Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jännä tuo expertinkin kuvio! Tänään soitin molemmat Oulun expertit läpi ja kyselin maksusta varauksella ku konsolit ovat jo siellä niin sanoivat, että edes kaikille maksaneille ei riitä konsoleita!?! Joten totesin, että ei varmaan kannata tulla ovelle vartoon niin myyjä sanoi, että naulankantaan :) hienoa bisnestä sanon minä! Myydään varauksia ei-joo:lla, ja varmistetaan maksimi myynti silläkin uhalla, että loput maksaneista saavat konsolinsa joskus vuonna 2014!
Itse kävin viikko sitten Kaakkurin Expertiltä varaamassa ja maksamassa etukäteen, silloin sanottiin että Suomen Experteille 300 tulossa julkaisuksi ja silloin oli n.250 varattu. Ja kuulemma sen mukaan tilataan myymälään mitä varauksia tulee. Saapa nähdä meneekö ihan niinku luvattiin... Pitää laittaa itsekki kyselyä
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa.comilla aika legendaariinen tiedottamisen moka. Pitkin vuotta on muistettu jatkuvasti sähköpostilla miten tilaus odottaa tuotetta. Nyt julkaisuviikolla ollaan hiljaa. Kuusi tuntia ennen vuorokauden vaihtumista julkaisupäiväksi, eikä vieläkään minkäänlaista varmistusta koneesta. Tämä muistuttaa firmaa joka on kasvanut liian isoksi ja nöyryys asiakkaiden edessä on päässyt unohtumaan. Se tietää asiakkaiden siirtymistä muiden toimijoiden piiriin. Kuten tämäkin ketju sen hyvin osoittaa, niitähän tässä maassa riittää.

Ennakkovaraus tehty maaliskuun alussa 2013: "tuote on mahdollisesti riittämässä julkaisupäivänä".

Helmikuussa varattu noudolla/maksu noudettaessa ja sain tänään sähköpostin "Seuraavia tuotteita odotamme vielä". Joku sanoi tässä ketjussa, että pitäisi noutotilaukset maksaa ennakkoon? En todellakaan aio maksaa tuota ennakkoon, vaan menen huomenna verkkikseen ja haen omani pois. Jos laitetta ei ole minulle varattuna, niin en kyllä tuossa lafkassa asioi enää sen jälkeen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Soittelivat vähän aikaan sitten Gamestopista uudelleen ja sanoivat, että jos tuo vanhan ps3 ohjaimen niin uuden ps4 ohjaimen saa 35€ hintaan. Muutaman tunnin joutuu vielä odotella ja saa lähteä selloon hakemaan oman konsolin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Helmikuussa varattu noudolla/maksu noudettaessa ja sain tänään sähköpostin "Seuraavia tuotteita odotamme vielä". Joku sanoi tässä ketjussa, että pitäisi noutotilaukset maksaa ennakkoon? En todellakaan aio maksaa tuota ennakkoon, vaan menen huomenna verkkikseen ja haen omani pois. Jos laitetta ei ole minulle varattuna, niin en kyllä tuossa lafkassa asioi enää sen jälkeen.

Mikäli haet 24h Kioskista, pitää konsoli olla jo valmiiksi maksettu jos noudat normaalien aukioloaikojen ulkopuolella : http://www.verkkokauppa.com/fi/myymalat/jatkasaari/kioski
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävin tossa kiertelemässä kaikki Kuopion paikat johon ps4 tulossa myyntiin, että onko niitä tulossa edes myyntiin asti vai onko kaikki jo varailtu jne.... Niin voi vtu, syksyllä kyselin useista paikoista otatteko varauksia, useista paikoista useaan kertaan ja eivät ottaneet minnekkään, nyt kun kyselin niin vastaus oli monessa paikkaa: joo kyllä niitä muutama tulee, mutta ne on jo etukäteen varattu/myyty... Hohhoijaa sanon minä... Noh muutama paikka oli joissa konsolia kumminkin muutama kappale pitäisi tulla ihan myyntiinkin asti.. Tässä vähän listaa teille jotka aamulla kuopiossa meinaatte ps4 lähteä jonottelemaan: prisma 0kpl, kodin ykkönen 0kpl, expert 0kpl, keskustan tekniset 0kpl, volttikadun tekniset 0kpl, sokos 0kpl, citymarket 5kpl, anttila 7kpl ja giganttissa myyjä sano: on reilusti saatu ps4 mut ei sentään sataa kappaletta... Eli aika niukasti kuopioon noita riitti myyntiin asti, aamulla nähdään kuinka käy, anttilaan aamulla jonottelee ja jos on jono liian pitkä nii kohti giganttii...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kuopion? Itse en saanut jättää varausta sinne edes.. No onneksi Vk näyttäisi hoitavan homman kun konsoli on lajiteltu ja eiköhän tuo tänne iltapäiväksi kerkiä.

Jooh, ite kävin kans kysymässä varaustilannetta toiselta myyjältä (kun oma varaus oli jo sisässä) niin tuumasi että varauksia eivät ottaisi ja että konetta ei heille tulisi julkaisuun. Eli vissiin ihan mutulla vetivät sitten tuollakin.

