Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Sunnuntai-sarja

Juhofin onko nuo piste laskut menneet ihan oikein ??mun mielestä sieltä puuttuu kuskeilta pisteitä vaikka onkin tullut keskeytyksiä mutta ovat silti olleet 10 sakissa niin pisteitä pitäis tulla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juhofin onko nuo piste laskut menneet ihan oikein ??mun mielestä sieltä puuttuu kuskeilta pisteitä vaikka onkin tullut keskeytyksiä mutta ovat silti olleet 10 sakissa niin pisteitä pitäis tulla.

Aikasemmillakaan kausilla ei ole laskettu pisteitä jos on keskeyttänyt ja silti top 10, joten ei niitä nytkään lasketa.

Aikasemmillakaan kausilla ei ole laskettu pisteitä jos on keskeyttänyt ja silti top 10, joten ei niitä nytkään lasketa.
Okei meinasin vaan kun nuo viralliset tulos listat (mitkä tulee kisan jälkeen) näyttävät pisteitä kuskeille vaikka ovat keskeyttäneet.

juhohfin

Ajattelin vaan että jos pääsis ajamaan mukaan varakuskiks tai sitte ihan vakiokuskiksi? Että yksityisviestiä vaan tulemaan...
Kiitos!

juhohfin

Ajattelin vaan että jos pääsis ajamaan mukaan varakuskiks tai sitte ihan vakiokuskiksi? Että yksityisviestiä vaan tulemaan...
Kiitos!

Pääset ferrarille NonRunnerin tilalle sillä hän on ollut alusta asti varakuskina omasta halustaan.

Seuraava kisa on sunnuntaina (10.2.2013) klo 19.00 unkarissa. Lisää psn-ystävälistallesi tunnus Booris84 joka toimii pääasiallisena hostina. Ketjun ekasta viestistä löydät sarjan tarkemmat tiedot.

En ole laskenut keskeyttäneillä pisteitä lainkaan. Ei ole tasapuolista jos yhdessä kisassa on vain sanotaan nyt kahdeksan kuskia ja lähdössä joku menettää siivun ja jää muista kierroksen, ei jaksa ajaa ja keskeyttää kisan ja saisi saman määrän pisteitä kun toisessa kisassa jossa on ollut vaikka kaksitoista kuskia mukana ja on ajanut puolitoista tuntisen kisan muita vastaan ja tullut maaliin kahdeksantena.

Pahoittelut tuplapostista mutta pistetään vielä tällä kertaa ilmoittautumislista pystyyn sunnuntain kisaa varten jotta nähdään vieläkö sarjassa on aktiivisia kuskeja mukana sekä laittakaa oman nimenne perään 50% tai 100% riippuen siitä kuinka pitkiä kisoja haluatte jatkossa ajaa.

Ilmoittautuslista unkarin (10.2) kisaan.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

1. juhna96

Eikös Booris sanonut ettei aja sunnuntaina?

Eikös Aappo ole ollut? Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Eikös Aappo ole ollut? Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Joo minä olen olen hostina näinä sunnuntai kisoissa joten lisätkää kaveriksi myös: aappo1

1. juhna96
2. aappo1 (sillä varauksella saadaanko tarpeeksi porukkaa mukaan)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Joo minä olen olen hostina näinä sunnuntai kisoissa joten lisätkää kaveriksi myös: aappo1

1. juhna96
3. santtu-71 (100% mikäli kuskeja on rittävästi mukana ja mennään kuivalla kelillä)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

1. juhna96
3. santtu-71 (100% mikäli kuskeja on rittävästi mukana ja mennään kuivalla kelillä)
4. vehka1 [JOs kuskeja yli 10 niin 100%]
5.
6.
7.
8.
9.
10.

1. juhna96
2.
4. vehka1 [JOs kuskeja yli 10 niin 100%]
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Valitettavasti en millään kerkeä huomiseen kisaan :/

Eipä tunnu osallistujia olevan.. Lopetetaanko tämä sunnuntai sarja ihan suosiolla ja ajetaan vain keskiviikkoisin?

Jos tosiaan aloteltais sitten oikeitten formuloitten aikaan uusi kausi, jossa voitaisiin piettää ihan testejäkin viikonloppuina ja muutenkin tehdä kaikki vähän "isommin" jos mahdollista...
Jos vaan löytyy lisää innokkaita vetäjiä.. Ite voin hoitaa foorumit, pistelaskun ja muut hommat... Mutta katotaan tätä lisää sitten vähän lähempänä.

Katsotaan nyt illalla kuinka monta olis tulossa kisaan. kun osa varmaan on huomioinut sen että ei tota ilmottautumista enää kisoihin tarvinnut tehdä.

1. juhna96
2.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Enpä pääse tänään mukaan... Tuli odottamaton meno.. Pahoittelut tästä.

On se kyll vähän perseestä ku ei suomesta löydy tarpeeksi virtuaalikuskeja formulapeliin... Onhan formulat kuitenkin suomessa aika suosittu laji...

Siirretään kisaa viikolla eteen päin, jos silloin löytyis kuskeja enemmän mukaan.

Ylös Bottom