Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Saakos tota premiumia mitenkää muuten kuin luottokortilla(ps4)? Ei huvittais sitä hirveesti käyttää..
 
Vastaus: Battlefield 4

Saakos tota premiumia mitenkää muuten kuin luottokortilla(ps4)? Ei huvittais sitä hirveesti käyttää..
Mieluummin tosiaan Suomalaisella luottokortilla maksan, kuin maksan "liian suurella" rahasummalla ja jätän ylimääräiset eurot lojumaan psn-tilille. Ainahan luottokortti-summan voi kuitata vaikka samana iltana verkkopankista, jolloin mitään ylimääräisiä kustannuksia ei synny.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mieluummin tosiaan Suomalaisella luottokortilla maksan, kuin maksan "liian suurella" rahasummalla ja jätän ylimääräiset eurot lojumaan psn-tilille. Ainahan luottokortti-summan voi kuitata vaikka samana iltana verkkopankista, jolloin mitään ylimääräisiä kustannuksia ei synny.

Joo käyhän se noinkin, mutta itse en omista muuta luottokorttia kuin joskus tv:n oston yhteydessä saamani MC Tuohi. Eli ei paljo avainlukuja sun muutaka löydy :D Eikä se 5senttiä siellä tilillä nyt maailmaa kaada..
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuosta pelin kaatuilusta ynnä muusta huomioita: China Rising 64 pelaajan conquestissa ei peli kaatunut kertaakaan reilun parin tunnin session aikana. Pelin vakiokarttoja kokeilin pelata samalla pelaajamäärällä ja pelimuodolla, peli kaatui reilun vartin päästä. Onko muut huomanneet myös että CR kartoissa pelaaminen ei kaada peliä vaan toimii loistavasti? Kaiken lisäksi nuo uudet kartat ovat mahtavia jos tykkää muusta kuin kaupunkiriehumisesta.

Toinen huomio:
Jos pelin aikana erehtyy painamaan sitä dualshock 4:n kosketusnäppäintä kutsuakseen vaikka kaverin peliin, ei peli ota enää mitään ohjaimen painalluksia vastaan. Eli tilttaa jollain tavalla, eikä tokene muuten kuin pelin uudelleenkäynnistyksellä. Aika tympeää todeta ettei ohjain tottelekaan enää kun on luullut onnistuneesti kutsuvansa kaverin peliin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Xbox Onella on omalla kohdallani tähän mennessä esiintynyt pelin kaatumista vain seuraavaa karttaa lataavan latausruudun aikana tai hetimmiten sen jälkeen. Pahimmillaan tuota on sattunut suunnilleen joka toisen pelin jälkeen, mutta silti parempi tuokin on kuin se, että pelaaminen katkeaisi kesken pelin. Alkuvaiheessa pisteitäkin kyllä vähän katoili, mutta sitä ei ole hetkeen esiintynyt.

Yksinpelitallennus meni menojaan kyllä täälläkin. Ehkäpä pitää minunkin sitten jossain vaiheessa tulevaisuudessa pelata se kampanja kerralla läpi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Miksi itse en löydä yhtään peliseuraa China Rising kentistä? Servereitä kyllä on mutta kaikki tyhjiä. Pystyy joinata mutta siellä ei sitten ole ketään muuta pelaamassa. PS4 versio premiumina siis kyseessä. Peli ja konsoli jenkkikamaa jos sillä jotain väliä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Miksi itse en löydä yhtään peliseuraa China Rising kentistä? Servereitä kyllä on mutta kaikki tyhjiä. Pystyy joinata mutta siellä ei sitten ole ketään muuta pelaamassa. PS4 versio premiumina siis kyseessä. Peli ja konsoli jenkkikamaa jos sillä jotain väliä.
Taitaa olla EA:n servuissa vaihteeks ongelmia, ku ei päästä nettipeliin ees sisään.:mad: Mikäs tää juttu on ku väittää ettei ole ps+ vaikka on.
 
Vastaus: Battlefield 4

Eilen huomasin pienen jutun moninpelissä. Kaverin selkään oli hiippailemassa vihollinen, aloin ampumaan konekiväärillä kun puukotusanimaatio alkoi. Etäisyyttä oli noin 15 metriä. Laskettelin koko sarjan (noin 40 kutia 46 kudin lippaasta) vihun selkään. Hää sitten huomas mut ja ampui kuoliaaksi (energiat täysillä). Eli mitä ilmeisimmin ainakin yksi puukotusanimaatio tekee puukottajan kuolemattomaksi? Muilla samaa ongelmaa?
Itse olen ainakin selvinnyt hengissä puukotusanimaation aikana kun puukottaja on ammuttu sinä aikana. Myös itse olen tappanut animaation aikana vihollisen. Sen sijaan, jos verkkoviivettä on ollut, saattaa peli välillä bugata. Esim. olen ampunut kevyttä jeeppiä singolla, panos räjähti (arvatenkin lagin vuoksi) ilmassa jeepin takana ja jeeppi säilyi ehjänä. Itse sen sijaan kuolin jeepistä nousseiden vihujen luotien saattelemana.
 
Vastaus: Battlefield 4

Miksi itse en löydä yhtään peliseuraa China Rising kentistä? Servereitä kyllä on mutta kaikki tyhjiä. Pystyy joinata mutta siellä ei sitten ole ketään muuta pelaamassa. PS4 versio premiumina siis kyseessä. Peli ja konsoli jenkkikamaa jos sillä jotain väliä.
Mullakin näytti samaa jo lauantai ehtoona että kaikki servut olisi tyhjiä, mutta ongelma ratkesi kun laitoin ruksit niihin kohtaan missä on eri pelaajamääriä servun haussa ja sen jälkeen rupesi löytymään mappeja missä on muitakin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tosiaan, olen myös tappanut monta vihollista kesken puukotuksen. Mitään sen suurempaa viivettä ko. kartassa ei ollut. Vihu pysyi myös sen verran pitkään paikoillaan, että liikkeeseen perustuva viive ei ainakaan ollut syynä.

