Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitäs varmaan vaan keskittyy sikailuun, niin kuin Erzi ja saada maalei sitä kautta![]()
Jos edellinen ticki sattuu menee hyvin ni kyllä sitä paskaa on sitte pakko tuputtaa heti seuraavassa.3 pelii pelattu tickistä,1 tehty maali ja 10 omiin. Fyysisyyttä oli sentää Jerseytä vastaan ku koitettiin ottaa takas Skinnerin menetystä.
![]()
Jooh, mun jätkät on niin herkkiksiä, et jos yksikin helppo uppoaa, niin jätkät sekoaa täysin. Asia ei siis johdu minusta
Mikimin kuvailemaa maalia olen siis näillä takatolpilla tarkoittanut. Läpiajoista, joissa ei välttämättä kyetä harhauttamaan, koska kiekon pääsisi luultavasti tökkäämään pois. Noista osa pelaajista ei lähde vetämään vaan kiepauttaa ties mihin, jotta voi syöttää toiseen aaltoon. Noh, koska näköjään muilla ei pahemmin oo tuota ongelmaa eikä tuo vaivaa, niin mä kestän tota niin kauan kuin kestän ja lopetan sitten, kun en enää jaksa tota. En tiedä olenko ainoa, mutta mua nakertaa tämän kauden liiga huomattavasti enemmän pelityylin takia kuin viime vuotinen. Myöskään menestyksestä tuo ketutus ei johdu, koska viime vuonna pärjäsin yhtä hyvin/huonosti.
Heitän arvauksen kavereista, jotka pelaavat yllämainittua liigaan sopimatonta peliä, eivät käy täällä forumilla laisinkaan. Samat jannut ja muutama uusi näkyy täällä kirjoittelevan. Valitettavasti uusista pelaajista nuo paskamaalien yrittäjätkin ovat. Henkilökohtaisesti sitä mieltä, että pihalle heti, jos ei osaa sääntöjen puitteissa pelata. Vaihtoehtona on, että kaikki tekevät niitä räkämaaleja, joita kaikki osaavat tehdä. Sitä ei kai voi kuitenkaan suositella. Laittakaa sääntöjä jatkuvasti rikkoville viestiä ja jos ei auta, viesti komissaariolle.
Ai niin, jätetään ne nimellä mainitut viestit pois yleisestä ketjusta. Aiheuttaa turhaa närää ja huonoa ilmapiiriä kaikissa. Avautukaa psykiatri-valtiotieteiden maisteri-komissaario-milezille asiasta.
Joku kyseli penguinsia linjoille, Sonera ilmoitti että 7. päivä klo 20 mennessä pitäs olla internetin valtaväylillä meikäläinen jälleen. Tosin kiirusta on kun eilenkin vielä klo 00.30 levittelin vesieristeitä kylppäriin remppakin siis käynnissä mutta onneks loppupuolella, yritän torstaina kympin aikoihin päästä linjoille jos Soneralta menee kaikki vaan putkeen.
Toka matsi Dallasia vastaan ja 0-5 turpiin. Tasainen matsi vetojen puolesta. Hyökkäysalueaikaa mulla yli 6 minsaa enemmän ja silti tuollaiset lukemat taululla. Kaverilla vaan uppos helposti ja mulla ei mistään. Visailijalle propsit monipuolisesta pelistä![]()
tikki:
Dallas, Minnesota, Los Angeles, Columbus, Edmonton, Calgary, Vancouver.
Kuinkas monta peliä tässä gm:ssä muuten tulee jokaiselle joukkueelle yhdessä kaudessa?