Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 EASHL SUMMER CUP

Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Alkaa pikkuhiljaa olemaan jatkoon menijöitä selvillä, eli tähän mennessä jatkoon tiensä selvittäneet: KARHUT, Punakone, Breakers of the Bones, Junu is lizard, Northern Kings ja Old Farts. Old farts etenikin jatkoon koska heti cup pelien jälkeen Supreme Legacyn pelaajat lähtivät eri kerhoihin ja hei jäivät pois, joten Old Farts jatkaa...

Lehmijoen Raamattupiiri - Infinity on 0-3 tilanteessa ja We Kings - Karvakivekset on vielä kesken, mutta sääntörikkomuksien vuoksi on We Kings saanut kahdesta pelistä voitot, koska Karvakivekset jättivät saapumatta sovittuihin peleihin. Maanantai iltaan mennessä pelit pitäs olla sit pelattuna, jonka jälkeen heti tuloksia tänne foorumille! Niin saadaan 2.kierroksen otteluparit selville.

Ajattelimme silloin cupia järkkäillessä että vähän rennommilla säännöillä vedetään cup läpi ku ehl, mut vaikeaa on sit rajoja vedellä mielensä mukaan jne.. Eli 2.kierroksesta alkaen sit pidetään selvä linja säännöissä, eli ehl säännöt ja niillä mennään, sormien läpi ei enää katsota mitään!

On vähä vaikee sopia pelejä kun kaverit ei käy pelaa... we kins on ollut 1 päivänä pelaamas tänä kuukautena. Ollaa täs ooteltu et kaverit ilmaantus paikalle.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

On vähä vaikee sopia pelejä kun kaverit ei käy pelaa... we kins on ollut 1 päivänä pelaamas tänä kuukautena. Ollaa täs ooteltu et kaverit ilmaantus paikalle.

Laittakaa vaan viestii niille psn ja täällä privalla, nii jospa saisitte pelit sovittuu, harmi ku ette itse päässy peleille sillon ku olitte sopineet pelejä pelattavaks. Mut pommittakaa ny niitä että milloin pelaatte, jospa saisitte pelattuu...
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Eikhä meitä sunnuntaina tai maanantaina oo paikalla, ni saahaan pelit pelattua. Toivottavasti teitä natsaa myös jommalle kummalle päivälle, eikä yllättäviä peruuntumisa ilmaannu, kun pelejä pitäisi pelata. ;) Tämmösissä summercupeissa ois kuitenkin ehottoman tärkeetä, et sais sovittua noita pelipäiviä ennakkoon, eikä sit peruta niitä viime hetkillä vaan mielellään edeltävänä päivänä jo, jos perumiselle on tarvetta. Huomenna varmasti ilmoitellaan illan mittaan, jos meitä olisi paikalla ja viimeistään sitten kerrotaan maanantain aikataulua, jos jostain syystä meitä ei huomenna olis paikalla.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Infinity - Lehmijoen Raamattupiiri 4-0 (4-3,7-2,6-0,2-1) Eli enää odotellaan We Kings - Karvakivekset parista jatkoon menijää, niin saadaan 2.kierros käyntiin..
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Lehmajoen Raamattupiiri* ;)

ohoh, oon varmaan aina väärin kirjottanu ja puhunu ton... :D

Oon lomalla, niin arvon otteluparit toka kierrokselle kohta, kuhan onnetar tulee aamulenkiltä, ite oon sohvalla mm kisoja katsomassa... :)

2.kierroksen otteluparit:

Punakone - Breakers of the Bone

Old Farts - Infinity

Northern Kings - We Kings

KARHUT - Junu is Lizard

Pelit voi alkaa, ja 2.kierros päättyy 21.elokuuta tai heti kun kaikki ottelut on pelattu.
Nyt mennään niillä ehl säännöillä, ilman löysäilyä! Tilastointeja ei pidetä. Sopikaa ja pelatkaa hyvässä hengessä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Näköjään onnetar arpoo aika helpohkot vastustajat infinitylle :)

:confused: Meinaatko nyt, että Nikopetteri valitsi vastustajansa? Cmon tää on kesähöntsäturnaus..tuskin kukaan jaksaisi niin tosissaan tätä ottaa :) Sitä paitsi Vanhat Pierut ovat yllättävän kovia tattien hakkaajia ;)
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Näköjään onnetar arpoo aika helpohkot vastustajat infinitylle :)

No hohhoijaaa, jos epäilyttää tuu kysyy mun muijalta se ne arpo ja mä kirjotin, ööö kyl tuol junu is lizardil esimerkiks on ollut onni paljon suosiollisempi, ja 6pelaajan taulukkoo ku katsot nii old farts on aika hyvä 6kerho, niiden alapuolel on kolme ja yläpuolel kolme kerhoa, noista seitsämästä joita meidän lisäks on cupis...

Ja kuten jo aiemmin sanoin jos jotakuta epäilyttää niin voi tulla katsomaan tai voin tulla minne vain kuopion alueella arpoo jne... Hohhoijas näitä teinejä.. :)
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Karhujen yhteyshenkilöt/mitkähelvetitonkaan (PSN):

jii1984 / minimeart / jorma / miikka555

Karhut pelailee joka päivä ja kuusi pelaajaa saadaan kentälle noin klo 20-21 aikoihin. Ehdottakaa sopivaa peliaikaa...
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Karhut - Junu is Lizard 0-4 (4-5 JA, 1-4, 2-3 JA, 0-8)

Pari tiukkaa vääntöä ja pari sitten reilummin turpaan. Hyvä sarja muuten, mutta olisi toki viimeinenkin peli voitu vetää reilussa hengessä. Vinkkinä seuraaville vastustajille, tämmöistä voi olla luvassa :)

Fairplay | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Karhut - Junu is Lizard 0-4 (4-5 JA, 1-4, 2-3 JA, 0-8)

Pari tiukkaa vääntöä ja pari sitten reilummin turpaan. Hyvä sarja muuten, mutta olisi toki viimeinenkin peli voitu vetää reilussa hengessä. Vinkkinä seuraaville vastustajille, tämmöistä voi olla luvassa :)

Fairplay | EA SPORTS

Kiitos sarjasta, viimeiseen kahteen en osallistunut, mutta oliko tämä sarkasmia tai jotain? Okei, joskus tolla sai kiekon pois veskalta mutta ei siitä nykyään mitään pelillistä hyötyä ole?

Pahoitellaan jos koitte tilanteen jotenkin epämiellyttäväksi.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Jaa pojat yrittäny tehä superbman maalia :) Mitäs tossa nyt oli? Kiekko on jo tippunut tai no oikeastaan itse se veska sen autosavella heittää siihen jäähän, ennen kuin kukaan edes on sukeltanut. Vai sitäkö hait ''fair playlla'' Vai oliko tuo lämäri jotenkin buginen? Katkeraa, älä iso mies viitsi.
 
Ylös Bottom