Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu
Reitittimestä oon koettanut säätää kaiken mitä keksii, verkkoyhteys muilla laitteilla toimii ongelmitta ja pleikkarikin menee PSNetworkkiin ongelmitta, niin on vaikea enää keksiä mikä asetus siellä voisi vielä väärin olla. Noh täytyy jostain lainata sarjan vanhempia painoksia ja katsoa onko tilanne niillä sama. Ehkä tämä on ongelma joka katoaa päivityksen tai ajan myötä...
Omat verkkoasetukset kuntoon. Itte oon tippuna pari kolme kertaa 3 vuoden aikana pelistä. Sonera kotitv on yks murheenkryyni ja sitte noi zyxelin pskat modeemit. Kannattaa vilkasta ne omat verkkoasetukset. Niistä ne tippumiset johtuu....Se on valitettavaa kun operaattorit toimittaa täysin pskoja vehkeitä ja asiakaspalvelussa kukaan ei ymmärrä verkon päälle yhtään mitään. Ainut neuvo minkä ne osaa antaa on että tarkistitko että modeemissasi on virta NHL sarja on mulla toiminut kun olen porttiohjaukset itse tehnyt.
Reitittimestä oon koettanut säätää kaiken mitä keksii, verkkoyhteys muilla laitteilla toimii ongelmitta ja pleikkarikin menee PSNetworkkiin ongelmitta, niin on vaikea enää keksiä mikä asetus siellä voisi vielä väärin olla. Noh täytyy jostain lainata sarjan vanhempia painoksia ja katsoa onko tilanne niillä sama. Ehkä tämä on ongelma joka katoaa päivityksen tai ajan myötä...