Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

Klo 1900 sopii oikein hyvin. Ja sullahan booris ajo voi onnistua jopa paremmin ku lähdet pienissä sievissä kisaan:p Kunhan et sammu...

Voinhan mä vakikuskinki paikan ottaa, mutten tod.näk läheskää kaikkiin kisoihin pääse joten jos on joku aktiivisempi tilalle niin en ole tiellä.

Pistin sinut ferrarille mutta jos haluat niin voit vaihtaa sauberille masan pariksi mutta masakaan ei taida ehtiä joka kisaan paikalle. Katsotaan tilanne uudestaan jos tulee uusia kuskeja mukaan.

Sekä Qolazor lisätty williamsille.

terve juhohfin:D sä voit mun ja aappon talli paikkoja vaihtaa niin aappon ei tarvitse ajaa samalla autolla kuin viimekaudella. eli mä menen mersulle ja aappo lotukselle :eek: vaikka tuo vähän kirpaiseekin:D mutta olishan se lotus ollut mun tasoiselle kuskille vähän liiankin hyvä tiimi:cool: ja taikojakin oli jo kertalleen mun tallikaveri niin saa itse ja vähän vaihtelua :)

terve juhohfin:D sä voit mun ja aappon talli paikkoja vaihtaa niin aappon ei tarvitse ajaa samalla autolla kuin viimekaudella. eli mä menen mersulle ja aappo lotukselle :eek: vaikka tuo vähän kirpaiseekin:D mutta olishan se lotus ollut mun tasoiselle kuskille vähän liiankin hyvä tiimi:cool: ja taikojakin oli jo kertalleen mun tallikaveri niin saa itse ja vähän vaihtelua :)

Tallinvaihdot päivitetty.

Ensi sunnuntaina ajetaan kiinassa. Päivitän kalenterin joskus illalla.

Huhhuh, ei voi muuta sanoo! Aika-ajoissa vauhtia oli sen verran kuin ajattelinkin, eikä 6.sijaa paremmaksi olis vauhti riittäny millään, koska oli sen verran kovat rattimiehet eellä :D Kisa lähti hyvin käyntiin ja alussa napattiin 4.sija ja siinä sit ajelin jonkun aikaa kunnes renkaat kului todella nopeasti ja se oliki sit liukastelua ja pyörähtelyä jonka aikana menetin pari sijaa.....Kävin vaihtaa kovat renkaat alle ja niillä sit mentiinki kisan loppuun asti ja vauhtia löyty taas ihan hyvin. 6. sijaan pitää olla tyytyväinen koska siellä käressä oli taas ne kovat rattimiehet joita vastaan en pärjää sitten millään :D Tosin Booriksen olisin voinu haastaa, ilman pyörähdyksiä vaikka kulki silläkin hyvin. Kisan viimeisillä kierroksilla olikin sitten kovaa vääntöä oman rakkaan tallikaverin kaa ja välillä pelotti että kohta kolahtaa, mut onneks selvittiin molemmat maaliin ja saatiin ansaitut pisteet tallille! Tästä on hyvä jatkaa pisteiden metsästystä Kiinassa! Kiitos kaikille!

Tuli yllätyksenä mulle että olis pitänyt tulokset ottaa ylös ( en ole lupautunut siihen) ja olisin kyllä voinut jos olis aikaisemmin tiennyt. nyt ei ollut mitään vehkeitä lähettyvillä :mad:

No mutta sitten kisaan, toisen kierroksen alussa heti seinään ja siipi paskaksi :mad: no tais siellä jollain muillakin olla ongelmia:cool: no tyytyväinen olen tuohon yhteenkin pisteeseen kun jouduin 2 otteseen varikolla käymään ja muutama kierros vielä niin olisin saanut aappon kiinni:eek: toivotaan että keskiviikkona auto pysyy ehjänä :D
PS. Tais noissa mersuissa olla 1 kaudella siipi ongelmia jos oikein muistan :) ja jokainen varmaan muistaa oman lähtöruudun niin saadan sentään lähtöjärjestys kirjattua ylös

