Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tosiaan Discshop lupaili ennakkovaranneille Killzone bundlen julkaisuksi (13.12) kotiin, jos ei Itella töpeksi. Eli konetta on ainakin tulossa varastolle ajoissa. Ja tottakai tuo 13. päivä on PERJANTAI :D

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Itse uskon että kyllä niitä pleikkareita tulee Prismoihin ympäri maan, ei ne voi missään nimessä jäädä Helsingin seudulle tuollaisella jaolla :D Joku myyjä nyt vaan heittää omaa legendaa.

Tossa kuukausi sitten Sonyn pomot sanoi uutisartikkelissa että heidän yhteistyötehtaat toimii täydellä kapasiteetilla jotta se maailmanlaajuinen julkkari tosiaan toteutuisi, ja kaikki halukkaat saisi konsolinsa marraskuussa, sillä onhan tämä heidän isoin julkaisu tähän asti tai ainakin siihen tähtäävät. Ja kyllä Sony tietää että eurooppa on pleikkari-aluetta.

siksi uskon että tänne Suomeenkin saadaan ihan hyvä konsolierä. Varmaan monet paikat siksi sanoo mitä sanoo kun eivät vaan oikeasti tiedä paljonko niitä sitten loppujenlopuksi tulee.

Itse uskon että kyllä niitä pleikkareita tulee Prismoihin ympäri maan, ei ne voi missään nimessä jäädä Helsingin seudulle tuollaisella jaolla

Joo, näkisin S-ryhmän jakavan konsolieränsä tasapuolisesti kaikkien myymälöiden kesken, kaikki menee kuitenkin. Suurta mälliä en odota heidänkään alkuun saavan, kysyntä vaan on niin valtaisaa. Jos siellä joku tuumasi koppaavansa uuden Pleikkarin julkaisupäivänä Prismasta, kannattaa olla apajilla heti liikkeen avautuessa, sillä hyllyt lienevät tyhjinä alle tunnissa.

Joo, näkisin S-ryhmän jakavan konsolieränsä tasapuolisesti kaikkien myymälöiden kesken, kaikki menee kuitenkin. Suurta mälliä en odota heidänkään alkuun saavan, kysyntä vaan on niin valtaisaa. Jos siellä joku tuumasi koppaavansa uuden Pleikkarin julkaisupäivänä Prismasta, kannattaa olla apajilla heti liikkeen avautuessa, sillä hyllyt lienevät tyhjinä alle tunnissa.

No jos Gamestop pettää niin ajattelin olla heti aamukasilta paikallisen Prisman oven edessä.

Laitoin taannoin netanttilaan tilauksen, lupailivat että viikon kuluttua julkkarista olisi laite käsissä. Hintaa oli 429€. Noita paria bundlea kun kattelin, niin esim. PS4 + Killzone hinta oli monessa paikkaa 499 €. Eli taidan säästää HUIMASTI, noin kympin, jos ja kun ostan Killzonen erikseen. Halvalla tuon olisi saanut Amazonista, mutta enpä taida tässä vaiheessa vaihtaa...

Laitoin taannoin netanttilaan tilauksen, lupailivat että viikon kuluttua julkkarista olisi laite käsissä. Hintaa oli 429€. Noita paria bundlea kun kattelin, niin esim. PS4 + Killzone hinta oli monessa paikkaa 499 €. Eli taidan säästää HUIMASTI, noin kympin, jos ja kun ostan Killzonen erikseen. Halvalla tuon olisi saanut Amazonista, mutta enpä taida tässä vaiheessa vaihtaa...

15.8 jälkeen tilatut ei saa ekasta erästä. Lukee myös siellä. Ja Anttilan normaali ilmoitustapa on toi viikko myyntiintulosta ja tarkoittaa niitä jotka saa ekasta erästä. Itse olen tilannut 19.8 ja olen anttilasta saanut tiedon etten ekasta erästä tule saamaan, eivätkä tiedä koska tulee lisää. Arvioivat, että voi mennä alkuvuoteen.

