Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Live Visionille otetusta kuvasta ei kuitenkaan saanut tehtyä julkista pelaajapotrettia, oma räpsy näkyi vain kavereille ihan ymmärrettävistä syistä. Samasta syystä ei varmaan Kinectiäkään haluttu valjastaa tähän tarkoitukseen.

Onhan nytkin mahdollista luoda oma ainutkertainen pelaajakuva oman avatarinsa avulla. Tätä kautta saa pusattua muutakin kuin perinteisiä naamapotretteja (esim. KonsoliFINin profiilikuvani on sieltä peräisin).

Juu ei saanutkaan, mutta oli silti yksi mukava ominaisuus mitä olisin kaivannut viime Kinectille ja myös uudelle.

On on, ja mielikuvituksen kanssa saa paljon aikaiseksi. Mutta tällä hetkellä näyttää Xbox Onen osalta hyvältä kun kerran kuukaudessa tullut koko ajan päivitystä. Joko uusia ominaisuuksia tai korjauksia.
 
Mulle tuli tänään xbox one niin kertokaas mulle miten se nyt toimii että pystyn ostamaan usan storesta pelejä. Eikös ne olen jonkun verran halvempiakin.

Eikös se riitä vaan että laittaa usan kotipaikaksi ja sitten menee storeen ja laittaa sinne visan tiedot ja maksaa pelin ja lataa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Mulle tuli tänään xbox one niin kertokaas mulle miten se nyt toimii että pystyn ostamaan usan storesta pelejä. Eikös ne olen jonkun verran halvempiakin.

1. Valitse konsolin maaksi US.
2. Koita ostaa joku peli.
3. Lisää maksutapa (payment option).
4. Lisää haluamasi maksukortti (Visa, Mastercard, Visa Electron tai vastaava).
5. Kun konsoli kysyy osoitetietoja, valitse haluamastasi osavaltiosta osoite ja lisää se.
6. Nyt pitäisi pystyä omalla kortilla ostamaan pelejä US puolelta.

Näin minä sen tein.

Kohdat 4. ja 5. saattavat olla väärässä järjestyksessä keskenään.
 
Vastaus: Xbox One

1. Valitse konsolin maaksi US.
2. Koita ostaa joku peli.
3. Lisää maksutapa (payment option).
4. Lisää haluamasi maksukortti (Visa, Mastercard, Visa Electron tai vastaava).
5. Kun konsoli kysyy osoitetietoja, valitse haluamastasi osavaltiosta osoite ja lisää se.
6. Nyt pitäisi pystyä omalla kortilla ostamaan pelejä US puolelta.

Näin minä sen tein.

Kohdat 4. ja 5. saattavat olla väärässä järjestyksessä keskenään.

Toimiiko muilla suoraan tuolla tavalla Visa Electronin lisääminen? Itse en ainakaan onnistunut, mutta paypalin kautta kortilla saa ainakin maksettua.
 
Vastaus: Xbox One

Toimiiko muilla suoraan tuolla tavalla Visa Electronin lisääminen? Itse en ainakaan onnistunut, mutta paypalin kautta kortilla saa ainakin maksettua.

Itse käytän Visa Electronia. Riippuen pankista, sinun täytyy verkkopankin kautta käydä pistämässä Electronin nettikäyttö päälle.
 
Vastaus: Xbox One

Itse en pystynyt OP:n electronilla maksamaan suoraan jenkkistoressa, eikä ole mistään verkkopankin asetuksesta kiinni!

PayPalin kautta pelittää kyllä mainiosti.. :)
 
Vastaus: Xbox One

Voiko xboxin sammuttaa niin että se lataa peliä silti ?

Erikseen ei asetuksista background download vaihtoehtoa löydy niinkuin X360:stä, mutta vaihtamalla Power & Startup asetuksista virtatilan Instant-on:lle, pysyy konsoli ns. valmiustilassa ja lataa latauksessa olevat kohteet (pelit, sovellukset jne) myös konsolin ollessa pois päältä (valmiustilassa).
 
Vastaus: Xbox One

Voiko xboxin sammuttaa niin että se lataa peliä silti ?
Eiköhän, kun edellisessä sukupolvessakin konsolit sai "sammutettua" (xbox360 sammutti näytönohjaimen ja jäi hiljaa lataamaan, ps3 taas jäi ihan päälle ja sammui vasta latausten loputtua, ps4 taas taitaa tehdä xbox360:n tavoin, tai sitten lataa yöllä kaikessa hiljaisuudessaan ajoitetusti).
 
Vastaus: Xbox One

Joo tuo on itseänikin ärsyttänyt alusta asti One:ssa. Ei ole lainkaan mahdollisuutta laittaa taustakuvia ja muokata tuota dashboardia mieleisekseen. Tuollaisenaan se on todella tylsä ja mielikuvitukseton. Toivottavasti tuovat myös ostettavat Gamerpicturet myös One:lle.

Taustakuvan vaihtamisen mahdollistamiseen Windows 8:n Metrossa kesti kutakuinkin vuosi (muistaakseni tämä ominaisuus tuli 8.1-päivityksessä?), joten varmaan hetken vielä saa tuota ominaisuutta X1:llä odotella :-D
 
Vastaus: Xbox One

Osaisiko joku kertoa, miten saan commerce.microsoft-comissa näkyvän saldoni näkymään myös Xbox Onessa, jotta voisin jotain sieltä ostaakin? Ei auta vaikka maa-asetukset molemmissa paikoissa Irlanti... silti Xbox Onessa yhä ainoa maksuvaihtoehto luottokortti.

Muistaakseni ostin Irlannin Xbox One -kaupasta siten, että menin suomalaisella MS/Xbox Live -tililläni sinne ja syötin ostamani Xbox-lahjakortin 25-kirjaimisen koodin 'Use a code' kohtaan, jonka jälkeen tilillä oli kyseinen arvo. Sitten vaan ostamaan. Toimisiko näin?
 
Vastaus: Xbox One

Onko tuota automaattista Game DVR:n tallennusta mahdollista kytkeä pois?

Siis niin että pystyisi silti haluamansa tilanteet tallentamaan äänikomennolla..
 
Vastaus: Xbox One

Onko tuota automaattista Game DVR:n tallennusta mahdollista kytkeä pois?

Siis niin että pystyisi silti haluamansa tilanteet tallentamaan äänikomennolla..

Automaattinen Game DVR on tehty usein peleihin, ei järjestelmään. Kokeile ottaa esim. pelin omista asetuksista pois jos saa.

Voit kuitenkin aina itse käskyttää boxia "Xbox Record that" komennolla.
 
Vastaus: Xbox One

Tulipa laitettua konsoli tilaukseen PS4:n kaveriksi...

En ole ihan perillä että mitä "kikkailua" laitteen käyttäminen vaatii näin ennen Suomen julkaisua, joten olisi kiva jos joku viisaampi viitsisi neuvoa. :)

Elikkä aion kirjautua konsoliin vanhalla suomalaisella gamertagilla, niin eikös levyllä olevien pelejen pelaaminen toimi ihan suoraan? Mitä vaatii nettipelaaminen, marketplacen käyttäminen yms yms? Mitä kaikkea täytyy ottaa heti huomioon kun kone saapuu talouteen?

Aihetta on varmasti jo käsitelty mutta en jaksaisi selata koko ketjua läpi.
 
Ylös Bottom