Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Juhohfin

Active Member
Seuraava kilpailu - Eni Magyar Nagydíj (Unkari)
Ajankohta - 10.2.2013 klo 19.00
Rata -
Kierrokset -
Sää - Dynamic

Tulokset

1. QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX
2. UBS Chinese Grand Prix
3. Gran Premio de España Santander
4. Grand Prix du Canada
5. Santander British Grand Prix

Tallit ja kuljettajat

Vodafone McLaren Mercedes

1. Brada23
2. Antimikael

Red Bull Racing

3. Booris84
4. Vehka1

Lotus F1 Team

5. Aappo1
6. Taikoja

Sauber F1 Team

7. Juhna96
8. F1-masa

Mercedes AMG Petronas F1 Team

9. Santtu-71
10. Pletor

Scuderia Toro Rosso

11. Mir02k1
12. Jackyw83

Williams F1 Team

14. Qolazor
15. SuomiFin

Scuderia Ferrari

16. Oddie5000
17. Oxhox10

Varakuskit

NonRunner

Kalenteri

1. Qantas Australian Grand Prix 6.1. klo 19.00
2. UBS Chinese Grand Prix 13.1. klo 19.00
3. Gran Premio de España Santander 20.1. klo 19.00
4. Grand Prix du Canada 27.1. klo 19.00
5. Santander British Grand Prix 3.2. klo 19.00
6. Eni Magyar Nagydíj (Unkari) 10.2. klo 19.00
7. Gran Premio Santander d'Italia 17.2. klo 19.00
8. Japanese Grand Prix 24.2. klo 19.00
9. Airtel Indian Grand Prix 3.3. klo 19.00
10. United States Grand Prix 10.3. klo 19.00

Pistetaulukko (Päivitetty Britanian jälkeen)

Kuskit

1. Pletor 90p
2. Antimikael 58p
3. Odie 56p
4. Aappo 54p
5. Taikoja 48p
6. Santtu 34p
7. F1-masa 18p
8. Jacky 18p
9. Brada 15p
10. Booris 10p
11. Vehka 10p
12. Mir02k1 8p
13. Qolazor 0p
14. Juhna 0p
15. SuomiFIN 0p
16. NonRunner 0p

Tallit

1. Mercedes 124p
2. Lotus 102p
3. McLaren 73p
4. Ferrari 56p
5. Toro Rosso 26p
6. Sauber 18p
7. Red Bull 10p
8. Williams 0p

Säännöt ja Asetukset

Car assignment - Player's choice
Rules and flags - Realistic
Safety car - On
Tyre wear - On
Fuel load simulation - On
Car damage - Full
Car performance - Equal
Collisions - Full

Braking Assist - Allowed
ABS - Allowed
Traction Control- Allowed
Dynamic Racing Line - Allowed
Gearbox - Automatic/Manual
Pit Assist - Allowed

Pistejärjestelmä

1. 25 p.
2. 18 p.
3. 15 p.
4. 12 p.
5. 10 p.
6. 8 p.
7. 6 p.
8. 4 p.
9. 2 p.
10. 1 p.

Kausi 1

Kausi 2

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

Haluaako sunnuntai-sarjalaiset aloittaa jo (yli)huomenna 6.1.2013? Kisan alkamisajan voitte sopia keskenänne mikä parhaiten sopii kaikille.

Päivitän kalenterin myöhemmin.

Haluaako porukka ajaa 50% vai 100% kisoja? Tarvittessa voidaan asiasta laittaa äänestys pystyyn.

Sunnutaina 6.1 eli huomenna valmiina lähtöön :cool:
ja kisa voi olla mun puolesta 50tai100% aika sama mut toi 100% on kyllä aikamoista puurtamista.

Haluaako sunnuntai-sarjalaiset aloittaa jo (yli)huomenna 6.1.2013? Kisan alkamisajan voitte sopia keskenänne mikä parhaiten sopii kaikille.

Päivitän kalenterin myöhemmin.

Haluaako porukka ajaa 50% vai 100% kisoja? Tarvittessa voidaan asiasta laittaa äänestys pystyyn.
No eikö se jo päätetty että joko keskiviikkona tai sunnuntaina ajetaan 100% kisoja ?? ja mun mielestä sunnuntaille tuli enemmän ääniä 100% kisoista:)
Tietenki ajetaan 100% kisa niin että on pelkästään lyhyt aika-ajo ja kisa heti perään (samanlailla kun noita 100% höntsä kisoja on ajettu)

Mulle käy että alotetaan sarja huomenna. Eikö enemmistö ollut sitä mieltä, että ajetaan sunnuntaina 100% kisat?

