Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

Itellä kävi "tuuri" kun lähti auto käsistä ja osuin varikon sisääntulon muurii. Tuli sitten SC radalla :P

[Edit]: Mut on nää 100% kisat vähän pitkiä, varsinkii ku sato viel vettä.

Itse ajan näitä 100 prosentin kisoja mielelläni.

Ja sitten itse kisaan...Mitähän siitä sanoisi..Hyvä lähtö ja kisa meni muutenkin ihan hyvin siihen asti kunnes turva-auto tulee radalle. Varikolle ja sieltä radalle, huomasin että voin taistella jopa palkintopalli sijasta, sillä vauhti oli ollu ihan hyvää vaikka ei ihan parhaille riittänytkään. Mutta sitten tulee turva-auto vastaan ja ajattelen tietenkin vetää ohi sillä en ollut kärkimies ja ajaahan ne peräpään kuskit oikeassakin ohi ja kiertää jonon perälle, mutta ei tässä pelissä, tässä diskataan samantien ilman mitään varoitusta ja pleikkari meinaa lentää seinään... Harmittaa kyllä ku oli hyvä kisa menossa ja vauhtikin oli parempaa kuin aikaisemmissa kisoissa. Pahoittelut aappolle, taisin yhessä vaihessa ajaa perään ku palasit nurmikolta, toivottavasti ei auto/kisa mennyt rikki.

Saa nähä milloin Red Bull nousee taas palkintopallille...:confused:

Jee ihanaa kun oma f1 2012 peli aiheuttaa enemmän vahinkoa kuin kukaan muu kanssakilpailija taas helpohko voitto meni ohi suun kun pleikka päätti jäätyä juuri silloin kun olen menossa viimesren renkaanvaihtoon. Noh täytyy katsoa, että jos tämä meininki jatkuu niin täytynee lopettaa tämä formula ura tämän pelin kohdalta.

Onnea aapolle!!! Ite ajoin 28kierrokselle asti aapon perässä kolmantena, mut sitte tyhmä spinnaus etusiipi paskaks ja ylimääräinen stoppi. Maalissa sijalla 4. 2 sijaan ois ollu jopa mahrollisuudet ilman turva autoa ja tyhmiä virheitä. Toki kyllä antimaikkeli ja pletoori veti kovaa siinä kisan loppupuolella:) Aika rankka kisa noin muuten...

Itellä kävi "tuuri" kun lähti auto käsistä ja osuin varikon sisääntulon muurii. Tuli sitten SC radalla :P

[Edit]: Mut on nää 100% kisat vähän pitkiä, varsinkii ku sato viel vettä.

Tuntuhan noi 100% kisat pitkiltä, mutta kyllä niissä mun mielestä hiukan enemmän tapahtuu kun 50% kisoissa. Ja jos olis kuivaa niin uskon että varikko pysähdyksillä tulis enemmän merkitystä sekä sillä että kuka osaa parhaiten säästellä renkaita joten kyllä noi 100% kisat vaihtelun vuoksi ovat OK.

Kakkos sija ihan ok, vaikka kisassa oli aikamoisia tilanteita etusiivet irti ja sillain. Hienoo kun loppurenkaat kesken niin viimesen stintin vedin sitten käytetyilla nakeilla no eihän niillä mihkään päässy:o Onhan nää 100prossaset kisat ny aika tuskaa voitas kyllä vaihtaa takas 50prossaseks:)

Onnea aapolle. Olipahan kisa. 3 sija itselle on kyllä hyvä tulos mutta mahdollisuudet olis ollut ihan voittoonkin asti. 2 varikon läpiajo rangaistusta. Ensimmäinen tuli heti ekassa mutkassa, kun joku?? meni vasemmalle leveäksi ja tuli sieltä takaisin radalle niin pieni osuma siihen ja mulle varikon läpiajo rangaistus. Toinen oli oma hölmöily. Kun vikan suoran neulansilmä mutkaan unohtui jarrutus, niin väistin nurmikon kautta pitkäksi etten osunut kanssa kilpailijoihin ja tämän peli tulkitsi oikaisuksi. Muuten oli kyllä hyviä taisteluita pitkin kisaa.

Ensinäkin haluan kiittää bradan pleikkaria jonka vioittelun ansioista onnistuin voittamaan.

Elikkä lähdössä nousin sijalta 6 kärkeen kun kaikki ajoivat edeltä ekan mutkan leveäksi :O Ajelin ensimmäisen stintin sijoilla 2-5 kunnes fi-masa saa tarpeekseen ja antimaikkeli rikkoo autonsa olen toisena kun tulen ensimmäisen kerran varikolle ja palaan juuri ja juuri jackyn eteen ja tämä puolikas sekunti saattoi ratkaista kilpailun voiton :) Tämän jälkeen ajelin toisena eroa kärjessä olevaan bradaan pahimmallaan minuutti 22 sekuntia. Turva-auto ei oikeastaan vaikuttanut mihinkään sillä tuskin olisin bradaa ajamalla kiinni saanut (ero oli tällä hetkellä 12s eikä ollut muuttanut mihinkään suuntaan pariin kierokseen) kunnes brada keskeytti ja sain ajella rauhassa kilpailun voittoon :)

Kyllähän tämä 100% on pitkä kisa näin sadekelillä mutta kyllähän näin kisat on paljon mielenkiintoisempia (50% matkalla brada olisi kilpailun voittanut) ja uskon kun saadaan kuiva kisa niin renkaiden kanssa voi tulla aikamoista säätämistä :D

Tosiaan kun booris ei ilmeisesti pääse hostailemaan näin sunnuntaisin voin hoitaa sen homman jos kaikille vain sopii? Lisäilkäähän kaveriksi niin helpompi kutsua PSN: Aappo1

Aika-ajon tulokset:

Näytä liitetiedosto 10471

Kisan tulokset:

Näytä liitetiedosto 10472

Onkos kellään muuten videomateriaalia kisasta? Omasta mielestä jos (toivottavasti) jatketaan näitä 100% kisoja, niin voisi aloittaa vähän aikaisemmin, esim. 18:00 tai 18:30.