Kävin tossa kiertelemässä kaikki Kuopion paikat johon ps4 tulossa myyntiin, että onko niitä tulossa edes myyntiin asti vai onko kaikki jo varailtu jne.... Niin voi vtu, syksyllä kyselin useista paikoista otatteko varauksia, useista paikoista useaan kertaan ja eivät ottaneet minnekkään, nyt kun kyselin niin vastaus oli monessa paikkaa: joo kyllä niitä muutama tulee, mutta ne on jo etukäteen varattu/myyty... Hohhoijaa sanon minä... Noh muutama paikka oli joissa konsolia kumminkin muutama kappale pitäisi tulla ihan myyntiinkin asti.. Tässä vähän listaa teille jotka aamulla kuopiossa meinaatte ps4 lähteä jonottelemaan: prisma 0kpl, kodin ykkönen 0kpl, expert 0kpl, keskustan tekniset 0kpl, volttikadun tekniset 0kpl, sokos 0kpl, citymarket 5kpl jotka kolmisopen cittarilla, anttila 7kpl ja giganttissa myyjä sano: on reilusti saatu ps4 mut ei sentään sataa kappaletta... Eli aika niukasti kuopioon noita riitti myyntiin asti, aamulla nähdään kuinka käy, anttilaan aamulla jonottelee ja jos on jono liian pitkä nii kohti giganttii...

Itsellehän siis on näillä näppäimillä mahdollisesti tulossa kaksi, jos anttila saa huomiselle alkuperäisen tilaukseni toimitettua. Tällöin käyn perumassa tuon prisman varaukseni ja ilmottelen hetimmiten täällä foorumeilla, että voi joku käydä nappaamassa. Mutta aamusta en itse vielä ehdi liikkeelle.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ranskan Amazon on postittanut oman Killzone bundlen. Paketti on tulossa pikana, mutta en usko sen saapuvan vielä huomenna.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vpd:ltä tilattu... Nyt tuli tollanen seurantaan!

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:28.11.2013 klo 17:45:41
Paikka:ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010

Kaippa se huomiseks tähä tampereen naapuriin tulloo... Tai sit menee juomiseks koko v-loppu :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jooh, ite kävin kans kysymässä varaustilannetta toiselta myyjältä (kun oma varaus oli jo sisässä) niin tuumasi että varauksia eivät ottaisi ja että konetta ei heille tulisi julkaisuun. Eli vissiin ihan mutulla vetivät sitten tuollakin.



Itsellehän siis on näillä näppäimillä mahdollisesti tulossa kaksi, jos anttila saa huomiselle alkuperäisen tilaukseni toimitettua. Tällöin käyn perumassa tuon prisman varaukseni ja ilmottelen hetimmiten täällä foorumeilla, että voi joku käydä nappaamassa. Mutta aamusta en itse vielä ehdi liikkeelle.

Laitoin Yv:tä...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt tuli itsellekin Expertiltä vastaus, että huomenna saa käydä noutamassa!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ranskan Amazon on postittanut oman Killzone bundlen. Paketti on tulossa pikana, mutta en usko sen saapuvan vielä huomenna.

Onko kellään päivitettyä tietoa Suomen myyntiin tulevasta bundlesta? Kaikki nettikaupat ovat täydessä radiohiljaisuudessa sen tarkasta saapumisesta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kenen kyyditsemänä? Antaako kuriiri jotain arviota?

UPS. Amazonin oma arvio olis huomiseks ennen kello 20.


EDIT. Nyt oli tieto päivittynyt UPS:n sivuille ja arvio on maanantai päivän aikana tulis paketti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Konsolinetissä on ainakin muuttunut Killzone bundlen päiväys 6.12, monessa paikassa näkyy vielä sen sijaan 13.12.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mitä ihmiset on maksanut noista vpd:n ps4:sta?

Siellähän oli hintana 449 ennen, mutta nyt 489?

Saako ennakkotilaajat silti siihen 449 hintaan?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Helmikuussa varattu noudolla/maksu noudettaessa ja sain tänään sähköpostin "Seuraavia tuotteita odotamme vielä". Joku sanoi tässä ketjussa, että pitäisi noutotilaukset maksaa ennakkoon? En todellakaan aio maksaa tuota ennakkoon, vaan menen huomenna verkkikseen ja haen omani pois. Jos laitetta ei ole minulle varattuna, niin en kyllä tuossa lafkassa asioi enää sen jälkeen.

Eilen kun kävin Verkkokaupassa kysymässä omaa tilannetta, niin sanoivat että minullekin riittää kyllä ekasta satsista. Mulla noutotilaus tehty 11.8., enkä ole maksanut ennakkoon. Tuskinpa sinulla on syytä huoleen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mitä ihmiset on maksanut noista vpd:n ps4:sta?

Siellähän oli hintana 449 ennen, mutta nyt 489?

Saako ennakkotilaajat silti siihen 449 hintaan?
Ainakin omassa laskussani VPD:stä on ennakkotilaushetken hinta eli juuri tuo 449 euroa. Lasku tuli jo sähköpostitse, mutta kone on vielä postissa matkassa. Se on nyt siinä ja siinä ehtiikö Kajaaniin huomiseksi.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt tuli Vpd:ltä viesti, että konsoli on noudettavissa klo.0.00 alkaen. Eli ei muuta kuin auton nokka kohti vantaata ja pleikkari kainalossa takaisin lahteen. Tosiaan 26.10 tilasin ja maksoin ennakkoon ja sain hinnalla 449€ konsolin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voin oman PS4 varaukseni myydä 50 eurolla, muutoin käyn nappaamassa koneen itselleni. Kone siis Seinäjoella kaupassa mun nimellä varattuna.
Privalla saa yhteyttä.
 
Ylös Bottom