Huhhuh, ei voi muuta sanoo! Aika-ajoissa vauhtia oli sen verran kuin ajattelinkin, eikä 6.sijaa paremmaksi olis vauhti riittäny millään, koska oli sen verran kovat rattimiehet eellä :D Kisa lähti hyvin käyntiin ja alussa napattiin 4.sija ja siinä sit ajelin jonkun aikaa kunnes renkaat kului todella nopeasti ja se oliki sit liukastelua ja pyörähtelyä jonka aikana menetin pari sijaa.....Kävin vaihtaa kovat renkaat alle ja niillä sit mentiinki kisan loppuun asti ja vauhtia löyty taas ihan hyvin. 6. sijaan pitää olla tyytyväinen koska siellä käressä oli taas ne kovat rattimiehet joita vastaan en pärjää sitten millään :D Tosin Booriksen olisin voinu haastaa, ilman pyörähdyksiä vaikka kulki silläkin hyvin. Kisan viimeisillä kierroksilla olikin sitten kovaa vääntöä oman rakkaan tallikaverin kaa ja välillä pelotti että kohta kolahtaa, mut onneks selvittiin molemmat maaliin ja saatiin ansaitut pisteet tallille! Tästä on hyvä jatkaa pisteiden metsästystä Kiinassa! Kiitos kaikille!

Pikemmi kovat padmiehet :D

Tuli yllätyksenä mulle että olis pitänyt tulokset ottaa ylös ( en ole lupautunut siihen) ja olisin kyllä voinut jos olis aikaisemmin tiennyt. nyt ei ollut mitään vehkeitä lähettyvillä :mad:

No mutta sitten kisaan, toisen kierroksen alussa heti seinään ja siipi paskaksi :mad: no tais siellä jollain muillakin olla ongelmia:cool: no tyytyväinen olen tuohon yhteenkin pisteeseen kun jouduin 2 otteseen varikolla käymään ja muutama kierros vielä niin olisin saanut aappon kiinni:eek: toivotaan että keskiviikkona auto pysyy ehjänä :D
PS. Tais noissa mersuissa olla 1 kaudella siipi ongelmia jos oikein muistan :) ja jokainen varmaan muistaa oman lähtöruudun niin saadan sentään lähtöjärjestys kirjattua ylös

Siis eikö kellään ole tuloksia ylhäällä?

Nonnih! Kausi on avattu ja ihan ok fiilikset jäi:) Kisan alussa pääsin ihan hyvin kärjen tuntumaan ja ajelin sijalla4 aina kierrokselle 8 asti(muistaakseni) kunne perä lähti alta , etusiipi paskaksi ja puol kierrosta nilkuttaen varikolle. 2stopin taktiikka muuttui 3stopiksi:( Uusilla pehmeillä sain sit poimittua joitakin sijoja. Kovat alle ja viimeset kymmenkunta kierrosta yritin hiillostaa tallikaveri miro2ki:stä. Väillä meillä oli eroa 0.260sek :D Vauhti ja taito ei vain riittäny ohi ja maalissa oltiin jotai 0.5sekunnin sisässä.
Vähän harjoituskierroksia alla niin kyllä sen huomas ajamisesta. Liian paljon tuli pieniä virheitä. Ens sunnuntaina toivottavasti saadaan 100%kuiva kisa!

kyllähän se lähtöruutu näkyy noissa tuloksissakin :)
mä voin ottaa sunnuntaisin tulokset ylös ni on sit selvää..mä jostain luulin et sä otat ne ylös:D oon tainnu nähdä unta tjtn:rolleyes:

Jeejee voitto kotiin!! :D

En olis kyllä uskonu että voittoo tulis. Bradan kans siinä väännettiin alku kierrokset ja sitten tallikaveri teki ajovirheen ja heitti ympäri. F1masa kerkeskin monesti jo sinne 5-6 sekan päähän karkuun ja mutta ajovirheilla masakin ittensä tiputti ulos kärjestä. Yhen stopin taktiikalla renkaita säästellen koitin ajaa mut lipsuin määkin pari kolme kertaa hiekan puolelle onneks eroo oli vaivaset 40 sekkaa masaan:) vikat kierrokset ajoin niin rauhassa kun vaan voi ja sehän toimi :)

