Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse ennakkovarasin Expertin kivijalkaliikkeestä maanantaina. Kävin eilen liikkeessä ja lupasivat, että saan koneen huomenna (myyjä kävi takahuoneessa ilmeisesti laittamassa koneeseen nimilapun / laittamassa sivuun). Huomenna sitten oven taakse klo 10.

Jos on varannut ihan Expertin myymälästä koneen, niin kannattaa ihmeessä käydä vielä kyselemässä. Saattaa olla myymälissä sen verran kiirettä / vähän henkilökuntaa, etteivät ehdi kamalasti soittelemaan konsolin varanneille.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD näköjään naamakirjassa kirjoittanu.

"Kaikki konsolit on postitettu. Seuranta aktivoituu ensi yönä ja paketit ovat huomenna perillä, mikäli Postin lakot eivät sotke toimituksia.
Asiakaspalvelulumme on nyt ruuhkautunut mutta puramme koko ajan ruuhkaa. Pahoittelemme tilannetta."
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Päätin nyt kuitenkin jättää huomisen metsästyksen väliin ja odottaa tuskaisesti sen pari viikkoa KZ bundlen julkaisuun. Päädyin tuohon vaihtoehtoon ihan vain, koska muistin minkälainen pelivuori Steamissa on (lue: Uusi PC saapuu maanantaina niin pääsee pelailemaan taas niitäkin pelejä). Eipä tuo varmaan pahemmin tätä hypetystä helpota, mutta ainakin päivien pitäisi kulua helpommin kun on mielenkiintoista pelattavaa. Kyllä tää tästä!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse ennakkotilasin Expertin verkkokaupasta (tosin melko myöhään) ja laitoin eilen asiakaspalveluun sähköpostia, että mikäs nyt on kun ei ole vieläkään tullut minkäänlaista tietoa toimituksesta. Tänään tuli vastaus ja voin vaan sanoa, että tosi pahalta näyttää. Kuulemma saatavuus tosi heikko ja ainakin tämän asiakaspalvelijan mukaan konsolit saapuvat heille vasta huomenna. Eli ensiviikkoon menee nettikaupasta tilanneilla ainakin, eikä vielä tässä vaiheessakaan minkäänlaista tietoa siellä päässä, että kenelle niitä pleikkareita riittää.

Itse ennakkotilasin sunnuntaina expertin verkkokapasta, tiistaina jo omilla sivuilla luki toimitettu/toimitettavana ja sain postin seurantakoodin. Mutta siitä ei sit oo edennyt yhtään mihinkään, muuta kun "Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana."

Tänään olin yhteydessä asiakaspalveluun ja siellä ne kovasti väitti että saisin konsolin huomenna..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oma discshopista tilattu pleikka on jumittunut stadin logistiikkakeskukseen. Oli siellä jo eilen illalla, eivätkä näköjään saaneet tän päivän aikana sitä vantaalle. Prkle... No eiköhän se huomenna tule. Ensimmäinen kerta kun joku paketti ei tule logistiikkakeskusesta seuraavana päivänä.

Vitut se mihinkään ollut jumiutunut. Se on jo eilen ollut omassa postissa, tosin sitä ei olla kuitattu sisään. Ja nyt oli tullut lappu kotiin, jonka otin mukaan ja painelin postiin. No ylläripylläri, eipä löytynyt laitetta. ***** mitä meikäläisen tuuria. Varmaan joku henkilökunnasta pöllinyt paketin. Oottelen tässä tosin soittoa, että löytyykö sitä jostain nurkasta.
Maksettu pleikka ja niin poispäin.

EDIT: NO NYT SE ON LÖYTYNYT ! Auttoi kun vähän purnasi foorumille.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse ennakkotilasin sunnuntaina expertin verkkokapasta, tiistaina jo omilla sivuilla luki toimitettu/toimitettavana ja sain postin seurantakoodin. Mutta siitä ei sit oo edennyt yhtään mihinkään, muuta kun "Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana."

Tänään olin yhteydessä asiakaspalveluun ja siellä ne kovasti väitti että saisin konsolin huomenna..

Uskomatonta. Itse kuitenkin tilasin "jo" 11.11, mutta eipä ole minulle mitään lähetetty... Pieni toivon kipinä tässä nyt on, että jostain syystä on vain postin ilmoitukset jääneet saapumatta ja saisin itsekin laitteen vielä tämän vuoden puolella. Voikohan se vaikuttaa asiaan, että otin kotiinkuljetuksen? (jonka posti kuitenkin hoitaa)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vitut se mihinkään ollut jumiutunut. Se on jo eilen ollut omassa postissa, tosin sitä ei olla kuitattu sisään. Ja nyt oli tullut lappu kotiin, jonka otin mukaan ja painelin postiin. No ylläripylläri, eipä löytynyt laitetta. ***** mitä meikäläisen tuuria. Varmaan joku henkilökunnasta pöllinyt paketin. Oottelen tässä tosin soittoa, että löytyykö sitä jostain nurkasta.
Maksettu pleikka ja niin poispäin.
Melko sekaannus kyllä postilta, toivottavasti konsoli löytyy pian.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Uskomatonta. Itse kuitenkin tilasin "jo" 11.11, mutta eipä ole minulle mitään lähetetty... Pieni toivon kipinä tässä nyt on, että jostain syystä on vain postin ilmoitukset jääneet saapumatta ja saisin itsekin laitteen vielä tämän vuoden puolella. Voikohan se vaikuttaa asiaan, että otin kotiinkuljetuksen? (jonka posti kuitenkin hoitaa)

Itsekkin otin kotiinkuljetuksen kun silloin sai maksutavaksi valita Klarna. Toivotaan että huomenna tulisi.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa.comilla aika legendaariinen tiedottamisen moka. Pitkin vuotta on muistettu jatkuvasti sähköpostilla miten tilaus odottaa tuotetta. Nyt julkaisuviikolla ollaan hiljaa. Kuusi tuntia ennen vuorokauden vaihtumista julkaisupäiväksi, eikä vieläkään minkäänlaista varmistusta koneesta. Tämä muistuttaa firmaa joka on kasvanut liian isoksi ja nöyryys asiakkaiden edessä on päässyt unohtumaan. Se tietää asiakkaiden siirtymistä muiden toimijoiden piiriin. Kuten tämäkin ketju sen hyvin osoittaa, niitähän tässä maassa riittää.