Oliko tämä nyt niitä "Only in Battlefield" -hetkiä? :D

Toivon pojilta nyt kyllä kovasti parannuksia pelin vakauteen. En ole uskaltanut aloittaa yksinpeliä, kun savet kuitenkin katoaa sieltä. Silti tää on parasta virtuaalisotaa. Ikinä.

EDIT: Eilen myös puukotin takavasemmalta vihua. Peli ottikin sen Front-stabinä, ja vastustaja sai counterit... Toi Counter-knife -systeemi on muutenkin aivan tajuttoman tyhmä. Se, joka pääsee iholle puukottaan ja reagoi ensin, pitäisi voittaa. Ei tämmöstä höpöhöpöä.

Ei, vaan counter-knife on paras idea sitten fps-pelien melee-attackien. Ammu headshotti, jos puukottelu ei luonnistu.
 
Vastaus: Battlefield 4

EDIT: Eilen myös puukotin takavasemmalta vihua. Peli ottikin sen Front-stabinä, ja vastustaja sai counterit... Toi Counter-knife -systeemi on muutenkin aivan tajuttoman tyhmä. Se, joka pääsee iholle puukottaan ja reagoi ensin, pitäisi voittaa. Ei tämmöstä höpöhöpöä.

Kyllä toi counteri on pohjimmiltaan fiksu systeemi. Pahempaa on jos pelissä olisi "minä voitan"-nappi, jota painamalla voittaisi kaikki taistelut eikä vastapuoli voisi tehdä muuta kuin katsella animaation loppuun. Ei kannata tuoda puukkoa pyssysotaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei kannata tuoda puukkoa pyssysotaan.
Word!

Jommassa kummassa ekassa Modern Warfaressa pystyi puukolla tyhjentelemään huoneita, kun puukotus vei tosiaan sekunnin ja osui seisoskeleviin sotilaisiin lähes aina.

edit:
XYU:n viestejä lukiessa tulee väistämättä sellainen kuva, että hänellä on joko palvelimilla, vastapelureilla, itsellään tai kaikilla edellä mainituilla erittäin suuri lägi, josta nämä outoudet johtuvat.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itsellä on ps4: llä bäfä storesta ladattuna. Kampanja pelattu läpi ja multiplayeriä 64 pelaajan conquestia pääosin noin 15 tuntia. Originaaleja mappeja, sekä china risingiä pelailtu.

Kertaakaan ei ole kaatunut, ainoa ongelma on ollut äänien kanssa, jotka välillä häviävät noin puoleksi minuuttia.

Onkohan itsellä käynyt vaan hyvä flaksi, vai onko jotain eroa digiversion ja levyversion välillä liittyen tuohon pelin kaatuiluun ja bugisuuteen?
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuo counter knife on kyllä periaatteena hyvä, mut mielestäni toteutus on vähän tyhmä. Nythän tuon one hit kill puukon saa se jota aluperin ruettiin puukottamaan, jossa ei taas ole mitään järkeä. Mielestäni bf3:ssa edestä tapahtunut huitaisu oli hyvä ratkaisu, sillä se oli kuitenkin hidas tappamaan jos vihulla oli täydet hp:t kun vaati sen 2huitaisua. Tuon voisi tuoda edestä käytettäessä puukkoa takaisin, ja sit tuo countteri siirtää vaikka siihen sivu/takapuukotukseen, mutta tuolloinkin niin että se reagointi aika olisi todella nopea, eikä siitä lähtisi mitään animaatiopuukotusta vaan (huono esimerkki, parempaakaan en nyt saa päähäni siitä anteeksi) puukotettava esimerkiksi löisi puukottajan kauemmaksi ja tilanne jatkuisi tästä normaalina pelitilanteena. Toki tässä pitäisi olla molemmilla osapuolilla saman verran "recovery" aikaa jotta olisi balanssissa, eikä niin että puukottaja horjuu lyönnistä 3sekunttia kun puukotettava onkin heti valmis ampumaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onkohan itsellä käynyt vaan hyvä flaksi, vai onko jotain eroa digiversion ja levyversion välillä liittyen tuohon pelin kaatuiluun ja bugisuuteen?

Mulla on digiversio ja kaatuilee ärsyttävän usein. Ja aina sama virhekoodi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Just kun pääsin sanomasta, että bugeja ei oo hirveenä osunut kohdalle niin sainkin todeta että yksinpelitallennus on hävinnyt jonnekkin. huoh.
just huomasin saman ku piti edetä eteenpäin :/

äsken en päässy multiplayeriä pelaan niin yksinpeliä piti jatkaa...
 
Vastaus: Battlefield 4

Ranskan Amazonista etsiskelin peliä PS4:lle ja kahta versiota löytyi. [h=1]
Battlefield 4 - édition limitée, 60e
[/h][h=1]NEW & SEALED! Battlefield 4 Limited Edition Sony Playstation 4 PS4 Game, 74e[/h]
Onko tuo halvempi sitten käytetty versio vai onko vain sinetti poistettu? Normi editionilla sama hinta kuin limitedillä, että jos on pelko että kyseessä on käytetty versio, niin ihan kotimainen gigantti saa luvan kelvata :D
 
Ylös Bottom