Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Carlsbergin äijät on ilmeisesti aika säälittävää porukkaa. Arvostus putos kokonaan. Piti tehä ihan uus käyttäjätunnus, että pääset kertoo mielipitees mulle. Ja vieläpä meidän jengiläisen nimellä muokattuna. Voisin sanoo suoraan mitä ajattelen teistä, mut enpä viiti kun saan heti rikkomuksen tääl. Itse en ainakaan aio enää pelata teitä vastaan.





EDIT: Osallistun kolehdin keräykseen, jotta saadaan pojille kunnon netti.
miks et uskalla enää änärin top 3 jengii vastaan pelata?
luulis olevan sullekkin hyvää harjoitusta.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Täysin samat huomiot tullut tehtyä aikoinaan yhteyden tahmaisuudesta Carlsbergia vastaan, kuin Kookasi tuossa toteaa. Änäri 14 tilanne ollut jonkin verran parempi. Yhteyksien sujuvuus ei kuitenkaan todellakaan ole siitä kiinni juurikaan, kuinka nopea yhteys itse kullakin on, vaan siihen vaikuttavat hyvinkin monenlaiset seikat, joista olisi itsekin mielenkiintoista kuulla joltain spesialistilta tarkempaa tietoa. Olen joka tapauksessa ymmärtänyt, että yhteyksien tekniikoiden yhteensopivuudessa voi joissain tapauksissa olla ongelmia. Nyt kuitenkin vaikuttaisi siltä, että tilanne on onneksi tosiaan mennyt parempaan suuntaan tämän uusimman änärin verkkokoodinkin osalta.

Hyviä ja lagittomia pelejä kaikille! :)

Itelläkin ihan sama juttu lagas nhl 13 caria vastaan nyt ei oo laginu kertaakaan. Ja ollu todella hyvät 2 viimeistä peliä caria vastaan eka päätty 2 3 viimesillä sekunneil tekivät 2 maalia ja toka 6-7 jatkoajalla johettiin 6-4 25sec ennen loppua :D Ne vaan aina nousee takas voittoon. Ainiin seurani on Coyote pack.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

miks et uskalla enää änärin top 3 jengii vastaan pelata?
luulis olevan sullekkin hyvää harjoitusta.

Ei ole Kallekalle varmaa tässä kysy uskaltamisestas, lähinnä viittimisestä. Pelataan joka päivä niit vastaa vähintää 2kertaa ja ei ole kyl positiivistä kokemusta ollut oikeestaa kertaakaan.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ei ole Kallekalle varmaa tässä kysy uskaltamisestas, lähinnä viittimisestä. Pelataan joka päivä niit vastaa vähintää 2kertaa ja ei ole kyl positiivistä kokemusta ollut oikeestaa kertaakaan.

millä tavalla positiivista ? ymmärrän jos häviitte aina mutta kiekko kun likkkuu niin jopa carlsberggi on voitettavissa.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kyllä mullakin lagas viime pelissä Caria vastaan (ekaa kertaa lagia ikinä niitä vastaan), kun muuten ei lagi ollenkaan
jos niitä Rusrus tiimejä ei lasketa. Toisaalta aivan sama, ei ollut mitään vakavaa sekuntti sinne tänne.. Sitä en osaa
selittää miksi juuri Caria vastaan jengillä lagaa.. vai onko jätkät muuttanu Venäjälle piiloon.. ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kyllä kuulkaas katoaa lagit,bugit ea:n tasotukset ja muut vippaskonstit kun vedätte parit keskiketterät!

Eikä oo ainakaan meillä(Old Farts) ollu mtn yhteysvaikeuksia oikeastaan ketään vastaan suurin syy lageihin sun muihin taitaa olla jokasen omassa pienessä tahi isommassa mielessä! :cool:
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kysytääs vielä kerran. Pelaamme kaverin kanssa tätä. Kaveri on sentteri ja minä vasenlaita. Mitkä asetukset kannattaa laittaa peliin puolustus, hyökkäys, karvaus yms. Mikä asetus on paras, että bottipakit aktiivisemmin puolustaisi paremmin vastaustajan laukauksen. Lähinnä haen semmoista asetusta, että bottipakit ottaisivat jo omalta siniseltä vastustajan kiinni?
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kysytääs vielä kerran. Pelaamme kaverin kanssa tätä. Kaveri on sentteri ja minä vasenlaita. Mitkä asetukset kannattaa laittaa peliin puolustus, hyökkäys, karvaus yms. Mikä asetus on paras ja bottipakit aktiivisia estämään paremmin vastaustajan laukausia. Lähinnä haen semmoista asetusta, että botti pakit ottaisivat jo omalta siniseltä vastustajan kiinni?

