Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 EASHL SUMMER CUP

Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Ikävää kyllä mutta joudun ilmoittamaan että Putous ei pysty osallistumaan cuppiin! Liian vähän aktiivisia pelaajia :mad:
Joten tarvii itsekkin vaihtaa seuraa:rolleyes: Pahoitteluni Tästä!
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Bloody Elbows - Northern Kings 0-4 (1-2) (1-4) (1-2) (1-3)

Ottelut olivat tiukkoja ja ennenkaikkea verisiä. Nor jatkoon lumpeet tummina ja luita murtuneena. Hyvät pelit Elbows !!
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Bloody Elbows - Northern Kings 0-4 (1-2) (1-4) (1-2) (1-3)

Ottelut olivat tiukkoja ja ennenkaikkea verisiä. Nor jatkoon lumpeet tummina ja luita murtuneena. Hyvät pelit Elbows !!

Tiukkojahan nuo olivat.. alisuoritettiin kolme ensimmäistä peliä, ja vastustajan kurinalaisen pelaamisen takia ei päästy oikein mihinkään. Neljäs ottelu olikin sitten meidän dominointia, mutta Norttikurkot käytti omat paikkansa raagasti hyväksi ja molari tuntui siellä nappaavan komeita koppeja, joten eipä taivuttu voittoon edes siinä! Nortit ansaitusti jatkoon. :)
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Killekallen perseilyn takia Party Shakers seurasta lähti jokainen melkein ja teimme uuden niin voidaanko ottaa Putouksen paikka ja pelata Junu is lizardia vastaan???
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Killekallen perseilyn takia Party Shakers seurasta lähti jokainen melkein ja teimme uuden niin voidaanko ottaa Putouksen paikka ja pelata Junu is lizardia vastaan???

Ette saatana. Muuten tää menee siihen, että teette uutta jengiä kun joku Ville-Erkki on perseilemässä ja siirrytte kierrokselta toiselle uudella jengillä. Ja mikäli teille luvataan paikka uudelle jengille niin saatte vaikka luovutusvoitot.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Ette saatana. Muuten tää menee siihen, että teette uutta jengiä kun joku Ville-Erkki on perseilemässä ja siirrytte kierrokselta toiselle uudella jengillä. Ja mikäli teille luvataan paikka uudelle jengille niin saatte vaikka luovutusvoitot.
me kyllä pelataan party shakersseillä tää turnaus kun osa tulee takas .
 
Killekallen perseilyn takia Party Shakers seurasta lähti jokainen melkein ja teimme uuden niin voidaanko ottaa Putouksen paikka ja pelata Junu is lizardia vastaan???

se on kuule hirvi kummakon sä keksit tänne vaik ja mitä mä en oo mitään perseilly. ja sä kyl potkit kaikki su mielest hyvät ei vitsi sun kanssa elä kokoajan viiti valehdella

Arvasin et näin tapahtuu :rolleyes:
enää ei tapahu hirvi ottaa tän peli vaa vähä tosissaa no party shakers saa osan pelaajist takas joten summer cup pelataan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

se on kuule hirvi kummakon sä keksit tänne vaik ja mitä mä en oo mitään perseilly. ja sä kyl potkit kaikki su mielest hyvät ei vitsi sun kanssa elä kokoajan viiti valehdella
Useaan kertaan ajatuksen kanssa sai tämänkin viestin lukea, jotta ymmärsin suurinpiirtein, mistä tässä oikeen puhutaan :D Voisiko nämä sinun ja hirvikorven kanssakäymiset keskustella yksityisviestein, eikä tulla tätäkin asiallisesti alkanutta keskustelua sotkemaan moisella uunoilulla. Tuolla aiemmin oli puhetta, että täällä keskustellaan Summer cup pelien lopputuloksista ja pelien kulusta. Lähdeppä tuolta paskaviestien seasta haeskelemaan otteluiden lopputuloksia ja arpomaan jatkopareja, kun joka sivulle sitä on pakko postailla.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Breakers of the Bones vs Kevyt pataljoona

