Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

Sunnuntain kisan tulokset (espania)

1. Pletor
2. taikoja
3. Antimikael
4. Oddie5000

Keskeyttäneet: Aappo1, Santtu-71, Brada23 ja Vehka1

Eli sunnuntain (espanian) tulokset olisivat näin

1.Pletor
2.Taikoja
3.Antimikael
4.Oddie5000
5.Brada23 (4 keskeyttäjä)
6.Santtu-71 (3 keskeyttäjä)
7.Aappo1 (2 keskeyttäjä)
8.Vehka1 (1 keskeyttäjä)

Noni nyt kun sivut ovat taas toiminnassa nii voi purkaa tota eilistä kisaa.

Omalta osalta kisa jakautui kahteen puoliskoon: ensimmäinen huono puolisko ja hyvä toinen puoli :D

Lähdössä joku taisi vähän tuikata takaa sillä tuliin aikamoisessa sladissa eka mutkaan ja pahoittelut jos johonkun osuin.
Muutenkin kisan ensimmäisellä puoliskolla tuli liikaa virheitä ja mahdollisuus taistella voitosta meni.

Bradan aiheuttama turva-auto olisi voinut pelastaa kilpailun mutta se pilasikin mahdollisuudet taistella top 2 sijoista. En voi ymmärtää sillä odie oli noin 15sekuntia edelläni mutta hän pääsi turva-auton edelle mutta itse jäin taakse ja näin eroa syntyi kieroksen verran...

Loppu kisan vauhti oliki kärjen tasoista mutta ei ollut mahdollisuuksia nousta tuon eron takia.. Meni vielä jopa tiukoille tuo 3. sija kun vehkan kanssa vähä törmäiltiin ja sain jopa rangaistuksen siitä :D

Aika-ajo

1. Brada23
2. Pletor
3. Odie5000 +10pos
4. antimikael
5. aappo1
6. vehka1
7.taikoja
8. mir02k1
9. santtu-71

Kisa

1. Pletor
2. Odie5000
3. aappo1
4. santtu-71
5. vehka1
6. brada23 DNF
7. antimikael DNF
8. taikoja DNF
9. mir02k1 -----

Ja minun puolesta voitaisiin ajaa 50% ihan vaan sen takia että porukka pysyisi paremmin loppuun asti mukana. (Tämä kisa oli loppuun asti mielenkiintoinen)

Viimeksi muokannut moderaattori:

No kyllä oli sunnuntai kisa aika mielenkiintoinen:rolleyes: harmi vaan kun porukka harveni kisan aikana :mad:. kisaan lähdin viimeisestä ruudusta ja olisiko taikoja osunut heti ekassa mutkassa minuun ja siipi siinä meni paskaksi:mad: ja siinä sitten koko kierros kitkutellen varikolle.,mutta ajattelin kuitenkin että kyllä pitkässä kisasassa vielä tapahtuu ja niin siinä sitten kävikin. siinä sitten rupes kisan aikana pikku hiljaa nousemaan muiden keskeytettyä ja taisin nyt jonkun ohittaakkin:D lopussa kyllä oli tosi lähellä että olisin aappon saanut kiinni kun se teki jonkun virheen viimeisellä kierroksella ja ero maalissa varmaan oli 2-3 sekunttia maalissa. väkeä kyllä sais olla enemmän kisoissa mukana ja kyllä 100% nyt kuitenkin on aika pitkiä, mutta mun mielestä loppuun asti aika jännittäviä ja tilanteet muuttuu kisan aikana aika paljon.

PS: Jos nyt jatkossa vielä porukka jaksaa näitä pitkiä kisoja ajaa ?? niin sitten kyllä mennään kuivalla kelillä jos sopii ?? mutta toivotaan jatkoa 100% kisoille :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja nyt sitten kävi niin hienosti että pleikkari sanoi sopimuksensa irti eikä uutta ole ihan vähään aikaan tiedossa... KOitan nyt vielä pari pävää värkkäillä ton kanssa, ja ilmoitan sitten jos en saa kuntoon... Elikkä olen vielä mukana mutta voi olla että parin päivän päästä ilmoitan lopettavani..