15.8 jälkeen tilatut ei saa ekasta erästä. Lukee myös siellä. Ja Anttilan normaali ilmoitustapa on toi viikko myyntiintulosta ja tarkoittaa niitä jotka saa ekasta erästä. Itse olen tilannut 19.8 ja olen anttilasta saanut tiedon etten ekasta erästä tule saamaan, eivätkä tiedä koska tulee lisää. Arvioivat, että voi mennä alkuvuoteen.

Kannattaa vielä pitää ne hevoset tallissa. Tästä saatavuudesta tuntuu nimittäin asiakaspalvelut antavan taas jokainen ihan omia tietojaan. Itselle kun lokakuun tilaukseen lupailivat että olisi ennen joulukuun puoltaväliä noudettavissa liikkeestä. Toinen asiakaspalvelun henkilö taas sanoi haarukaksi juurikin tämän 29.11. -> tammikuun loppu. Eli siellä ollaan ihan yhtä tietämättömiä kuin täälläkin. Lupasivat tosin ilmoittaa asiakkailleen lähempänä julkaisua missä erässä konsoli olisi tulossa (ensimmäinen -> mahdollinen päivämäärä muille konsoliaalloille). Myös tuota 15.8. (tilauspäivää) tarkensivat kun kysyin. Se on se maaginen raja kun kaikki heiltä tilanneet olisivat saamassa koneen julkkariksi. Senkin jälkeisillä tilauksilla on vielä mahdollisuudet näillä näppäimillä saada kone julkkariksi (jos koneita tulee niinkuin on luvattu, ja varmaan tulee jos kerran anttila on ollut tuolla PS4:sen omilla ennakkotilaussivuilla). Mutta sitä ei tosiaan vain voida taata. Joku rajahan siihen päivämääränä on pitänyt antaa, ja uskoisin että ko. päivämäärä on se pahimman mahdollisen skenaarion mukainen, eli että konetta tulisi vähän. Tällä vältetään ne ruudinkatkuiset asiakasviestit, kun ei ole turhaa luvattu konetta julkkariksi niille, joille sitä ei välttämättä riitäkkään.

Voin toki olla väärässäkin, mutta kannattaa pitää tämäkin vaihtoehto auki. Inhottavan hiljaista tämä kuitenkin on tällähetkellä. Kaipaisin ehdottomasti tietoa Euroopan PS4 tilanteesta, kun jenkeissä tosiaan tiedetään jo useamman konsoliaallon päivämäärät julkaisusta... :(

Ranskan Amazon ainakin vahvisti jo viikon alussa, että 29-30.11 lähtee kone kohti Suomea kuriirin toimesta.
Jotain 530e luokkaa se tais olla kahdella kapulalla, Killzonella ja (turhalla) kameralla. Kattelin Saksan ja UK:n Amazonitkin mutta niissä oli tuo bundletilanne vähän epäselvä vielä silloin kun tilasin.

Tämä siis tuohon edelliseen Euroopan PS4-tilanteen ihmettelyyn...

Tjaa. Itse en ole mitään tietoa saanut siitä, että jäisin pois ekasta erästä. Voisihan tuota toisaalta kyselläkin, mutta jos asiakaspalvelukaan ei tiedä missä mennään, niin turhaahan se taitaa olla. Noh, kuukausi sinne tai tänne.

Tulipa tehtyä sitten se pleikkatunnuskin, mitään laitetta en vielä aktivoinut kun siellä sivulla se ilmoitti että PS4 aktivoidaan järjestelmän kautta, mutta muuten kaiken pitäisi olla kunnossa :) Joten kaverikutsuja saa lähetellä jos haluaa peliseuraa PS4:lle :)

Nyt vaan peukkua isosti pystyyn että konsoli tippuisi tähän talouteen Gamestopista, menen siellä ens viikolla käymään kun noudan Black Flagin niin täytynee kysyä taas jos ne jo tietäisi enemmän. Tälläinen epätietoisuus ärsyttää mutta ymmärtäähän sen tilanteena kyllä ihan hyvin. Toivon edelleen että kun porukka ostelee niitä bundleja niin mahdollisesti Gamestopissa vapautuisi niitä normaaleja versiota, ja varmasti on myös peruutuksia odotettavissa kun useilla saattaa olla Amazonista päällekäin tilausta päällä.