Onkos kellään muuten videomateriaalia kisasta? Omasta mielestä jos (toivottavasti) jatketaan näitä 100% kisoja, niin voisi aloittaa vähän aikaisemmin, esim. 18:00 tai 18:30.
Juhofin oikeastaan ainut joka on kisoja kuvannut ja hän ajaa vain keskiviikkoisin joten ei taida olla mitään...

Ja itselle ainakin sopii myös tuo aikasempi alkamis ajankohta.

PISTETÄÄN NYT PIENI KYSELY PYSTYYN SUNNUNTAIN 100% KISOJEN ALKAMIS AJASTA ( jos hiukan aikaisemmin alotettais joko 18 tai 18.30 )

1. santtu-71 klo 18 (molemmat ajat käy )
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

PISTETÄÄN NYT PIENI KYSELY PYSTYYN SUNNUNTAIN 100% KISOJEN ALKAMIS AJASTA ( jos hiukan aikaisemmin alotettais joko 18 tai 18.30 )

1. santtu-71 klo 18 (molemmat ajat käy )
2. juhna96 klo 18 (mieluiten)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Joo meikäläisellä ekan 6 kiekan jälkeen ei ollut mikään kauhean kiinnostava kisa, johtuen ehkä 50 sekunnin erosta seuraavaan. Ja kisa oli kohtuu tylsää ajelua siihen pisteeseen asti, kunnes turava-auto tuli radalla. Tietysti voidaan jossitella, että jos kisa olisi ollut 50% olisin voittanut tai pleikka olisi kestänyt koko kisan ja turva-autoa ei olsi tullut olisin ehkä voittanut kierroksella, mutta nyt ei käynnyt niin ja vielläkin vähän kyrsii, että voitton menetys ei johtunut itsestä, vaan siitä että peli päätti jäätyä. Niin eli siis kannatan sitä, että siirrytään takaisin 50% kisoihin.

Pysytään nyt vaan näissä 100 prosentin kisoissa ja ajetaan sitten ens kaudella 50% kisoja jos ei porukalla kunto riitä :)

Tämä siis vain minun mielipide.

Pysytään nyt vaan näissä 100 prosentin kisoissa ja ajetaan sitten ens kaudella 50% kisoja jos ei porukalla kunto riitä :)

Tämä siis vain minun mielipide.
samaa mieltä olen, jos ei jaksa ajella näitä 100% kisoja niin sitten ajelee vaan keskiviikko sarjaa. mutta itse olen sitä mieltä että nämä 100% ovat vähän mielenkiintoisempia ja tapahtuma rikkaampia kisoja. esimerkiksi itellä viime kisassa kerssi rikki 3 kertaa ja yksi satsi renkaita meni tosi nopeasti kun sitten seuraavalla setillä taas ajoi yli puolet pidempään. sitten olen sitä mieltä ( saatan olla väärässä) että yhden tai kahden virheen tekeminen ei korostu niin paljon näissä pitkissä kisoissa. toki ajelen paikoista 8-16 ja sen olen huomannut että noissa lyhkäsissä kisoissa kun tekee virheen tai joutuu jonkun muun tekemän virheen uhriksi niin peli on samantien menetetty (ei aina) tai sitten vaan loppuu kierrokset kesken kun on saanut hyvän takaa ajon käyntiin . toki eilisessä kisassa kato oli aika kovaa ja bradalla huonoa tuuria pleikan takia, mutta olis se mestari (brada) itsekkin saattanut kisan aikana jonkun virheen tehdä ja 50 sekunnin ero olis voinut olla siinä ja tulla tiukka loppu kisa. PS. mutta nää on minun mielipiteitä ja esimerkkejä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänään olis Espanian kisa ja pistetään ilmottautuminen pystyyn

1. santtu-71
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Monelta tämä kisa sitten on ja kenen hosti?

Ja sitten jos sen verran saa valittaa niin pistettään tästä lähtien tämä ilmottautumislista vähän aikaisemmin tai jätetään ennakoilmottautuminen kokonaan pois. Itellä meinas viimeksikkin jäähä kisa välistä. :)

Toki voinhan minä sitä ilmottautumislistaa itsekkin laittaa että mikäpä se minä olen valittamaan. :)

Tänään olis Espanian kisa ja pistetään ilmottautuminen pystyyn

1. santtu-71
2. vehka1
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Itse huomasin ja että koko ilmottautumis lista puuttui, ja ajattelin sen nyt varoiksi laittaa kun en ollut varma tarviiko sitä enää pistää:rolleyes: ja jos sitä käytetään vielä niin laitetaan se hyvissä ajoin ennen seuraavaa kisaa. onhan tää nyt kuitenkin ihan hyvä systeemi ainakin varakuskien osalta niin näkevät pääsevätkö kisoihin mukaan vai onko täyttä:)

1. santtu-71
2. vehka1
3. antimikael
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.