hankkikaa pakit niin johan on kummasti nopeemmi vastustajan pelaajat kiinni.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kyllä mullakin lagas viime pelissä Caria vastaan (ekaa kertaa lagia ikinä niitä vastaan), kun muuten ei lagi ollenkaan
jos niitä Rusrus tiimejä ei lasketa. Toisaalta aivan sama, ei ollut mitään vakavaa sekuntti sinne tänne.. Sitä en osaa
selittää miksi juuri Caria vastaan jengillä lagaa.. vai onko jätkät muuttanu Venäjälle piiloon.. ;)

Meillä on täällä Vladivostokissa salainen piilopirtti. ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Osallistutaan tähän lagikeskusteluun nyt sen verran, että en ymmärrä miksi tästäkin aiheesta saa niin rajua kettuilua aikaiseksi. Mikäli jotain yksittäistä jengiä vastaan lagaisi aina, niin joukkueena sovittaisiin että ei pelata heitä vastaan ja piste. Korkeintaan yksityisviestillä asiallisesti laittaisin. Mikäli tätä lagia sitten yhdellä jengillä on kaikki vastaan, niin eiköhän ne pelit vähene sen verran, että asialle jotain se joukkue omasta halustaankin tekee.

Meillä se lagi ei ole ollut mitenkään joukkuekohtainen. Lagaa kun lagaa.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Pitää kysyä mitä mieltä muut ukot tiimissä on, sillä itteä ei kauheasti kiinnostaisi tuota Russia jengiä vastaan pelata, joka peli lagaa. Vaikka periaatteena on pelata kaikkia vastaan, niin eipä tollasessa lagihelvetissä pelaaminen kovin nautinnollista ole.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Itse ainakin oman joukkueen kanssa tehty niin että pikkuhiljaa koitettu mennä eteenpäin. Kohtuu ennakkoluulottomasti otettu uusia kavereita kokeelle.. ja näin on useampi hyvä pelimies porukkaan löytynytkin. Pääkriteerinä ei ole ollut mitkään jumalaiset pelitaidot.. vaan kohtuu toimivan peruspelin omaavia kavereita jotka sopii ns. ihmisinä sakkiin. Tällä tavalla saatu kasattua asiallinen toistensa kanssa toimeentuleva porukka, jolla pikkuhiljaa noita voittojakin alkanut napsua vähän enempikin. Vaikeaahan se on pitää välillä uskoa yllä, kun monenlaista tapahtumaa ja vaikeutta tulee siinä kun uutta tiimiä lähes tyhjästä pykää kasaan. Ja luulis sen nyt pitemmän päälle ihan oikeasti puuduttavan niitten bottiapinoiden kanssa siellä pyöriä? Siitä on kiekko kaukana!

ps.Lisähehkutuksena tähän täytyy itse laittaa kiitokset niille joukkuekavereille ketkä on rämpinyt vaikeatkin ajat läpi, ja olleet suurena apuna koko homman kasassa pitämisessä. Minullahan ei usko lopu. Ehkä hetkittäin siihen onko tässä koukuttavan EASHL:n pelaamisessa mitään järkeä, vaikka (liian) kivaa onkin! Sauli Niinistö sanoi telkkarissa tänään hyvät sanat.. Jos johonkin hommaan tuntee tosissaan vetoa, niin siihen kannattaa aina panostaa. Oli se sitten työ, hupi tai harrastus. :D

Ei mulla muuta.. taitaa olla melko offtopicia, ja vieläpä osittain turhaa diipadaapaa.. mutta teki mieli pari sanaa laittaa ritariässälle näin kahvikupposen tuhoamisen sivuaktiviteettina.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Niin no päteviä pakkeja ei niin vaan hankita. Töttöröö varamiespakkeja varmasti olisikin saatavilla, mutta semmoinen pelaaminen ei ainakaan minua kiinnosta.

