Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saakos tota premiumia mitenkää muuten kuin luottokortilla(ps4)? Ei huvittais sitä hirveesti käyttää..
Mieluummin tosiaan Suomalaisella luottokortilla maksan, kuin maksan "liian suurella" rahasummalla ja jätän ylimääräiset eurot lojumaan psn-tilille. Ainahan luottokortti-summan voi kuitata vaikka samana iltana verkkopankista, jolloin mitään ylimääräisiä kustannuksia ei synny.Saakos tota premiumia mitenkää muuten kuin luottokortilla(ps4)? Ei huvittais sitä hirveesti käyttää..
Mieluummin tosiaan Suomalaisella luottokortilla maksan, kuin maksan "liian suurella" rahasummalla ja jätän ylimääräiset eurot lojumaan psn-tilille. Ainahan luottokortti-summan voi kuitata vaikka samana iltana verkkopankista, jolloin mitään ylimääräisiä kustannuksia ei synny.
Taitaa olla EA:n servuissa vaihteeks ongelmia, ku ei päästä nettipeliin ees sisään.Miksi itse en löydä yhtään peliseuraa China Rising kentistä? Servereitä kyllä on mutta kaikki tyhjiä. Pystyy joinata mutta siellä ei sitten ole ketään muuta pelaamassa. PS4 versio premiumina siis kyseessä. Peli ja konsoli jenkkikamaa jos sillä jotain väliä.
Itse olen ainakin selvinnyt hengissä puukotusanimaation aikana kun puukottaja on ammuttu sinä aikana. Myös itse olen tappanut animaation aikana vihollisen. Sen sijaan, jos verkkoviivettä on ollut, saattaa peli välillä bugata. Esim. olen ampunut kevyttä jeeppiä singolla, panos räjähti (arvatenkin lagin vuoksi) ilmassa jeepin takana ja jeeppi säilyi ehjänä. Itse sen sijaan kuolin jeepistä nousseiden vihujen luotien saattelemana.Eilen huomasin pienen jutun moninpelissä. Kaverin selkään oli hiippailemassa vihollinen, aloin ampumaan konekiväärillä kun puukotusanimaatio alkoi. Etäisyyttä oli noin 15 metriä. Laskettelin koko sarjan (noin 40 kutia 46 kudin lippaasta) vihun selkään. Hää sitten huomas mut ja ampui kuoliaaksi (energiat täysillä). Eli mitä ilmeisimmin ainakin yksi puukotusanimaatio tekee puukottajan kuolemattomaksi? Muilla samaa ongelmaa?
Ps4:lla ei pääse multiplayeriin vaihteeks
Mullakin näytti samaa jo lauantai ehtoona että kaikki servut olisi tyhjiä, mutta ongelma ratkesi kun laitoin ruksit niihin kohtaan missä on eri pelaajamääriä servun haussa ja sen jälkeen rupesi löytymään mappeja missä on muitakin.Miksi itse en löydä yhtään peliseuraa China Rising kentistä? Servereitä kyllä on mutta kaikki tyhjiä. Pystyy joinata mutta siellä ei sitten ole ketään muuta pelaamassa. PS4 versio premiumina siis kyseessä. Peli ja konsoli jenkkikamaa jos sillä jotain väliä.
Tosiaan, olen myös tappanut monta vihollista kesken puukotuksen. Mitään sen suurempaa viivettä ko. kartassa ei ollut. Vihu pysyi myös sen verran pitkään paikoillaan, että liikkeeseen perustuva viive ei ainakaan ollut syynä.
Oliko tämä nyt niitä "Only in Battlefield" -hetkiä?
Toivon pojilta nyt kyllä kovasti parannuksia pelin vakauteen. En ole uskaltanut aloittaa yksinpeliä, kun savet kuitenkin katoaa sieltä. Silti tää on parasta virtuaalisotaa. Ikinä.
EDIT: Eilen myös puukotin takavasemmalta vihua. Peli ottikin sen Front-stabinä, ja vastustaja sai counterit... Toi Counter-knife -systeemi on muutenkin aivan tajuttoman tyhmä. Se, joka pääsee iholle puukottaan ja reagoi ensin, pitäisi voittaa. Ei tämmöstä höpöhöpöä.
EDIT: Eilen myös puukotin takavasemmalta vihua. Peli ottikin sen Front-stabinä, ja vastustaja sai counterit... Toi Counter-knife -systeemi on muutenkin aivan tajuttoman tyhmä. Se, joka pääsee iholle puukottaan ja reagoi ensin, pitäisi voittaa. Ei tämmöstä höpöhöpöä.
Word!Ei kannata tuoda puukkoa pyssysotaan.
Onkohan itsellä käynyt vaan hyvä flaksi, vai onko jotain eroa digiversion ja levyversion välillä liittyen tuohon pelin kaatuiluun ja bugisuuteen?
just huomasin saman ku piti edetä eteenpäin :/Just kun pääsin sanomasta, että bugeja ei oo hirveenä osunut kohdalle niin sainkin todeta että yksinpelitallennus on hävinnyt jonnekkin. huoh.