Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Omakohtainen kokemukseni on se, että lagi riippuu täysin omasta netistä. Aivan sama, onko hostilla mokkula vai supernetti, peli lagaa aivan yhtä paljon tai vähän. 1v1 pelit toki asia erikseen.

Tasoituksia esiintyy oikeastaan vain bottipeleissä. Joskus toki 6v6-mittelöissäkin saattaa jokainen laukaus kolahtaa tolppaan tai lentää katsomoon, mutta tämä on onneksi hyvin harvinaista. :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Morooo..

Mitä asetuksia suosittelette laittamaan puolustuksen ja hyökkäyksen osalta? Pelataan 2vs2 pelejä suuremmaksi osaksi. Tarkennetaan nyt että bottipakit ei päästäisi niin vapaasti laukomaan. Pelataan siis hyökkääjänä kaverin kanssa kummatkin.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Terve toverit!

Ajattelin kysyä tämmösen gallupin ihmisiltä.

Kuinka moni olis valmis keräämään Calsbergin jätkille kolehdin pystyyn et saatais niide mokkulanetti vaihdettua johonki vaikka esim. pikkasen parempaan vaikka 10megaseen adsl soneralta. Olen nimittäin kuullu et semmosiakin saa "landelle" ei tarvis mokkulalla pelaa. Mitä nyt olen muilta kuullut niin tuntuu muillakin olevan tämmösiä ongelmia, eikä pelkästään meillä. Joten varmasti halukkaita rahan kerääjiä löytyis.

Edelleenki tämä vuodatukseni on vaan sen takia et ne sattuu ny tulemaan päiväs sen 3kertaa vastaan ja otetaan niiltä aina turpaan.
"Tiedetään me ei osata pelata". Kyllä meidä pitäs ottaa turpaa enemmän et opitaan pelaamaan, mut miten tässä voi oppia ku yhteydet on pelkkää diashowta? Toivoisin joskus voittoa :)

Vaihtoehtohan olis myös se et kaikki kynnelle kykenevät laittais Car boikottiin.

EA SPORTS World - Club Overview

Terveisin: Juha Tapion hento kuiskaus

Muokkaus laskeskelin et:

Sonera Laajakaista ADSL 8 Mbit/s - Nopea ja luotettava kiinteä laajakaista
Laajakaista nopeudella 8/1 Mbit/s
Paketin hinta
19,90 €/kk 1. vuosi

Huomatkaa teksti nopea ja luotettava! 10 Tiimiä tilais ton tulis 1.99€/tiimi ja se pelaajien kesken n.10pelaaja/joukkue n. 0.20centtiä/turpa. Calsbergin kapu vois sitä hostaa aina nopealla ja luotettavalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Terve toverit!

Ajattelin kysyä tämmösen gallupin ihmisiltä.

Kuinka moni olis valmis keräämään Calsbergin jätkille kolehdin pystyyn et saatais niide mokkulanetti vaihdettua johonki vaikka esim. pikkasen parempaan vaikka 10megaseen adsl soneralta. Olen nimittäin kuullu et semmosiakin saa "landelle" ei tarvis mokkulalla pelaa. Mitä nyt olen muilta kuullut niin tuntuu muillakin olevan tämmösiä ongelmia, eikä pelkästään meillä. Joten varmasti halukkaita rahan kerääjiä löytyis.

Edelleenki tämä vuodatukseni on vaan sen takia et ne sattuu ny tulemaan päiväs sen 3kertaa vastaan ja otetaan niiltä aina turpaan.
"Tiedetään me ei osata pelata". Kyllä meidä pitäs ottaa turpaa enemmän et opitaan pelaamaan, mut miten tässä voi oppia ku yhteydet on pelkkää diashowta? Toivoisin joskus voittoa :)

Vaihtoehtohan olis myös se et kaikki kynnelle kykenevät laittais Car boikottiin.



EA SPORTS World - Club Overview

Terveisin: Juha Tapion hento kuiskaus

Muokkaus laskeskelin et:

Sonera Laajakaista ADSL 8 Mbit/s - Nopea ja luotettava kiinteä laajakaista
Laajakaista nopeudella 8/1 Mbit/s
Paketin hinta
19,90 €/kk 1. vuosi

Huomatkaa teksti nopea ja luotettava! 10 Tiimiä tilais ton tulis 1.99€/tiimi ja se pelaajien kesken n.10pelaaja/joukkue n. 0.20centtiä/turpa. Calsbergin kapu vois sitä hostaa aina nopealla ja luotettavalla.

