Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Moi.

mitä suosittelette eashl-pelaajan pituudeksi ja painoksi? Eikös pituus vaikuta myös miten ranteet menee sisään?
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Jätkästä tuli heti hirveä natsi kun sait gm oikeudet. ;) Arttu is my man. Toivottavasti ei idlaa kovin pitkään kun meillä on huomenna teitä vastaan EHL. :D

Meidän chatis haukkuu kaikkia tällä hetkellä eikä suostu lähtemään. Lapsellinen jätkä ja kuuöemma oikeesti -00. En suosittele ottamaan seuraan.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Moi.

mitä suosittelette eashl-pelaajan pituudeksi ja painoksi? Eikös pituus vaikuta myös miten ranteet menee sisään?

Riippuu aivan täysin sun pelityylistä.. Pituus ja paino vaikuttaa kyllä moniin asioihin, mutta ei se mun mielestä vedoissa nyt hirmuisesti vaikuta muuta kuin niitten voimaan. Yhtälailla tuntuu osuvan isommalla ja pienemmälläkin ukkelilla. Mulla oma playmaker 178/83, aikaisemmin oli 191/93. Molemmat itelle ihan hyviä joilla hyvät ja huonot puolensa, niillä pitää vaan pelata vähän eri tavalla (pienemmällä erityisesti pitää väistellä kaikenmaailman vanhoja pieruja, kun pelkkä pieru riittää niittämään ketoon).
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Yolobergin ehdotus on loistava ja tuohon kyytipojaksi kantsii ostaa mini-me buustibäkki, maksaa toki 200 euroa, mutta hintansa väärti :p

Kun on buustit kuoseissa pikkumies suorastaan lentää kentällä, itseasiassa se tosiaan lentää :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Joo, kokeiltiin tommosta 170cm 120kg hobittia, voin kertoa ettei ollut kovin hyvä, hyvät naurut kyl sai :D vedot lähti vihaseen kun oli massaa, mut siihen ne hyvät puolet sit jäikin
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Huoh.... mistä näitä tyhmyyksiä sikiää? Sparrissa taas FINLAND joukkueen JonssiHD ja ufoo-mies päätti leikkiä tyylillä toinen menee mokeksi ja toinen vs. tekemään pisteitä ja hakemaan helppoa voittoa. Siihen tyrehty se 6vs6 peli...
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Se pelaajan pituus ja paino on hyvä olla jotain 186cm ja 88kg. Ihan hyvä tulee sillä eikä oo koko ajan perseellään.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kertokaas mulle mistä voi lähettää EA Sportsille viestiä ongelmista. Mielellään sellanen mistä vastattaski joskus :) ei mulle tullu vastausta vaik viestiä lähetin kaksikin kertaa.

Toki tekin saatte auttaa: Löytäessäni vastustajan ja ladattaessapeliin, peli jää vain lataamaan tai jäätyy kokonaan. Nämä olen tehnyt :

- Ostanut uuden pleikkarin
- Porttijuttuja tehnyt
- Nettiyhteys parempi kuin naapurin pleikkarilla, mutta meillä ei mene peliin ja naapurilla menee, meidän levyllä jopa
-Rukoillut

Help me, please!
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

No siis oon alustanu ton pleikkarin, ja sen jälkeen vaihoin eikä korjaantunu. Ei tuol oo mitää saveja, paotsi pari gta v ja änhiksen asetukset ja kokoonpanot. Ei muita.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kertokaas mulle mistä voi lähettää EA Sportsille viestiä ongelmista. Mielellään sellanen mistä vastattaski joskus :) ei mulle tullu vastausta vaik viestiä lähetin kaksikin kertaa.

Toki tekin saatte auttaa: Löytäessäni vastustajan ja ladattaessapeliin, peli jää vain lataamaan tai jäätyy kokonaan. Nämä olen tehnyt :

- Ostanut uuden pleikkarin
- Porttijuttuja tehnyt
- Nettiyhteys parempi kuin naapurin pleikkarilla, mutta meillä ei mene peliin ja naapurilla menee, meidän levyllä jopa
-Rukoillut

Help me, please!

No mitä nat typeä se pleikkari näyttää noiden "porttijuttujen" jälkeen?
 
Vastaus: PS3 NHL 14 EASHL pelaaja- ja joukkuehakuilmoitukset

Moro!

Minä etsin aktiivista seuraa.

pelaan puolustajana, ja välillä myös mv.

odotan joukkueelta: aktiivisuutta, ei hampaat irvessä pelailua, vaan otetaan rennosti.

puolustajana taklaan paljon, mutta en ota turhia jäähyjä, enkä ryntäile.

minuun voi otta yhteyttä täällä, tai mieluummin PSN: miketsue.

toivottavasti löydä pian seuran. :)

Sry tää, mutta miten niin et ota turhia jäähyjä? Peleissäs otit 6-12 min turhia jäähyjä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL 14 EASHL pelaaja- ja joukkuehakuilmoitukset

Etsitään aktiivisia pelaajia perustamaan uutta joukkuetta! Tavoitteena 6v6 pelit. Ota yhteyttä jos kiinnostaa!

PSN: IWasJustAHead_ tai YV

Turha perustaa kun nytkin monilla vajautta kuusinpeleihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Cowriver bible circle ruvennu pelaa jotain ihme paskakiekkoo... meil oli yv ja herrat rupes pyörii omas pääs ja syötteli... en tajuu mikä siin on ku pitää ruveta perseilee vaik mun mielest rehti seura on mut tämmöst sit tulee ni ei hyvä... Mut joo ei siit sen enempää :) hyvii pelei!
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Cowriver bible circle ruvennu pelaa jotain ihme paskakiekkoo... meil oli yv ja herrat rupes pyörii omas pääs ja syötteli... en tajuu mikä siin on ku pitää ruveta perseilee vaik mun mielest rehti seura on mut tämmöst sit tulee ni ei hyvä... Mut joo ei siit sen enempää :) hyvii pelei!

Suosittelen karvaamista.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Cowriver bible circle ruvennu pelaa jotain ihme paskakiekkoo... meil oli yv ja herrat rupes pyörii omas pääs ja syötteli... en tajuu mikä siin on ku pitää ruveta perseilee vaik mun mielest rehti seura on mut tämmöst sit tulee ni ei hyvä... Mut joo ei siit sen enempää :) hyvii pelei!

Pitäiskö sitä sitten lähteä hyökkäämään alivoimaisena tai luovuttaa kiekko purulla teille, jos kerran mahdollisuus pitää kiekkoa jos kukaan ei tule karvaamaan. Kysynpä vaan.
 
Ylös Bottom