Ennakkovaraus tehty maaliskuun alussa 2013: "tuote on mahdollisesti riittämässä julkaisupäivänä".
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jhas, nyt soittelivat Kuopion rismasta että kone olisi haettavissa huomenna. Jään odottamaan josko anttila toimittaisi omani. Jos ei niin rismalle mars :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

2 viikkoa sitten tajusin, että mä kans haluan plegen! Nyt, juurikin tällä hetkellä sain järkättyä itselle sellaisen :) hieno fiilis.. Bäfä4:nkin pitäis olla gamestopissa odottamassa hakua! Huomenna soditaan tytöt ja poijjaat!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Noni nyt päivittyi postin seuranta. Tilasin VPD:ltä

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:​
28.11.2013 klo 17:36:16

Paikka:​
ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itsekkin otin kotiinkuljetuksen kun silloin sai maksutavaksi valita Klarna. Toivotaan että huomenna tulisi.

Joo itsellä tismalleen sama tilanne, eli kotiinkuljetus ja Klarnan osamaksu.

Myöskään Puolenkuunpeleistä tilaamaani BF4:sta ei ole vielä lähetetty... Mitä tämä on?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa.comilla aika legendaariinen tiedottamisen moka. Pitkin vuotta on muistettu jatkuvasti sähköpostilla miten tilaus odottaa tuotetta. Nyt julkaisuviikolla ollaan hiljaa. Kuusi tuntia ennen vuorokauden vaihtumista julkaisupäiväksi, eikä vieläkään minkäänlaista varmistusta koneesta. Tämä muistuttaa firmaa joka on kasvanut liian isoksi ja nöyryys asiakkaiden edessä on päässyt unohtumaan. Se tietää asiakkaiden siirtymistä muiden toimijoiden piiriin. Kuten tämäkin ketju sen hyvin osoittaa, niitähän tässä maassa riittää.

Ennakkovaraus tehty maaliskuun alussa 2013: "tuote on mahdollisesti riittämässä julkaisupäivänä".
Kyllä jatkossa tulee mietittyä kaksi kertaa ennen kuin Vk.comista mitää tilaan.

En myöskään ymmärrä, että millä perusteella paketit on laitettu matkaan. Itse olen tilannut elokuussa ja paketti on tällä hetkellä lajiteltuna. Joku oli tilannut kesäkuussa(?), eikä hänelle riittänyt konsolia ekasta erästä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse varasin Expertin kivijalkaliikkeestä 11.11. soittamalla varausnumerolla 5. Mitään ilmoitusta ei vielä kuulunut. Soittelin äsken paikalliseen ja meni suomen asiakaspalveluun, sanoi että kaikille ennakkotilanneille toimitetaan melko 100%-varmasti. Ei uskaltanut luvata, että tulee huomiseksi. Soittelin sitten uudelleen ja sain yhteyden kivijalkaliikkeeseen. Lupasivat, että huomenna noudettavissa kunhan lähetys saapuu -> hope so.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Äsken tuli paikallisesta Expert-liikkeestä puhelu että sieltä riittäisi konetta huomena, mutta luovutin varaukseni toiselle asiakkaalle kun kerran VPD:ltä on itselleni konsoli tulossa. Toivottavasti hyvä teko palkitaan ja posti hoitaa paketin perille huomiseksi.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jännä tuo expertinkin kuvio! Tänään soitin molemmat Oulun expertit läpi ja kyselin maksusta varauksella ku konsolit ovat jo siellä niin sanoivat, että edes kaikille maksaneille ei riitä konsoleita!?! Joten totesin, että ei varmaan kannata tulla ovelle vartoon niin myyjä sanoi, että naulankantaan :) hienoa bisnestä sanon minä! Myydään varauksia ei-joo:lla, ja varmistetaan maksimi myynti silläkin uhalla, että loput maksaneista saavat konsolinsa joskus vuonna 2014!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jhas, nyt soittelivat Kuopion rismasta että kone olisi haettavissa huomenna. Jään odottamaan josko anttila toimittaisi omani. Jos ei niin rismalle mars :D

Kuopion? Itse en saanut jättää varausta sinne edes.. No onneksi Vk näyttäisi hoitavan homman kun konsoli on lajiteltu ja eiköhän tuo tänne iltapäiväksi kerkiä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Varmaankin tämäkin launch osoittaa sen, että jos jotain haluaa saada 100% varmasti toimituspäiväksi, kannattaa välttää verkkokauppoja. Itselle soitettiin tunti sitten Expertiltä, että konsoli odottaa - saa tulla hakemaan vaikka heti. Valitettavasti tämä ilta menee töissä, mutta huomenna jos ehtisi vähän NBA:ta pelailla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävin tänään varaamassa Vaasan Minimanista kyselemässä konsoleiden tilannetta, kertoivat että yksi konsoli on tulossa myyntiin, no minähän sen varasin nopsaa ja huomenna klo 8 hakemaan omani pois! :p
 
Ylös Bottom