Kumma juttu, ettei 100/10 riitä hostaamiseen. Mutta suosittelen kyllä boikotoimista, jos meitä vastaan pelaaminen aiheuttaa näin suurta mielipahaa. :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Suosittelen hankkimaan kopion uudesta Carlsbergin-pelikirja tuotteesta, jotta pystyisitte oikeasti kilpailemaan (tätä kun näyttävästi haluatte) parhaiden kanssa. Tai sitten vaan lopetatte suosiolla tämän version pelaamisen jos tekosyitä pitää keksiä tappioiden hetkellä.
Terve toverit!

Ajattelin kysyä tämmösen gallupin ihmisiltä.

Kuinka moni olis valmis keräämään Calsbergin jätkille kolehdin pystyyn et saatais niide mokkulanetti vaihdettua johonki vaikka esim. pikkasen parempaan vaikka 10megaseen adsl soneralta. Olen nimittäin kuullu et semmosiakin saa "landelle" ei tarvis mokkulalla pelaa. Mitä nyt olen muilta kuullut niin tuntuu muillakin olevan tämmösiä ongelmia, eikä pelkästään meillä. Joten varmasti halukkaita rahan kerääjiä löytyis.

Edelleenki tämä vuodatukseni on vaan sen takia et ne sattuu ny tulemaan päiväs sen 3kertaa vastaan ja otetaan niiltä aina turpaan.
"Tiedetään me ei osata pelata". Kyllä meidä pitäs ottaa turpaa enemmän et opitaan pelaamaan, mut miten tässä voi oppia ku yhteydet on pelkkää diashowta? Toivoisin joskus voittoa :)

Vaihtoehtohan olis myös se et kaikki kynnelle kykenevät laittais Car boikottiin.

EA SPORTS World - Club Overview

Terveisin: Juha Tapion hento kuiskaus

Muokkaus laskeskelin et:

Sonera Laajakaista ADSL 8 Mbit/s - Nopea ja luotettava kiinteä laajakaista
Laajakaista nopeudella 8/1 Mbit/s
Paketin hinta
19,90 €/kk 1. vuosi

Huomatkaa teksti nopea ja luotettava! 10 Tiimiä tilais ton tulis 1.99€/tiimi ja se pelaajien kesken n.10pelaaja/joukkue n. 0.20centtiä/turpa. Calsbergin kapu vois sitä hostaa aina nopealla ja luotettavalla.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Suosittelen hankkimaan kopion uudesta Carlsbergin-pelikirja tuotteesta, jotta pystyisitte oikeasti kilpailemaan (tätä kun näyttävästi haluatte) parhaiden kanssa. Tai sitten vaan lopetatte suosiolla tämän version pelaamisen jos tekosyitä pitää keksiä tappioiden hetkellä.


Voitettiin Carlsberg 4-0 ja silti se lagiminen v*tutti, eli ei ole tekosyy. AINA Carlsbergiä vastaan lagaa.


Terveisin sbcc:n jengikaveri
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Viimeaikoina tämä koko EASHL on ollut yhtä lagia ja puurossa luistelemista.. EA teki servuillensa jotain ja se vaan paheni. Olisi kiva saada tähän joku korjaus..

Mainittakoon vielä, että 1v1 toimii moitteettomasti, joten vika ei ole kyllä omassa yhteydessä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hanki ***** netti


Carlsbergin äijät on ilmeisesti aika säälittävää porukkaa. Arvostus putos kokonaan. Piti tehä ihan uus käyttäjätunnus, että pääset kertoo mielipitees mulle. Ja vieläpä meidän jengiläisen nimellä muokattuna. Voisin sanoo suoraan mitä ajattelen teistä, mut enpä viiti kun saan heti rikkomuksen tääl. Itse en ainakaan aio enää pelata teitä vastaan.





EDIT: Osallistun kolehdin keräykseen, jotta saadaan pojille kunnon netti.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

AINA Carlsbergiä vastaan lagaa.


Toissapäivänä tuli just pelattua Carlsbergiä vastaan. Itselläni peli toimi moitteettomasti koko ottelun ajan, eikä kukaan muukaan pelaajistamme valittanut lagista. Tuntuu vähän liian härskiltä yleistykseltä tämä, että heitä vastaan lagaa AINA ja vieläpä kaataa kaikki loka heidän niskaansa.