Minkäköhän laatuinen se mukana tuleva mikki on, pärjääkö sillä? Mulla on pelikäytössä tällä hetkellä Sennhaiserin kuulokkeet joilla saan aika hyvän äänimaailman peleihin, ja olisi vähän sääli luopua siitä.

Minkäköhän laatuinen se mukana tuleva mikki on, pärjääkö sillä? Mulla on pelikäytössä tällä hetkellä Sennhaiserin kuulokkeet joilla saan aika hyvän äänimaailman peleihin, ja olisi vähän sääli luopua siitä.

Varmasti pärjää. Tuolla Mag-yhteisön puolella joku joskus aikanaan ehdotti hyvin ratkaisun. Pistät sen mikin siitä "koukusta" paitaasi riippumaan. Näin voit pitää sitten lempikuulokkeet päässäsi. Sitten vain säädät herkkyyttä vähän isommalle mitä normaalisti ja pleikkarin asetuksista ohjaat puheäänet kuulokkeisiin (ainakin siis PS3:lla onnistuu, PS4:stä en nyt vielä varmaksi voi sanoa).

Ainut miinuspuoli on, että joudut pelaamaan jonkin sortin paita päällä. :rolleyes:

Suosittelen ainakin kokeilemaan, itselleni toiminut mainiosti. Sitten jos ei tunnu omalta ratkaisulta, niin ostaa uusia laitteita.

Varmasti pärjää. Tuolla Mag-yhteisön puolella joku joskus aikanaan ehdotti hyvin ratkaisun. Pistät sen mikin siitä "koukusta" paitaasi riippumaan. Näin voit pitää sitten lempikuulokkeet päässäsi. Sitten vain säädät herkkyyttä vähän isommalle mitä normaalisti ja pleikkarin asetuksista ohjaat puheäänet kuulokkeisiin (ainakin siis PS3:lla onnistuu, PS4:stä en nyt vielä varmaksi voi sanoa).

Ainut miinuspuoli on, että joudut pelaamaan jonkin sortin paita päällä. :rolleyes:

Suosittelen ainakin kokeilemaan, itselleni toiminut mainiosti. Sitten jos ei tunnu omalta ratkaisulta, niin ostaa uusia laitteita.

Täytyypä kokeilla tuota :)

GameStop tuntuu olevan hyvä ja luotettava paikka konsolin saannille julkaisussa, jos älysi laittaa varauksen sisään ajoissa. Käväisin tänään täällä Hyvinkäällä paikallisessa liikkeessä ja sain kuulla, että kyseinen suhteellisen pienikin liike saa kuulemma julkaisussa 31 kappaletta konsoleita, joka on minusta aika hyväkin määrä näinkin "pieneen" kaupunkiin heti julkkarierään. Olen melkoinen salainen agentti 007, koska sattumalta olen listan kärkipäässä seitsemäntenä laitetta saamassa varausjärjestyksessä. Bundleista ei ollut mitään puhetta, mutta perusversion hinta vahvistui 449 euroon, joka on minusta varsin kohtuullinen summa. Varsinkin, kun ei tarvitse olla kyynärpäätaktiikalla julkkarissa omaa marketista hakemassa, vaan oma laite odottelee varattuna sitten. Tämä viimeinen kuukausi varmaan tuntuu pitkältä ajalta odotella...:D

Olen nyt pari päivää seikkaillut internetissä miltei putkeen etsiessäni jotain puljua mistä vielä julkaisupäiväksi saisi PS4:n mutta niitä ei taida enää Suomen kamaralta löytyä? Vähän turhan myöhään rupesin hamuilemaan tätä PS4:sta mutta en silti ymmärrä miten vähän Suomalaiset pelikaupat vieläkin varaavat tavaraa millekkä on varmasti ostajia.

Olen nyt pari päivää seikkaillut internetissä miltei putkeen etsiessäni jotain puljua mistä vielä julkaisupäiväksi saisi PS4:n mutta niitä ei taida enää Suomen kamaralta löytyä? Vähän turhan myöhään rupesin hamuilemaan tätä PS4:sta mutta en silti ymmärrä miten vähän Suomalaiset pelikaupat vieläkin varaavat tavaraa millekkä on varmasti ostajia.