Jos joku tietää mikä on vikana, niin saa kertoa. KOne sanoo näin

"järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on vioittunut ja palautetaan ennalleen."

Kun painan ok alkaa kone lataamaan ja lataakin vissiin loppuun asti, mutta tämän jälkeen näkyy vain mustaa.. Eikä edes sammutusnappi toimi, pitää sammuttaa vetämällä johto irti.

Terve en ole ihan varma ehdinkö huomiseen kisaan mukaan :mad: lähden MP-messuilta hakemaan pyörää pois. pistäkää kuitenkin viestiä tulemaan ja toivottavasti ehdin mukaan:)

Enpä taida minäkään ehtiä tänään kisaan, eikä kyllä suoraan sanoen hirveästi kiinnostakkaan, sillä tämä Britannian rata on ylivoimaisesti maailman huonoin kilparata. :)

Eli jatkossa joko enemmän väkeä paikalle tai sitten voidaan olla kokonaan ajamatta sunnuntaisin.

Ja ajettiin kisa 25% pituisena koska muuten olisi ollu aika tylsää yksin ajalemista...

tulokset:

1. Pletor
2. Taikoja
3. Odie5000
4. Santtu-71
5. Aappo1

Juu olen samaa mieltä aappo1 kanssa ja pahoittelut kolaroinnista :mad: itse tulin kauhealla vauhdilla hesasta kotiin ja ajattelin että väkeä on hyvin mukana mutta eipä ollutkaan:mad: ihmetyttää kun sarjaan sentään ilmottautui väkeä ihan kivasti mukaan, mutta sitten ei näy päikalla:cool:. toki ymmärrän että ei aina pääse mutta on jo monta kisaa ollut alle 10 kuskia mukana.

Oliskohan pelaajilla suurempi mielenkiinto kisailuun sitten kun oikea kausikin starttaa... Voitaisiin sitten pistää pystyyn kausi jossa ajetaan kisat samaan tahtiin oikean kalenterin kanssa ja 100 prosentin kisat... Mitä on porukka mieltä??

Oliskohan pelaajilla suurempi mielenkiinto kisailuun sitten kun oikea kausikin starttaa... Voitaisiin sitten pistää pystyyn kausi jossa ajetaan kisat samaan tahtiin oikean kalenterin kanssa ja 100 prosentin kisat... Mitä on porukka mieltä??

Siis mukana olen jos noin ajetaan

Onko mahdollista päästä mukaan varakuskiksi? Jos näin on, niin suosittelen lähettämään yksityisviestiä mulle, jotta saan tiedon siitä. Kiitos ;)

Itellä ei ainakaan oo kiinnostusta rupee ajamaan noin, koska ensinäkin noin 1 kisa kahessa viikossa ja sitten ollaa nähty miten paljon 100% kisat kiinnostaa. Eli siis itsellä ei ole kiinostusta eikä oikeen aikaakaan tuollaiseen.

Itellä ei ainakaan oo kiinnostusta rupee ajamaan noin, koska ensinäkin noin 1 kisa kahessa viikossa ja sitten ollaa nähty miten paljon 100% kisat kiinnostaa. Eli siis itsellä ei ole kiinostusta eikä oikeen aikaakaan tuollaiseen.

Onhan tuo kyllä totta. ja tietenkin olis eri asia jos kuskeja olis aina se 10-16 mukana niin silloin olis mielekkäämpää ajella noita pitkiä kisoja. mutta on kuitenkin ihan hyvä ehdotus uistimelta, ja jos nyt muut kuskit tuollaista haluaa ajaa niin olen kyllä mukana.

Ylös Bottom