Huhhun, kyllähän oli taas kisa. Autoa en ehtiny säätään yhtään enkä aika-ajoissakaan saanut yhtään onnistunutta kierrosta, noin sekunnin olisi ainakin voinut parantaa helposti. Kisaan sijalta seitsemän ja lähdössä nousin viidenneksi. Sitten alkoi näkymään se että autoa ei ollu säädetty eikä harjoteltu kierroksen kierrosta. Pari autoa meni ohi ku etsin jarrutuspaikkoja ja liukastelin renkailla, jotka tais jo lähdössä olla aika kuluneet ja sen jälkeen tuli varikon läpiajo rangaistus hieman sekavasta tilanteesta, pahoittelut jos pistin jonkun pihalle palatessani takaisin radalle hiekan puolelta...Varikon läpiajorangaistuksen jälkeen tuli rikottua siipi kahdesti ja käytyä varikolla kaksi tai kolme kertaa ja kisa piloille. Rataan ja autoon totuttuani tuli loppukierrokset sitten ihan hyvin, mutta renkaat oli kuluneet jo aivan punaiselle eikä hyvä kierrosaikaa enään tullut. Lopputuloksena toiseksi viimeinen sija ja kaksi kierrosta kärjelle jääneenä...:cool:

Sen tästä opin että pitää ens kerralla alkaa valmistautumaan vähän aikasemmin ja säätää autoa, Toivotaan että noustaan vielä booriksen kanssa mukaan valmistajien mm-sarja kamppailuun.

yksi pienenpieni pyyntö, eli voisitteko lisäillä mut kaveriksi tuolla psn puolella? kun en jaksais joka kisaa erikseen lähetellä kutsuja :)
tai siis jaksanhan mä, mut se on niin hidasta :o

juu, eiköhän punaane härkä viälä nouse täältä :rolleyes: psytänn vaan radalla paremmin :p

Mun puolesta ois voinu vaikka sataa koko ajan sillä se yhden kieroksen minkä kerkesin sateella ajamaan tuntui niin hyvältä :D

Eipä tullut mitenkään yllätyksenä että olin ensimmäisen mutkan jälkeen viimeisenä, mitäs käänsin liian jyrkästi jackyn eteen.
Ja niinkuin jotkut jo sanoivatkin niin renkaat oli jo 5 kieroksen jälkeen aivan loppu mutta jotenkin sinnittelin 11 kierokselle asti.

Kilpailun lopussa tuli vähän yllätyksenä se että kuinka lähellä olinkaan podium sijoja, olin parhaillaan 6. ja eroa podiumilla n.5s. Tosin ikävä virhe sattui vielä loppuun kun pyörähdän ja hajoitan siiven ja putoan sijalle 8.

Noh keskiviikkona sitten Malesia ja jos onnistuisi vähän karsimaan noita virheitä.

Että semmonen kisa. Aika-ajo meni yhtä plörinäksi kuten ajattelinkin, ja vikasta ruudusta lähdettiin matkaan. Alussa ajelin erittäin varovasti ja pyrin vain pitämään auton radalla, ja taktiikka toimikin loistavasti kun pääsin kovilla renkailla 19 kierrosta ja sijalle 4. Varikkostopin jälkeen tulikin mahalasku. Tulin varikolta 9:ksi ja eroa edelläajavaan jackyyn oli n. 6s. Siinä körröteltiin parit kierrokset eteenpäin, kun jackyn edestä joku meni varikolle ja nousin sijalle 8. Sain eron kavennettua 3,5 sekuntiin, kun kierroksella 23 lähti mutkassa 14 perä alta ja etusiipi murusiksi. Siitä vittuuntuneena valuin varikolle vaihtamaan uuden etusiiven. Sillä ajettiin kierrokselle 26 asti, kun yliyrittämisen seurauksena osuin taas seinään, ja putosin joukon hännille. Noh, jos viikon päästä Kiinassa saisi sen kauden ensimmäisen pisteen.:cool:

Itse voisin liittyä Sauberin vahvuuteen jos vaan sopii. Onko nämä 100% vai 50% kisoja? OP:sta ei ainakaan selvinnyt..

Ylös Bottom