Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Itseäni turhauttaa tuo jatkuva työmyyrän käyttäminen keskushyökkääjänä, koska se pienikin aloituksen etu taikka edun antaminen toiselle voi olla ratkaiseva, minkä takia muilla pelaajatyypillä paitsi rouhijalla ei ole aloitus samaa luokkaa? Miettikää jos esim. Mark Messier tai Eric Lindros (molempia voi pitää voimahyökkääjinä) olisivat olleet tason heikompia aloittajia, ihan typerä tuo ea:n päätös eriarvoistaa pelaajatyyppien aloituskykyä.

ei mulla muuta tällä kertaa :) hetken koitin pelinrakentajaa, muuten loisto muttamutta, en ole tarpeeksi vahva aloittaja antaakseni tasoitusta...
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ootko aatellu sellasta että pakki "kortteja" ei ole kuin yksi? Se on aika vaikea sparri huoneesta lähteä vaihtamaan vasemmalta oikeelle. No hiivatti se huone oliki täys koitetaa seuraavaa noi voi ei vaihoin turhaa nyt onki op vapaana... Mut ois kyllä parempi kun ois pakkeina op sekä vp erillään niin ei kerho peleihin tarvis käydä kääntelees lapaa..

Tätä en ole itse ikinä ymmärtänyt miksi ei ole VP ja OP erikseen kun kuitenkin VL ja OL kyllä ovat... ? Onko EA koskaan antanut tähän mitään selitystä?
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Osaisko joku heittää linkkiä, mihi vois laittaa palautetta ea:lle? tekis mieli avautua tosta moken liikkumisesta, kun se on välillä nii karseen tahmeeta. Enkä tarkota tällä että pitäis nhl13 spiderit saada takas vaan puhun ihan perusliikkumisesta ja varsinkin tolpaan sitomisesta ja siitä irtautumisesta. Myöskin välillä mokke ei suostu liikkumaan L1-näppäimellä ollenkaan.

EDIT: Tuli vahingossa tähä ketjuun, siirtäkää jos on tiellä.


NHL® Tech Help and Feedback : EA Forums oisko tuo mitään? tiedä sitten lukeeko ne edes noita, vai onko vaan paikka avautua :) tekis itekkin mieli avautua parista asiasta ea:lle, kelläpä ei tekis :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

NHL® Tech Help and Feedback : EA Forums oisko tuo mitään? tiedä sitten lukeeko ne edes noita, vai onko vaan paikka avautua :) tekis itekkin mieli avautua parista asiasta ea:lle, kelläpä ei tekis :D

Kiitoksia tästä :) Selailin tuota foorumia jonku aikaa läpi mut tonne en onnistunu eksymään. Pitää jonkilainen viesti viikonloppuna yrittää ajan kanssa tonne vääntää ja kattoo tuleeko siihe mitää vastauksia.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

EA vois poistaa sparreista nuo pysäytykset. Menee niin saatanasti hermot kun joka ***** pelissä pysäytyksiä käytetään huvikseen. Jonnella on kikkeli vähän huonosti pöksyissä niin pitää pysäyttää peli.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ei varsinaisesti liity EASHL:ään, mutta onko muut huomanneet samaa ongelmaa oman musiikin lataamisen kanssa... Eli samat musat jotka oli NHL13 ei toimi NHL14.

valikossa toimii mut matsimusat ei pelitä. Maalilaulu mulla toimii mutta muut katkomusat ei. Hallissa hiljaista.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ongelma..

Ostelin noita +7 buusteja. Ostin niitä kuusi ja sen jälkeen ei voinu enää ostaa, mutta +5 ja +3 pysty ostaa. Voiko niitä ostaa vaa tietyn verran vai onko tämä joku EA bugi? Neuvokaa tyhmää :confused:
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ongelma..

Ostelin noita +7 buusteja. Ostin niitä kuusi ja sen jälkeen ei voinu enää ostaa, mutta +5 ja +3 pysty ostaa. Voiko niitä ostaa vaa tietyn verran vai onko tämä joku EA bugi? Neuvokaa tyhmää :confused:

Sama homma. Tosin pikkuhiljaa alkaa olemaan 1000 torjuntaa kasassa niin ei oo enää siitä huolta. :p
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

On tosiaan todella nastaa pelata jotain 3vs3 matseja bottipakeilla ja bottiveskalla. Aina sama kaava, pieni sivuttaisliike ja veto takakulmaan= verkko heiluu. Kiitos EA.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

On tosiaan todella nastaa pelata jotain 3vs3 matseja bottipakeilla ja bottiveskalla. Aina sama kaava, pieni sivuttaisliike ja veto takakulmaan= verkko heiluu. Kiitos EA.

Paljon tulee jengejä vastaan jotka hakevat pelkkää rannetta, eivät syöttele pelissä ollenkaan. Klubipeleissä tämä on hyvä taktiikka ja toimii aika hyvin. Ea voisi kuitenkin miettiä mihin suuntaan se haluaa peliä viedä myös bottimaalivahtipeleissä, koska onhan nyt tuollainen pelaaminen aivan sairaan tylsää ja muistuttaa lähinnä etäisesti oikeata jääkiekkoa.

