Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itellä kävi "tuuri" kun lähti auto käsistä ja osuin varikon sisääntulon muurii. Tuli sitten SC radalla
[Edit]: Mut on nää 100% kisat vähän pitkiä, varsinkii ku sato viel vettä.
Juhofin oikeastaan ainut joka on kisoja kuvannut ja hän ajaa vain keskiviikkoisin joten ei taida olla mitään...Onkos kellään muuten videomateriaalia kisasta? Omasta mielestä jos (toivottavasti) jatketaan näitä 100% kisoja, niin voisi aloittaa vähän aikaisemmin, esim. 18:00 tai 18:30.
samaa mieltä olen, jos ei jaksa ajella näitä 100% kisoja niin sitten ajelee vaan keskiviikko sarjaa. mutta itse olen sitä mieltä että nämä 100% ovat vähän mielenkiintoisempia ja tapahtuma rikkaampia kisoja. esimerkiksi itellä viime kisassa kerssi rikki 3 kertaa ja yksi satsi renkaita meni tosi nopeasti kun sitten seuraavalla setillä taas ajoi yli puolet pidempään. sitten olen sitä mieltä ( saatan olla väärässä) että yhden tai kahden virheen tekeminen ei korostu niin paljon näissä pitkissä kisoissa. toki ajelen paikoista 8-16 ja sen olen huomannut että noissa lyhkäsissä kisoissa kun tekee virheen tai joutuu jonkun muun tekemän virheen uhriksi niin peli on samantien menetetty (ei aina) tai sitten vaan loppuu kierrokset kesken kun on saanut hyvän takaa ajon käyntiin . toki eilisessä kisassa kato oli aika kovaa ja bradalla huonoa tuuria pleikan takia, mutta olis se mestari (brada) itsekkin saattanut kisan aikana jonkun virheen tehdä ja 50 sekunnin ero olis voinut olla siinä ja tulla tiukka loppu kisa. PS. mutta nää on minun mielipiteitä ja esimerkkejäPysytään nyt vaan näissä 100 prosentin kisoissa ja ajetaan sitten ens kaudella 50% kisoja jos ei porukalla kunto riitä
Tämä siis vain minun mielipide.