Ei se varaamisesta ole kiinni, vaan siitä miten paljon maahantuoja saa koneita Suomeen julkaisupäiväksi. Sitten pitää koettaa pitää jokainen jälleenmyyjä edes jotenkuten tyytyväisena. Vaikea kauhalla ottaa, jos lusikalla tarjotaan, kuten sanonta menee.

Omani tilasin lauantaina vpd:stä ja tiedustelin asiaa ensin s-postin välityksellä, että vieläkö löytyy ja ainakin toistaiseksi ennakkovaraajille löytyy. Kaverikin tänään varasi omansa.

GameStop tuntuu olevan hyvä ja luotettava paikka konsolin saannille julkaisussa, jos älysi laittaa varauksen sisään ajoissa. Käväisin tänään täällä Hyvinkäällä paikallisessa liikkeessä ja sain kuulla, että kyseinen suhteellisen pienikin liike saa kuulemma julkaisussa 31 kappaletta konsoleita, joka on minusta aika hyväkin määrä näinkin "pieneen" kaupunkiin heti julkkarierään. Olen melkoinen salainen agentti 007, koska sattumalta olen listan kärkipäässä seitsemäntenä laitetta saamassa varausjärjestyksessä. Bundleista ei ollut mitään puhetta, mutta perusversion hinta vahvistui 449 euroon, joka on minusta varsin kohtuullinen summa. Varsinkin, kun ei tarvitse olla kyynärpäätaktiikalla julkkarissa omaa marketista hakemassa, vaan oma laite odottelee varattuna sitten. Tämä viimeinen kuukausi varmaan tuntuu pitkältä ajalta odotella...:D

Mielenkiintoista että Turun Gamestop ei tiedä vielä mistään mitään, jokainen myyjä antaa eri vastauksen :D "Kyllä saat... Et saa... En tiedä... Mikä maa mikä valuutta?"

Palataanpa tähän netanttilan toimintaan. Tilasin PS4:n 10. lokakuuta. Laitoin eilen asiakaspalveluun mailia tyyliin
Olisi yksi kysymys tähän tilaukseen liittyen: Koska liikkuu kaikenmaailman huhuja näiden konsoleiden riittävyyteen liittyen, olenko tosiaan saamassa tätä viikon kuluttua tuosta myyntipäivästä?
ja sain tänään vastaukseksi seuraavaa:
Tuote toimitetaan sinulle viikon sisällä julkaisupäivästä.
Ovatkohan saaneet lisää konsoleita vai onko tämä mahdollinen asiakaspalvelun moka? Aika näyttää...

Palataanpa tähän netanttilan toimintaan. Tilasin PS4:n 10. lokakuuta. Laitoin eilen asiakaspalveluun mailia tyyliin ja sain tänään vastaukseksi seuraavaa:

Ovatkohan saaneet lisää konsoleita vai onko tämä mahdollinen asiakaspalvelun moka? Aika näyttää...

Jaa'a... Jos viestisi anttilaan meni tuohon tapaan niin saattaa hyvinkin olla, että tietämättömämpi palvelija on vain vahvistanut mutu-tietosi, eli että viikon sisään laite tulisi. Toisaalta sitten tuo saatavien laitteiden lukumäärä ensimmäisen viikon sisälle on heille voinut selvitä, ja voivat siten antaa tietoja tarkemmin konsolin tilanneille. Tästä ehkä puhuisi puolesta se, että konsolin tilausta ei suositeltu enää 22.10. jälkeen. Mutta kuten sanoit, voidaan vain toivoa että tämä olisi varmaa tietoa laitetilanteesta heidän osalta. Samaa toivon itsekin koska oma tilaukseni on anttilaan leimattu pari päivää sinun tilauksesi jälkeen :D
Lupailivat aiemmin kyllä ilmoitella, jahka päivämäärä koneen saamiselleni varmistuu. Toki on mahdollista itselle mennä aamulla roikkumaan paikallisen prisman ripaan, mutta mieluiten hoitaisi tämän ennakkotilauksen alusta loppuun yhden kaupan kautta.

Ylös Bottom