Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Juu tuli kaikki mahdollinen Facebook linkitykseen asti. Noita nyt pystyy muuttaan vielä jos jokin valittu vaihtoehto mietityttää.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

moi
Osaisiko joku jeesata. Hyväksyin ne uudet ehdot kun ne tulivat. Tänään poitsu yritti omalla alatilillään kirjautua,mutta kone herjaa että ei voi kirjautua ennenkuin pääkäyttäjä(minä) olen hyväksynyt uudet ehdot. No niinkuin alussa mainitsin niin hyväksyin ne jo pari päivää sitten? Eli mitäs tässä nyt mättää?
tänks

Olikos tässä sitä etäpelaamista olemassa. Tarvis joku saada tekeen yks tehtävä pelissä jota itse olen yrittänyt 2vk ja en onnistu.

Olikos tässä sitä etäpelaamista olemassa. Tarvis joku saada tekeen yks tehtävä pelissä jota itse olen yrittänyt 2vk ja en onnistu.
Share Play -ominaisuus löytyy Share-napin takaa. Eli paina se pohjaan ja valitse sieltä sitten Share Play.

Näkeekö mistään estettyjen pelaajien listaa? 4.0 käyttöliittymällä voi poistaa pelaajan "pelaajat jotka saatat tuntea" listalta, kun ennen ne piti estää että poistuivat.
Ite oon estänyt varmaan noin 20 pelaajaa ja ois kiva purkaa nuo estot.

Näkeekö mistään estettyjen pelaajien listaa?

Kyllä. Paina Friends-valikossa Options-näppäintä ja valitse Player Blocked. Sen jälkeen halutun janarin kohdalla uudestaan Options-näppäintä ja valitse Unblock.

Tänään kesken pelin PS4 ilmoitti "The following player has added a player to one of your groups".

Notifications-kohdassa oli viesti eräältä tyypiltä, joka oli edellisessä matsissa samalla puolella. Ei siinä mitään, viesti oli positiivinen sävyltään. Sitä vaan ihmettelen, että kuinka ihmeessä se tuon teki? Olen estänyt viestit muilta kuin kaverilistalaisilta, enkä tietääkseni kuulu mihinkään ryhmään tai yhteisöön.

Tutkailin niin Friends- kuin Messages-valikoita, enkä mistään löytänyt sellaista valintaa tyyliin "lisää henkilö Nönnönnöö ryhmään".

Robotti: Noin voi (valitettavasti) tehdä eikä sitä vastaan voi tietääkseni suojautua mitenkään. Useammankin kerran joutunut mukaan johonkin teinien ääliöchattiin. Ongelmaa voi koettaa lieventää antamalla kaverilistalta monoa tyypeille, jotka ovat samassa keskustelussa mukana. Joku niistä sen "kutsun" on lähettänyt.

Ongelmaa voi koettaa lieventää antamalla kaverilistalta monoa tyypeille, jotka ovat samassa keskustelussa mukana. Joku niistä sen "kutsun" on lähettänyt.

Kiitos vastauksesta. Tämä jamppa ei ollut kaverilistalla ja yllätyin että noin voi tehdä. Se sanamuoto "one of your groups" oli vähän outo, kun en edes löydä sellaista paikkaa, missä niitä ryhmiä luodaan. Eli eihän minulla silloin voi olla mitään ryhmiä. Oletan, että hemmo loi ryhmän itse ja lisäsi sitten minut.

Jos jonkun blokkaa, voiko tämä henkilö enää lisätä minua ryhmiin? Tämä tyyppi oli ihan asiallinen, mutta vastaisen varalle kyselen.

Mistä johtuu että pleikkari väittää latauksen olevan valmis vaikka asia ei olekaan niin? Ostin tuon bf-paketin ja sitten tunnissa pleikka väitti että lataukset ovat valmiit, no minähän starttaan aluksi bf4-pelin ja heti aluksi huomaan että vain campaign-mode on pelattavissa(muu lataa vielä), no ei siinä mitään. Sitten kun eka missio on pelattu niin en pääsekään toiseen missioon koska lataus on kesken(vaikka 100% piti olla ladattuna campaignista).. Sama homma bf-hardlinen kanssa kun kokeilin sitäkin..

Mistä johtuu että pleikkari väittää latauksen olevan valmis vaikka asia ei olekaan niin? Ostin tuon bf-paketin ja sitten tunnissa pleikka väitti että lataukset ovat valmiit, no minähän starttaan aluksi bf4-pelin ja heti aluksi huomaan että vain campaign-mode on pelattavissa(muu lataa vielä), no ei siinä mitään. Sitten kun eka missio on pelattu niin en pääsekään toiseen missioon koska lataus on kesken(vaikka 100% piti olla ladattuna campaignista).. Sama homma bf-hardlinen kanssa kun kokeilin sitäkin..
Lataa sen asennustiedoston joka on sit 100%
Peli itse lataa loppusisällön.

PS4:n ominaisuus. "Pelaa ladatessa".
Idea siis se, että ensin ladataan vain muutaman gigan tiedosto, joka sisältää jonkun pienen osan pelistä. Esim vaikka jalkapallossa 3-4 joukkueen ja yhden stadionin ja pikamatsin. Tai jossain BF:ssä yhden tehtävän. Tämän jälkeen peli lataa taustalla loput.

Nykypelithän on parhaimmillaan 50gigaa, joten tässä annetaan peliin mahdollisuus päästä käsiksi jo ladattaessa. Parhaimmillaan toiminut joskus jossain ajopelissä, jossa rata kerrallaan ladattiin, joten aina yhden kisan jälkeen olikin seuraava jo auki, joten mitään viivettä ei vaikka peli ei ollut ladattuna.

Levyltä asennettaessa tekee aivan saman jutun.

Jos haluat latauksen tilan tarkistaa, paina pelin päällä options ja info, sieltä näkee latauksen tilan.

Ylös Bottom