Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pettma: Eikös tuohon saksan amazonin bundleen kuulu mukaan myös toinen ohjain ja kamera? Eli suomen PS4 ja KZ maksaa saman verran kuin saksalaisille PS4, KZ, toinen ohjain ja kamera. PS4 Saksan Amazon:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse tilasin nyt myös täältä. Aika yllättävää että suomalainen putka pystyy myymään tuohon hintaan, ja sivujen mukaan bundle on saatavilla jo noin viikko ennen kuin amazon.de:stä sama bundle, samaan hintaan.

Tässä ei täsmää tuotekuvaus ja tuotteen kuva.


Eli kuvassa ei näy toista ohjainta eikä kameraa, mutta tuote selosteessa ne mainitaan. Hinta on linjassa tämän kuvan kanssa. Jotan virhettä tuossa täytyy olla, hinnannosto paineita ainakin tuolla tuoteselosteella

Edit: sieltä onkin jo korjattu pois se toinen ohjain ja kamera
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ennakkotilaukset ovat näemmä vetäneet aika hyvin, tai sitten Suomeen ei saada tarpeeksi laitteita muuten vain.

Konsolinet ilmoitti lopulliset hinnat (konsoli 449€, KZ4 bundle 499€) ja että he saavat julkaispäiväksi ennakoitua pienemmän määrän laitteita. Näin ollen kaikille ennakkotilaajille ei ainakaan heiltä riitä laitetta julkaisupäivänä vaan myöhempään varanneet joutuvat odottamaan joulu/tammikuussa saatavaa lisäerää.

Pelien hinnat pääsääntöisesti 65€, DS4 ohjain 59€.

Itse olin arvellut Suomen hintaan tulevan perinteisen suomilisän, mutta näemmä haetaan heti kärkeen hyvää liikkeelle lähtöä kuluttajaystävällisemmällä hinnalla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tässä ei täsmää tuotekuvaus ja tuotteen kuva.


Eli kuvassa ei näy toista ohjainta eikä kameraa, mutta tuote selosteessa ne mainitaan. Hinta on linjassa tämän kuvan kanssa. Jotan virhettä tuossa täytyy olla, hinnannosto paineita ainakin tuolla tuoteselosteella

Edit: sieltä onkin jo korjattu pois se toinen ohjain ja kamera


Jaaha, itse laitoin tänä aamuna tilauksen konsolinetille sisään. Paketti ei taida siis sisältää lisäohjainta ja kameraa. Katsellaan vielä mitä vastaavat sähköpostiini, mutta taitaa mennä peruutukseen tilaus.

Mikä mukavinta, joutuu aloittamaan uuden sopivan paketin metsästyksen :(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jaaha, itse laitoin tänä aamuna tilauksen konsolinetille sisään. Paketti ei taida siis sisältää lisäohjainta ja kameraa. Katsellaan vielä mitä vastaavat sähköpostiini, mutta taitaa mennä peruutukseen tilaus.

Mikä mukavinta, joutuu aloittamaan uuden sopivan paketin metsästyksen :(

Mä oon päättänyt että mä en aio mitenkään suuremmin metsästää. Jos en Gamestopista saa karvalakkimallia syystä tai toisesta, niin korkeintään käyn tossa naapurin Citymarketissa ja katon onko siellä julkkarina hyllyssä konsolia, jos ei ole niin antaa olla koko uusi sukupolvi, hankitaan konsoli sitten joskus kun niitä on.

Mutta jännää että Gamestop ei oman maahantuontinsa kanssa ole vielä perillä niistä Suomeen tulevista bundleista, kaikki muut paikat tuntuu jo tietävän ja ottavat varauksia ja vaihtoja vastaan. Kai Gamestop sitten soittaa julkkaria edeltävänä päivänä että "joo nyt kävi niin että saat/et saa konetta"
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jaaha, itse laitoin tänä aamuna tilauksen konsolinetille sisään. Paketti ei taida siis sisältää lisäohjainta ja kameraa. Katsellaan vielä mitä vastaavat sähköpostiini, mutta taitaa mennä peruutukseen tilaus.

Mikä mukavinta, joutuu aloittamaan uuden sopivan paketin metsästyksen :(

Oho, aamulla meinaan katsoin että kuvassa nimenomaan oli se paketti jossa on 2 ohjainta, kamera ja peli. Paketin kuvauksesta en näitä nähnyt, nyt tuo kuva on muuttunut.

Suomilisähän näissä on, muualla Euroopassa konsoli 399e ja toi KZ + konsoli taitaa olla 449e ja tuo kahden ohjaimen + kameran + pelin bundle 499e. Saksan Amazon kutsunee, onneksi tässä on vielä reilusti aikaa, kun en julkaisuun konetta saa vaan tilaus menee joulukuun puolivälin tienoille.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Näemmä Discshopinkin PS4+KZ bundlen julkaisupäivä on nyt muuttunut tuossa joulukuun 13:sta TBC:ski. Saas nähdä tuleeko jotain tarkempaa infoa saatavuuden osalta, kun oma kone on varauksessa tuolta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Konsolinetistä kyselin, että riittääkö mulle konsolia julkaisupäivän erästä ja ei riitä. Olen kuulemma muutaman peruutuksen päässä siitä, että saisin koneen :(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Milloin laitoit tilauksen sisään?

5.7.2013 ja tuli näköjään laitettua liian myöhään tilaus, kun ei osannut päättää, että ostaisiko Xbox Onen vai PS4:sen.

Täytyy katsoa, että mitä sanovat lähempänä julkaisua tai sitten katselen amazonista jos sieltä vaikka saisi julkaisupäivänä PS4 tai Xbox Onen.