Tulos: Luovutusvoitto BoB:lle eli jatkamme seuraavalle kierrokselle :)
Kuulemma vastustajillemme tuli pelaajakato.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Hah hah, ei voi kuin nauraa Hirvikorven ja killekallekin pelleilylle. "Seura hajos, perustettii uus, saadaako tulla sillä tähän cupii pelaamaa"... Joo. KFINin ylläpito voisi poistaa kaikki tämän sivun viestit liittyen edellä mainittuun sekoiluun. Vinkiksi kuitenkin seuraavaa mahdollista cupia varten: älkää antako Hirvikorven ja kumppaneiden osallistua.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Jos nyt aloitetaan siitä että miksi emme saisi? Olemme periaatteessa vanha Putous. Mutta voidaanhan me tehdä niin että ilmoitetaan Putous takaisin ja menemme kaikki sinne :). Mulle on ihan sama mikä mun maine on ku tää on joku pelimaailma :D. Ja mitä tulee tuohon killekallen viestiin niin kille ei kannata täällä syyttää muita kun voin laittaa meidän chatista kuvan :). Mutta tehkää mutä teette sanon vaan että on se aika outoa että Nor pääsee mukaan mutta me emme vaikka alunperin olimme mukana...
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Jos nyt aloitetaan siitä että miksi emme saisi? Olemme periaatteessa vanha Putous.

Taisitkin vastata itse itsellesi. Tälläkin hetkellä cupin joukkuelistauksessa näkyy sekä nykyinen seurasi, että vanha seurasi. Joista ilmeisesti ei nyt kumpikaan ole viemässä cupia loppuun. Samanlainen meno sinulla on seurojen suhteen ollut päällä niin kauan kun olet tällä foorumilla vaikuttanut. Miksipä siis luulet että joukkueitasi ei mahdollisesti haluta tuleviin turnauksiin?
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Taisitkin vastata itse itsellesi. Tälläkin hetkellä cupin joukkuelistauksessa näkyy sekä nykyinen seurasi, että vanha seurasi. Joista ilmeisesti ei nyt kumpikaan ole viemässä cupia loppuun. Samanlainen meno sinulla on seurojen suhteen ollut päällä niin kauan kun olet tällä foorumilla vaikuttanut. Miksipä siis luulet että joukkueitasi ei mahdollisesti haluta tuleviin turnauksiin?

Itseasiassa kumpikaan ei ole minun joukkue. Tämä nykyinen joukkue on oma tekemä :). Mutta sen sanon että Putous seuraa ei voi ottaa pois turnauksesta noin vain :). Eli jos emme pääse uudella niin Tondeeee ilmoittaa Putouksen takaisin ja menemme sinne.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Itseasiassa kumpikaan ei ole minun joukkue.

Se on valitettavaa, että yhden pelaajan mukanaolo pilaa koko joukkueen maineen. Eihän se joukkueelle ole oikein, mutta sinun tapauksessasi varsin ansaittua kuitenkin. Ymmärtänet kuitenkin mistä vastahakoisuus sinua ja joukkueitasi kohtaan (vaikka et olisi niitä itse perustanutkaan) johtuu, kun tarkoituksena on pelata pidempi turnaus jonka aikana joukkueen olisi tarkoitus pysyä pystyssä.

En tiedä onko kyseessä syy-seuraus-suhde, mutta nytkin turnauksen kahden kriisijoukkueen yhdistävä tekijä on HirvikorpiXD.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Se on valitettavaa, että yhden pelaajan mukanaolo pilaa koko joukkueen maineen. Eihän se joukkueelle ole oikein, mutta sinun tapauksessasi varsin ansaittua kuitenkin. Ymmärtänet kuitenkin mistä vastahakoisuus sinua ja joukkueitasi kohtaan (vaikka et olisi niitä itse perustanutkaan) johtuu.

Olisiko seura jäsenyydet? :) ja tiedätkö mitä? Minua ja pelikavereita ei kiinnosta yhtään mikään seura jäsenyydet. Teitä kiinnostaa seura jäsenyydet ketkä ottavat tämän virtuaalipelin tosissaan. :D
 
Ylös Bottom