Juu huomenna aloitetaan 100 prosentin kisalla. Kukas tätä sarjaa vetää, kuka piettää huomenna? Tietää sitten lisätä psn kaveriksi...

Laskin hieman tuolta kakkos-kauden ketjusta niin santtu, odie, jacky, booris ja mikael ilmoittivat kiinnostuksensa ajaa sunnuntaisin 100% kisoja ja vain aappo oli keskiviikon kannalla. Muut eivät ilmoittaneet kantaansa mutta jos enemmistö haluaa niin sunnuntaisin voitte ajaa täysiä kisoja ja keskiviikkoisin riittää puolikas kisa.

Jos sarja alkaa huomenna niin avauskisa ajetaan melbournessa, Australiassa. Tästä eteenpäin ajetaan kokonainen kausi vuorotellen keskiviikko-sarjan kanssa eli sunnuntaina ajetaan australiassa, keskiviikkona malesiassa, sunnuntaina kiinassa jne... jotta molemmissa sarjoissa ajavien ei tarvitse ajaa joka kisaa kahteen kertaan. Päivitän kalenterin myöhemmin illalla. Kellonajan voitte sopia keskenänne mikä sopii parhaiten kaikille.

Haluaako RanBe/Booris84 hostata molemmat sarjat vai tarvitaanko toinen hostaaja toiselle päivälle?

Juu eihän tässä vielä mikään kiire ole, mutta jos huomiseen mennessä sitten tietäis että kuka hostaa..

Voitaisii varmaan tehdä niin, että vain keskiviikkoisin tai sunnuntaisin ajavat samassa tiimissä, koska silloin ei tarvitsisi säätää noiden Autovalintojen kanssa ja samalla varakuskeja saataisiin kisakuskeiksi, jos heistä joku olisi valmis ajamaan koko kauden.

PS. Tallijako meni ehkä vähn metsään, mutta katsotaan nyt mitä tulee tapahtumaan

Ollut vähän kiireitä tossa syksyllä enkä ole paljoa ehtinyt formulaa pelaamaan, niin olen jättänyt nuo aikaisemmat kaudet rauhaan, mutta nyt olisi halukkuutta tulla mukaan tähän sunnuntai-sarjaan. Varakuskin rooli kelpaa, tarvittaessa voin myös kisakuskina toimia sillä mitään suurempia esteitä ei viikottaiseen ajamiseen pitäisi olla. Parissa aikaisemmassa versiossa olen näissä sarjoissa mukana ollutkin ja osa nykykuskeista saattaa minut muistaakin. PSN: qolazor

Siivosin hieman kuskilistaa ja poistin sieltä vain keskiviikko-sarjaan osallistuvien nimet.

Nyt olisi Runnerille ja Qolazorille vakiokuskin paikka tarjolla ja tallivaihtoehtona on Sauber, Williams tai Ferrari. Ilmoitelkaa jos kiinnostaa niin lisään nimenne listaan.

Sekä jos Runner haluaa niin on mahdollista päästä myös keskiviikko-sarjaan vakiokuskiksi ja tallina olisi Mercedes. Erhe123 haluaa pysyä varakuskina koska hän ei pääsisi jokaiseen kisaan mukaan.

Monelta se kisa nyt on huomenna? Entä onko booris hosti? Entä onnistuuko nyt se minun ja santun tallivaihto?

Monelta se kisa nyt on huomenna? Entä onko booris hosti? Entä onnistuuko nyt se minun ja santun tallivaihto?

Ilmeisesti ei ole vielä sovittu minkäännäköistä kellonaikaa huomiseksi mutta viime kaudella sunnuntai-kisat alkoi pääsääntöisesti klo 19.00. Sopiiko se kaikille?

Tallinvaihto onnistuu jos olette siitä jo keskenään sopineet ja molemmat sen hyväksyvät.

Booriksen hostaamisesta en osaa sanoa mitää. Sitä pitää kysyä Boorikselta itseltään.

Voinhan mä vakikuskinki paikan ottaa, mutten tod.näk läheskää kaikkiin kisoihin pääse joten jos on joku aktiivisempi tilalle niin en ole tiellä.

Mennäänpä vaikka Williamsille sitten. Kisan pituudella ja alkamisajankohdalla ei väliä.

juu mä hostaan...MUTTA olen kännissä jo nyt...haittaakse? :eek:

Ylös Bottom