Onneksi on ihmismokkepelit keksitty :) Mutta näin aluksi on valitettavasti taas joutunut liikaa pelaamaan noita bottimokkepelejä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

EA tuuppas taas kakkoseen prkl. Ostin yhden +7 tehosteen kiekkokaupasta, koska oletin tämän toimivan myös 2 accollani, mutta kuinka ollakkaan, eihän se 2 accolleni auennut. Viime änärissä ostelin muutamia tehosteita maalivahdilleni, koska jonkun piti siihenkin ryhtyä ja silloin tehosteet toimivat myös 2 accollani. Onko siis muilla samoja kokemuksia vai kiusaako EA vain minua ? :( En olisi ostanut koko sontaa, jos tämän olisi tiennyt, mutta en yllättynyt tietenkään laisinkaan asiasta :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

EA tuuppas taas kakkoseen prkl. Ostin yhden +7 tehosteen kiekkokaupasta, koska oletin tämän toimivan myös 2 accollani, mutta kuinka ollakkaan, eihän se 2 accolleni auennut. Viime änärissä ostelin muutamia tehosteita maalivahdilleni, koska jonkun piti siihenkin ryhtyä ja silloin tehosteet toimivat myös 2 accollani. Onko siis muilla samoja kokemuksia vai kiusaako EA vain minua ? :( En olisi ostanut koko sontaa, jos tämän olisi tiennyt, mutta en yllättynyt tietenkään laisinkaan asiasta :D

Omistatko EA Season passin? Alennetut boostit eivät muistaakseni toimi kuin accolla, jolla ne ostetaan.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Omistatko EA Season passin? Alennetut boostit eivät muistaakseni toimi kuin accolla, jolla ne ostetaan.
En omista, enkä ole koskaan ennenkään omistanut. Ärsyttävää tämmönen, kun koskaan ei tiedä mitä saa kun kyseessä EA. Tein ostopäätökseni siinä toivossa, että tuo nopeus +7 tehoste toimisi myös 2 accollani.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

En omista, enkä ole koskaan ennenkään omistanut. Ärsyttävää tämmönen, kun koskaan ei tiedä mitä saa kun kyseessä EA. Tein ostopäätökseni siinä toivossa, että tuo nopeus +7 tehoste toimisi myös 2 accollani.

Joo EA on muuttanut näitä sääntöjä ahneuksissaan, ei toimi enää ostetut jokaisella acolla, kaveri kohtas saman kylmän totuuden kun hankki tehostepaketin vauhdittamaan alkupelejä :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

<avautuminen>
Alkaa syödä miestä kyllä nuo verkko-ongelmat. Sain yhden matsin pelattua loppuun ja hävisimme sen 3-1. Noh tästä innostuneena ajattelin, että joko verkkopeli vihdoin olisi lähtenyt toimimaan paremmin. Mitä paskaa, olimme 9-1 johdossa ja olin pari maaliaki saanut syljettyä sisään, kolmatta erää jäljellä noin 50 sekuntia ja disconnect. V*tutti niin että veri lakkasi kiertämästä vähäksi aikaa. Mahdotonpa tuota pelaajakorttia on kehittää mihinkään kun ei matseja loppuun pääse. RAAH ois pitäny jättää ostamatta koko peli...
</avautuminen>
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

<avautuminen>
Alkaa syödä miestä kyllä nuo verkko-ongelmat. Sain yhden matsin pelattua loppuun ja hävisimme sen 3-1. Noh tästä innostuneena ajattelin, että joko verkkopeli vihdoin olisi lähtenyt toimimaan paremmin. Mitä paskaa, olimme 9-1 johdossa ja olin pari maaliaki saanut syljettyä sisään, kolmatta erää jäljellä noin 50 sekuntia ja disconnect. V*tutti niin että veri lakkasi kiertämästä vähäksi aikaa. Mahdotonpa tuota pelaajakorttia on kehittää mihinkään kun ei matseja loppuun pääse. RAAH ois pitäny jättää ostamatta koko peli...
</avautuminen>

Omat verkkoasetukset kuntoon. Itte oon tippuna pari kolme kertaa 3 vuoden aikana pelistä. Sonera kotitv on yks murheenkryyni ja sitte noi zyxelin pskat modeemit. Kannattaa vilkasta ne omat verkkoasetukset. Niistä ne tippumiset johtuu....Se on valitettavaa kun operaattorit toimittaa täysin pskoja vehkeitä ja asiakaspalvelussa kukaan ei ymmärrä verkon päälle yhtään mitään. Ainut neuvo minkä ne osaa antaa on että tarkistitko että modeemissasi on virta:) NHL sarja on mulla toiminut kun olen porttiohjaukset itse tehnyt.
 
Ylös Bottom