EDIT: Oli siinä sähköpostissa näköjään maininta, että saavat n. 100kpl pleikkoja julkaisuun.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

5.7.2013 ja tuli näköjään laitettua liian myöhään tilaus, kun ei osannut päättää, että ostaisiko Xbox Onen vai PS4:sen.

Täytyy katsoa, että mitä sanovat lähempänä julkaisua tai sitten katselen amazonista jos sieltä vaikka saisi julkaisupäivänä PS4 tai Xbox Onen.

Jaahas, meikäläinen laittoi tilauksen sisään 9.7, joten ollaan vielä teikäläistä perässä! Nyt voi kertoa kaikille kavereille, etteivät odottele omaa konsoliaan tuolta julkkariksi. Joutuu sitten varmaan menemään cittarin/prisman kulmille saalistamaan konetta.

Tuli myytyä ps3:n jo pois sillä ajatuksella, että maistuu PS4:n sitten vieläkin paremmin pelikonsolittoman ajan jälkeen ja nyt sitten tuosta ajanjaksosta saattaa muodostua vieläkin pidempi. Positiivisena vaikutuksena on tullut käytettyä aikaansa paljon paremmin, kun ei ole esim. dark souls houkuttelut maailmaansa. On muuten tämän sukupolven paras yksinpelikokemus ollut hands down:) Codit taas annoin jo vuosi sitten kaverille takavarikkoon kun alkoi liikaa tuo kilpailuvietti imemään sisäänsä verkkopeleissä ja tuli kaikki yksinpelit unohdettua täysin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ranskan Amazonista sai näköjään viellä tilattua tuota PS4 + Killzone: Shadow Fall + 2 ohjainta & Kamera bundlea, niin tuli nyt laitettua semmoinen varaukseen jos Konsolinetistä ei saakkaan konsolia. Hinnaksi tuli 536,38€ nopeammalla toimituksella ja arvioitu toimituspäivä 29-30 marraskuuta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ranskan Amazonista sai näköjään viellä tilattua tuota PS4 + Killzone: Shadow Fall + 2 ohjainta & Kamera bundlea, niin tuli nyt laitettua semmoinen varaukseen jos Konsolinetistä ei saakkaan konsolia. Hinnaksi tuli 536,38€ nopeammalla toimituksella ja arvioitu toimituspäivä 29-30 marraskuuta.

Ei vitsi itel sama bundle tilaukses ja nyt mietin et pitäiskö peruuttaa saksan amazonista ja tilata tuolta ranskan. Ite epäilen että ei riitä niitä julkasuun ja jos muistan oikein niiin näinkin jonkun uutisen että niitten eka erä myyty jo elokuussa loppuun? No kai mä pysyn tossa tilauksessani mutta tietenki mitä nopeemmin sais ni sitä parempi olis.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tarkistin tuosta juuri oman tilaukseni päivän ja se oli 27.5 Verkkokauppa.com:sta. Uskon vakaasti, että se on riittävän ajoissa. Muutoin pitää itsekin toteuttaa tuo aamujonotus paikalliseen Prismaan/Cittariin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ranskan amazonissa sanotaan että 14.10 mennessä tehtyihin tilauksiin saatavuus on taattu julkaisupäivälle. 15.10 alkaen tehtyihin tilauksiin saatavuus taattu TAMMIKUULLE. Tarkemmista päivistä ilmoitetaan sitten sähköpostilla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oma ennakkovaraus meni Jyväskylän Gamestoppiin. Ei ollut tälle vuodelle enää tarjolla perusmallia, joten oli tyytyminen ainoaan bundleen, Killzoneen. Tuostakaan setistä ei myyjä osannut arvailla milloin konsolin saa, mutta tämän vuoden puolella pitäisi kuulemma tulla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävin paikkakuntani G:llä alkavan elektroniikkaketjun myymälässä kyselemässä, onko pleikkaria tulossa tulossa julkaisupäiväksi myyntiin. Saatavuudesta ei ollut tietoa, mutta normaaliversion hinnaksi ilmoittivat 699€. Jumankeekka! Melkein jo rikosilmoituksen paikka moisen ryöstön suunnittelusta. Onneksi olen valveutunut kansalainen ja tiedän, että Cittarista ja Prismasta saan konsolin julkaisupäivänä perus 449€ hintaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävin paikkakuntani G:llä alkavan elektroniikkaketjun myymälässä kyselemässä, onko pleikkaria tulossa tulossa julkaisupäiväksi myyntiin. Saatavuudesta ei ollut tietoa, mutta normaaliversion hinnaksi ilmoittivat 699€. Jumankeekka! Melkein jo rikosilmoituksen paikka moisen ryöstön suunnittelusta. Onneksi olen valveutunut kansalainen ja tiedän, että Cittarista ja Prismasta saan konsolin julkaisupäivänä perus 449€ hintaan.

No eipä Vaasassa veri vapise taaskaan...
Onkohan ihan oikeaa hintaa antanut?
8)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävin paikkakuntani G:llä alkavan elektroniikkaketjun myymälässä kyselemässä, onko pleikkaria tulossa tulossa julkaisupäiväksi myyntiin. Saatavuudesta ei ollut tietoa, mutta normaaliversion hinnaksi ilmoittivat 699€. Jumankeekka! Melkein jo rikosilmoituksen paikka moisen ryöstön suunnittelusta. Onneksi olen valveutunut kansalainen ja tiedän, että Cittarista ja Prismasta saan konsolin julkaisupäivänä perus 449€ hintaan.

Prismassa on sitten varauslista tiskillä. En tiedä paljonko siellä on jo nimiä, mutta en menisi takuuseen saannista julkkariksi jos nimeä ei sieltä löydy.
 
Ylös Bottom