Näinhän se on, hyviä pakkeja on vaikeampi löytää kuin hyviä hyökkääjiä, maalivahdeista nyt puhumattakaan. Sillä pääsee jo pitkälle jos nämä peruspilarit on kondiksessa, maalivahti ja hyvät pakit. Kovia jengejä vastaan kun ei mikään hyökkäskolmikko pysty koko peliä pitämään kiekkoa vastustajan alueella, niissä peleissä yleensä pakkien ja maalivahtien taso oikeasti mitataan, ei suinkaan missään höpöpeleissä jossa vastustaja ei pääse edes alueelle ja vetoja on 2 per ottelu.

Tokihan koko jengin pitää puolustaa, mutta pitää maalivahdinkin joskus joku koppi ottaa ja pakkien tehdä myös hommansa. Olen joskus miettinyt, että suurin ero loistavissa jengeissä ja hyvissä jengeissä tulee maalivahdista, tuolla on sellaisia hämähäkkimiehiä monissa huippujengeissä, että ei samantasoisia mokkeja löydy kovinkaan monesta joukkueesta.
 
JRantajoki: loistava kirjoitus ylhäällä. Onhan tuossa hyvää sanomaa. Noin jotenkin se pitäisi itsenikin koittaa ottaa. Näitä koittajia on kyllä ollutkin joskus aikaisemmissa joukkueissa nyt vaan sitä haluisi vähän edes oikaista. En minäkään mitään Erik Karlssonia odota, mutta puolustus suuntaan pelaamisen olisi syytä hoitua hyvin. Hyökkäyspelaamisen taidot olisivat vain plussaa. Katsellaan nyt millä koostumuksella tässä tulevaisuudessa mennään.

Tokihan koko jengin pitää puolustaa, mutta pitää maalivahdinkin joskus joku koppi ottaa ja pakkien tehdä myös hommansa. Olen joskus miettinyt, että suurin ero loistavissa jengeissä ja hyvissä jengeissä tulee maalivahdista, tuolla on sellaisia hämähäkkimiehiä monissa huippujengeissä, että ei samantasoisia mokkeja löydy kovinkaan monesta joukkueesta.

Tämäkin täyttä asiaa. Bottiveskoille menee kyllä suht helposti maalit, mutta loistavalle ihmis maalivahdille onkin sitten huomattavasti hankalempaa tehdä maaleja. Joskus aikanaan ollaan 3-4 pelaajalla painostettu lähes koko pelinajan vastustajaa. Hurjasta rumputulesta huolimatta vastustajan ihmisveska on pitänyt joukkuettaan yksin pystyssä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Jotain rajaa pitäs tuohon ea momentumiin saada. Taas yksi peli monien samanlaisten joukossa......Että se siitä taidosta mitä tässä pelissä muka tarvitaan. Pelin voittaa se kummalle ea sen nyt päättää vaan kääntää:) Tuo matsi päätty siis rankkareissa ja mun ukko veti 3 rankkuu tyhjistä ohi kun toi ei osannu pelaa mokee yhtään niin oli aika helppo viedä:) Tyypin ratkasu rankussa lähti veto vissiin vahingossa siniseltä rystyllä joka meni kainalosta sisään. Eihän ton koko farssin jälkee voinu enää ku nauraa:)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Jotain rajaa pitäs tuohon ea momentumiin saada. Taas yksi peli monien samanlaisten joukossa......Että se siitä taidosta mitä tässä pelissä muka tarvitaan. Pelin voittaa se kummalle ea sen nyt päättää vaan kääntää:) Tuo matsi päätty siis rankkareissa ja mun ukko veti 3 rankkuu tyhjistä ohi kun toi ei osannu pelaa mokee yhtään niin oli aika helppo viedä:) Tyypin ratkasu rankussa lähti veto vissiin vahingossa siniseltä rystyllä joka meni kainalosta sisään. Eihän ton koko farssin jälkee voinu enää ku nauraa:)

Ja mitenkähän tämä liittyy tähän eashl ketjuun? ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kellään ollu ongelmia arttu-99sbs nimimerkillä varustetun EASHL pelaajan kanssa? Poistin seurasta ja nyt idlaa kopis C paikal.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kellään ollu ongelmia arttu-99sbs nimimerkillä varustetun EASHL pelaajan kanssa? Poistin seurasta ja nyt idlaa kopis C paikal.

Jätkästä tuli heti hirveä natsi kun sait gm oikeudet. ;) Arttu is my man. Toivottavasti ei idlaa kovin pitkään kun meillä on huomenna teitä vastaan EHL. :D
 
Ylös Bottom