Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voinhan mä vakikuskinki paikan ottaa, mutten tod.näk läheskää kaikkiin kisoihin pääse joten jos on joku aktiivisempi tilalle niin en ole tiellä.
terve juhohfinsä voit mun ja aappon talli paikkoja vaihtaa niin aappon ei tarvitse ajaa samalla autolla kuin viimekaudella. eli mä menen mersulle ja aappo lotukselle
vaikka tuo vähän kirpaiseekin
mutta olishan se lotus ollut mun tasoiselle kuskille vähän liiankin hyvä tiimi
ja taikojakin oli jo kertalleen mun tallikaveri niin saa itse ja vähän vaihtelua
![]()
Huhhuh, ei voi muuta sanoo! Aika-ajoissa vauhtia oli sen verran kuin ajattelinkin, eikä 6.sijaa paremmaksi olis vauhti riittäny millään, koska oli sen verran kovat rattimiehet eelläKisa lähti hyvin käyntiin ja alussa napattiin 4.sija ja siinä sit ajelin jonkun aikaa kunnes renkaat kului todella nopeasti ja se oliki sit liukastelua ja pyörähtelyä jonka aikana menetin pari sijaa.....Kävin vaihtaa kovat renkaat alle ja niillä sit mentiinki kisan loppuun asti ja vauhtia löyty taas ihan hyvin. 6. sijaan pitää olla tyytyväinen koska siellä käressä oli taas ne kovat rattimiehet joita vastaan en pärjää sitten millään
Tosin Booriksen olisin voinu haastaa, ilman pyörähdyksiä vaikka kulki silläkin hyvin. Kisan viimeisillä kierroksilla olikin sitten kovaa vääntöä oman rakkaan tallikaverin kaa ja välillä pelotti että kohta kolahtaa, mut onneks selvittiin molemmat maaliin ja saatiin ansaitut pisteet tallille! Tästä on hyvä jatkaa pisteiden metsästystä Kiinassa! Kiitos kaikille!
Tuli yllätyksenä mulle että olis pitänyt tulokset ottaa ylös ( en ole lupautunut siihen) ja olisin kyllä voinut jos olis aikaisemmin tiennyt. nyt ei ollut mitään vehkeitä lähettyvillä
No mutta sitten kisaan, toisen kierroksen alussa heti seinään ja siipi paskaksino tais siellä jollain muillakin olla ongelmia
no tyytyväinen olen tuohon yhteenkin pisteeseen kun jouduin 2 otteseen varikolla käymään ja muutama kierros vielä niin olisin saanut aappon kiinni
toivotaan että keskiviikkona auto pysyy ehjänä
PS. Tais noissa mersuissa olla 1 kaudella siipi ongelmia jos oikein muistanja jokainen varmaan muistaa oman lähtöruudun niin saadan sentään lähtöjärjestys kirjattua ylös
kyllä ne tuli ylös. ainakin jonkun kuvan ehdin otta ylös kilpailusta mutta aika-ajo tulokset jäi ottamatta ainakin munSiis eikö kellään ole tuloksia ylhäällä?
kyllähän se lähtöruutu näkyy noissa tuloksissakinTuli yllätyksenä mulle että olis pitänyt tulokset ottaa ylös ( en ole lupautunut siihen) ja olisin kyllä voinut jos olis aikaisemmin tiennyt. nyt ei ollut mitään vehkeitä lähettyvillä
No mutta sitten kisaan, toisen kierroksen alussa heti seinään ja siipi paskaksino tais siellä jollain muillakin olla ongelmia
no tyytyväinen olen tuohon yhteenkin pisteeseen kun jouduin 2 otteseen varikolla käymään ja muutama kierros vielä niin olisin saanut aappon kiinni
toivotaan että keskiviikkona auto pysyy ehjänä
PS. Tais noissa mersuissa olla 1 kaudella siipi ongelmia jos oikein muistanja jokainen varmaan muistaa oman lähtöruudun niin saadan sentään lähtöjärjestys kirjattua ylös
sunnuntaisin olis tarkoitus ajaa 100% kisojaItse voisin liittyä Sauberin vahvuuteen jos vaan sopii. Onko nämä 100% vai 50% kisoja? OP:sta ei ainakaan selvinnyt..
Itse voisin liittyä Sauberin vahvuuteen jos vaan sopii. Onko nämä 100% vai 50% kisoja? OP:sta ei ainakaan selvinnyt..