viisaan miehen mielipidettä! ;)

Jos vain ehdin niin voisin tulla pitkästä aikaa ajelemaan keskiviikkona :)
Ja kannatan tuota edellä mainittua ehdotusta.

Pyydän näin aluksi anteeksi antimikaelilta, jota tuuppasin vahingossa yhdessä vaiheessa kisaa. Mahdollinen anteeksipyyntö myös aappolle, mikäli aiheutin keskeytyksesi (se eka pitkä suora, jossa yritin ohitusta muistaakseni sinusta)

Aika-ajot meni melko hyvin, jos olis ajolinjat olleet vähän paremmat, niin ruutu olis ollu kolmas.

Kisa alkoi ihan hyvin, kärjessäkin käväisin pikaisesti. Sitten Thuto ja Juho ohittivat ja putosin kolmanneksi. Booriskin tuli pian ohi ja taistelin antimikaelin kanssa. Pystyin pitämään antimikaelia takana siihen asti, kunnes mulle lätkäistiin varikon läpi ajo-rangaistus. Sen aikana Mikael pääsi ohi, mutta otin hänet kiinni. Santtu alkoi hiillostaa kisan loppumetreillä tulemalla lähemmäksi, mutta onneksi ero pysyi pienimmillään yhdeksässä sekunnissa. Thuto ja Juho kerkesivät ohittaa kierroksella meikän ulkoilun aikana ja Booriskin pääsi lähes ohi. 24 pistettä(kö) saldona kaudesta = kahdesta viimeisestä kisasta, ei paha.

Millos ens kausi alkaa?

Ylös Bottom