Tais olla jopa Jormis vastapuolen hostina, joten kyllä se 100/10 netti tuntui riittävän hostaamisen ainakin meitä vastaan. ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Toissapäivänä tuli just pelattua Carlsbergiä vastaan. Itselläni peli toimi moitteettomasti koko ottelun ajan, eikä kukaan muukaan pelaajistamme valittanut lagista. Tuntuu vähän liian härskiltä yleistykseltä tämä, että heitä vastaan lagaa AINA ja vieläpä kaataa kaikki loka heidän niskaansa.

Tais olla jopa Jormis vastapuolen hostina, joten kyllä se 100/10 netti tuntui riittävän hostaamisen ainakin meitä vastaan. ;)


Voi olla, että joku "väärä henkilö" ollu hostina aina kun ollaan pelattu niitä vastaan. Juuri joku mokkulamies. Mene ja tiedä. :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Voi olla, että joku "väärä henkilö" ollu hostina aina kun ollaan pelattu niitä vastaan. Juuri joku mokkulamies. Mene ja tiedä. :)

Ainoa pelaajamme, joka joutuu ajoittain mokkuloimaan on Jimbo, eikä hän hostaa pelejämme varsinkaan mokkulalla. Kaikilta muilta löytyy vähintään sbcc:n suositteleman netin nopeudella toimiva netti.

Mutta skipatkaa meidät jatkossa, jos "paskalla" yhteydellämme pelaaminen aiheuttaa itkunpurkauksia tai muunlaista kärsimystä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ainoa pelaajamme, joka joutuu ajoittain mokkuloimaan on Jimbo, eikä hän hostaa pelejämme varsinkaan mokkulalla. Kaikilta muilta löytyy vähintään sbcc:n suositteleman netin nopeudella toimiva netti.

Mutta skipatkaa meidät jatkossa, jos "paskalla" yhteydellämme pelaaminen aiheuttaa itkunpurkauksia tai muunlaista kärsimystä.


Ei tää nii vakavaa oo, että itkee pitäs :) Eikä tarvii suuttuakkaan jos huomautetaan asiasta.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kumma juttu, ettei 100/10 riitä hostaamiseen. Mutta suosittelen kyllä boikotoimista, jos meitä vastaan pelaaminen aiheuttaa näin suurta mielipahaa. :D

Jormis :D En mahda mitään et just vedettii juurihoito hampaasee ja selkä paskana et pitää vetää 50mg voltareita ja sirdaludeja ja syön liikaa karkkia ja istun liian paljon, enkä harrasta aktiivista liikuntaa, aivot on sulanut rasvan alle, joten pisti vähän kiukuttaan hyvällä maulla mielestäni ;)

Tämän oli tarkoitus avata keskustelua eikä haukkumisia. Itselläni teidän pelissä ei oo diashowta mut tahmeaa ja kankeaa on kui suatana lähinnä joukkuetovereita olen valituksia kuullut et lagaa nii perkeleesti. Ja itse asiassa olen muultamalta muultakin kuullut tämän saman ongelman. Siksi ihmettelen miten muut ei ole aikasemmin tullut näin julkisesti avautumaan. Kaikki tuntuu avautuvan privana.

Ja toi 8 netti oli lähinnä vitsi ja onhan se nyt oikeesti parempi ku mokkula :p Olisko teil lähettää mulle privana se teidä uuspelikirja se tuntuu olevan hyvä. En osaa kyl lukea ja olen värisokea mut mukavahan se olis niit viivoja kahtella. "Enkä osaa kyllä kirjottaakkaan" Jos ei pelikirjaa kehtaa lähettää ottakaa mut teille oppiin pariks viikkoo niin on aikaa kattoo ne teidä kuviot kuntoon ja opetatte mua pelamaaan, ellei se teidän taito ole tossa lagista kiinni :rolleyes:

Terveisin: Tapion juha, joka ei joukkuetta taidoillaan saa vaan itkemällä ja valittamalla.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Voiko joku kerätä kolehtia mullekkin ruokaan? Mul ei oo yhtään ja tarvis saada vähäsen tos

Mulla on vaikka kui paljo. Oon muutenki nii lihava et hyvä jos joku söis vähemmäksi. Parisee voit tienata sillä et meet v-loppusin taxi jonoon vittuileen ihmisille ja repiin niit taxista ulos ja annat niide hakata sut ja kaveri vieres kuvaa kännykäl sit oikeus juttu se on n. 8000tonnia per v-loppu nenä ku menee poskelle. Suomi on oikeusvaltio lyöjä on aina vastuussa.

Mut oikeesti asiaanki voitais paneutua uskaltaako nämä top100 tiimit yhtyä siihen et Calsbergejä vastaan lagaa oikeesti melkeimpä aina kun jannut on hostimassa.
 
Ylös Bottom